-
https://global-sei.com/company/press/2020/08/prs078.html
Μπαταρία υγρών ηλεκτρολυτών, απεριόριστου κύκλου φορτίσεων, άκαυστη, που σύμφωνα με τελευταίες μελέτες αποδίδει σταθερά μεταξύ 10-40 βαθμών κελσίων περιβάλλοντος λειτουργίας.
Ποια άραγε χώρα έχει τέτοιες συνθήκες σταθερές τις περισσότερες ημέρες του έτους;
Το πρόβλημα της; Η χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα, αν και σε αυτόν τον τομέα παρουσιάστηκαν πρωτότυπα με πολλαπλάσιες ενεργειακές πυκνότητας, όπως ανακοινώνουν στις σελίδες με επιστημονικές μελέτες (ελεύθερες προς ανάγνωση)
Οι μπαταρίες αυτές έχουν άμεση ανταπόκριση στην υψηλή ζήτηση τάσης και φορτίων.
Μέχρι σήμερα είναι εξαιρετικοί υποψήφιοι για την αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ και εξασφάλιση σταθερής τάσης στο δίκτυο
-
Όχι ότι η ηλεκτροκίνηση δεν κάνει για μας τελικά...
Εμείς δεν κάνουμε για την ηλεκτροκίνηση!https://www.carandmotor.gr/electric/themata/me-dyo-tahytites-i-ilektrokinisi-stin-ee
Τα πέντε κράτη-μέλη με την χαμηλότερη διείσδυση στην ηλεκτροκίνηση αλλά και το χαμηλότερο μέσο εισόδημα:
Σλοβακία: 3,7% – 10.985 ευρώ
Τσεχία: 3,9% – 13.836 ευρώ
Βουλγαρία: 4,0% – 7.272 ευρώ
Πολωνία: 5,0% – 10.782 ευρώ
Κροατία: 5,0% – 10.391 ευρώΤα πέντε κράτη-μέλη με την υψηλότερη διείσδυση στην ηλεκτροκίνηση αλλά και το υψηλότερο μέσο εισόδημα:
Σουηδία: 56,1% – 35.486 ευρώ
Δανία: 38,6% – 39.274 ευρώ
Φινλανδία: 37,6% – 33.155 ευρώ
Ολλανδία: 34,5% – 40.312 ευρώ
Γερμανία: 31,4% – 32.850 ευρώ -
"Στην Ελλάδα η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης καταγράφει κυριολεκτικά ρεκόρ ωστόσο οι πωλήσεις σε απόλυτους αριθμούς παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα παρά την ύπαρξη της υψηλότερης επιδότησης στην ΕΕ μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»."
Α' τρίμηνο, Corsa/C3/208 έχουν πουλήσει 5.803 αυτοκίνητα, και όλα τα ηλεκτρικά μαζί 1390 αυτοκίνητα..με την υψηλότερη επιδότηση της Ευρώπης και ότι diesel είχε μείνει ξεπούλησε και πάταγε κάτι 20% για μερικούς μήνες..
Αυτά τα νούμερα θα αλλάξουν μόλις βγουν τα φθηνά Κινέζικα και έρθουν τα e-Panda και C3, η ανάπτυξη αυτή πάντως δεν θα αφορά τα Tesla και τις Mustang..
-
Η φτωχολογια να ειναι και ευχαριστημενη αν θα εχει κορσακια, ιμπιθακια , ιγκνιθ κλπ με αυτονομιες της ταξης των 380 χλμ. Τεσπα...
-
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η φτωχολογια να ειναι και ευχαριστημενη αν θα εχει κορσακια, ιμπιθακια , ιγκνιθ κλπ με αυτονομιες της ταξης των 380 χλμ. Τεσπα...
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ακριβώς. Δεν νομίζω ότι είναι και θέμα φτωχολογιάς.
Απλά για να μετακινηθείς μέσα στις πόλεις, εκεί που κάνει τεράστιο νόημα δηλαδή, τα Ignis και Panda και 208 είναι απείρως προτιμότερα από 4.6 και 5μ sedan.. επίσης κάνει νόημα να δούμε οχήματα 15-25.000 που ψωνίζει η συντριπτική πλειοψηφία. Και 400.000.000€ να έχεις, για να κινείσαι γύρω από το Σύνταγμα δεν χρειάζεσαι κάνα φορτηγό..
Δεξ είναι και ακριβώς ταξικό, περισσότερο πρακτικό θα έλεγα! Άλλωστε θα γίνει χαμός με τα microcars, θα βγάζουν όλοι, και οι μάνες τους, θα έχει σε 10 χρόνια 120 εταιρείες, είναι τόσο απλά και εύκολα να τα φτιάχνεις που θα έρχονται σε Κιτ σε βαλιτσουλες και θα τα συναρμολογούμε!
Τότε θα γίνει χαμός με την ηλεκτροκίνηση. Άλλωστε βλέπεις στο άρθρο παραπάνω, ότι οι σειρές είναι συνυφασμένοι με το κατά κεφαλή εισόδημα, η ηλεκτροκίνηση θα είναι επίκαιρη όταν οι 2 δείκτες δεν θα έχουν καμία αναλογικότητα.
-
Δικιο εχεις. Ενα micro car για την πολη και ενα 5μετρο για την βολτα ολοι μπορουν να εχουν. Οπως συμβαινει αλλωστε και τωρα με τα ΚΕΚ.
-
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δικιο εχεις. Ενα micro car για την πολη και ενα 5μετρο για την βολτα ολοι μπορουν να εχουν. Οπως συμβαινει αλλωστε και τωρα με τα ΚΕΚ.
Ρε συ, δεν μπορώ να καταλάβω αν τα λες ειρωνικά! Χαχα!
Εμείς και τώρα έχουμε υποτίθεται το Β για μικρό και πόλη, και Β suv για μεγαλύτερο και ταξίδια! Αν δω ότι μας εξυπηρετεί κάτι για γύρω γύρω, κάτι σε φάση Ami με σχεδόν μηδέν έξοδα συντήρησης και σε κόστος όσο ένα scooter θα το κοίταγα (ανάλογα με τις επενδύσεις σε φορτιστές και υποδομές..).
Αυτοί οι 30 πόντοι στα αυτοκίνητά μας στο μήκος και στον συνολικό όγκο, παίζουν τεράστια διαφορά για εμάς. Πόσο μάλλον ένα model 3 στα 4.7μ!
Να καταλάβεις, για πρακτικούς λόγους, απορρίψαμε όλα τα C και είπαμε να μην πάμε πολύ πάνω από 4.30μ, οπότε έφυγαν τα Sportage και C5 Aircross που είχαμε πολύ ψηλά στη λίστα..4.7μ μου φαίνεται αδιανόητο για την χρήση που κάνουμε.. δηλαδή αν τα δίνουν 20.000, ποιός πραγματικά βολεύεται; Όσοι έχουν τα φράγκα έχουν ήδη πάρει, θα πάρουν και οι υπόλοιποι που έχουν την δυνατότητα και είναι σε μία χρηματική κατηγορία κάτω από τους πρώτους, και μετά τέλος..γι' αυτό βγάζουν το 2 τώρα, και σύντομα θα βγάλουν και το 1, επειδή ο πραγματικός πόλεμος εκεί θα παιχτεί, στις μικρότερες κατηγορίες.
Τώρα στο 2 (Β) που οι άλλοι έχουν εμπειρία 100 ετών, και στα 1 (Α) που η Fiat φτιάχνει 80 χρόνια, δεν είναι δεδομένο ότι θα παρουσιάσουν την καλύτερη πρόταση..
-
ρε συ δουβλη, αυτος ο πληθυντικος με ξενιζει....
εμεις
εχουμε
κτλ
εσυ τι εχεις? -
Σχετικο-ασχετο: Έκατσα να δω εκτόξευση Ηλονοπυραυλου. Απίστευτα πλάνα από την εξέδρα εκτόξευσης, αλλά δεν...
-
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ρε συ δουβλη, αυτος ο πληθυντικος με ξενιζει....
εμεις
εχουμε
κτλ
εσυ τι εχεις?Εγώ έχω οικογένεια!
Τα απολύτως δικά μου και μόνο για μένα, είναι τα δίκυκλα. Έχω 2 τώρα και ελπίζω του χρόνου να τα κάνω 3.
Δεν συγκρίνεται με τίποτα η αίσθηση στους 2 τροχούς..
Το ένα είναι σαν να καβαλάς κάρο (car-ο) και το άλλο άλογο..
-
Logistics companies will also soon have to declare their CO2 emissions for the first time. That change is due to amendments in the Eurovignette Directive, which is the basis for national truck tolls. For the first time, a carbon dioxide component will be calculated in the toll. It is still unclear how much of a difference this will make in tolls in Germany but Dachser’s Kranke calculates that, for a 40-ton truck, there will be an €0.08 ($0.12) to €0.15 difference per kilometre between a modern Euro VI diesel and a comparable zero-emission truck. A zero-emission vehicle in long-distance general cargo transport would then save the freight forwarder up to €30,000 per year in toll charges compared with a modern diesel.
.........
We want our diesel trucks to be on the move more than 20 hours a day,” says Andre Kranke, head of corporate research and development at Dachser. That was one of many reasons why conventional wisdom among freight forwarders was that fuel cells would become the propulsion system of choice in road freight transport. And yet, current signs are pointing in the direction of batteries. At the IAA Commercial Vehicles trade fair in September, market heavyweight MAN said that it would rely entirely on battery-electric drives. Even though other manufacturers did not reject fuel cells outright, they presented battery-electric tractor units with impressive ranges of up to 500 km.
-
Μπαταρία από νάτριο που μέσω των ΑΠΕ προσφέρει εκτός από αποθήκευση ενέργειας, παραγωγή παμφθηνου γραφένιου το οποίο μετα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλες μπαταρίες ροής, στερεού τύπου αλλά και σε ηλεκτρονικές εφαρμογές
https://www.pv-magazine.com/2023/04/13/saltwater-flow-battery-produces-graphene-while-charging/
The method does not use up sodium, leaving it for the battery’s discharge process. Salgenx claims it produces graphene for less than $1.25 per gram, compared to an average price of graphene of $100 to $400 per gram. “Salgenx's flow battery system typically takes 4 to 6 hours to charge, usually during off-peak hours, enabling simultaneous production of graphene to enhance payback and become a revenue model,” the US-based tech startup said in a statement.
Εδώ η φύση του υλικού και οι δυνατότητες του στη νέα ψηφιακή εποχή.
https://www.physik.uni-hamburg.de/en/inf/ag-wiesendanger/forschung/graphene.html
-
Το πρώτο Bev με μπαταρία νατρίου είναι παμφθηνο.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το πρώτο Bev με μπαταρία νατρίου είναι παμφθηνο.
To κινέζικο dacia spring ξεκινάει κάτω από 8χιλιάρικα σε τιμή κίνας, άρα πάμφηνο το byd δεν το λες.
-
Μιλάμε για κανονικό αυτοκίνητο. Δες χαρακτηριστικά.
-
Ένα cupra born που μπήκε στο φωτοτυπικό στη σμύκρινση είδα.
-
Ε δεν είναι μόνο αυτό. Ειναι η πλατφόρμα, τα σύστηματα ασφαλείας, το ηλεκτρικό μοτέρ κτλ
-
Πρόοδος! Για να πας από το 30 στο 80% της μπαταρίας 30 λεπτά! Δε θυμάμαι πόσο παίρνει γμτ το ντεπόσιτο του θερμικού να γεμίσει από το 30-80%. Μπορέι να με βοηθήσει κάποιος;
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πρόοδος! Για να πας από το 30 στο 80% της μπαταρίας 30 λεπτά! Δε θυμάμαι πόσο παίρνει γμτ το ντεπόσιτο του θερμικού να γεμίσει από το 30-80%. Μπορέι να με βοηθήσει κάποιος;
Να σε βοηθήσω εγω
την τελευταία φορά που σταμάτησα για να βάλω 30 € στο YC
παω αρχικά σε αντλία 100άρας , αλλάζω αντλία σιγά μη βάλω racing βενζίνη στο υβριδικόο υπάλληλος εξυπηρετεί άλλο αυτοκίνητο που του δίνει 100άρικο (πράσινο) το παει μέσα να το ελέγξει στο μηχάνημα ,εντάξει στο δίλεπτο αρχίζει και βάζει σε μένα
πλακώνουν και άλλα αυτοκίνητα τα εξυπηρετεί και αυτά κτυπάει η αντλία , τον περιμένω
έρχεται του λεω μη βάζεις άλλο θα πληρώσω με κάρταπηγαίντε μέσα να πληρώσετε, δυο περιμένουν στο ταμείο δεν ρίχνω ενα κατούρημα μέχρι να τελειώσουν , επιστρέφω η υπάλληλος μου πιάνει την κουβέντα για το ωραίο αυτοκίνητο
πληρώνω παω στο αυτοκίνητο γυρνάω τον διακόπτη στο ready και η γυναίκα μου λεει είναι καθαρές οι τουαλέτες ;Οχι της λέω παρακάτω στο ΣΕΑ εχει πιο καθαρές ...
10 λεπτα στο βενζινάδικο γιατί εχει πιο φθηνά την βενζίνη και 10 λεπτά στο ΣΕΑ γιατί εχει πιο καθαρές τουαλέτες
-
Έτσι είναι, 10 λεπτά στο βενζινάδικο μαζί με αναμονή για τους άλλους πελάτες και κατούρημα και καυλάντισμα με την υπάλληλο, μια φορά τη βδομάδα απ τη μια, 50 λεπτά στο φορτιστάδικο κάθε 2 ώρες ταξιδιού σύν το χρόνο παράκαμψης για να οδηγήσεις μέχρι τον φορτιστή, εκτός κι αν τον βρεις κατηλλειμένο και περιμένεις και μισή/μία ωρίτσα τον προηγούμενο, από την άλλη.
Ας ελπίσουμε τουλάχιστον να χει τουαλέτες και να είναι καθαρές, γιατί θα χει άπλετο χρόνο κανείς να αράξει στο θρόνο με την ησυχία του...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης