-
Ναι αυτο με την 1η δεν το σκεφτηκα !! Αλλά στις υπολοιπες σχεσεις δε νομιζω οτι πατιναρει πολυ στις αλλαγες. Ισα ισα η αισθηση που νιωθεις ειναι οτι 'κομπλαρει' γρηγορα στις αλλαγες . Σε αισθηση παντως προτιμω το dsg απο αυτα με μετατροπεα ροπης. Αυτη η δυνατη συμπλεξη κατα την αλλαγη , ειναι πιο σπορ, απο τις πιο σμουθ αλλαγες του μετατροπεα. Βεβαια δεν ξερω πως δουλευει αυτο με τον μετατροπεα ροπης, μονο για αισθηση μιλαω
-
Παιδιά η αλλαγή λαδιών του DSG είναι σίγουρα μέσα στο πρόγραμμα συντήρησης. Δεν μπόρεσα να βρω το χρονικό διάστημα (ως μη ιδιοκτήτης ακόμη δεν έψαξα και πολύ) αλλά το έχει στον κατάλογο συντήρησης η Skoda UK.
https://www.skoda.co.uk/owners/servicing-maintenance-fixed-price
Maintenance prices
Air-con service£139
Air-con cleanse£29
Brake fluid£60
4x4 oil change£79
DSG oil change£199
Cambelt (Petrol)*£479
Waterpump (Petrol)*£349
Cambelt (Diesel)*£449
Cambelt and Waterpump (Diesel)*£549
Diagnostic (1st 30 mins)£60
Free brake checkFree
AdBlue top up (per litre)£1.50
Επίσης δείτε εδώ το πρόγραμμα συντήρησης του αμερικάνικου δίλιτρου GOLF 2013.
https://beachhouseimports.com/maintenance-schedules/VW-2013-GOLF-2-0L-TDI.pdf
Για το DSG (προηγούμενο μοντέλο μάλλον, το 6τάχυτο) λέει αλλαγή λαδιών και φίλτρου κάθε 40.000 ΜΙΛΙΑ.
Γι αυτό το μοντέλο κιβωτίου σε γρήγορο Polo είχα ακούσει πως κόστιζε 600-700€.
Δείτε εδώ κόστος για σέρβις DSG τέτοιυ παλιότερου μοντέλου στην αμερική: https://www.cars.com/articles/long-term-vw-tdis-transmission-service-repairs-drive-up-ownership-costs-1420684968870/
'Volkswagen recommends replacing the automatic transmission fluid and filter in the SportWagen TDI’s DSG (Direct-Shift Gearbox) transmission every 40,000 miles. Our maintenance records didn’t show the service being done, so at 54,000 miles we played it safe and had the transmission serviced at our local VW dealership. The quoted cost of $440 to change the fluid and filter initially took us by surprise, but a number of other dealers in the area had similar rates.
The cost broke down into $240 for labor ($165 hourly rate), $27.72 for the transmission filter, $10.75 for the filter gasket, $125.40 for the transmission fluid, $1.27 for a drain plug gasket and $34.95 in environmental fees to dispose of used oil and parts, all totaling $440.09, not including tax.'
Άρα έχουν βάση τα κόστη που έχω μάθει και είναι τακτική συντήρηση.
Διαβάζω όμως πως το καινούριο 7-τάχυτο είναι υποτίθεται maintainance free και δεν χρειάζεται αλλαγή.
Αν διαβάζει ο φίλος που πήρε το Kamiq, ας δει το βιβλιαράκι του να δει τί αναφέρει κι ας κάνει και μια ερώτηση στο μάστορά του όταν πάει για σέρβις, να μας πει.
-
Τα αυτοματα με μετατροπεα ροπης, τι συντήρηση θελουν?
-
Τα αυτοματα με μετατροπεα ροπης, τι συντήρηση θελουν?
Σύμφωνα με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων καμία! Σύμφωνα με τους κατασκευαστές των κιβωτίων, αλλαγή λαδιού και φίλτρου κάθε 100-120.000χλμ. Μάντεψε ποιός έχει δίκιο...
Όσο για την αίσθηση που γράφεις παραπάνω, δίκιο έχεις ότι έτσι είναι. Εμένα δεν μου αρέσει, αγαπώ τον μετατροπέα ροπής και την 'κλοτσιά' στην εκκίνηση λόγω πολλαπλασιασμού της ροπής.
-
Σε αρκετά αυτόματα πάντως αναφέρουν οι κατασκευαστές αλλαγή λαδιών/βαλβολίνης.
Κλωτσιά στην εκκίνηση πάντως δεν θα έλεγα ότι έχουν αυτά με μετατροπέα, μάλλον τα πιο ομαλά είναι, μετά τα CVT.
-
Κλωτσιά στην εκκίνηση πάντως δεν θα έλεγα ότι έχουν αυτά με μετατροπέα, μάλλον τα πιο ομαλά είναι, μετά τα CVT.
Όταν έχει δύναμη ο κινητήρας έχου μεγάλη, εαν έρθεις καμια φορά Αθήνα θα πάμε βόλτα με την 330 του πατέρα μου. Στην εκκίνηση κολλάς πίσω αμέσως, γιατί αυξάνει πολύ την ροπή. Με το DSG δεν το έχω νοιώσει αυτό σε αυτοκίνητα παρόμοιας ιπποδύναμης.
-
Προερχόμενος από ένας focus 2003 3d 1,600cc έπειτα από 210.000 είπα να αλλάξω επιτέλους αμάξι αφού περάσαμε 2 γέννες -γάμους - βαφτίσεις κτλ κτλ , διαβάζω διάφορα για αγορές και πωλήσεις σε 2-4 χρόνια και διάφορα άλλα ! Εγώ αγοράζω για 10 ετία + , Ίσως να μπορώ να κάνω την υπέρβαση (25.000ε+) αν με κάνει το αμάξι να γελάω που το βλέπω! Θέλω να είναι οικονομικό στις καθημερινές του μετακινήσεις -36χλμ* 6 μέρες είναι μόνο της δουλειάς χωρίς να υπολογίζω οικογενειακές υποχρεώσεις, διασκέδαση των παιδιών κ.α.- δεν με νοιάζει να είναι τεράστιο σε μέγεθος αφού χωριό δεν έχω να κουβαλάω ντενεκέδες με λάδι , την πεθερά και 2 κατσίκια... θα μου πείτε πάρε κάτι ποιο μικρο ! και λέω ότι θα το έχω για 10+ χρόνια θέλω να μου αρέσει και αυτά μου αρέσουν
Είμαι ανάμεσα σε
skoda kamiq cng ή diesel
Peugeot 2008 diesel (λίγο ακριβό)
nissan qashqai diesel
opel crossland x diesel
ford ecosport ( λίγο μικρό)
Και μένω στο θέμα μας !
α)Τόσο χάλια είναι το group V ?
β)Τόσο ευπαθή είναι τα dsg ?
γ)Τόσο προβληματική θα είναι η χρήση cng στο μέλλον?
δ)Θα είναι τόσο αξιόπιστο αμάξι όσο η φώκια μου? '0' μηχανικές ζημιές με πολύ κακή χρήση και συντήρηση
Αν είναι έτσι πάμε για άλλα! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας !
-
Α) ΝΑΙ
Β) ΝΑΙ
Γ) ΝΑΙ
Δ) ΟΧΙ
-
Η πρόταση κλειδί είναι 'κακή χρήση και συντήρηση'
Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι αρκετά ευπαθή και σε αυτό πρέπει να δώσεις σημασία.
Το μοναδικό που μου έρχεται στο μυαλό σαν πιο 'ελαφρύ' στην συντήρηση είναι ένα hybrid της Toyota, λόγω μη ύπαρξης turbo.
-
Είμαι ανάμεσα σε
skoda kamiq cng ή diesel
Peugeot 2008 diesel (λίγο ακριβό)
nissan qashqai diesel
opel crossland x diesel
ford ecosport ( λίγο μικρό)α)Τόσο χάλια είναι το group V ?
β)Τόσο ευπαθή είναι τα dsg ?
γ)Τόσο προβληματική θα είναι η χρήση cng στο μέλλον?
δ)Θα είναι τόσο αξιόπιστο αμάξι όσο η φώκια μου? '0' μηχανικές ζημιές με πολύ κακή χρήση και συντήρηση
Εφόσον θες να το κρατήσεις πολλά χρόνια, καλύτερα πάρε κάτι φρέσκο και όχι κάτι που είναι ήδη παλιό και στην δύση της καριέρας του (π.χ. Qashqai, Ecosport που είναι στο τέλος τους). Οι ερωτήσεις σου:
α) όχι τόσο, αλλά αρκετά ειδικά εαν το θές πολλά χρόνια να κοστίσει αρκετα η συντήρηση.
β) Ναι.
γ) Ίσως, γιατί δεν ξέρουμε εαν θα επενδυθούν άλλα χρήματα σε πρατήρια, οπότε εαν μείνουν λίγα θα έχεις θέμα ανεφοδιασμού.
δ) Όσο πιο νέο, τόσο πιο πολλά μπλιμπλίκια, άρα περισσότερες πιθανότητες για ζημιά. Επίσης, θέλουν ευλαβική συντήρηση. -
Ξέχασα να αναφέρω τα
hunday kona
citroen c3 aircross
-
Η πρόταση κλειδί είναι 'κακή χρήση και συντήρηση'
Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι αρκετά ευπαθή και σε αυτό πρέπει να δώσεις σημασία.
Το μοναδικό που μου έρχεται στο μυαλό σαν πιο 'ελαφρύ' στην συντήρηση είναι ένα hybrid της Toyota, λόγω μη ύπαρξης turbo.
Ευχαριστώ για την απάντηση .Σίγουρα στο μελλοντικό μου αυτοκίνητο θα είμαι 100% τυπικός με τα σέρβις και ποιο προσεκτικός και στην οδήγηση !
-
Επειδή σκέφτομαι και γώ για καμίκ, δεν τα έχουν φτιάξει ακόμη τα ρημάδια τα dsg?
Ένα του '10 που έχω κλασικά έβγαλε mechatronic.
Το ίδιο θα είναι και ένα του '20?
-
Έχουν βγάλει αρκετά θέματα τα DSG και χωρίς βέβαια να είναι σίγουρος, δε νομίζω ότι έχουν εξαλείψει ακόμη τελείως τα προβλήματα.
-
Επειδή σκέφτομαι και γώ για καμίκ, δεν τα έχουν φτιάξει ακόμη τα ρημάδια τα dsg?
Ένα του '10 που έχω κλασικά έβγαλε mechatronic.
Το ίδιο θα είναι και ένα του '20?
Καλησπέρα , τι ζημιά σε τι μοντέλο και με τι κόστος !
-
Είμαι ανάμεσα σε
skoda kamiq cng ή diesel
Λυπαμαι που το λεω αλλα το cng δεν ξεκιναει στην ανηφορα. Το καταδικασανε με αυτο το μοτερ
-
Καλησπέρα , τι ζημιά σε τι μοντέλο και με τι κόστος !
Πόλο 6R (2010) mechatronic ~1300€
-
Τα προβλήματα με dsg & tsi εξαλείφθηκαν με τον ερχομό των 1.0 & 1.4 tsi, από τότε δεν έχει ακουστεί κάτι. Ακόμα και σε παλιότερα μοντέλα με τον 1.2 tsi (2012 και μετά) είχαν λυθεί τα προβλήματα του 1.2tsi και για τα dsg είχαν βελτιωθεί αρκετά.
-
Ωχ πολυ ακριβη βλαβη,
Ισχυει οντως πτι δεν εχουν πλεον προβληματα;
Υπαρχει στατιστικη αναλυση, ή ειναι απλα διαίσθηση
-
Όντως ακριβή βλάβη και την ακούω από πολλούς, δεν είναι κάτι μεμονωμένο!
Η φώκια έχει βγάλει μόνο τρόμπα βενζίνας...
Έχει δίκιο ο Lap, είναι λόγια η γεγονότα?
Skoda Kamiq