-
Καταπληκτική υλοποίηση, μέχρι και Fellini έχει!
-
Καταπληκτική υλοποίηση, μέχρι και Fellini έχει!
Eίναι όμορφο -όπως και τα περισσότερα ιταλικά αυτοκίνητα- κι από το παρακάτω βιντεάκι δείχνει ντιζαϊνάτο και ποιοτικό και μέσα (τελειώνει το βίντεο με τη μουσική ειδοποίησης της ταινίας για τους πεζούς)
Ξεκινά από 26.000 με τη μικρή μπαταρία,αλλά στην Ιταλία με φουλ επιδοτήσεις μπορεί να φτάσει και 16.000
-
Ξεκινά από 26.000 με τη μικρή μπαταρία,αλλά στην Ιταλία με φουλ επιδοτήσεις μπορεί να φτάσει και 16.000
Συγγνώμη που θα το πω, αλλά με 16 χιλιάρικα είναι τζάμπα.... ανετα το επαιρνα στην γυναίκα μου, κ πολύ φινετσάτο.
-
Απορώ πως ξεφεύγουν και ανεβαίνουν τέτοια άρθρα...φαντάζομαι οι electicheads θα μας ....αποκαλύψουν τα ψέματα του άρθρου και θα μας ανοίξουν πάλι τα μάτια!
7.5 ευρώ πλήρωσε για να κερδίσει ούτε 30 χλμ αυτονομία +5% μπαταρία....ελλαδαρα....
https://www.autogreeknews.gr/nea/reportaz-autokinitou/ilektrokinisi-met-empodion-stin-ellada
-
Γνωστά αυτά τα προβλήματα....είπαμε, τα ηλεκτρικά αφορούν πολύ συγκεκριμένους αγοραστές/χρήστες και βασικά όσους δεν έχουν οικονομικό θέμα και θέλουν να είναι μέσα στην μόδα, πρωτοπόροι, trendy ή απλά βουλευτές (βλ. Άδωνις)....δεν είναι είναι για τον πολύ και τον απλό κόσμο. Τα ηλεκτρικά θέλουν χρήμα και χρόνο...απλά πράγματα! Σε μερικά χρόνια το ξανασυζητάμε.Τώρα ουσιαστικά κάποιος προπληρώνει το κόστος χρήσης για μια 10ετία και φορτώνεται και το άγχος της μετακίνησης. Για Ελλάδα έτσι....στη Νορβηγία προφανώς είναι αλλιώς τα πράγματα.
-
Πάντως ο Τκιν73 έχει ένα δίκαιο. Έχει πέσει γραμμή στα μύδια, και ανεβάζουν κατά κόρον ένα σωρό αβανταδόρικα άρθρα/εκπομπές/τουίτ/φατσοβιβλία/έρευνες/κ.ο.κ. για το νέο θαύμα, την αυτοκίνηση. Όπου παρά τα ωφέλη της, έχει και τα κουσούρια της, τις ανωριμότητές της, πείτε τα όπως θέλετε. Εδώ πέφτει ΄σύρμα΄ όμως και κάνουν όλοι συλλήβδην μώκο για να μην φρενάρει η χειραγώγηση του πόπολου. Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη.
-
Εννοείται σε όλα τα άρθρα και βίντεο λιβανισμα για την νέα τεχνολογία που το βάζεις στην πριζα και φεύγεις χωρίς κανένα αστερισμό!
Το ότι οι ταχυφορτιστες που φορτίζουν σε 3-4 ώρες κοστίζουν 10 χιλιάδες κοκοκο , το ότι αν το ταχυφορτιζεις συνέχεια μειώνεται η διάρκεια ζωής των μπαταριών τιπτ, το ότι αν πας με πρίζα οικιακή θες 24 ώρες , το ότι δεν βρίσκεις να φορτίσεις έξω τπτ, το ότι φορτίζεις 1 ώρα και χρεωνεσαι πλήρης φόρτιση 8 ευρώ τπτ, το ότι πρέπει να οδηγείς με ευλαβική συνέπεια για να έχεις έστω τα 300 χλμ αυτονομία κουβέντα...
Μόνο αγοραστε γιατί πηγαίνεις ....τζάμπα στην δουλειά....οκ αν δούλευα στην κυβέρνηση και μου το παραχωρούσαν μου έβαζαν τον ταχυφορτιστη κλπ κλπ θα το έπαιρνα και εγώ και θα ήμουν τρέντυ και θα έμπαινα εδώ να σας εξηγήσω τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης.....μέχρι τότε όμως καλό είναι να βγάζουμε την τσίμπλα από το μάτι που μας προσφέρει ο ειδικός τύπος.
-
Το ότι οι ταχυφορτιστες που φορτίζουν σε 3-4 ώρες κοστίζουν 10 χιλιάδες κοκοκο , το ότι αν το ταχυφορτιζεις συνέχεια μειώνεται η διάρκεια ζωής των μπαταριών τιπτ, το ότι αν πας με πρίζα οικιακή θες 24 ώρες , το ότι δεν βρίσκεις να φορτίσεις έξω τπτ, το ότι φορτίζεις 1 ώρα και χρεωνεσαι πλήρης φόρτιση 8 ευρώ τπτ, το ότι πρέπει να οδηγείς με ευλαβική συνέπεια για να έχεις έστω τα 300 χλμ αυτονομία κουβέντα...
εννοείς τους dc τους επαγγελματικούς? ένας απλός οικιακός φορτιστής (τριφασικός 22kwh) κάνει 1200 ευρώ, από τα οποία 500 τα παίρνεις από το κράτος, αν θες πας στην NRG η οποία επιδοτεί +300 ευρώ έναν abb αρα από την τσέπη σου βάζεις κάτι λιγότερο από 400. Αν θες 50kwh dc θέλεις πάνω απο 5 χιλιάρικα, αλλά δεν νομίζω κανένας να έχει τέτοιος στο σπίτι του...εκτός αν έχεις 2+ ηλεκτρικά αυτοκίνητα. το να φορτίζεις κάποιος το βράδυ κάθε μέρα ακόμα κ σε οικιακή μπρίζα δεν νομιζω οτι ειναι θέμα για τους περισσότερους, μην μεγαλοποιούμε κάποια πράγματα. Το μέλλον εινα αυτό, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, με τα καλά του κ τα κακά του. Μην λέμε συνέχεια τα ίδια κ τα ίδια, αν πέσουν οι τιμές ειμαι σίγουρος οτι στο μέλλον οι μίσοί κ βάλε θα αγοράσετε.
-
Tkin73 wrote:
Το ότι οι ταχυφορτιστες που φορτίζουν σε 3-4 ώρες κοστίζουν 10 χιλιάδες κοκοκο , το ότι αν το ταχυφορτιζεις συνέχεια μειώνεται η διάρκεια ζωής των μπαταριών τιπτ, το ότι αν πας με πρίζα οικιακή θες 24 ώρες , το ότι δεν βρίσκεις να φορτίσεις έξω τπτ, το ότι φορτίζεις 1 ώρα και χρεωνεσαι πλήρης φόρτιση 8 ευρώ τπτ, το ότι πρέπει να οδηγείς με ευλαβική συνέπεια για να έχεις έστω τα 300 χλμ αυτονομία κουβέντα...
εννοείς τους dc τους επαγγελματικούς? ένας απλός οικιακός φορτιστής (τριφασικός 22kwh) κάνει 1200 ευρώ, από τα οποία 500 τα παίρνεις από το κράτος, αν θες πας στην NRG η οποία επιδοτεί +300 ευρώ έναν abb αρα από την τσέπη σου βάζεις κάτι λιγότερο από 400. Αν θες 50kwh dc θέλεις πάνω απο 5 χιλιάρικα, αλλά δεν νομίζω κανένας να έχει τέτοιος στο σπίτι του...εκτός αν έχεις 2+ ηλεκτρικά αυτοκίνητα. το να φορτίζεις κάποιος το βράδυ κάθε μέρα ακόμα κ σε οικιακή μπρίζα δεν νομιζω οτι ειναι θέμα για τους περισσότερους, μην μεγαλοποιούμε κάποια πράγματα. Το μέλλον εινα αυτό, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, με τα καλά του κ τα κακά του. Μην λέμε συνέχεια τα ίδια κ τα ίδια, αν πέσουν οι τιμές ειμαι σίγουρος οτι στο μέλλον οι μίσοί κ βάλε θα αγοράσετε.
Το μέλλον δεν το ξέρεις, μπορεί να καταργηθούν οι μπαταρίες και να έχουν υδρογόνο (όπως άλλωστε ξεκίνησε η πειραματική ηλεκτροκίνηση, με τις κυψέλες, απ' την εποχή που ήταν ο Καββαθάς ακόμη στους 4Τ). Όταν ΟΝΤΩΣ συμφέρει το ηλεκτρικό, όλοι θα αγοράσουμε, περιμένουμε πως και πως.
-
Το μέλλον δεν το ξέρεις, μπορεί να καταργηθούν οι μπαταρίες και να έχουν υδρογόνο (όπως άλλωστε ξεκίνησε η πειραματική ηλεκτροκίνηση, με τις κυψέλες, απ' την εποχή που ήταν ο Καββαθάς ακόμη στους 4Τ). Όταν ΟΝΤΩΣ συμφέρει το ηλεκτρικό, όλοι θα αγοράσουμε, περιμένουμε πως και πως.
Είχες εξαφανιστεί κ ανησυχούσα μήπως έπαθες τίποτα... καλα για το υδρογόνο ξαναμιλάμε σε μια δεκαετία... δεν βλέπω κάτι αμεσο. Μα δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβεις οτι η αυτοκινητοβιομηχανία πάει εκεί... το μέλλον ή μαλλον το παρόν ειναι προδιαγεγραμένο μέχρι το 30 περίπου, μετά βλέπουμε... Ξερεις τι φοβάμαι για σένα, οτι κάποια μέρα θα πάρεις ηλεκρικό κ θα μετανιώσεις όλα όσα έγραφες, απλά φοβάμαι οτι δεν θα το παραδεχτείς ποτε...
-
Κάτι πολύ αστείο που διάβασα
'Μέσα στο 2020 η ελληνική αγορά γέμισε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας και plug in hybrid. Μόλις 25 ήταν διαθέσιμα το 2019, έναντι 47 φέτος.'
'Γέμισε' η Ελλάδα με 25+47=72 αυτοκίνητα!!
Χαχα!
-
piliourits wrote:
Το μέλλον δεν το ξέρεις, μπορεί να καταργηθούν οι μπαταρίες και να έχουν υδρογόνο (όπως άλλωστε ξεκίνησε η πειραματική ηλεκτροκίνηση, με τις κυψέλες, απ' την εποχή που ήταν ο Καββαθάς ακόμη στους 4Τ). Όταν ΟΝΤΩΣ συμφέρει το ηλεκτρικό, όλοι θα αγοράσουμε, περιμένουμε πως και πως.
Είχες εξαφανιστεί κ ανησυχούσα μήπως έπαθες τίποτα... καλα για το υδρογόνο ξαναμιλάμε σε μια δεκαετία... δεν βλέπω κάτι αμεσο. Μα δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβεις οτι η αυτοκινητοβιομηχανία πάει εκεί... το μέλλον ή μαλλον το παρόν ειναι προδιαγεγραμένο μέχρι το 30 περίπου, μετά βλέπουμε... Ξερεις τι φοβάμαι για σένα, οτι κάποια μέρα θα πάρεις ηλεκρικό κ θα μετανιώσεις όλα όσα έγραφες, απλά φοβάμαι οτι δεν θα το παραδεχτείς ποτε...
Καλά ρε συ με δουλεύεις; κάθε μέρα γράφω στο φόρουμ και για τα ηλεκτρικά επαναλαμβάνω πως τα θεωρώ καλύτερα, αλλά ακόμη είναι πολύ ακριβά. Φυσικά και θα πάρω όταν θα είναι πιο οικονομικά κι εφάμιλα σε επιδόσεις με τα οικονομικά. Εγώ αγόρασα αυτόματο ντηζελ για να χω τη ροπή που χρειάζομαι στα ορεινά της Θεσσαλίας. Αλλά αυτή τη στιγμή το ηλεκτρικό, χώρια που κοστίζει +20 χιλιάρικα, έχουμε διαμερίσματα και πάρκινγκ 'στο πεζοδρόμιο' κι αν ξεκινήσω απ το Βόλο δεν μου εγγυάται κάνεις πως θα φτάσω μετά τα Τρίκαλα... μπορεί να είσαι εσύ ειδική περίπτωση που βολεύεσαι, αλλά εκατομμύρια ανθρώπων ΔΕΝ είναι, αυτό λέμε.
-
Ναι τα προωθούν πολύ είναι η αλήθεια. Βέβαια κάθε φορά που βλέπω διαφήμηση στην τηλεόραση για ηλεκτρικά σκέφτομαι πόσο πεταμένα λεφτά είναι όλο το χρήμα που πέφτει στην προώθηση με τις ιδιαιτερότητες της αγοράς μας. Δεν φταίνε πάντως τα αμάξια, σε άλλες αγορές τα λές και ψιλοτίμια.
Εδώ θα τα πάρουν για εφέ οι έχοντες και thats all για την ώρα.
-
Κάποιοι άλλοι τομείς που επικρατεί άκρα του τάφου σιωπή, είναι οι κάτωθι:
Το γεγονός ότι τα ηλεκτρικά είναι πανάκριβα και παράλληλα εξαιρούνται οιουδήποτε δασμού (φανταστείτε να είχαν στην πλάτη τους και τέτοιους δηλαδής, θα έφτανε η τιμή του κάθε Απ στα 35-40? χιλιάρικα, εδώ γελάμε έξω δυνατά), και το τι θα κάνει το βαθύ κράτος και οι επιχειρηματίαι παραγωγοί ρεύματος με την τιμή της κιλοβατώρας όταν η ζήτηση για φόρτιση αυξηθεί και πάψει να είναι ένα οριακό στατιστικό φαινόμενο.
Για το πρώτο, οι φόροι είναι προ των πυλών, ήτοι εντός 3-5ετίας θα μας ξημερωθούν μπροστά μας. Αλλά το θέμα είναι πρωτίστως ΗΘΙΚΟ. Ο καταναλωτής που θα δώσει π.χ. 15 χιλιάρικα για ένα συμβατικό κουβαδάκι ιχ, έχει δώσει και κανά 2 χιλιάρικα για δρόμους/αστυνομία/νοσοκομεία/στρατό, ο άλλος που δίνει 20 για το Απ όχι απλώς δεν έχει δώσει ούτε ένα μύδι γι'αυτά, αντίθετα του έχει δώσει ο πρώτος με μορφή επιδότησης και κανά 5χίλιαρο από φόρους για να κάνει το κομμάτι του.
Για το δεύτερο, θα ήταν ευχής έργο οποιαδήποτε αύξηση στην τιμή για να αντισταθμίσει τους διαφυγόντες φόρους των υδρογονανθράκων να γίνει σε αυτούς που φορτίζουν. Προυποθέτει 'έξυπνους' μετρητές που ν αντιλαμβάνονται με κάποιο τρόπο ότι αυτή τη στιγμή π.χ. δεν μαγειρεύεις αλλά φορτίζεις, π.χ. με κάποιο πρωτόκολλο. Δηλαδή όχι να βάζεις απλώς μια μπρίζα στο ιχ όπως γίνεται τώρα, αλλά η μπρίζα να στέλνει ένα σήμα στο μετρητή ότι τώρα φορτίζω το ηλεκτρικό ιχ/μοτό, άρα να αλλάξει η ταρίφα χρέωσης και αντί π.χ. για βασική χρέωση 7 λεπτά το kwh να πάει π.χ. στα 15, λέμε τώρα.
Επειδής το βλέπω χλωμό, πιστεύω ότι στο τέλος θα γίνει το εξής, θα ανέβει σε όλους η βασική τιμή π.χ. στα 9 λεπτά, και θα την πληρώνουν ακόμη και τα καντήλια στα νεκροταφεία, παρόλο που ως γνωστό οι νεκροί δεν οδηγάνε.
Το θέμα είναι και εδώ πρωτίστως ΗΘΙΚΟ, ίσης αντιμετώπισης των πολιτών κ.α. και όχι να ψοφήσουν όλες οι γίδες, εκτός από τη δική μου όπως πολλοί 'μύωπες' το βλέπουν.
Ανεπίσημο μορατόριουμ, κοινώς μώκο, επικρατεί και για τα άπλυτα των μπαταριών: διάρκεια ζωής, ανακύκλωση, ατυχήματα κ.α. δυσάρεστα, ανήκουν στα απαγορευμένα θέματα. Σου λέει π.χ. οι μπαταρίες έχουν εγγύηση 8 χρόνια, αλλά 'ξεχνάνε' ότι ο μέσος όρος των ιχ στην Ελλάδα είναι 17, ήτοι κυκλοφορούν ένα σκασμό ιχ 25ετίας στους δρόμους. Αντίστοιχα και για τα άλλα.
-
Αυτό είναι άλλο, απ' τα π.χ. 10€ καύσιμα στα 100χλμ. τα 7€ είναι φόροι, όχι μόνο Ελλάδα, παντού στην Ευρώπη... Είναι αφελής όποιος νομίζει πως αυτά τα λεφτά πανευρωπαϊκά απλά θα διαγραφούν.
-
Το μέλλον εινα αυτό, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, με τα καλά του κ τα κακά του. Μην λέμε συνέχεια τα ίδια κ τα ίδια, αν πέσουν οι τιμές ειμαι σίγουρος οτι στο μέλλον οι μίσοί κ βάλε θα αγοράσετε.
Σαφώς αυτό είναι το μέλλον, αφού έτσι αποφάσισαν (τους λόγυς τους ξέρουμε, μην τουν ξαναλέμε), απλά ακόμα είναι στα σπάργανα, με πάρα πολλά προβλήματα. Βασικά τα προβλήματα είναι περισσότερα από τα θετικά για αυτό και απευθύνονται σε ελάχιστους, που έχουν χρήμα και χρόνο. Πως ήταν οι πλάσμα τηλεοράσεις πριν 25 χρόνια, που είχε 6εκατ. δραχμές η 32αρα φίλιπς.
Και εγώ θα πάρω ηλεκτρικό, όταν δεν έχω άλλη επιλογή ή πλέον μου προσφέρει ότι και ένα θερμικό. Μέχρι τότε δεν το κάνω γιατί μόνο ζημιωμένος θα είμαι και δεν έχω ούτε τον χρόνο ούτε τα χρήματα για πέταμα.
-
...για τα ηλεκτρικά επαναλαμβάνω πως τα θεωρώ καλύτερα, αλλά ακόμη είναι πολύ ακριβά. Φυσικά και θα πάρω όταν θα είναι πιο οικονομικά κι εφάμιλα σε επιδόσεις με τα οικονομικά.
Είναι ακριβά, το δέχομαι, όχι όμως απαγορευτικά, τεσπα μην ξανακάνουμε τις ίδιες κουβέντες... σίγουρα έχεις ένα σημαντικό Point. Πολύ κουβέντα γίνεται όμως στο forum για τα διαφυγόντα κέρδη του κράτους από φόρους, με τους ρυθμους που πάει η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα ξέρετε πότε θα είναι πρόβλημα αυτό για το ελληνικό κράτος? ο στόχος ειναι 30% το 2030, κ άν πιαστεί, αφήστε το, δεν μιλάμε για κάτι άμεσο, έχουμε σημαντικότερα προβλήματα μέχρι τότε... τέλος, αυτά με τις φορτίσεις κτλ, τα θεωρώ πολύ δύκσολα σενάρια , να καταλάβαίνει ο μετρητής οτι φορτίζεις αυτοκίνητο κτλ, απλά σε κάθε ιδιοκτήτη ηλεκτρικού θα μπεί έξτρα φόρος, είτε στην αγορά είτε στην κατοχή με τα τέλη κυκλοφορίας κ τα έσοδθα θα έρθουν στα ίσια τους. Μην ψάχνετε, το ελληνικό κράτος έχει αποδείξει οτι έχει άμεσα αντανακλαστικά στην φορολόγηση, όταν χρειαστεί, θα βρει τον τρόπο...χωρίς να το καταλάβουμε. θυμηθείτε την ιστορία με το ΕΤΥΔΕ που μπήκε στους λογαριασμούς ρεύματος σε ένα μήνα, κ μετά έγινε ΕΝΦΙΑ....
-
Η λέξη είναι τεκμήριο. Τεκμήριο κατανάλωσης ρευματος
-
Εγχείρημα: ταξίδι 1.850 χιλιόμετρα χωρίς χρήση ταχυφορτιστή.
-
Εγχείρημα: ταξίδι 1.850 χιλιόμετρα χωρίς χρήση ταχυφορτιστή.
Πω πω εφιάλτης, έχω κάνει με το βενζίνης μου ταξίδι στα 90 km/h, και το αποτέλεσμα ήταν να με πιάσει πονοκέφαλος και να εκνευριστώ. Το θέμα είναι ότι στο βενζίνης μπορείς να πεις θα πληρώσω παραπάνω βενζίνη αλλά θα τρέξω για να φτάσω γρήγορα. Στο ηλεκτρικό ισχύει το «αν είσαι και παπάς, με την αράδα σου θα πας», δηλαδή ότι και να κάνεις αργά θα φτάσεις.
Η τεχνολογία υποτίθεται ότι είναι για να μας διευκολύνει. Μόνο ως αυτοκίνητο πόλης μπορώ να δω το ηλεκτρικό... εκτός αν έχει αυτονομία 400 km με 150-160 km/h ή φορτίζει στο 100% σε 10-15 λεπτά ενώ υπάρχει υπερεπάρκεια σταθμών για φορτίσεις.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης