Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 380
    • 381
    • 382
    • 383
    • 384
    • 899
    • 900
    • 382 / 900
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17996
    409059
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • diego1960
      diego1960 @monman2 last edited by diego1960

      @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      O Μπαιντεν το ξανασκεφτηκε σxετικα με το ποσοστο 50 % πωλησεων ηλεκτρικων το 2030 ...

      Τωρα το εκανε 67 % το 2032 και το 2040 ουτε χλοοκοπτικο με βενζινη ........

      https://www.cnbc.com/2023/04/12/epa-proposes-auto-pollution-limits-to-aggressively-boost-ev-sales-.html

      O Μπάιντεν εχει πρόσβαση σε στοιχεία που δεν είναι για το ευρύτερο κοινό και σε αναλύσεις και προβλέψεις που ουτε αυτές είναι για τις μάζες γιατί εκτός των άλλων αποκαλύπτουν εργαλεία μεθοδολογία και τεχνολογία που δεν θέλουμε να ξέρουν οτι την έχουμε ...

      Να τον ακούτε τον POTUS ,εχει παιδιά εγγόνια και νοιάζεται για το μέλλον τους οχι σαν κάποιους που λένε οτι φάμε και οτι πιούμε και μόλις κατάλαβαν οτι κλείνει το βενζινάδικο -κράτος εισβάλουν στους γείτονες για να ρουφήξουν και να πουλήσουν οσο γίνεται ακριβότερα τις τελευταίες αναθυμιάσεις ΦΑ.

      Μεταξύ μας ο μπάρμπας γενικά έχει πέσει σε στροφές (γνωστό το πρόβλημα υγείας του), δε νομίζω οτι αποφασίζει ούτε για το πρωινό του. Πόσο μάλλον για το πως θα κινηθεί στο μέλλον η "ανθρωπότητα".
      Από εκεί και πέρα, καμία ηλεκτροκίνηση δε θα σώσει τον πλανήτη όσο και να προσπαθούν να μας πείσουν. Δε θα τους φτάσει αυτό όπως έχουμε πει και μετά θα φταίει η κτηνοτροφία, τα εργοστάσια, οι μετακινήσεις με αεροπλάνο κτλ. Οπότε νομοτελειακά θα οδηγηθούμε σε δυστοπία οπότε το "μέλλον των παιδιών και των εγγονιών" δε θα είναι όμορφο πάρουμε ή δεν πάρουμε τροχήλατο τάμπλετ 🙂
      Από εκεί και πέρα το έργο είναι γνωστό και τα κολπάκια στάνταρ, απαγορεύσεις, αυστηρότερα όρια στους κατασκευαστές, επιδοτήσεις, πριμ απόσυρσης κτλ. Έτσι χαίρω πολύ, κάποια στιγμή θα πιάσουν τους στόχους. Αφήστε την αγορά ελεύθερη χωρίς στρεβλώσεις και θα δούμε τι (τριχωτά) "απίδια" θα πιάσει ο σάκος της ηλεκτροκίνησης.

      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Αν άφηναν ελευθερη την αγορά χωρίς περιβαλλοντικούς περιορισμούς και ρυθμίσεις ούτε καταλύτες θα είχαμε, ούτε φίλτρα μικροσωματιδιων.
        Και ο κάθε μαστουρωμενος από τις αναθυμιάσεις, θα μπερδευε κοσμοθεωρίες και συστήματα

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by lap

          https://global-sei.com/company/press/2020/08/prs078.html

          Μπαταρία υγρών ηλεκτρολυτών, απεριόριστου κύκλου φορτίσεων, άκαυστη, που σύμφωνα με τελευταίες μελέτες αποδίδει σταθερά μεταξύ 10-40 βαθμών κελσίων περιβάλλοντος λειτουργίας.

          Ποια άραγε χώρα έχει τέτοιες συνθήκες σταθερές τις περισσότερες ημέρες του έτους;

          Το πρόβλημα της; Η χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα, αν και σε αυτόν τον τομέα παρουσιάστηκαν πρωτότυπα με πολλαπλάσιες ενεργειακές πυκνότητας, όπως ανακοινώνουν στις σελίδες με επιστημονικές μελέτες (ελεύθερες προς ανάγνωση)

          Οι μπαταρίες αυτές έχουν άμεση ανταπόκριση στην υψηλή ζήτηση τάσης και φορτίων.

          Μέχρι σήμερα είναι εξαιρετικοί υποψήφιοι για την αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ και εξασφάλιση σταθερής τάσης στο δίκτυο

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Όχι ότι η ηλεκτροκίνηση δεν κάνει για μας τελικά...
            Εμείς δεν κάνουμε για την ηλεκτροκίνηση!

            https://www.carandmotor.gr/electric/themata/me-dyo-tahytites-i-ilektrokinisi-stin-ee

            75c5b4de-6b0b-460d-9d4d-4569c4dcf233-image.png

            Τα πέντε κράτη-μέλη με την χαμηλότερη διείσδυση στην ηλεκτροκίνηση αλλά και το χαμηλότερο μέσο εισόδημα:

            Σλοβακία: 3,7% – 10.985 ευρώ
            Τσεχία: 3,9% – 13.836 ευρώ
            Βουλγαρία: 4,0% – 7.272 ευρώ
            Πολωνία: 5,0% – 10.782  ευρώ
            Κροατία: 5,0% – 10.391 ευρώ

            Τα πέντε κράτη-μέλη με την υψηλότερη διείσδυση στην ηλεκτροκίνηση αλλά και το υψηλότερο μέσο εισόδημα:

            Σουηδία: 56,1% – 35.486 ευρώ
            Δανία: 38,6% – 39.274 ευρώ
            Φινλανδία: 37,6% – 33.155 ευρώ
            Ολλανδία: 34,5% – 40.312 ευρώ
            Γερμανία: 31,4% – 32.850 ευρώ

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dublin last edited by dublin

              "Στην Ελλάδα η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης καταγράφει κυριολεκτικά ρεκόρ ωστόσο οι πωλήσεις σε απόλυτους αριθμούς παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα παρά την ύπαρξη της υψηλότερης επιδότησης στην ΕΕ μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»."

              Α' τρίμηνο, Corsa/C3/208 έχουν πουλήσει 5.803 αυτοκίνητα, και όλα τα ηλεκτρικά μαζί 1390 αυτοκίνητα..με την υψηλότερη επιδότηση της Ευρώπης και ότι diesel είχε μείνει ξεπούλησε και πάταγε κάτι 20% για μερικούς μήνες..

              Αυτά τα νούμερα θα αλλάξουν μόλις βγουν τα φθηνά Κινέζικα και έρθουν τα e-Panda και C3, η ανάπτυξη αυτή πάντως δεν θα αφορά τα Tesla και τις Mustang..

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                spi_duster last edited by

                Η φτωχολογια να ειναι και ευχαριστημενη αν θα εχει κορσακια, ιμπιθακια , ιγκνιθ κλπ με αυτονομιες της ταξης των 380 χλμ. Τεσπα...

                ....

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dublin @spi_duster last edited by dublin

                  @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Η φτωχολογια να ειναι και ευχαριστημενη αν θα εχει κορσακια, ιμπιθακια , ιγκνιθ κλπ με αυτονομιες της ταξης των 380 χλμ. Τεσπα...

                  Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς. Δεν νομίζω ότι είναι και θέμα φτωχολογιάς.

                  Απλά για να μετακινηθείς μέσα στις πόλεις, εκεί που κάνει τεράστιο νόημα δηλαδή, τα Ignis και Panda και 208 είναι απείρως προτιμότερα από 4.6 και 5μ sedan.. επίσης κάνει νόημα να δούμε οχήματα 15-25.000 που ψωνίζει η συντριπτική πλειοψηφία. Και 400.000.000€ να έχεις, για να κινείσαι γύρω από το Σύνταγμα δεν χρειάζεσαι κάνα φορτηγό..

                  Δεξ είναι και ακριβώς ταξικό, περισσότερο πρακτικό θα έλεγα! Άλλωστε θα γίνει χαμός με τα microcars, θα βγάζουν όλοι, και οι μάνες τους, θα έχει σε 10 χρόνια 120 εταιρείες, είναι τόσο απλά και εύκολα να τα φτιάχνεις που θα έρχονται σε Κιτ σε βαλιτσουλες και θα τα συναρμολογούμε!

                  Τότε θα γίνει χαμός με την ηλεκτροκίνηση. Άλλωστε βλέπεις στο άρθρο παραπάνω, ότι οι σειρές είναι συνυφασμένοι με το κατά κεφαλή εισόδημα, η ηλεκτροκίνηση θα είναι επίκαιρη όταν οι 2 δείκτες δεν θα έχουν καμία αναλογικότητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Δικιο εχεις. Ενα micro car για την πολη και ενα 5μετρο για την βολτα ολοι μπορουν να εχουν. Οπως συμβαινει αλλωστε και τωρα με τα ΚΕΚ.

                    ....

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dublin @spi_duster last edited by

                      @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Δικιο εχεις. Ενα micro car για την πολη και ενα 5μετρο για την βολτα ολοι μπορουν να εχουν. Οπως συμβαινει αλλωστε και τωρα με τα ΚΕΚ.

                      Ρε συ, δεν μπορώ να καταλάβω αν τα λες ειρωνικά! Χαχα!

                      Εμείς και τώρα έχουμε υποτίθεται το Β για μικρό και πόλη, και Β suv για μεγαλύτερο και ταξίδια! Αν δω ότι μας εξυπηρετεί κάτι για γύρω γύρω, κάτι σε φάση Ami με σχεδόν μηδέν έξοδα συντήρησης και σε κόστος όσο ένα scooter θα το κοίταγα (ανάλογα με τις επενδύσεις σε φορτιστές και υποδομές..).

                      Αυτοί οι 30 πόντοι στα αυτοκίνητά μας στο μήκος και στον συνολικό όγκο, παίζουν τεράστια διαφορά για εμάς. Πόσο μάλλον ένα model 3 στα 4.7μ!

                      Να καταλάβεις, για πρακτικούς λόγους, απορρίψαμε όλα τα C και είπαμε να μην πάμε πολύ πάνω από 4.30μ, οπότε έφυγαν τα Sportage και C5 Aircross που είχαμε πολύ ψηλά στη λίστα..4.7μ μου φαίνεται αδιανόητο για την χρήση που κάνουμε.. δηλαδή αν τα δίνουν 20.000, ποιός πραγματικά βολεύεται; Όσοι έχουν τα φράγκα έχουν ήδη πάρει, θα πάρουν και οι υπόλοιποι που έχουν την δυνατότητα και είναι σε μία χρηματική κατηγορία κάτω από τους πρώτους, και μετά τέλος..γι' αυτό βγάζουν το 2 τώρα, και σύντομα θα βγάλουν και το 1, επειδή ο πραγματικός πόλεμος εκεί θα παιχτεί, στις μικρότερες κατηγορίες.

                      Τώρα στο 2 (Β) που οι άλλοι έχουν εμπειρία 100 ετών, και στα 1 (Α) που η Fiat φτιάχνει 80 χρόνια, δεν είναι δεδομένο ότι θα παρουσιάσουν την καλύτερη πρόταση..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gatoz
                        gatoz last edited by

                        ρε συ δουβλη, αυτος ο πληθυντικος με ξενιζει....
                        εμεις
                        εχουμε
                        κτλ
                        εσυ τι εχεις?

                        #milf-a-man

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dublin @gatoz last edited by

                          @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          ρε συ δουβλη, αυτος ο πληθυντικος με ξενιζει....
                          εμεις
                          εχουμε
                          κτλ
                          εσυ τι εχεις?

                          Εγώ έχω οικογένεια!

                          Τα απολύτως δικά μου και μόνο για μένα, είναι τα δίκυκλα. Έχω 2 τώρα και ελπίζω του χρόνου να τα κάνω 3.

                          Δεν συγκρίνεται με τίποτα η αίσθηση στους 2 τροχούς..

                          Το ένα είναι σαν να καβαλάς κάρο (car-ο) και το άλλο άλογο..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Logistics companies will also soon have to declare their CO2 emissions for the first time. That change is due to amendments in the Eurovignette Directive, which is the basis for national truck tolls. For the first time, a carbon dioxide component will be calculated in the toll. It is still unclear how much of a difference this will make in tolls in Germany but Dachser’s Kranke calculates that, for a 40-ton truck, there will be an €0.08 ($0.12) to €0.15 difference per kilometre between a modern Euro VI diesel and a comparable zero-emission truck. A zero-emission vehicle in long-distance general cargo transport would then save the freight forwarder up to €30,000 per year in toll charges compared with a modern diesel.

                            .........

                            We want our diesel trucks to be on the move more than 20 hours a day,” says Andre Kranke, head of corporate research and development at Dachser. That was one of many reasons why conventional wisdom among freight forwarders was that fuel cells would become the propulsion system of choice in road freight transport. And yet, current signs are pointing in the direction of batteries. At the IAA Commercial Vehicles trade fair in September, market heavyweight MAN said that it would rely entirely on battery-electric drives. Even though other manufacturers did not reject fuel cells outright, they presented battery-electric tractor units with impressive ranges of up to 500 km.

                            https://www.pv-magazine-australia.com/2023/01/14/weekend-read-from-diesel-to-dc/?utm_source=pv magazine International&utm_medium=Bibblio&utm_campaign=Network

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Μπαταρία από νάτριο που μέσω των ΑΠΕ προσφέρει εκτός από αποθήκευση ενέργειας, παραγωγή παμφθηνου γραφένιου το οποίο μετα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλες μπαταρίες ροής, στερεού τύπου αλλά και σε ηλεκτρονικές εφαρμογές

                              https://www.pv-magazine.com/2023/04/13/saltwater-flow-battery-produces-graphene-while-charging/

                              The method does not use up sodium, leaving it for the battery’s discharge process. Salgenx claims it produces graphene for less than $1.25 per gram, compared to an average price of graphene of $100 to $400 per gram. “Salgenx's flow battery system typically takes 4 to 6 hours to charge, usually during off-peak hours, enabling simultaneous production of graphene to enhance payback and become a revenue model,” the US-based tech startup said in a statement.

                              Εδώ η φύση του υλικού και οι δυνατότητες του στη νέα ψηφιακή εποχή.

                              https://www.physik.uni-hamburg.de/en/inf/ag-wiesendanger/forschung/graphene.html

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-montela/ilektrizei-to-byd-seagull-ton-10-500-eyro

                                Το πρώτο Bev με μπαταρία νατρίου είναι παμφθηνο.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • antonakis
                                  antonakis @lap last edited by

                                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-montela/ilektrizei-to-byd-seagull-ton-10-500-eyro

                                  Το πρώτο Bev με μπαταρία νατρίου είναι παμφθηνο.

                                  To κινέζικο dacia spring ξεκινάει κάτω από 8χιλιάρικα σε τιμή κίνας, άρα πάμφηνο το byd δεν το λες.

                                  Moments before detonation...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Μιλάμε για κανονικό αυτοκίνητο. Δες χαρακτηριστικά.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • antonakis
                                      antonakis last edited by

                                      Ένα cupra born που μπήκε στο φωτοτυπικό στη σμύκρινση είδα.

                                      Moments before detonation...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Ε δεν είναι μόνο αυτό. Ειναι η πλατφόρμα, τα σύστηματα ασφαλείας, το ηλεκτρικό μοτέρ κτλ

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • diego1960
                                          diego1960 last edited by

                                          Πρόοδος! Για να πας από το 30 στο 80% της μπαταρίας 30 λεπτά! Δε θυμάμαι πόσο παίρνει γμτ το ντεπόσιτο του θερμικού να γεμίσει από το 30-80%. Μπορέι να με βοηθήσει κάποιος;

                                          Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • monman2
                                            monman2 @diego1960 last edited by

                                            @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Πρόοδος! Για να πας από το 30 στο 80% της μπαταρίας 30 λεπτά! Δε θυμάμαι πόσο παίρνει γμτ το ντεπόσιτο του θερμικού να γεμίσει από το 30-80%. Μπορέι να με βοηθήσει κάποιος;

                                            Να σε βοηθήσω εγω
                                            την τελευταία φορά που σταμάτησα για να βάλω 30 € στο YC
                                            παω αρχικά σε αντλία 100άρας , αλλάζω αντλία σιγά μη βάλω racing βενζίνη στο υβριδικό

                                            ο υπάλληλος εξυπηρετεί άλλο αυτοκίνητο που του δίνει 100άρικο (πράσινο) το παει μέσα να το ελέγξει στο μηχάνημα ,εντάξει στο δίλεπτο αρχίζει και βάζει σε μένα

                                            πλακώνουν και άλλα αυτοκίνητα τα εξυπηρετεί και αυτά κτυπάει η αντλία , τον περιμένω
                                            έρχεται του λεω μη βάζεις άλλο θα πληρώσω με κάρτα

                                            πηγαίντε μέσα να πληρώσετε, δυο περιμένουν στο ταμείο δεν ρίχνω ενα κατούρημα μέχρι να τελειώσουν , επιστρέφω η υπάλληλος μου πιάνει την κουβέντα για το ωραίο αυτοκίνητο
                                            πληρώνω παω στο αυτοκίνητο γυρνάω τον διακόπτη στο ready και η γυναίκα μου λεει είναι καθαρές οι τουαλέτες ;

                                            Οχι της λέω παρακάτω στο ΣΕΑ εχει πιο καθαρές ...

                                            10 λεπτα στο βενζινάδικο γιατί εχει πιο φθηνά την βενζίνη και 10 λεπτά στο ΣΕΑ γιατί εχει πιο καθαρές τουαλέτες

                                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 384
                                            • 899
                                            • 900
                                            • 382 / 900
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr