-
Καλησπέρα...
Μετά τις 60.000χλμ άρχισε να καιει λάδια... Πίστευα ότι δεν θα χειροτερευε, αλλά έπεσα έξω...
Η αντιπροσωπεία μου κάνει γενναία 'έκπτωση' για ανακατασκευή κινητήρα..
Ψάχνοντας στο περιβάλλον μου βρήκα 1/6 ανακατασκευή εντός εγγύησης 1/6 εκτός εγγύησης κ 3/6 όπως το δικό μου.. μόνο 1/6 αυτής της περιόδου 2009-2010 είναι ΟΚ...
ΣΤΟ net χαμός κακός...
Ερώτηση.. μήπως κάποιος έχει εμπειρία κ έχει κυνήγησει την AUDI? γιατί οικονομικά δεν βγαίνει ο οικογενειακός προϋπολογισμός.. όπως δεν εβγαίναν κ τα service στον επίσημο
Ευχαριστώ -
Καλησπέρα...
Μετά τις 60.000χλμ άρχισε να καιει λάδια... Πίστευα ότι δεν θα χειροτερευε, αλλά έπεσα έξω...
Η αντιπροσωπεία μου κάνει γενναία 'έκπτωση' για ανακατασκευή κινητήρα..
Ψάχνοντας στο περιβάλλον μου βρήκα 1/6 ανακατασκευή εντός εγγύησης 1/6 εκτός εγγύησης κ 3/6 όπως το δικό μου.. μόνο 1/6 αυτής της περιόδου 2009-2010 είναι ΟΚ...
ΣΤΟ net χαμός κακός...
Ερώτηση.. μήπως κάποιος έχει εμπειρία κ έχει κυνήγησει την AUDI? γιατί οικονομικά δεν βγαίνει ο οικογενειακός προϋπολογισμός.. όπως δεν εβγαίναν κ τα service στον επίσημο
Ευχαριστώ -
Καλησπέρα...
Μετά τις 60.000χλμ άρχισε να καιει λάδια... Πίστευα ότι δεν θα χειροτερευε, αλλά έπεσα έξω...
Η αντιπροσωπεία μου κάνει γενναία 'έκπτωση' για ανακατασκευή κινητήρα..
Ψάχνοντας στο περιβάλλον μου βρήκα 1/6 ανακατασκευή εντός εγγύησης 1/6 εκτός εγγύησης κ 3/6 όπως το δικό μου.. μόνο 1/6 αυτής της περιόδου 2009-2010 είναι ΟΚ...
ΣΤΟ net χαμός κακός...
Ερώτηση.. μήπως κάποιος έχει εμπειρία κ έχει κυνήγησει την AUDI? γιατί οικονομικά δεν βγαίνει ο οικογενειακός προϋπολογισμός.. όπως δεν εβγαίναν κ τα service στον επίσημο
Ευχαριστώ -
O Stefan147 είχε παρόμοια εμπειρία.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Γνωστά προβλήματα των Audi...δεν είναι δυστυχώς κάτι καινούργιο. Είναι όπως στις BMW αγόραζε υπολόγιζε και τα έξοδα για αλλαγή πολλαπλασιαστών, έτσι και στα Αudi υπολόγιζε την ανακατασκευή.
-
Μπορούμε να πούμε πολλά για θέματα budgeting, ζημιών, πραγματική ανάγκη για Premium SUV κλπ όμως δεν είναι επί του παρόντος. Η εικόνα για τα μοτέρ αυτά στο net περιγράφει την πραγματικότητα. Καλή επισκευή.
-
Συγνωμη αδερφια, δινεις 50,000+ ευρω και καιει λαδι απο τοσο νωρις;
Suzuki vitara με 127,000χλμ και δεν εχει καψει γραμμαριο!οπως και σε τοσους αλλους ιδιοκτητες.
Και ζηταει η audi να συμμετεχει και ο πελατης στην ανακατασκευη μετα απο 50,000 ευρω;;;
Εγω θα εμπαινα με το αμαξι στη βιτρινα....
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Συγνωμη αδερφια, δινεις 50,000+ ευρω και καιει λαδι απο τοσο νωρις;Suzuki vitara με 127,000χλμ και δεν εχει καψει γραμμαριο!οπως και σε τοσους αλλους ιδιοκτητες.
Και ζηταει η audi να συμμετεχει και ο πελατης στην ανακατασκευη μετα απο 50,000 ευρω;;;
Εγω θα εμπαινα με το αμαξι στη βιτρινα....
Όταν ο κατασκευαστής λέει πως ο κινητήρας (ακόμη και αν είναι καινούργιος) μπορεί να καίει μέχρι ένα λίτρο λάδι στα 1000χλμ τότε η αντιπροσωπεία βρίσκει 'πατήματα' όταν υπάρχουν περιπτώσεις ανακατασκευής κινητήρα λόγω κατανάλωσης λαδιού.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Συγνωμη αδερφια, δινεις 50,000+ ευρω και καιει λαδι απο τοσο νωρις;Suzuki vitara με 127,000χλμ και δεν εχει καψει γραμμαριο!οπως και σε τοσους αλλους ιδιοκτητες.
Και ζηταει η audi να συμμετεχει και ο πελατης στην ανακατασκευη μετα απο 50,000 ευρω;;;
Εγω θα εμπαινα με το αμαξι στη βιτρινα....
Άτοπη σύγκριση. Η λειτουργία του μοτέρ του vitara είναι διαφορετική από του q5 όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής λέει ότι ανά κάποια χιλιόμετρα καίει λάδια. Από κει και πέρα μιλάμε για κατασκευαστικό λάθος, εκεί ναι είναι γαιδουριά της audi.
Την ίδια γαιδουρινή στάση βέβαια κρατάει και η ΤΟΥΟΤΑ. -
Θα ελεγα μεγαλυτερη γαιδουρια της audi μιας και εδω μιλαμε για 50+ χιλ ευρω σε σχεση με τα 15+ χιλ ευρω του yaris.
Συμφωνουμε παντως πως και στις δυο περιπτωσεις ευθυνεται ο κατασκευαστης. Αν και νομιζω οι μηχανες της toyota προερχονται απο τη BMW... -
Μα ρε παιδιά,αφού το γράφει ο κατασκευαστής στο βιβλίο....τι ψάχνετε τώρα?
Ευτυχως δεν γράφει 5 λίτρα στα 1000 χλμ....ξεφτίλες.... -
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Μα ρε παιδιά,αφού το γράφει ο κατασκευαστής στο βιβλίο....τι ψάχνετε τώρα? [emoji38]
Ευτυχως δεν γράφει 5 λίτρα στα 1000 χλμ....ξεφτίλες....Όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές καλύπτουν τον κώλο τους με κάτι τέτοια.
Συμφωνώ απόλυτα με τον χαρακτηρισμό!Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Αυτοκίνητα παίρνουμε ρε γμτ,όχι φριτέζες....
Εντάξει,ειδικά η vw έχει μεγάλη προϊστορία....τι να λέμε τώρα.... -
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Όταν ο κατασκευαστής λέει πως ο κινητήρας (ακόμη και αν είναι καινούργιος) μπορεί να καίει μέχρι ένα λίτρο λάδι στα 1000χλμ τότε η αντιπροσωπεία βρίσκει 'πατήματα' όταν υπάρχουν περιπτώσεις ανακατασκευής κινητήρα λόγω κατανάλωσης λαδιού.
Αν καίει 1lt λάδι /1000χλμ θα πρέπει πριν την αλλαγή να έχει στεγνώσει.Εκτός αν αλλάζεις λάδι κάθε 2000χλμ.Διότι πάνω από 5-6lt λάδι το συγκεκριμένο δεν πρέπει να παίρνει.Να το έκανε η πρώτη γενιά ενός κινητήρα να το δεχτώ,έστω και με δυσκολία,αλλά σύγχρονο αμάξι που βγαίνει τόσα χρόνια να μην το έχουν διορθώσει;Εδώ το δικό μου το ψωφίμι από άποψη δύναμης δεν καίει σταγόνα λάδι.Ο γείτονας με ένα golf ίδιας χρονολογίας κάνει 500χλμ και προσθέτει λάδι!Περισσότερο λάδι από βενζίνη καίει!
-
Μήπως έβαλαν κανένα 0-20W και το εξάτμιζε;
-
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας...
Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με τον ομοιοπαθόντα...
Κ θα δούμε
Επειδή δεν έχω κάτι να χάσω κ βρήκα πολλά, από AUDI USA UK κλπ θα το τραβήξω κ όσο πάει...https://topclassactions.com/lawsuit-set ... ettlement/
https://www.audi.co.uk/about-audi/lates ... -2015.html
https://www.consumerreports.org/cro/mag ... /index.htm
Με χιούμορ πάντα...
https://www.drive.gr/news/kosmos/protot ... aiei-ladia
-
Να ρωτησω αφελως,ποσο προβλημα ειναι αυτο;
Δηλαδη αν καποιος απλως συμπληρωνει λαδι συχνα αυτο καλυπτει το θεμα ή υπαρχει ρισκο για τον κινητηρα; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Να ρωτησω αφελως,ποσο προβλημα ειναι αυτο;
Δηλαδη αν καποιος απλως συμπληρωνει λαδι συχνα αυτο καλυπτει το θεμα ή υπαρχει ρισκο για τον κινητηρα;Νομίζω πως ενας κινητηρας που καίει λαδια με απώλεια συμπιεσης είναι καταδικασμενος να ακολουθησει φθινουσα πορεία. Κινητηρας που δίχως θέμα με τη συμπίεση καιει λαδια π. Χ. Fsi δεν θα χει τοσο μεγάλο θέμα εκτός από τα υπολείμματα των καθαριστικων των λαδιων που θα χαρασουν τον κύλινδρο
-
Ετσι έχω διαβάσει κ εγώ...
Κ το επόμενο είναι 1λιτ ανά γέμισμα ρεζερβουάρ...
Σαν δίχρονο... 1/60 -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Να ρωτησω αφελως,ποσο προβλημα ειναι αυτο;
Δηλαδη αν καποιος απλως συμπληρωνει λαδι συχνα αυτο καλυπτει το θεμα ή υπαρχει ρισκο για τον κινητηρα;Νομίζω πως ενας κινητηρας που καίει λαδια με απώλεια συμπιεσης είναι καταδικασμενος να ακολουθησει φθινουσα πορεία. Κινητηρας που δίχως θέμα με τη συμπίεση καιει λαδια π. Χ. Fsi δεν θα χει τοσο μεγάλο θέμα εκτός από τα υπολείμματα των καθαριστικων των λαδιων που θα χαρασουν τον κύλινδρο
Έτσι είναι. Αν αρχίσει να χάνει συμπίεση, πέφτει η απόδοση. Αν αλλάζεις συχνά λάδι δεν νομίζω να υπάρχει ρίσκο. Όταν πήρα δίπλωμα στα 18, είχα ένα opel ascona που έκαιγε πολύ συχνά λάδι. Δεν έπαθε κάτι ο κινητήρας, αλλά είχε πεσμένη απόδοση (1600 κ.εκ ήταν).
Όμως στο μεσοδιάστημα που του έβαζα λάδι μέχρι να το τσεκάρω και να συμπληρώσω κανένα μισόλιτρο, η μειωμένη ποσότητα λαδιού ήταν επαρκής, ή δεν ήταν και αυξανόταν οι φθορές; Γιατί αν παίρνει π.χ. 3 λίτρα λάδι και πάει στα 2.5 λίτρα μέχρι να προσθέσεις, αυτά τα 2μιση λίτρα θα είναι αρκετά ή δεν θα είναι για να λιπανθεί επαρκώς ο κινητήρας οπότε αυξάνονται οι φθορές και αργότερα και η κατανάλωση του λαδιού;
Ή τον 'ξεγράφεις' τον κινητήρα και προσθέτεις λάδι, για όσο διάστημα μπορεί να αποδώσει για τα δεδομένα - ανάγκες σου ικανοποιητικά και μετά βλέπεις τι κάνεις, ή πας για άλλον κινητήρα και ότι σου βγει, ή πας για επισκευή.όσο νωρίτερα μπορείς.
AUDI Q5 ανακατασκευή λόγω κατανάλωσης λαδιού