-
Και σε αυτά να προσθέσω ότι είναι και πετρεαλιοπαραγωγός χώρα!! Και όμως παράγουν ρεύμα από ΑΠΕ. Όταν είχα πάει για δουλειά, πέρσι τον Αύγουστο (το είχα γράψει νομίζω) έβλεπα τα Tesla όπως βλέπουμε εδώ τα Qashqai! ΤΠερίπου 1 στα 3 αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικά ή υβριδικά το λιγότερο. 2 φορές πήρα ταξί Tesla. Αλλά μιλάμε για τελείως άλλη χώρα από τν δικιά μας, τόσο σε επίπεδο πολιτείας, πολιτών και παραγωγής ενέργειας.
Είναι πλούσια χώρα, αυτό ειναι δεδομένο. Παρόλα αυτά φαίνεται να αγκαλιάζουν την ηλεκτροκίνηση, με τα μειονεκτήματα της... Στην Ελλάδα δεν πρόκειται να δούμε τέτοιες καταστάσεις με τους μισθούς που έχουμε, ελπίζουμε απλά να είμαστε στο 20 με 30% (αρκετά φιλοδοξο) το 2030 που ειναι ο στόχος. Μου κίνησε την περιέργεια η φάση με τα tesla ταξί, δηλαδή με αυτονομία λιγότερο απο 500 χιλιόμετρα (κ με ιδανικές συνθήκες) ο ταξιτζής πως βγάζει μεροκάματο? εκτός αν έχει δύο tesla (κ κεφάλαιο στο θεό!!!)
-
Είναι πλούσια χώρα, αυτό ειναι δεδομένο. Παρόλα αυτά φαίνεται να αγκαλιάζουν την ηλεκτροκίνηση, με τα μειονεκτήματα της... Στην Ελλάδα δεν πρόκειται να δούμε τέτοιες καταστάσεις με τους μισθούς που έχουμε, ελπίζουμε απλά να είμαστε στο 20 με 30% (αρκετά φιλοδοξο) το 2030 που ειναι ο στόχος. Μου κίνησε την περιέργεια η φάση με τα tesla ταξί, δηλαδή με αυτονομία λιγότερο απο 500 χιλιόμετρα (κ με ιδανικές συνθήκες) ο ταξιτζής πως βγάζει μεροκάματο? εκτός αν έχει δύο tesla (κ κεφάλαιο στο θεό!!!)
Δεν είναι μόνο θέμα μισθού, αλλά και υποδομών. Έχει φορτιστές όπως έχουμε εδώ τα περίπτερα, σε κάθε γωνία! Πάς στο γραφείο σου, το βάζεις στην πρίζα και όταν φύγεις το απόγευμα είναι 100% φορτισμένο. Το ίδιο και στο σπίτι. Το ίδιο και σε πολλούς χώρους στάθμευσης. Ο κουμπάρος μου ψήνεται για ηλεκτρικό (i3 θέλει) αλλά με τα 200+ χλμ που κάνει καθημερινά, δεν υπάρχει περίπτωση να τον καλύψει, λόγω ανεπαρκούς δικτύου φόρτιστης.
Τα ταξί δεν έχουν θέμα, γιατί α) οι αποστάσεις στο Όσλο δεν είναι τεράστιες (και μην ξεχνάμε ότι στην κίνηση το ηλεκτρικό ουσιαστικά έχει μηδενική κατανάλωση) και β) έχει παντού φορτιστές, τόσο στις 'πιάτσες' όσο και στο αεροδρόμιο. Περιμένεις 20', φορτίζεις εαν θές. Σταματάς για διάλειμμα (τουαλέτα, φαγητό, καφέ), φορτίζεις λίγη ώρα. Επίσης είναι τόσο ακριβά τα ταξί, που δεν χρειάζεται να δουλεύεις 12 ώρες για να βγει μεροκάματο.
Για αυτό λέω ότι είναι θέμα υποδομών. Για εμένα είναι το Α και το Ω στο να εξαπλωθεί η ηλεκτροκίνηση, να μπορεί ο απλός άνθρωπος να έχει την αυτονομία που έχει με ένα θερμικό χωρίς να χάνει 1-2 ώρες την ημέρα από την ζωή του για να το φορτίζει. Πήγα στα κεντρικά μιας μικρής τράπεζας, έξω από το Όσλο (30' περίπου, σαν να λέμε π.χ. Κορωπί ή Αγ. Στέφανος) και στο υπόγειο πάρκινγκ περίπου το 50% των θέσεων είχαν φορτιστή! Και προσθέτουν συνεχώς, αλλά το δίκτυό τους αντέχει την ζήτηση για ρεύμα.
-
Για αυτό λέω ότι είναι θέμα υποδομών. Για εμένα είναι το Α και το Ω στο να εξαπλωθεί η ηλεκτροκίνηση, να μπορεί ο απλός άνθρωπος να έχει την αυτονομία που έχει με ένα θερμικό χωρίς να χάνει 1-2 ώρες την ημέρα από την ζωή του για να το φορτίζει. Πήγα στα κεντρικά μιας μικρής τράπεζας, έξω από το Όσλο (30' περίπου, σαν να λέμε π.χ. Κορωπί ή Αγ. Στέφανος) και στο υπόγειο πάρκινγκ περίπου το 50% των θέσεων είχαν φορτιστή! Και προσθέτουν συνεχώς, αλλά το δίκτυό τους αντέχει την ζήτηση για ρεύμα.
Φάνη, αν υπάρξει αυξηση ηλεκτρικών, θα φτιαχτούν κ εδώ, εξάλλου, ποιος δεν θέλει κέρδος? ¨ηδη η ΔΕΗ μιλάει με AB βασιλόπουλο, Fraport κ Beat. Μην βιαζόμαστε, θα ωριμάσει η κατάσταση κ στην Ελλάδα, αλλά θέλει χρόνο, κ υπομονή. Τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή ειναι πανάκριβα για τον μέσο Έλληνα.
-
Η Νορβηγία είναι μία από τις πλουσιότερες χώρες διεθνώς. Είναι επίσης και εξαγωγός ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται 'τζάμπα' , αθόρυβα και πεντακάθαρα κυρίως από υδροηλεκτρικά. Επίσης και πωλητής δικαιωμάτων ρύπων στο ομώνυμο χρηματιστήριο.
-
... ελπίζουμε απλά να είμαστε στο 20 με 30% (αρκετά φιλοδοξο) το 2030 που ειναι ο στόχος...
Καταλαβαίνεις φαντάζομαι πως αυτό είναι όνειρο θερινής νυκτός, και θα είναι άθλος αν ξεπεραστεί το μονοψήφιο ποσοστό ηλεκτροκινήτων στην Ελλάδα, ακόμη κι αν οι πιο φραγκάτοι στραφούν μαζικά στα όμορφα ηλετροκίνητα που θα ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια κάθε χρόνο!
-
Φάνη, αν υπάρξει αυξηση ηλεκτρικών, θα φτιαχτούν κ εδώ, εξάλλου, ποιος δεν θέλει κέρδος? ¨ηδη η ΔΕΗ μιλάει με AB βασιλόπουλο, Fraport κ Beat. Μην βιαζόμαστε, θα ωριμάσει η κατάσταση κ στην Ελλάδα, αλλά θέλει χρόνο, κ υπομονή. Τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή ειναι πανάκριβα για τον μέσο Έλληνα.
Προφανώς και θα φτιαχτούν (εξάλλου για αυτό προωθείται η ηλεκτροκίνηση), όμως το μεγάλο ερώτημα είναι τι κόστος φόρτισης θα έχουν? Μήπως όταν φτιαχτούν αυτές οι υποδομές, το κόστος φόρτισης θα είναι τέτοιο που το ακριβοπληρωμένο ηλεκτρικό θα έχει και αντίστοιχο κόστος μετακίνησης με το diesel? Τέλος, η παραγωγή ρεύματος (ειδικά το καλοκαίρι) θα επαρκεί για όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή θα εισάγουμε ρεύμα πανάκριβα? Ερωτήματα για τα οποία δεν έχω απάντηση, αλλά μου έχουν δημιουργηθεί. Γιατί η λογική μου λέει ότι αποκλείεται οι μεγιστάνες των ορυκτών καυσίμων να δεχθούν τόσο μεγάλες απώλειες από το εισόδημά τους εαν δεν έχουν αντίστοιχα έσοδα από κάπου αλλού.
-
Ερωτήματα για τα οποία δεν έχω απάντηση, αλλά μου έχουν δημιουργηθεί. Γιατί η λογική μου λέει ότι αποκλείεται οι μεγιστάνες των ορυκτών καυσίμων να δεχθούν τόσο μεγάλες απώλειες από το εισόδημά τους εαν δεν έχουν αντίστοιχα έσοδα από κάπου αλλού.
Η τιμή του πετρελαίου κτλ ειναι κ τώρα χαμηλή, δεν είμαι σίγουρος οτι πλέον έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους, σκέψου κ τις αρνητικές τιμές που είχε πριν από ένα μήνα στην Αμερική, καθώς δεν είχαν που να αποθηκεύσουν την παραγωγή. Αν η αγορά γυρίσει, δεν νομίζω οτι έχουν πολλά περιθώρια. Το ρεύμα κ το αέριο (ρωσία μεριά) πλέον έχουν υπολογίσιμη δύναμη, Τέλος, πέρα από το κόστος, μήπως πρέπει όλοι να σκεφτούμε κ λίγο το περιβάλλον? η παραγωγή ρεύματος είναι πιο καθαρή σε σχέση με τα ρυπογόνα αυτοκίνητα, ενώ υπάρχει το θέμα με τις μπαταρίες που κανένας δεν μπορεί να απαντήσει με ακρίβεια...
-
Σκεφτόμουν μήπως έδινα το Golf της γυναίκας για να πάρω το Nissan Leaf εκμεταλλευόμενος τα κίνητρα.
Το Leaf είναι το μόνο που μου εμπνέει εμπιστοσύνη ως μικρό οικογενειακό-ηλεκτρικό-αξιοπιστία.
Κάθισα και το υπολόγισα.
29000 περίπου βγάζοντας την επιδότηση και χωρίς προσθήκη έξτρα. Επίσης δεν έχει υπολογιστεί τυχόν ανατίμηση που μπορεί να κάνουν οι αντιπροσωπίες ώστε να κερδίσουν περισσότερα με την επιδότηση...
Άρα 29.000 +50% επιπλεόν απόσβεση παγίου ως κίνητρο(θα το αγόραζα στην εταιρεία), άρα αποσβέσεις στα βιβλία 43.500.
Άρα θα γλιτώσω εταιρικό φόρο μελλοντικά 10.440 αν το υπολογίσω με 24%. Στο μέλλον ίσως πάει 20% και θα γλιτώσω λιγότερα.
Άρα χοντρικά θα μου κοστίσει 29.000-10.440= 18.500.
Χωρίς να υπολογίσω το κόστος χρήματος που το δίνω τώρα όλο μαζί για να ωφεληθώ στα επόμενα 5-10 χρόνια από την απόσβεση.
Το Golf 1.6tdi 2014 την γυναίκας αν το δώσω τώρα θα πάρω περίπου 11 χιλιάρικα.
Άρα θα πρέπει να σκεφτώ αν μετά από 5-10 χρόνια που θα πουλήσω το leaf, πόσα μπορεί να πάρω και επίσης τι κέρδος θα έχω στην χρήση με το ηλεκτρικό έναντι του πετρελαίου(που ήδη είναι οικονομικό).
Προς το παρόν κλίνω προς το όχι με βάση την λογική των αριθμών και πιο πολύ θα άξιζε για την καυλάντα του ηλεκτρικού, αυτόματου κτλπ.
Όμως σε 2-3-4 χρόνια το πολύ θα έχουν διπλασιαστεί οι αυτονομίες και θα έχει πέσει το κόστος των μπαταριών σύμφωνα με διάφορες μελέτες.
Άρα γιατί να βιαστώ τώρα; Δεν θα χρειάζεσαι την επιδότηση στο μέλλον.
-
Τέλος, πέρα από το κόστος, μήπως πρέπει όλοι να σκεφτούμε κ λίγο το περιβάλλον? η παραγωγή ρεύματος είναι πιο καθαρή σε σχέση με τα ρυπογόνα αυτοκίνητα, ενώ υπάρχει το θέμα με τις μπαταρίες που κανένας δεν μπορεί να απαντήσει με ακρίβεια..
Συμφωνώ για το περιβάλλον. Το μόνο σίγουρο είναι οτι μειώνεται η μόλυσνση στις πόλεις, αλλά για την συνολική μόλυνση κανείς δεν έχει καταφέρει ακόμα να το υπολογίσει και να απαντήσει με σιγουριά. Με τα σημερινά δεδομένα, σε χώρες όπως η Ελλάδα απλά μεταφέρεται η μόλυνση από τις πόλεις στις περιοχές παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος. Σε χώρες που παράγουν ρεύμα με πυρηνικά, είναι ένα θέμα τόσο ενδεχόμενου ατυχήματος όσο και αποθήκευσης των αποβλήτων. Μόνο σε χώρες που παράγουν ρεύμα από ΑΠΕ μπορούμε να μιλάμε για μείωση μόλυνσης. Και δεν έχουμε αγγίξει καν το θέμα των μπαταριών και τις θα γίνει σε 10-20 χρόνια που θα είναι άχρηστες οι παλιές μπαταρίες. Δεν είναι τόσο απλό το θέμα της μόλυνσης...
-
Ακόμα και με τον υπάρχοντα τρόπο παραγωγής ρεύματος, τα ηλεκτρικά είναι πιο φιλικά στο περιβάλλον. Είχε ένα αντίστοιχο θέμα το Drive πριν κάμποσους μήνες. Η αναλογία μόλυνσης ήταν σα να καίει το βενζινοκίνητο 4,5 λίτρα στα 100. Συγγνώμη, αλλά κανένα βενζινοκίνητο δεν καίει τόσο λίγο. Οπότε, ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα, είμαστε κερδισμένοι.
Όσο για την i3 και τα 200+ χιλιόμετρα ημερησίως, ο γνωστός σου θα τα βγάζει. 230-235 είναι η πραγματική της αυτονομία.
Είναι όμως πιεσμένη περίπτωση. Στη θέση τους, θα περίμενα λίγους μήνες για να πάρω το Kona electric. 255 το μικρό, 400 το μεγάλο. Καλύτερα το μεγάλο, ώστε να μη χρειάζεται να φορτίζει την μπαταρία τέρμα, ούτε να την αδειάζει τελείως. Συν ότι θα θέλει να κάνει τη δουλειά του και μετά από 100-200-300.000 χιλιόμετρα, όπου δεδομένα θα υπάρχει μια πτώση της αυτονομίας.
Όσο για το Leaf αντί για το Golf πετρέλαιο, πες μας για πόσα χιλιόμετρα μιλάμε ετησίως.
-
Όσο για την i3 και τα 200+ χιλιόμετρα ημερησίως, ο γνωστός σου θα τα βγάζει. 230-235 είναι η πραγματική της αυτονομία.
Σωστά, αλλά αυτή είναι με την 120αρα μπαταρία, ο κουμπάρος μου βρίσκει σε καλή τιμή με την 94αρα που έχει οριακά τα 200χλμ. Οπότε δεν του κάνει. Το πόσο θα αντέξει η μπαταρία δεν τον απασχολεί, αφού δεν κρατάει ποτέ πάνω από 1 χρόνο το εκάστοτε αυτοκίνητό του.
-
Ε το golf 12-15000 το χρονο κανει.
-
Ε το golf 12-15000 το χρονο κανει.
τα ηλεκτρικα ειναι ακομη ανεκδοτο
στα φορολογικα ξεχνας πραγματα, οπως αν θα σου βγαζουν παραγωγικο το εξοδο ή οχι κλπ, αποσβεσεις μπορει να εχει αλλα συμφωνα με τον εφορα εχεις και κερδος(!) κατα τη μεταπωληση κλπ
να παρεις ενα πραμα που θα εχει ξεπεραστει μετα απο 5 μηνες? που θα πας χαλκιδα και θα μεινεις εκει γιατι ξεχασες το κινητο να φορτιζει? ή θα σου πει το μιλφατο στο 3Χ σε μια ωρα στο ελληνικο και θα πεις δεν εχω ρευμα? πολλα τα λεφτα για κατι τετοιο, μεινε ή στη γκολφω ή παρε κανενα να γουσταρεις.
-
να παρεις ενα πραμα που θα εχει ξεπεραστει μετα απο 5 μηνες? που θα πας χαλκιδα και θα μεινεις εκει γιατι ξεχασες το κινητο να φορτιζει? ή θα σου πει το μιλφατο στο 3Χ σε μια ωρα στο ελληνικο και θα πεις δεν εχω ρευμα? πολλα τα λεφτα για κατι τετοιο, μεινε ή στη γκολφω ή παρε κανενα να γουσταρεις.
καλα μετά από 5 μήνες, δεν νομίζω, προχωράει η τεχνολογία αλλά οχι τόσο γρήγορα... υπάρχουν κ οι εφαρμογές πάντως που σε ειδοποιούν για την κατάσταση της μπαταρίας. Γενικά ειναι για συγκεκριμένη χρήση κακά τα ψέματα, ωστόσο, αν το εκμεταλευτείς σωστά, συμφέρει.
-
Πιο πολύ μειωθεί η ρύπανση αν αλλάξουν τα αρχαία ταριφάδικα, λεωφορεία, φορτηγά, παρά τα αυτοκίνητα, αλλά ποιος έχασε την λογική του για να την βρουν οι ΕΛ πολιτικοί.
-
Οι ταρίφες πήραν παράταση έως 4 ετών στην κυκλοφορία των σαπακιών τους, μπορούν να φτάσουν και τα ...24 χρόνια, ανάλογα σε ποιά περιοχή έχουν έδρα! Στα εξωτερικά πάνε το πολύ 15 χρόνια.
Μην πιάσουμε λεωφορεία, σχολικά, φορτηγά και μηχανήματα έργων, θα κλάψει ο κάθε πικραμένος.
-
InsaneDriver wrote:
Ε το golf 12-15000 το χρονο κανει.
τα ηλεκτρικα ειναι ακομη ανεκδοτο
στα φορολογικα ξεχνας πραγματα, οπως αν θα σου βγαζουν παραγωγικο το εξοδο ή οχι κλπ, αποσβεσεις μπορει να εχει αλλα συμφωνα με τον εφορα εχεις και κερδος(!) κατα τη μεταπωληση κλπ
να παρεις ενα πραμα που θα εχει ξεπεραστει μετα απο 5 μηνες? που θα πας χαλκιδα και θα μεινεις εκει γιατι ξεχασες το κινητο να φορτιζει? ή θα σου πει το μιλφατο στο 3Χ σε μια ωρα στο ελληνικο και θα πεις δεν εχω ρευμα? πολλα τα λεφτα για κατι τετοιο, μεινε ή στη γκολφω ή παρε κανενα να γουσταρεις.
Σχετικα με το 1ο εχει ενα ρισκο αλλα λες ας εχουν να γραψουν κατι αν ερθουν για ελεγχο.
Στα υπολοιπα, για αυτοκινητο πολης το θελουμε και δεν παιζει μιλφατο. Αν επαιζε θα πηγαινα με τη bmw LoL
-
-
από το άρθρο των 4τροχών
'Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με χρονικό ορίζοντα το 2025 στην Ευρώπη θα είναι απαιτητή η εγκατάσταση περίπου 2,8 εκατομμύριων σταθμών φόρτισης – αριθμός που είναι έως και 15 φορές μεγαλύτερος σε σχέση με τους σταθμούς που λειτουργούν σήμερα σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, αυτή τη στιγμή στις 28 χώρες-μέλη της ΕΕ υπάρχουν σχεδόν 165.000 σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα.
Ακόμα πιο αυξημένες θα είναι οι απαιτήσεις στα τέλη της δεκαετίας (2030), με τους ειδικούς από όλα τα «στρατόπεδα» να εκτιμούν ότι οι σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά και PHEV οχήματα θα πρέπει να ανέλθουν στην Ευρώπη από 2,8 εκατ. σε περίπου 5,6-6,6 εκατ.'
-
Και ακόμη πιο αυξημένες θα είναι οι ανάγκες το 2035, κ.ο.κ.. Το τρεντ είναι το εξής: όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά, τόσο πρέπει να αυξάνονται και οι σταθμοί φόρτισης δημοσίας χρήσης, έτσι ώστε ο λόγος ηλεκτρικά προς σταθμοί φόρτισης να διατηρείται σταθερός ή και να καλυτερεύει. Αλλιώς το όλο εγχείρημα απειλείται με κατάρρευση αφού αν δεν τοποθετείς διαρκώς νέους φορτιστές και μένεις με τους ίδιους, απλά όσο αυξάνονται τα ηλεκτρικά ή τα επαναφορτιζόμενα υβρίδια , τόσο θα γίνεται σκοτωμός για μια θέση φόρτισης οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και οι αναμονές στην ουρά θα μεγαλώνουν.
Πρόκειται για μια εσωτερική αδυναμία του συστήματος, π.χ. πρόσφατα στην Καλιφόρνια είδαμε εικόνες από το μέλλον με την την επιστροφή από την αργία της ημέρας των ευχαριστιών όπου λόγω του συνωστισμού υπήρξαν κάτοχοι ηλεκτρικών που περίμεναν για ώρες στην ουρά για να φορτίσουν και αυτοί για μισή ωρούλα το δικό τους Τέζλα στους ταχυφορτιστές της ομώνυμης εταιρείας.
Η αδυναμία αυτή έχει και μια άλλη, πολλή σοβαρή παρενέργεια, η οποία θα πλήξει τους κατόχους των συμβατικών και όχι μόνο ιχ, οι οποίοι είναι και θα παραμείνουν η συντριπτική πλειοψηφία στην υφήλιο για αρκετά χρόνια ακόμη : όσο περισσότεροι φορτιστές δ.χ. απαιτούνται, τόσο περισσότεροι χώροι θα δεσμεύονται γι' αυτούς -> τόσο λιγότερες θέσεις πάρκινγκ θα διατίθενται για τα συμβατικά ιχ, δυσχεραίνοντας σημαντικά την μετακίνηση με αυτά και την χρήση τους σε καθημερινές συνθήκες στις πόλεις, αλλά και στο παρκάρισμά τους αφού οι θέσεις στάθμευσης θα είναι κρατημένες για τα ηλεκτρικά υπό φόρτιση. Είναι αυταπόδεικτο, και γίνεται ήδη στο εξωτερικό: όταν μια θέση πάρκινγκ με φορτιστή διατίθεται για ηλεκτρικό ιχ, τότε αυτόματα απαγορεύεται να σταθμεύσει σ αυτή ένα συμβατικό όχημα, αλλά και ούτε ηλεκτρικό αν αυτό δεν φορτίζει ταυτόχρονα.Διότι σε άλλη περίπτωση η θέση αυτή φόρτισης καθίσταται ανενεργή για όση ώρα είναι κατειλημμένη -> άρα αναιρεί το σκοπό ύπαρξής της. Στο εξωτερικό προβλέπονται και πρόστιμα από τους δήμους ή την τροχαία αν συμβεί κάτι τέτοιο, και προφανώς θα έρθουν και αυτά εδώ συν τω χρόνω.
Και φυσικά αυτή οι αδυναμίες δεν θα πάψουν να υπάρχουν, όσο οι μπαταρίες και οι ταχυφορτιστές θα έχουν την τεχνολογία που έχουν σήμερα. Προφανώς αν ανακαλύψουμε μια νέα φθηνή μπαταρία, η οποία μπορεί π.χ. να φορτίζεται πλήρως μέσα σε 3΄, και παράλληλα βρούμε αρκετό ρεύμα να τροφοδοτεί κάποιους νέους ταχυφορτιστές-γίγας ισχύος π.χ. 5MW, τότε θα έχουμε επιλύσει σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα, αλλά κάτι τέτοιο σήμερα είναι απλώς κακογραμμένο σενάριο του Μπόλυγουντ.
Γενικώς με τα ηλεκτρικά, ετοιμαστείτε για τα κάτωθι
-Αυξήσεις στην τιμή του ρεύματος
-Αυξήσεις στην τιμή των πάρκινγκ
-Πιθανά μπλακ άουτ λόγω της ζήτησης ρεύματος σε ώρες αιχμής
-Ταλαιπωρία στην εύρεση πάρκινγκ
-Πολύωρη αναμονή για την φόρτιση του ηλεκτρικού σας ιχ σε δημόσιο φορτιστή
-Ευκαιρίες για κοινωνικές γνωριμίες και δικτύωση, διάβασμα βιβλίων κ.α. κατά την αναμονή στην ουρά για φόρτιση
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης