-
-
Δες λίγο την θέση οδήγησης, εκεινειναι το μοναδικό θέμα αλλά και ταυτόχρονα το ατού του.
κατά τα άλλα είναι εκπληκτικής εξωτερικής ομορφιάς απέξω, και από μέσα μέτρια υλικά αλλά καλά βιδωμενα.
Χώροι σαν ιαπωνικό, δηλαδή πολυ καλη η εκμετάλλευση του χωρου
Στα αρνητικά....άκου την τιμή και πιες αμέσως νερό.
-
Tkin73 wrote:
Βλέπω όμως ότι το 2008 έχει 25 κιλά ροπή και το 3008 30. Δεν είναι ίδιοι οι κινητήρες ; Γιατί έχουν διαφορετική ροπή;
Καλά κρατεί σε κατανάλωση , ρύπους ,βάρος το 3008 αλλά 11.6 δευτερόλεπτα για 35 χιλιάδες το 2020 δεν το λες και καλό ντιλ
Έχει και 2λιτρο diesel και 1.6 βενζίνη το γκρούπ με 180άλογα.
Μιλάμε για μεγάλα αυτοκίνητα κατηγορίας C suv που γεμάτα και αποσκευές και ανθρώπους πλησιάζουν κάποια τους 2 τόννους.
Όλα τα εισαγωγικά τα παίρνεις για κόστος κτήσης/συντήρησης, αν θες γκάζι, πας στην επόμενη κατηγορία, και σε αυτά η επόμενη κατηγορία είναι τα 180 άλογα.
Εγώ λέω ότι 35 χιλιάδες έχει το 1.5 ντίζελ με τα 11.6 τα 0-100. Δεν είναι και πολύ επαινετικο για αυτά τα λεφτα.
-
35χιλ έχει το GT line, δεν είναι απαραίτητο να δώσει κάποιος τόσα, εδω πλεον για την active βλέπουμε τιμές κάτω από 23χιλ. Πάντως τα νούμερα μπορει να παίζουν πχ εδώ https://youtu.be/aP2Y7_29tgw ο τύπος κάνει 10.25 sec σε 1.5 manual 3008. Και κατανάλωση όπως το δείχνει 3.5 Lt με 100 σταθερή ταχύτητα είναι επίτευγμα για 1.5 τονο suv. Περίπου τόσο είχε και το 2008 που είχα τεσταρει. Περιέργως το c5 σε δοκιμή στο παραπάνω κανάλι είχε σημαντικα μεγαλύτερη καταναλωση από το 3008.
-
Βίντεο που μετράνε επιδόσεις και στιγμιαία κατανάλωση είναι απλώς ΑΧΡΗΣΤΑ! Ανάλογα με το τι θέλει να δείξει ο δοκιμαστής ή ακόμη και ακούσια, μπορεί να επιλέξει ελαφριά ανηφόρα ή κατηφόρα, χαντακώνοντας ή κολακεύοντας αντίστοιχα τις επιδόσεις και την κατανάλωση.
-
Βίντεο που μετράνε επιδόσεις και στιγμιαία κατανάλωση είναι απλώς ΑΧΡΗΣΤΑ! Ανάλογα με το τι θέλει να δείξει ο δοκιμαστής ή ακόμη και ακούσια, μπορεί να επιλέξει ελαφριά ανηφόρα ή κατηφόρα, χαντακώνοντας ή κολακεύοντας αντίστοιχα τις επιδόσεις και την κατανάλωση.
ειδικά το 3.5 κατανάλωση, πρέπει να ήταν ελαφρώς κατηφορικά για να το πετύχει!
Έχω παρατηρήσει ότι και ελάχιστες μοίρες διαφορά στην Εθνική μπορεί να έχει και 1-2 λίτρα διαφορά στην κατανάλωση στα αντίστοιχα χιλιόμετρα.
-
Ε ναι σε αυτού του test freak οι μετρήσεις τα tsi 1.5 του vag καίνε λιγότερο από τα 1.5 ντίζελ του 2020!Βγάζει 4-5 λτ στα 100-120 στο kamiq 1.5 και εγώ όταν το οδηγησα τον ίδιο κινητήρα στο σκάλα είχα από +8 ως +10! Ο τύπος στάνταρ τα οδηγεί σε κατηφορα. Μεταξύ 3008 και c5 aircross με τον ίδιο κινητήρα ντίζελ βγάζει 2 λτ διαφορά υπέρ του 3008. Εγώ πάλι στα td δεν είδα διαφορά πάνω από 0.5 λτ το οποίο είναι λογικό καθώς το Σιτροέν είναι ογκοδεστερο και βαρύτερο
-
Ε ναι σε αυτού του test freak οι μετρήσεις τα tsi 1.5 του vag καίνε λιγότερο από τα 1.5 ντίζελ του 2020!Βγάζει 4-5 λτ στα 100-120 στο kamiq 1.5 και εγώ όταν το οδηγησα τον ίδιο κινητήρα στο σκάλα είχα από +8 ως +10! Ο τύπος στάνταρ τα οδηγεί σε κατηφορα. Μεταξύ 3008 και c5 aircross με τον ίδιο κινητήρα ντίζελ βγάζει 2 λτ διαφορά υπέρ του 3008. Εγώ πάλι στα td δεν είδα διαφορά πάνω από 0.5 λτ το οποίο είναι λογικό καθώς το Σιτροέν είναι ογκοδεστερο και βαρύτερο
Ακριβώς παρόμοιες εμπειρίες στα PSA.
-
Ε ναι αλλα ο αλλος ανεβαζει βίντεο με την καμερα στο καντραν τον εμπειστεύεται ο κοσμος παίρνει μετα το ecoboost 1.5 200 ίππων του φιεστα βλέποντας 4.6λτ στα 100και 6.4 στα 120 βλεπει και τα 250 τελικη και λεει εδω είμαστε και οικονομια και το γκαζι - γκαζι!
Μετά βλεπει τα διπλα σε πραγματικες συνθηκες και αρχιζει να ψαχνεται....
-
Με cruise control στα 100χλμ/ωρα σε ευθεία (ευθεία Κατερίνης και ευθεία από cosmos ως ανηφόρα καρδίας) έχω δει κολλημένη τουλάχιστον για 2-3 λεπτα την στιγμιαία κατανάλωση κάτω από 4lt σε peugeot 2008 και grandland (diesel 1.5). Τώρα αν οι ενδείξεις λενε τόσο ψέματα μπορούν να το επαληθεύσουν μόνο οι κάτοχοι. Θέλει πολύ υπομονή η οικονομία στην κατανάλωση κάτι που μετά από περίπου μισό εκατομμύριο χλμ σαν οδηγός πιστεύω ότι μπορώ να το πετύχω.
Στο σύνολο του test drive χωρίς καμμία προσοχή στο γκάζι αλλά ούτε και ξέσκισμα έχω δει περίπου στα 5.5-6.5 στα παραπάνω μοντέλα.
-
Με πήρε σήμερα ο υπεύθυνος και μου είπε πως το αμάξι είναι έτοιμο και βρίσκεται σε λιμάνι εξωτερικού. Τη γλύτωσα την αναμονή. Είχα κάνει την παραγγελία 18 Ιανουαρίου για όσους ενδιαφέρονται.
-
Ένα πεντάμηνο δλδ αναμονή ε? Αν δεν κλείναμε για κάνα 2μηνο θα ερχόταν νωρίτερα...
Λογικά το summer sales φτάνει στο τέλος ? Πόσα στοκ να είχαν δλδ? Το θέμα είναι τώρα σε εμάς που λέμε να αγοράσουμε τι να κάνουμε. Οι άλλες μάρκες πάντως δεν έχουν κάνει τρομερά πράγματα σε εκπτώσεις ε??
-
Ένα πεντάμηνο δλδ αναμονή ε? Αν δεν κλείναμε για κάνα 2μηνο θα ερχόταν νωρίτερα...
Λογικά το summer sales φτάνει στο τέλος ? Πόσα στοκ να είχαν δλδ? Το θέμα είναι τώρα σε εμάς που λέμε να αγοράσουμε τι να κάνουμε. Οι άλλες μάρκες πάντως δεν έχουν κάνει τρομερά πράγματα σε εκπτώσεις ε??
Citroen εχει χωρις να ξερω λεπτομερειες, opel μισο φπα, γενικα psa κινηθηκε αρκετα γρηγορα και εξυπνα. Volvo το κλασικο χιλιαρικο φανταζομαι, skoda 0% επιτοκια σε καποια ετοιμοπαραδοτα, vw/merc/bmw δν ασχοληθηκα. Κορεα/ιαπωνια τπτ το ιδιαιτερο ( εκτος απο τα μοντελα που ειναι πριν το fl και ξεστοκαρουν)
Σε τι φαση βρισκεσαι; εχεις βγαλει μπατζετ καυσιμο αμαξωμα; μπας και ειμαστε κοντα σε επιλογες.
-
Με πήρε σήμερα ο υπεύθυνος και μου είπε πως το αμάξι είναι έτοιμο και βρίσκεται σε λιμάνι εξωτερικού. Τη γλύτωσα την αναμονή. Είχα κάνει την παραγγελία 18 Ιανουαρίου για όσους ενδιαφέρονται.
Συγχαρητήρια! Άντε να μπεις στο κλαμπ γρήγορα γιατί δέχομαι ισχυρές πιέσεις!
Θυμίζεις λίγο παραγγελία - χρώμα - τιμή; Νομίζω ένα GT line είχες κλείσει;
Όταν πήρα το δικό μου Ιανουάριο μου είχαν πει οτι θα ερχόντουσαν τέλη Μαρτίου - αρχές Απριλίου οι παραγγελίες. Λογικά θα ερχόντουσαν πολύ νωρίτερα από τώρα αλλά κ τώρα μια χαρά είναι. Μπράβο στη PSA, καλά αντανακλαστικά.
Για προσφορές, τα περισσότερα έφυγαν. Τα 3008 εδώ κ αρκετές μέρες. Πάντα υπάρχουν GT μάλλον, που έχουν τη χαμηλότερη απορρόφηση Ελλάδα.
@nico το δικό σου που βρίσκεται;!
@bolt Όταν κοίταγα τις προσφορές για να συμβουλεψω φίλους, γέλασα όταν το Karoq είχε 600€ έκπτωση όταν τότε έπαιρνες 3008 με 22.300 κ 2008 με 18.200€!
Πολύ τίμιο αυτοκίνητο κ με φοβερούς χώρους, αλλά..
-
Σε τι φαση βρισκεσαι; εχεις βγαλει μπατζετ καυσιμο αμαξωμα; μπας και ειμαστε κοντα σε επιλογες.
Σκέφτομαι για allure 2008 1.2 100 στα 22κ. Δεν πρόλαβα κάτι από αλουρ αν και δεν είχαν πολλά εδώ Θεσσαλονίκη. Ένα allure diesel 100hp αυτόματο νομίζω μόνο έφυγε στα 25 από ότι θυμάμαι. Γιααυτό ίσως έκανα την υπέρβαση. Εδώ βέβαια με χαλάει λίγο το τιμόνι αλλά θα το υποστώ.
Σκέφτομαι και το puma st line στα 21.500 αλλά δεν έχει κάμερα πίσω. Για να την βάλω θα πρεπει να βάλω ένα πακέτο που έχει και άλλα μαζί με την κάμερα στα 1200 οπότε πάει κοντά 23κ. Ε άλλο ένα και πάω st line x αλλά γενικά στο puma με χαλάνε οι χώροι και το εσωτερικό του.
Δεν κάνω κίνηση ακόμα γιατί περιμένω να δω και το golf life 1.5 130hp που θα βγει στα 22 περίπου. Θα ήθελα μεγαλύτερη εγγύηση βέβαια από τα 2 χρόνια του vw.
Εχω δει αρόνα, καμικ, τ ροκ και έχω σκεφτεί και άλλες επιλογές...
Στο 1.2 100 πεζω λίγο με την κατανάλωση προσπαθώ να βγάλω άκρη.
-
@dublin Αν κρίνω από τον parikon που έχουμε 1.5 μήνα διαφορά (αλήθεια με την ευκαιρια πόσο περιπου κάνει από το λιμάνι του εξωτερικού μέχρι την τελική παραλαβή;) τότε μια αισιόδοξη πρόβλεψη είναι τέλη Αυγούστου. Αν υπάρχουν θέματα και με την διαθεσιμότητα του I cockpit τότε ακόμα χειρότερα. Δεν ξερω, πιθανώς να πάρω κάτι άλλο αν πετύχω καλή προσφορά άμεσα σε ετοιμοπαραδοτο.
-
@hountalas Μη φοβασαι τις καταναλωσεις, εκτος αν εισαι τοοσο πολυ της λεπτομερειας. Χαμηλα θα ειναι απλα το ευρος αυξομειωσης στην βενζινη ειναι μεγαλυτερο.
Παντως κριμα να μην βαζουν τα λεντ στην allure. Ειναι ενα κομματι που το κοιτα και αυτος που θελει κινητηρα αλλα και αυτος που θελει μπλιμπλικια και ανεσεις. Gt line ειναι υπερτουμπανη στην γκαμα τους. Και τσιμπημενη.
-
Σκέφτομαι για allure 2008 1.2 100 στα 22κ. Δεν πρόλαβα κάτι από αλουρ αν και δεν είχαν πολλά εδώ Θεσσαλονίκη. Ένα allure diesel 100hp αυτόματο νομίζω μόνο έφυγε στα 25 από ότι θυμάμαι. Γιααυτό ίσως έκανα την υπέρβαση. Εδώ βέβαια με χαλάει λίγο το τιμόνι αλλά θα το υποστώ.
Σκέφτομαι και το puma st line στα 21.500 αλλά δεν έχει κάμερα πίσω. Για να την βάλω θα πρεπει να βάλω ένα πακέτο που έχει και άλλα μαζί με την κάμερα στα 1200 οπότε πάει κοντά 23κ. Ε άλλο ένα και πάω st line x αλλά γενικά στο puma με χαλάνε οι χώροι και το εσωτερικό του.
Δεν κάνω κίνηση ακόμα γιατί περιμένω να δω και το golf life 1.5 130hp που θα βγει στα 22 περίπου. Θα ήθελα μεγαλύτερη εγγύηση βέβαια από τα 2 χρόνια του vw.
Εχω δει αρόνα, καμικ, τ ροκ και έχω σκεφτεί και άλλες επιλογές...
Στο 1.2 100 πεζω λίγο με την κατανάλωση προσπαθώ να βγάλω άκρη.
Σε b suv αν την παλεύεις με την αναμονη δεν έχει νόημα να κοιτάς κάτι αλλο εκτός 2008, εκτός αν πας σε premium επιλογές. Θα έδινα στη θέση σου μια ευκαιρία στο focus active ή στο Yaris cross αν είχα περιθωριο μέχρι του χρόνου. Από εκεί και μετά πας ή σε c suv ή σε c πχ λεον, γκολφ. Ειδικά το Λεόν εμένα μου κάνει κλικ αν και βαγκ.
-
Οι άλλες μάρκες πάντως δεν έχουν κάνει τρομερά πράγματα σε εκπτώσεις ε??
Η VW κάτι έχει κάνει (π.χ. €1.500 σε Polo) και η Opel χαρίζει το μισό ΦΠΑ, είναι αρκετά μεγάλη έκπτωση.
-
Σε b suv αν την παλεύεις με την αναμονη δεν έχει νόημα να κοιτάς κάτι αλλο εκτός 2008, εκτός αν πας σε premium επιλογές. Θα έδινα στη θέση σου μια ευκαιρία στο focus active ή στο Yaris cross αν είχα περιθωριο μέχρι του χρόνου. Από εκεί και μετά πας ή σε c suv ή σε c πχ λεον, γκολφ. Ειδικά το Λεόν εμένα μου κάνει κλικ αν και βαγκ.
Στην αρχή γούσταρα πολύ το puma αλλά κάτι μου έλεγε μέσα μου ότι με τους χώρους θα μαλώσω. Όχι ότι δεν χωράμε μέσα σαν οικογένεια αλλά σε σύγκριση με το 2008 είναι αισθητή η διαφορά. Και πλέον έχω σαν 1η επιλογή το 2008 αλλά περιμένω να δώ και golf/leon.
Το focus active το έχω δει μου φευγει σε μήκος. Περιμένω και focus hybrid να δω τι τιμές θα παίξουν.
Ελπίζω η αναμονή αυτή να μου βγει σε καλό γενικά.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)