Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Να ρωτησω αφελως,ποσο προβλημα ειναι αυτο;
Δηλαδη αν καποιος απλως συμπληρωνει λαδι συχνα αυτο καλυπτει το θεμα ή υπαρχει ρισκο για τον κινητηρα;
Νομίζω πως ενας κινητηρας που καίει λαδια με απώλεια συμπιεσης είναι καταδικασμενος να ακολουθησει φθινουσα πορεία. Κινητηρας που δίχως θέμα με τη συμπίεση καιει λαδια π. Χ. Fsi δεν θα χει τοσο μεγάλο θέμα εκτός από τα υπολείμματα των καθαριστικων των λαδιων που θα χαρασουν τον κύλινδρο
Έτσι είναι. Αν αρχίσει να χάνει συμπίεση, πέφτει η απόδοση. Αν αλλάζεις συχνά λάδι δεν νομίζω να υπάρχει ρίσκο. Όταν πήρα δίπλωμα στα 18, είχα ένα opel ascona που έκαιγε πολύ συχνά λάδι. Δεν έπαθε κάτι ο κινητήρας, αλλά είχε πεσμένη απόδοση (1600 κ.εκ ήταν).
Όμως στο μεσοδιάστημα που του έβαζα λάδι μέχρι να το τσεκάρω και να συμπληρώσω κανένα μισόλιτρο, η μειωμένη ποσότητα λαδιού ήταν επαρκής, ή δεν ήταν και αυξανόταν οι φθορές; Γιατί αν παίρνει π.χ. 3 λίτρα λάδι και πάει στα 2.5 λίτρα μέχρι να προσθέσεις, αυτά τα 2μιση λίτρα θα είναι αρκετά ή δεν θα είναι για να λιπανθεί επαρκώς ο κινητήρας οπότε αυξάνονται οι φθορές και αργότερα και η κατανάλωση του λαδιού;
Ή τον 'ξεγράφεις' τον κινητήρα και προσθέτεις λάδι, για όσο διάστημα μπορεί να αποδώσει για τα δεδομένα - ανάγκες σου ικανοποιητικά και μετά βλέπεις τι κάνεις, ή πας για άλλον κινητήρα και ότι σου βγει, ή πας για επισκευή.όσο νωρίτερα μπορείς.