Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Kamiq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Kamiq
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 41
    • 42
    • 27 / 42
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    826
    21876
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k last edited by

      Ναι αυτο με την 1η δεν το σκεφτηκα !! Αλλά στις υπολοιπες σχεσεις δε νομιζω οτι πατιναρει πολυ στις αλλαγες. Ισα ισα η αισθηση που νιωθεις ειναι οτι 'κομπλαρει' γρηγορα στις αλλαγες . Σε αισθηση παντως προτιμω το dsg απο αυτα με μετατροπεα ροπης. Αυτη η δυνατη συμπλεξη κατα την αλλαγη , ειναι πιο σπορ, απο τις πιο σμουθ αλλαγες του μετατροπεα. Βεβαια δεν ξερω πως δουλευει αυτο με τον μετατροπεα ροπης, μονο για αισθηση μιλαω

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Παιδιά η αλλαγή λαδιών του DSG είναι σίγουρα μέσα στο πρόγραμμα συντήρησης. Δεν μπόρεσα να βρω το χρονικό διάστημα (ως μη ιδιοκτήτης ακόμη δεν έψαξα και πολύ) αλλά το έχει στον κατάλογο συντήρησης η Skoda UK.

        https://www.skoda.co.uk/owners/servicing-maintenance-fixed-price

        Maintenance prices

        Air-con service£139

        Air-con cleanse£29

        Brake fluid£60

        4x4 oil change£79

        DSG oil change£199

        Cambelt (Petrol)*£479

        Waterpump (Petrol)*£349

        Cambelt (Diesel)*£449

        Cambelt and Waterpump (Diesel)*£549

        Diagnostic (1st 30 mins)£60

        Free brake checkFree

        AdBlue top up (per litre)£1.50

        Επίσης δείτε εδώ το πρόγραμμα συντήρησης του αμερικάνικου δίλιτρου GOLF 2013.

        https://beachhouseimports.com/maintenance-schedules/VW-2013-GOLF-2-0L-TDI.pdf

        Για το DSG (προηγούμενο μοντέλο μάλλον, το 6τάχυτο) λέει αλλαγή λαδιών και φίλτρου κάθε 40.000 ΜΙΛΙΑ.

        Γι αυτό το μοντέλο κιβωτίου σε γρήγορο Polo είχα ακούσει πως κόστιζε 600-700€.

        Δείτε εδώ κόστος για σέρβις DSG τέτοιυ παλιότερου μοντέλου στην αμερική: https://www.cars.com/articles/long-term-vw-tdis-transmission-service-repairs-drive-up-ownership-costs-1420684968870/

        'Volkswagen recommends replacing the automatic transmission fluid and filter in the SportWagen TDI’s DSG (Direct-Shift Gearbox) transmission every 40,000 miles. Our maintenance records didn’t show the service being done, so at 54,000 miles we played it safe and had the transmission serviced at our local VW dealership. The quoted cost of $440 to change the fluid and filter initially took us by surprise, but a number of other dealers in the area had similar rates.

        The cost broke down into $240 for labor ($165 hourly rate), $27.72 for the transmission filter, $10.75 for the filter gasket, $125.40 for the transmission fluid, $1.27 for a drain plug gasket and $34.95 in environmental fees to dispose of used oil and parts, all totaling $440.09, not including tax.'

        Άρα έχουν βάση τα κόστη που έχω μάθει και είναι τακτική συντήρηση.

        Διαβάζω όμως πως το καινούριο 7-τάχυτο είναι υποτίθεται maintainance free και δεν χρειάζεται αλλαγή.

        Αν διαβάζει ο φίλος που πήρε το Kamiq, ας δει το βιβλιαράκι του να δει τί αναφέρει κι ας κάνει και μια ερώτηση στο μάστορά του όταν πάει για σέρβις, να μας πει.

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Τα αυτοματα με μετατροπεα ροπης, τι συντήρηση θελουν?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

            Τα αυτοματα με μετατροπεα ροπης, τι συντήρηση θελουν?

            Σύμφωνα με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων καμία! Σύμφωνα με τους κατασκευαστές των κιβωτίων, αλλαγή λαδιού και φίλτρου κάθε 100-120.000χλμ. Μάντεψε ποιός έχει δίκιο...

            Όσο για την αίσθηση που γράφεις παραπάνω, δίκιο έχεις ότι έτσι είναι. Εμένα δεν μου αρέσει, αγαπώ τον μετατροπέα ροπής και την 'κλοτσιά' στην εκκίνηση λόγω πολλαπλασιασμού της ροπής.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Σε αρκετά αυτόματα πάντως αναφέρουν οι κατασκευαστές αλλαγή λαδιών/βαλβολίνης.

              Κλωτσιά στην εκκίνηση πάντως δεν θα έλεγα ότι έχουν αυτά με μετατροπέα, μάλλον τα πιο ομαλά είναι, μετά τα CVT.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @realzeus last edited by

                Κλωτσιά στην εκκίνηση πάντως δεν θα έλεγα ότι έχουν αυτά με μετατροπέα, μάλλον τα πιο ομαλά είναι, μετά τα CVT.

                Όταν έχει δύναμη ο κινητήρας έχου μεγάλη, εαν έρθεις καμια φορά Αθήνα θα πάμε βόλτα με την 330 του πατέρα μου. Στην εκκίνηση κολλάς πίσω αμέσως, γιατί αυξάνει πολύ την ροπή. Με το DSG δεν το έχω νοιώσει αυτό σε αυτοκίνητα παρόμοιας ιπποδύναμης.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • yem
                  yem last edited by

                  Προερχόμενος από ένας focus 2003 3d 1,600cc έπειτα από 210.000 είπα να αλλάξω επιτέλους αμάξι αφού περάσαμε 2 γέννες -γάμους - βαφτίσεις κτλ κτλ , διαβάζω διάφορα για αγορές και πωλήσεις  σε 2-4 χρόνια και διάφορα άλλα ! Εγώ αγοράζω για 10 ετία + , Ίσως να μπορώ να κάνω την υπέρβαση (25.000ε+) αν με κάνει το αμάξι να γελάω που το βλέπω! Θέλω να είναι οικονομικό στις καθημερινές του μετακινήσεις  -36χλμ* 6 μέρες είναι μόνο της δουλειάς χωρίς να υπολογίζω οικογενειακές υποχρεώσεις,  διασκέδαση των παιδιών κ.α.- δεν με νοιάζει να είναι τεράστιο σε μέγεθος αφού χωριό δεν έχω να κουβαλάω ντενεκέδες με λάδι , την πεθερά και 2 κατσίκια... θα μου πείτε πάρε κάτι ποιο μικρο ! και λέω ότι θα το έχω για 10+ χρόνια θέλω να μου αρέσει και αυτά μου αρέσουν

                  Είμαι ανάμεσα σε

                  skoda kamiq cng ή diesel

                  Peugeot 2008 diesel  (λίγο ακριβό)

                  nissan qashqai diesel

                  opel crossland x diesel

                  ford ecosport ( λίγο μικρό)

                  Και μένω στο θέμα μας !

                  α)Τόσο χάλια είναι το group V ?

                  β)Τόσο ευπαθή είναι τα dsg ?

                  γ)Τόσο προβληματική θα είναι η χρήση cng στο μέλλον?

                  δ)Θα είναι τόσο αξιόπιστο αμάξι όσο η φώκια μου? '0' μηχανικές ζημιές με πολύ κακή χρήση και συντήρηση

                  Αν είναι έτσι πάμε για άλλα! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας !

                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kouladi last edited by

                    Α) ΝΑΙ

                    Β) ΝΑΙ

                    Γ) ΝΑΙ

                    Δ) ΟΧΙ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      teo-mak last edited by

                      Η πρόταση κλειδί είναι 'κακή χρήση και συντήρηση'

                      Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι αρκετά ευπαθή και σε αυτό πρέπει να δώσεις σημασία.

                      Το μοναδικό που μου έρχεται στο μυαλό σαν πιο 'ελαφρύ' στην συντήρηση είναι ένα hybrid της Toyota, λόγω μη ύπαρξης turbo.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @yem last edited by

                        Είμαι ανάμεσα σε

                        skoda kamiq cng ή diesel
                        Peugeot 2008 diesel  (λίγο ακριβό)
                        nissan qashqai diesel
                        opel crossland x diesel
                        ford ecosport ( λίγο μικρό)

                        α)Τόσο χάλια είναι το group V ?

                        β)Τόσο ευπαθή είναι τα dsg ?

                        γ)Τόσο προβληματική θα είναι η χρήση cng στο μέλλον?

                        δ)Θα είναι τόσο αξιόπιστο αμάξι όσο η φώκια μου? '0' μηχανικές ζημιές με πολύ κακή χρήση και συντήρηση

                        Εφόσον θες να το κρατήσεις πολλά χρόνια, καλύτερα πάρε κάτι φρέσκο και όχι κάτι που είναι ήδη παλιό και στην δύση της καριέρας του (π.χ. Qashqai, Ecosport που είναι στο τέλος τους). Οι ερωτήσεις σου:

                        α) όχι τόσο, αλλά αρκετά ειδικά εαν το θές πολλά χρόνια να κοστίσει αρκετα η συντήρηση.
                        β) Ναι.
                        γ) Ίσως, γιατί δεν ξέρουμε εαν θα επενδυθούν άλλα χρήματα σε πρατήρια, οπότε εαν μείνουν λίγα θα έχεις θέμα ανεφοδιασμού.
                        δ) Όσο πιο νέο, τόσο πιο πολλά μπλιμπλίκια, άρα περισσότερες πιθανότητες για ζημιά. Επίσης, θέλουν ευλαβική συντήρηση.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • yem
                          yem last edited by

                          Ξέχασα να αναφέρω τα

                          hunday kona

                          citroen c3 aircross

                          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • yem
                            yem @teo-mak last edited by

                            Η πρόταση κλειδί είναι 'κακή χρήση και συντήρηση'

                            Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι αρκετά ευπαθή και σε αυτό πρέπει να δώσεις σημασία.

                            Το μοναδικό που μου έρχεται στο μυαλό σαν πιο 'ελαφρύ' στην συντήρηση είναι ένα hybrid της Toyota, λόγω μη ύπαρξης turbo.

                            Ευχαριστώ για την απάντηση .Σίγουρα στο μελλοντικό μου αυτοκίνητο θα είμαι 100% τυπικός με τα σέρβις και ποιο προσεκτικός και στην οδήγηση  !

                            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giorgos_i20 last edited by

                              Επειδή σκέφτομαι και γώ για καμίκ, δεν τα έχουν φτιάξει ακόμη τα ρημάδια τα dsg?

                              Ένα του '10 που έχω κλασικά έβγαλε mechatronic.

                              Το ίδιο θα είναι και ένα του '20?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • katafractos17
                                katafractos17 last edited by

                                Έχουν βγάλει αρκετά θέματα τα DSG και χωρίς βέβαια να είναι σίγουρος, δε νομίζω ότι έχουν εξαλείψει ακόμη τελείως τα προβλήματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • yem
                                  yem @giorgos_i20 last edited by

                                  Επειδή σκέφτομαι και γώ για καμίκ, δεν τα έχουν φτιάξει ακόμη τα ρημάδια τα dsg?

                                  Ένα του '10 που έχω κλασικά έβγαλε mechatronic.

                                  Το ίδιο θα είναι και ένα του '20?

                                  Καλησπέρα , τι ζημιά σε τι μοντέλο και με τι κόστος !

                                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    elpa02 @fanis75 last edited by

                                    Είμαι ανάμεσα σε

                                    skoda kamiq cng ή diesel

                                    Λυπαμαι που το λεω αλλα το cng δεν ξεκιναει στην ανηφορα. Το καταδικασανε με αυτο το μοτερ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • G
                                      giorgos_i20 @yem last edited by

                                      Καλησπέρα , τι ζημιά σε τι μοντέλο και με τι κόστος !

                                      Πόλο 6R (2010) mechatronic  ~1300€

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vdx last edited by

                                        Τα προβλήματα με dsg & tsi εξαλείφθηκαν με τον ερχομό των 1.0 & 1.4 tsi, από τότε δεν έχει ακουστεί κάτι. Ακόμα και σε παλιότερα μοντέλα με τον 1.2 tsi (2012 και μετά) είχαν λυθεί τα προβλήματα του 1.2tsi και για τα dsg είχαν βελτιωθεί αρκετά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ωχ πολυ ακριβη βλαβη,

                                          Ισχυει οντως πτι δεν εχουν πλεον προβληματα;

                                          Υπαρχει στατιστικη αναλυση, ή ειναι απλα διαίσθηση

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • yem
                                            yem @lap last edited by

                                            Όντως ακριβή βλάβη και την ακούω από πολλούς, δεν είναι κάτι μεμονωμένο!

                                            Η φώκια έχει βγάλει μόνο τρόμπα βενζίνας...

                                            Έχει δίκιο ο Lap, είναι λόγια η γεγονότα?

                                            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 27 / 42
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr