Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 898
    • 899
    • 80 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17980
    408945
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papadakn @dstou last edited by

      Mε κόστος 33-40 χιλιάρικα το καινούργιο, και μέτρια εικόνα για την μπαταρία του Ληφ ΜΚ1, η οποία και θέλει 7.500 χιλιάρικα στο εξωτερικό για να αλλαχθεί (η μικρή κιόλας, όχι η μεγάλη), δεν θα το έλεγα καλό ντιλ.

      Λίγο που τα χαζεύω τελευταία τα ηλεκτρικά, διαπιστώνω πως αυτή τη στιγμή καλύπτουν πολύ καλά το σενάριο του 2ου αυτοκινήτου για καθαρά αστική μετακίνηση δεδομένου ότι μένεις σε σπίτι όπου μπορείς να φορτίζεις το βράδυ. Για ταξίδι εκτός πόλης θα κινείσαι πιο αργά και με περισσότερο άγχος σε σχέση με ένα συμβατικό όχημα. Η κατάσταση θα αλλάξει τα επόμενα 1-2 χρόνια προς το καλύτερο αλλά και πάλι, αν κάποιος εκδρομεύει συχνά στην ελληνική ύπαιθρο θα είναι πιο άνετος με όχημα ορυκτού καυσίμου.

      Τα τεσλα είναι μάλλον η μοναδική πρόταση που αποτελεί εξαίρεση στα παραπάνω (το long range  τουλάχιστον) αλλά θεωρώ πως θα χάνουν αρκετά στην καθημερινή μετακίνηση εντός πόλης. Επίσης, προσωπικά με προβληματίζει πολύ η λογική του αυτοκινήτου-gadget που αν χαλάσει η οθόνη αφής δεν μπορείς ούτε να ανοίξεις το ντουλαπάκι (και θα θες κανα 3χιλιαρο για να την φτιάξεις).

      Η περιβαντολογική επιβάρυνση που φέρνουν τα ηλεκτρικά είναι στο μυαλό μου δεδομένη αλλά υπερισχύει το marketing (κάτι καινούριο και εξωτικό) αλλά και το γεγονός ότι προσφέρουν καθαρό αέρα και ησυχία στις πόλεις (μεταφέροντας βέβαια τη ρύπανση αλλού).

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • bekiaris
        bekiaris @papadakn last edited by

        Λίγο που τα χαζεύω τελευταία τα ηλεκτρικά, διαπιστώνω πως αυτή τη στιγμή καλύπτουν πολύ καλά το σενάριο του 2ου αυτοκινήτου για καθαρά αστική μετακίνηση ... Η κατάσταση θα αλλάξει τα επόμενα 1-2 χρόνια προς το καλύτερο ...τεσλα είναι μάλλον η μοναδική πρόταση που αποτελεί εξαίρεση στα παραπάνω...

        Η αλήθεια είναι οτι προ-ορίζονται κυρίως για αστικές μετακινήσεις, ειναι λύση ακριβής αγοράς (με χαμηλό κόστος μετακίνησης) που υπο-αρκετές προυποθέσεις θα μπορούσε να αποσβέσει το αρχικά μεγάλο κόστος. Αρα όπως πολύ σωστά έχουν αναφέρει οι εξαιρετικού συμφουρίτες περιορίζεται το κοινό που αποσκοπεί. Τα 1-2 χρόνια είναι πολύ αισιόδοξο σενάριο για μένα, εγώ προσωπικα-υποκειμενικά το έχω οριοθετήσει στο 25. Τα tesla ειναι αρκετά ακριβά κ ενδεχομένως να προορίζονται σε τσέπες που αγοράζουν περισσότερο για lifestyle παρά για την core αυτοκίνηση, οπότε ναι είναι μπροστά, η tesla δίνει τεχνολογία κ κίνητρο για την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, αλλά δεν ειναι για κοινούς θνητούς τουλάχιστον στην Ελλάδα. Για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των ηλεκτρικών-μπαταριών, υπάρχει πολύ μεγάλη κουβέντα, κυρίως για τον τρόπο κ τα υλικά που φτιάχνονται οι μπαταρίες, που ενδεχομένως μαθαίνουμε την μισή αλήθεια από κάθε πλευρά, οπότε νομίζω οτι δεν μπορεί να βγει αξιόπιστο συμπέρασμα...επειδή όμως οπου υπάρχει καπνός υπάρχει κ φωτιά, κρατάω μικρό καλάθι πραγματικά για το πόσο φιλικές προς το περιβάλλον είναι οι σημερινές μπαταρίες-μακάρι να κάνω λάθος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • J
          jamesd last edited by

          Οικονομοτεχνικά δεν μου βγαίνει με τίποτα το ηλεκτρικό για τα δικά μου χλμ. Ειδικότερα, αν αναλογιστεί κανείς ότι αν πχ. κανεί 15.000χλμ/έτος με ένα αυτοκίνητο βενζίνης που κάνει 20.000€, το να δώσει 35.000€ για ηλεκτρικό είναι σαν να προπληρώνει την βενζίνη 10 ετών (έστω κατανάλωση συμβατικού στα 7,5λτ/100χλμ.) του συμβατικού (το κόστος ρεύματος του ηλεκτρικού θα μπορούσε να καλύψει τα service του συμβατικού).

          Αν σε όλα αυτά προσθέσεις και τον χρόνο αναμονής της φόρτισης, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μου μοιάζει τελικά ένα κακό deal οικονομικά & πρακτικά για την παραπάνω περίπτωση...

          Η ιδέα ότι έχεις γλιτώσει 10.000€ που μπορείς να βάζεις τη βενζίνη σου όπου θες και σε 5 λεπτά γεμίζεις είναι πολύ πιο ελκυστική για μένα. Επίσης, στη βαράει και πας Θες/νίκη βόλτα χωρίς κανένα άγχος. Αν έχεις και CNG αυτοκίνητο έχεις χτυπήσει bullseye.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dimsabas last edited by

            Test drive στο συζητημενο Polestar 2. Καταρχάς εντυπωσιακό έως επιβλητικό οριακά. Παράξενη αίσθηση το ύψος της ανάρτησης και ο hatchback σχεδιασμός.

            Στα θετικα: Από που να αρχίσω, το 1ο ηλεκτρικό που δεν με κάνει να νιώθω ότι είμαι μέσα σε έναν υπολογιστή αλλά σε αυτοκίνητο. Η Volvo υπέγραψε σε θέμα ανάρτησης και θορύβων στο εσωτερικό, αλλά και ηχητική μόνωση. Το σύστημα android και η google καθιστούν πανεύκολη την επικοινωνία με το δίκτυο, δεν χρειάζεσαι καν κουμπάκια. Με εντυπωσίασε η επιτάχυνση, αφού αισθάνθηκα ότι όταν πχ βγαίνω σε αυτοκινητοδρομο δεν χρειάζεται καν να κοιτάξω καθρέπτη, απλώς πατάω το γκάζι και επικεντρώνομαι μη χτυπήσω κανένα προπορευομενο.  Design και υλικα με υπογραφη σκανδιναβικη, premium αισθηση Εκπληκτικό σύστημα μόνου πεταλιου, το αγάπησα και το συνήθισα σε 5 λεπτά! Τέλος, αποθηκευτικοί χώροι άπλετοι.

            Στα αρνητικά, αν και η σχεδίαση έχει εντυπωσιάσει πολύ την αγορά, ένας ψηλός άνθρωπος νιώθει ίσως άβολα στη θέση του οδηγού, καθώς τα παράθυρα είναι αρκετά μικρά. Παρ' όλα αυτά ένιωθα ότι είχα καλή ορατότητα αν κ θα ήθελα παραπάνω. Στα πίσω καθίσματα, οι χώροι είναι πολύ άνετοι, για ψηλό άνθρωπο, ενώ βοηθάει πολύ η γυάλινη οροφή. Επίσης το σύστημα υποστήριξης της polestar, ενώ προσφέρει τεχνική υποστήριξη σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου Και on air αναβαθμίσεις λογισμικού, είναι δωρεάν για 3 χρόνια και μετά πληρώνεις πάροχο ίντερνετ με sim card  για να απολαμβάνεις τα καλά του δικτύου.

            Ως επίλογο, θα ήθελα να πω για το range anxiety. Όταν επιλέγεις προορισμό, το σύστημα αυτόματα σου βγάζει το προγραμ.α του ταξιδιού σου. Που σημαίνει ότι γνωρίζει ποιοι σταθμοί φορτισης λειτουργούν και με τι ταχύτητα φόρτισης, τι κατανάλωση έχει το οδηγικο σου στυλ, υψόμετρο, όρια ταχύτητας, έδαφος, και βελτιστοποιει τις στάσεις που θα πρπ να κάνεις. Επομένως βλέπουμε πως χαρτί και μολύβι θα αρχίσουν να γίνονται πρακτικές παρελθόντος από εδω και πέρα. Δεν λέω μείνετε ήσυχοι, αλλά είναι ενθαρρυντικά τα βήματα.

            Κλεμμένο προφανώς...

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • D
              dettol @jamesd last edited by

              Οικονομοτεχνικά δεν μου βγαίνει με τίποτα το ηλεκτρικό για τα δικά μου χλμ. Ειδικότερα, αν αναλογιστεί κανείς ότι αν πχ. κανεί 15.000χλμ/έτος με ένα αυτοκίνητο βενζίνης που κάνει 20.000€, το να δώσει 35.000€ για ηλεκτρικό είναι σαν να προπληρώνει την βενζίνη 10 ετών (έστω κατανάλωση συμβατικού στα 7,5λτ/100χλμ.) του συμβατικού (το κόστος ρεύματος του ηλεκτρικού θα μπορούσε να καλύψει τα service του συμβατικού).

              συμφωνω απολυτα. Εκανα και εγω καποιους υπολογισμους για 2ο αυτοκινητο πολης και οταν πληρωνει περιπου +50% για το ηλεκτρικο αντιστοιχο του συμβατικου, δεν αξιζει. Αν γινει η αποσβεση (για τα χιλιομετρα μου παντα) θα γινει μετα απο 5-7 χρονια, αρκει να μην εχει αλλαξει τιποτα προς το χειροτερο για τα ηλεκτρικα (χρεωση ρευματος, τελη κυκλοφοριας κτλπ).

              Χωρες οι οποιες εχουν μεγαλο ποσοστο ηλεκτρικων αυτοκινητων δεν ηταν τυχαιο, αλλα ειναι αποτελεσμα γενναιων οικονομικων κινητρων απο τις εκαστοτε κυβερνησεις, κατι το οποιο δεν υπαρχει στην παρουσα στιγμη τουλαχιστον, στην ελλαδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • D
                dstou last edited by

                Δεν είχαν γενναίες οικονομικές ενισχύσεις μόνο, και αν είχαν δεν ήταν τόσο μεγαλύτερες από τις δικές μας που να αποτελέσουν καθοριστικό κριτήριο. Αν πάρουμε την περίπτωση της Νορβηγίας, είχαν παράλληλα μια αλοπρόσαλλη φορολόγηση των συμβατικών ιχ, πανάκριβα υγρά καύσιμα (2 ευρώ το λίτρο) εξαιτίας των πανύψηλων δασμών και  ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ διαθέσιμο εισόδημα των εκεί ιθαγενών .

                Το να είχαν και μια α καλύτερη επιδότηση από εδώ, ήταν απλά το κερασάκι της τούρτας, η τούρτα είναι τα 3 που προανέφερα, τα άλλα είναι γαρνιτούρες.

                Και εμένα άμα μου έλεγες ότι π.χ. το Γιάρις το 1.000 από 15 χιλιάρικα από αύριο θα κάνει 25 γιατί προστασία του περιβάλλοντος και έτσι, η βενζίνα από 1,35 θα πάει 2 ευρώ και καθάριζα και 80 χιλιάρικα το χρόνο -> Τέζλα θα έπαιρνα με τη μία, όση και να ήταν η επιδότηση που σκοπεύει να δώσει η κυβέρνηση σε αυτό το μοντέλο ή κάποιο άλλο. Τόσο απλά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • bekiaris
                  bekiaris @dettol last edited by

                  Χωρες οι οποιες εχουν μεγαλο ποσοστο ηλεκτρικων αυτοκινητων δεν ηταν τυχαιο, αλλα ειναι αποτελεσμα γενναιων οικονομικων κινητρων απο τις εκαστοτε κυβερνησεις, κατι το οποιο δεν υπαρχει στην παρουσα στιγμη τουλαχιστον, στην ελλαδα.

                  Σωστό ειναι αυτό, αλλά με τα οικονομικά δεδομένα της Ελλάδας, νομίζω οτι η επιδώτηση ειναι γεννάια. Νορβηγία κτλ ειναι πλούσια κράτη που μπορούν να αντιμετωπίσουν πολύ πιο εύκολα οικονομικές κρίσεις οπως με τον κορωνιο κ να δώσουν στους πολίτες άλλες παροχές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • P
                    papadakn @dimsabas last edited by

                    Test drive στο συζητημενο Polestar 2. Καταρχάς εντυπωσιακό έως επιβλητικό οριακά. Παράξενη αίσθηση το ύψος της ανάρτησης και ο hatchback σχεδιασμός.

                    Στα θετικα: Από που να αρχίσω, το 1ο ηλεκτρικό που δεν με κάνει να νιώθω ότι είμαι μέσα σε έναν υπολογιστή αλλά σε αυτοκίνητο. Η Volvo υπέγραψε σε θέμα ανάρτησης και θορύβων στο εσωτερικό, αλλά και ηχητική μόνωση. Το σύστημα android και η google καθιστούν πανεύκολη την επικοινωνία με το δίκτυο, δεν χρειάζεσαι καν κουμπάκια. Με εντυπωσίασε η επιτάχυνση, αφού αισθάνθηκα ότι όταν πχ βγαίνω σε αυτοκινητοδρομο δεν χρειάζεται καν να κοιτάξω καθρέπτη, απλώς πατάω το γκάζι και επικεντρώνομαι μη χτυπήσω κανένα προπορευομενο.  Design και υλικα με υπογραφη σκανδιναβικη, premium αισθηση Εκπληκτικό σύστημα μόνου πεταλιου, το αγάπησα και το συνήθισα σε 5 λεπτά! Τέλος, αποθηκευτικοί χώροι άπλετοι.

                    Στα αρνητικά, αν και η σχεδίαση έχει εντυπωσιάσει πολύ την αγορά, ένας ψηλός άνθρωπος νιώθει ίσως άβολα στη θέση του οδηγού, καθώς τα παράθυρα είναι αρκετά μικρά. Παρ' όλα αυτά ένιωθα ότι είχα καλή ορατότητα αν κ θα ήθελα παραπάνω. Στα πίσω καθίσματα, οι χώροι είναι πολύ άνετοι, για ψηλό άνθρωπο, ενώ βοηθάει πολύ η γυάλινη οροφή. Επίσης το σύστημα υποστήριξης της polestar, ενώ προσφέρει τεχνική υποστήριξη σε οποιοδήποτε σημείο του κόσμου Και on air αναβαθμίσεις λογισμικού, είναι δωρεάν για 3 χρόνια και μετά πληρώνεις πάροχο ίντερνετ με sim card  για να απολαμβάνεις τα καλά του δικτύου.

                    Ως επίλογο, θα ήθελα να πω για το range anxiety. Όταν επιλέγεις προορισμό, το σύστημα αυτόματα σου βγάζει το προγραμ.α του ταξιδιού σου. Που σημαίνει ότι γνωρίζει ποιοι σταθμοί φορτισης λειτουργούν και με τι ταχύτητα φόρτισης, τι κατανάλωση έχει το οδηγικο σου στυλ, υψόμετρο, όρια ταχύτητας, έδαφος, και βελτιστοποιει τις στάσεις που θα πρπ να κάνεις. Επομένως βλέπουμε πως χαρτί και μολύβι θα αρχίσουν να γίνονται πρακτικές παρελθόντος από εδω και πέρα. Δεν λέω μείνετε ήσυχοι, αλλά είναι ενθαρρυντικά τα βήματα.

                    Κλεμμένο προφανώς...

                    Στην Ελλάδα το έκανες το test drive? Γίνονται παραγγελίες για το αυτοκίνητο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Είναι κλεμμένο από το ΦουΜπού, η δοκιμή έγινε στη Νορβηγία.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dublin last edited by

                        https://m.sport24.gr/autokinito/i-italiki-fantasia-xeperase-ton-eayto-tis-sto-neo-ilektriko-500.9027948.html

                        Καταπληκτική υλοποίηση, μέχρι και Fellini έχει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • P
                          panormus772 @dublin last edited by

                          https://m.sport24.gr/autokinito/i-italiki-fantasia-xeperase-ton-eayto-tis-sto-neo-ilektriko-500.9027948.html

                          Καταπληκτική υλοποίηση, μέχρι και Fellini έχει!

                          Eίναι όμορφο -όπως και τα περισσότερα ιταλικά αυτοκίνητα- κι από το παρακάτω βιντεάκι δείχνει ντιζαϊνάτο και ποιοτικό και μέσα (τελειώνει το βίντεο με τη μουσική ειδοποίησης της ταινίας για τους πεζούς)

                          Ξεκινά από 26.000 με τη μικρή μπαταρία,αλλά στην Ιταλία με φουλ επιδοτήσεις μπορεί να φτάσει και 16.000

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • bekiaris
                            bekiaris @panormus772 last edited by

                            Ξεκινά από 26.000 με τη μικρή μπαταρία,αλλά στην Ιταλία με φουλ επιδοτήσεις μπορεί να φτάσει και 16.000

                            Συγγνώμη που θα το πω, αλλά με 16 χιλιάρικα είναι τζάμπα.... ανετα το επαιρνα στην γυναίκα μου, κ πολύ φινετσάτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Απορώ πως ξεφεύγουν και ανεβαίνουν τέτοια άρθρα...φαντάζομαι οι electicheads θα μας ....αποκαλύψουν τα ψέματα του άρθρου και θα μας ανοίξουν πάλι τα μάτια!

                              7.5 ευρώ πλήρωσε για να κερδίσει ούτε 30 χλμ αυτονομία  +5% μπαταρία....ελλαδαρα....

                              https://www.autogreeknews.gr/nea/reportaz-autokinitou/ilektrokinisi-met-empodion-stin-ellada

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Γνωστά αυτά τα προβλήματα....είπαμε, τα ηλεκτρικά αφορούν πολύ συγκεκριμένους αγοραστές/χρήστες και βασικά όσους δεν έχουν οικονομικό θέμα και θέλουν να είναι μέσα στην μόδα, πρωτοπόροι, trendy ή απλά βουλευτές (βλ. Άδωνις)....δεν είναι είναι για τον πολύ και τον απλό κόσμο. Τα ηλεκτρικά θέλουν χρήμα και χρόνο...απλά πράγματα! Σε μερικά χρόνια το ξανασυζητάμε.Τώρα ουσιαστικά κάποιος προπληρώνει το κόστος χρήσης για μια 10ετία και φορτώνεται και το άγχος της μετακίνησης. Για Ελλάδα έτσι....στη Νορβηγία προφανώς είναι αλλιώς τα πράγματα.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Πάντως ο Τκιν73 έχει ένα δίκαιο. Έχει πέσει γραμμή στα μύδια, και ανεβάζουν κατά κόρον ένα σωρό αβανταδόρικα άρθρα/εκπομπές/τουίτ/φατσοβιβλία/έρευνες/κ.ο.κ. για το νέο θαύμα, την αυτοκίνηση. Όπου παρά τα ωφέλη της, έχει και τα κουσούρια της, τις ανωριμότητές της, πείτε τα όπως θέλετε. Εδώ πέφτει ΄σύρμα΄ όμως και κάνουν όλοι συλλήβδην μώκο για να μην φρενάρει η χειραγώγηση του πόπολου. Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Εννοείται σε όλα τα άρθρα και βίντεο λιβανισμα για την νέα τεχνολογία που το βάζεις στην πριζα και φεύγεις χωρίς κανένα αστερισμό!

                                    Το ότι οι ταχυφορτιστες που φορτίζουν σε 3-4 ώρες κοστίζουν 10 χιλιάδες κοκοκο , το ότι αν το ταχυφορτιζεις συνέχεια μειώνεται η διάρκεια ζωής των μπαταριών τιπτ, το ότι αν πας με πρίζα οικιακή θες 24 ώρες , το ότι δεν βρίσκεις να φορτίσεις έξω τπτ, το ότι φορτίζεις 1 ώρα και χρεωνεσαι πλήρης φόρτιση 8 ευρώ τπτ, το ότι πρέπει να οδηγείς με ευλαβική συνέπεια για να έχεις έστω τα 300 χλμ αυτονομία κουβέντα...

                                    Μόνο αγοραστε γιατί πηγαίνεις ....τζάμπα στην δουλειά....οκ αν δούλευα στην κυβέρνηση και μου το παραχωρούσαν μου έβαζαν τον ταχυφορτιστη κλπ κλπ θα το έπαιρνα και εγώ και θα ήμουν τρέντυ και θα έμπαινα εδώ να σας εξηγήσω τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης.....μέχρι τότε όμως καλό είναι να βγάζουμε την τσίμπλα από το μάτι που μας προσφέρει ο ειδικός τύπος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @tkin73 last edited by

                                      Το ότι οι ταχυφορτιστες που φορτίζουν σε 3-4 ώρες κοστίζουν 10 χιλιάδες κοκοκο , το ότι αν το ταχυφορτιζεις συνέχεια μειώνεται η διάρκεια ζωής των μπαταριών τιπτ, το ότι αν πας με πρίζα οικιακή θες 24 ώρες , το ότι δεν βρίσκεις να φορτίσεις έξω τπτ, το ότι φορτίζεις 1 ώρα και χρεωνεσαι πλήρης φόρτιση 8 ευρώ τπτ, το ότι πρέπει να οδηγείς με ευλαβική συνέπεια για να έχεις έστω τα 300 χλμ αυτονομία κουβέντα...

                                      εννοείς τους dc τους επαγγελματικούς? ένας απλός οικιακός φορτιστής (τριφασικός 22kwh) κάνει 1200 ευρώ, από τα οποία 500 τα παίρνεις από το κράτος, αν θες πας στην NRG η οποία επιδοτεί +300 ευρώ έναν abb αρα από την τσέπη σου βάζεις κάτι λιγότερο από 400. Αν θες 50kwh dc θέλεις πάνω απο 5 χιλιάρικα, αλλά δεν νομίζω κανένας να έχει τέτοιος στο σπίτι του...εκτός αν έχεις 2+ ηλεκτρικά αυτοκίνητα. το να φορτίζεις κάποιος το βράδυ κάθε μέρα ακόμα κ σε οικιακή μπρίζα δεν νομιζω οτι ειναι θέμα για τους περισσότερους, μην μεγαλοποιούμε κάποια πράγματα. Το μέλλον εινα αυτό, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, με τα καλά του κ τα κακά του. Μην λέμε συνέχεια τα ίδια κ τα ίδια, αν πέσουν οι τιμές ειμαι σίγουρος οτι στο μέλλον οι μίσοί κ βάλε θα αγοράσετε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • piliourits
                                        piliourits @bekiaris last edited by

                                        Tkin73 wrote:

                                        Το ότι οι ταχυφορτιστες που φορτίζουν σε 3-4 ώρες κοστίζουν 10 χιλιάδες κοκοκο , το ότι αν το ταχυφορτιζεις συνέχεια μειώνεται η διάρκεια ζωής των μπαταριών τιπτ, το ότι αν πας με πρίζα οικιακή θες 24 ώρες , το ότι δεν βρίσκεις να φορτίσεις έξω τπτ, το ότι φορτίζεις 1 ώρα και χρεωνεσαι πλήρης φόρτιση 8 ευρώ τπτ, το ότι πρέπει να οδηγείς με ευλαβική συνέπεια για να έχεις έστω τα 300 χλμ αυτονομία κουβέντα...

                                        εννοείς τους dc τους επαγγελματικούς? ένας απλός οικιακός φορτιστής (τριφασικός 22kwh) κάνει 1200 ευρώ, από τα οποία 500 τα παίρνεις από το κράτος, αν θες πας στην NRG η οποία επιδοτεί +300 ευρώ έναν abb αρα από την τσέπη σου βάζεις κάτι λιγότερο από 400. Αν θες 50kwh dc θέλεις πάνω απο 5 χιλιάρικα, αλλά δεν νομίζω κανένας να έχει τέτοιος στο σπίτι του...εκτός αν έχεις 2+ ηλεκτρικά αυτοκίνητα. το να φορτίζεις κάποιος το βράδυ κάθε μέρα ακόμα κ σε οικιακή μπρίζα δεν νομιζω οτι ειναι θέμα για τους περισσότερους, μην μεγαλοποιούμε κάποια πράγματα. Το μέλλον εινα αυτό, είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, με τα καλά του κ τα κακά του. Μην λέμε συνέχεια τα ίδια κ τα ίδια, αν πέσουν οι τιμές ειμαι σίγουρος οτι στο μέλλον οι μίσοί κ βάλε θα αγοράσετε.

                                        Το μέλλον δεν το ξέρεις, μπορεί να καταργηθούν οι μπαταρίες και να έχουν υδρογόνο (όπως άλλωστε ξεκίνησε η πειραματική ηλεκτροκίνηση, με τις κυψέλες, απ' την εποχή που ήταν ο Καββαθάς ακόμη στους 4Τ). Όταν ΟΝΤΩΣ συμφέρει το ηλεκτρικό, όλοι θα αγοράσουμε, περιμένουμε πως και πως.

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • bekiaris
                                          bekiaris @piliourits last edited by

                                          Το μέλλον δεν το ξέρεις, μπορεί να καταργηθούν οι μπαταρίες και να έχουν υδρογόνο (όπως άλλωστε ξεκίνησε η πειραματική ηλεκτροκίνηση, με τις κυψέλες, απ' την εποχή που ήταν ο Καββαθάς ακόμη στους 4Τ). Όταν ΟΝΤΩΣ συμφέρει το ηλεκτρικό, όλοι θα αγοράσουμε, περιμένουμε πως και πως.

                                          Είχες εξαφανιστεί κ ανησυχούσα μήπως έπαθες τίποτα... καλα για το υδρογόνο ξαναμιλάμε σε μια δεκαετία... δεν βλέπω κάτι αμεσο. Μα δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβεις οτι η αυτοκινητοβιομηχανία πάει εκεί... το μέλλον ή μαλλον το παρόν ειναι προδιαγεγραμένο μέχρι το 30 περίπου, μετά βλέπουμε... Ξερεις τι φοβάμαι για σένα, οτι κάποια μέρα θα πάρεις ηλεκρικό κ θα μετανιώσεις όλα όσα έγραφες, απλά φοβάμαι οτι δεν θα το παραδεχτείς ποτε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Κάτι πολύ αστείο που διάβασα

                                            'Μέσα στο 2020 η ελληνική αγορά γέμισε ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας και plug in hybrid. Μόλις 25 ήταν διαθέσιμα το 2019, έναντι 47 φέτος.'

                                            'Γέμισε' η Ελλάδα με 25+47=72 αυτοκίνητα!!

                                            Χαχα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 80 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr