-
Οδηγησα σημερα το 1.5 150 fr plus σε χειροκινητο το κλασικο.
Το αμαξι ειναι σβελτο αλλα όχι υπερβολικα όσο πιστευα για λεον και τα 8.4 0-100 που διαβάζω. Ειναι εμφανως φιμωμενο για τους ρυπους.
Λεβιες πολυ καλος με κοντες σχεσεις ( ουτε καταλαβα πως μπηκε η δευτερα) χαμηλος εφαρμοζε τελεια με τον πυχη του χεριου ακουμπωντας στο υποβραχιονιο ( φοβερη εργονομια)
Τιμόνι πολυ ωραιο σε πιασιμο μικρο και κοφτο απο κατω τώρα σε αισθηση στην διαδρομη που εκανα δεν καταλαβα και παρα πολλά.
Αναρτηση αρκετα σφικτη για τις συνήθειες μου οταν επεσα σε λαξουβες καλες το καταλαβαινα φανταζομαι οι πισω περισσοτερο.
Ψηφιακά οργανα ωραια με πολυ πληροφορια και καλη αναλυση, οθονη πολυμεσων κλασικα χαοτικη αλλα πολυ παραμετροποιηση.
Lane assist ήπιο ( ηταν κλεισμενη η δονηση στο τιμονι) σε επανεφερε παντα στην λωριδα χωρις ομως να τρομαζει.
Φρενα μου φανηκαν πολυ μαλακα και μου εβγαλαν μια μικρη ανασφαλεια , δλδ πατουσα αρκετα για να πιασουν.
Ηχομονωση καλη.
ηλιοροφη που ειχε δεν καταφερα να την ανοιξω μονο πανω κατω οχι πολυ μεγαλη αλλα εδινε τον αερα ξεγνοιασιας και φωτεινοτητας που πρεπει.
Τα προγράμματα που επαιξα μεταξυ εκο/νορμαλ/σπορ δεν μπορω να πω οτι εβλεπα ιδιαίτερη διαφορα στο γκαζι και στην αλλαγη των ταχυτητων σχεδον ιδια μου φανηκαν.
Καταναλωση στον κλασικο δρομο μουδανιών ως σχολαρι και πισω στρόγγυλο 7 με 70 μο ταχυτητα.
Μπηκα πισω απο εμενα αφου οδηγησα και πραγματικα χωρούσα κανονικά (1.92μ +120κιλα). Βγάζεις το καπελο στην σεατ για την δουλεια που εχουν κανει πισω, το ξανα φορας όμως οταν ανοιγεις την πορτα των αποσκευβν...
Τιμή μοντελου μαζί με safe & driving L 25.100 που κρινεται καλη σε σχεση με φοκους και xceed.
-
Οδηγησα σημερα το 1.5 150 fr plus σε χειροκινητο το κλασικο.
Το αμαξι ειναι σβελτο αλλα όχι υπερβολικα όσο πιστευα για λεον και τα 8.4 0-100 που διαβάζω. Ειναι εμφανως φιμωμενο για τους ρυπους.
Λεβιες πολυ καλος με κοντες σχεσεις ( ουτε καταλαβα πως μπηκε η δευτερα) χαμηλος εφαρμοζε τελεια με τον πυχη του χεριου ακουμπωντας στο υποβραχιονιο ( φοβερη εργονομια)
Τιμόνι πολυ ωραιο σε πιασιμο μικρο και κοφτο απο κατω τώρα σε αισθηση στην διαδρομη που εκανα δεν καταλαβα και παρα πολλά.
Αναρτηση αρκετα σφικτη για τις συνήθειες μου οταν επεσα σε λαξουβες καλες το καταλαβαινα φανταζομαι οι πισω περισσοτερο.
Ψηφιακά οργανα ωραια με πολυ πληροφορια και καλη αναλυση, οθονη πολυμεσων κλασικα χαοτικη αλλα πολυ παραμετροποιηση.
Lane assist ήπιο ( ηταν κλεισμενη η δονηση στο τιμονι) σε επανεφερε παντα στην λωριδα χωρις ομως να τρομαζει.
Φρενα μου φανηκαν πολυ μαλακα και μου εβγαλαν μια μικρη ανασφαλεια , δλδ πατουσα αρκετα για να πιασουν.
Ηχομονωση καλη.
ηλιοροφη που ειχε δεν καταφερα να την ανοιξω μονο πανω κατω οχι πολυ μεγαλη αλλα εδινε τον αερα ξεγνοιασιας και φωτεινοτητας που πρεπει.
Τα προγράμματα που επαιξα μεταξυ εκο/νορμαλ/σπορ δεν μπορω να πω οτι εβλεπα ιδιαίτερη διαφορα στο γκαζι και στην αλλαγη των ταχυτητων σχεδον ιδια μου φανηκαν.
Καταναλωση στον κλασικο δρομο μουδανιών ως σχολαρι και πισω στρόγγυλο 7 με 70 μο ταχυτητα.
Μπηκα πισω απο εμενα αφου οδηγησα και πραγματικα χωρούσα κανονικά (1.92μ +120κιλα). Βγάζεις το καπελο στην σεατ για την δουλεια που εχουν κανει πισω, το ξανα φορας όμως οταν ανοιγεις την πορτα των αποσκευβν...
Τιμή μοντελου μαζί με safe & driving L 25.100 που κρινεται καλη σε σχεση με φοκους και xceed.
Ακριβώς όπως τα είπες
Το αμάξι δείχνει φιμωμένο , η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή και τα φρένα όντως σου δημιουργούν μία αίσθηση ανασφάλειας . Καμία σχέση με τα φρένα του 5F FR , προσωπικά μου φάνηκε ότι είχαν καλύτερη αίσθηση ακόμη και του Ibiza 1.0 115
Πριν κάτι ημέρες αναγκάστηκα να φρενάρω με μεγάλη ταχύτητα γιατί αποφάσισε ένα τρίκυκλο να πάει απο τέρμα δεξιά - τέρμα αριστερά στη Βουλιαγμένης και πλακώθηκα και εκεί μου έδωσε πάλι την ίδια αίσθηση .
Θα συμφωνήσω και στο τιμόνι , κιβώτιο , εργονομία
Στην ηλιοροφή είναι λίγο εκνευριστικός ο touch διακόπτης , και είναι περισσότερο για να την χαίρονται οι πίσω. Πάλι η τοποθέτηση που έχει στο νέο Leon είναι λίγο πιο πίσω σε σχέση με το προηγούμενο
-
Ναι την ηλιοροφη παροτι σταματημενος δεν καταφερα να την ανοιξω παροτι στο τελος εσυρα το δακτυλο μου οταν υποψιαστηκα οτι ετσι θα ανοιξει.
Ενταξει το αμαξι που οδηγησα ειχε μονο 500 χλμ οποτε η αισθηση μπουκώματος/φιμωματος ηταν ισως πιο εντονη. Παντως εχοντας υποψη τα 0-100 8.4 περιμενα περισσότερο αρπαγμα.
Τα φρενα μου εκαναν την πιο κακη εντυπωση , ενω θα επρεπε λογω ελαχιστων χλμ να κοκκάλωναν μου φανηκαν πιο ασφη απο το αμαξι που έχει τα ιδια τακάκια 40.000χλμ
Για την ανάρτηση συνεχίζει του xceed να εχει την καλυτερη αισθηση απο οσα εχω οδηγήσει. Δεν την φτανει κανενα. Μετά σιβικ μετα φοκους απο οτι θυμαμαι...
Στο λεον το κοπανημα το ενιωθες ευκολα. Θεωρώ οτι με την 17 που εχει η αλλη εκδοση θα ειναι καλυτερα τα πραγματα αλλα η αλλη εκδοση δεν βγαίνει σε 150 !!! τα γνωστα παραλογα των εισαγωγεων.
-
Τα φρενα μου εκαναν την πιο κακη εντυπωση , ενω θα επρεπε λογω ελαχιστων χλμ να κοκκάλωναν μου φανηκαν πιο ασφη απο το αμαξι που έχει τα ιδια τακάκια 40.000χλμ
Ίσως έχει να κάνει με το mHEV σύστημα, γιατί και το Q3 που οδήγησε μια φίλη μου, μου ειπε ότι είχε πολύ κακά φρένα και ήταν ο βασικός λόγος που το απέρριψε!
-
To απλό οδηγησα 1.5 150 όχι το mhev. Το άλλο είναι υποχρεωτικά αυτόματο είναι μόνο για θαραλλεους!
Πατουσα το φρένο μαλακά όπως κάνω σε όλα τα νέα αμάξια φοβούμενος το κοκκαλωμα και είχε μεγάλη διαδρομή , έπρεπε να βυθιστεί περισσότερο το πέταλ και αυτό δημιουργούσε μια ανασφάλεια ειδικά όταν πήγαινα με χιλιόμετρα...
Το κιβώτιο ήταν πολύ ωραίο κοντός λεβιές τέλεια εφαρμογή με το υποβραχιονιο. Μόνο στο cx30 είχα καλύτερη ξεκάθαρα αίσθηση και δεν θυμάμαι καλά την αίσθηση στο σιβικ.
-
Μήπως δεν ήταν σεταρισμένα σωστά; Να θέλανε υγρά/εξαέρωση; Εντύπωση μου κάνει για νέο αυτοκίνητο.
Πιστεύω για το φίμωμα που λέτε ίσως λύνεται με ένα ελεύθερο φίλτρο αέρα και reflash ECU..
Στο Leon το μόνο φάουλ που βρίσκω προσωπικά είναι η ψηφιοποίηση των πάντων και το μη ξεχωριστό σύστημα χειρισμού του κλιματισμού.
-
Μήπως δεν ήταν σεταρισμένα σωστά; Να θέλανε υγρά/εξαέρωση; Εντύπωση μου κάνει για νέο αυτοκίνητο.
Πιστεύω για το φίμωμα που λέτε ίσως λύνεται με ένα ελεύθερο φίλτρο αέρα και reflash ECU..
Στο Leon το μόνο φάουλ που βρίσκω προσωπικά είναι η ψηφιοποίηση των πάντων και το μη ξεχωριστό σύστημα χειρισμού του κλιματισμού.
Όχι έτσι είναι , και σε αυτό που έκανα test drive το είχα παρατηρήσει και σε αυτο που αγόρασα ισχύει.
Συμφωνώ για το φαουλ με τον κλιματισμό
-
Κρίμα για τα φρένα τότε.. Μάλλον θα είναι από τις πρώτες βελτιώσεις κάποιου ιδιοκτήτη.
Για τον κινητήρα έχει βγει τίποτε;
-
Εγώ πάντως από το MK3 TSI 1.5ACT/130ps δεν έχω κανένα παράπονο. Το έχω 8 μήνες και δεν έχω βρει ακόμη κάποιο αρνητικό στοιχείο, και είμαι και περίεργος αγοραστής. Μου προκαλούν εντύπωση αυτά που γράφετε για το MK4.
Όμως, όμως το δίκτυο εξυπηρέτησης είναι λόγος πώλησης. Βελμάρ, Βασιλάκης και μπούρδες εντελώς. Και ο Μακρής; Ερασιτέχνες.
Αν η SEAT είχε άλλο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα θα έκανε τρελές πωλήσεις. Την έχει θάψει ο Βασιλάκης.
-
This post is deleted! -
Όμως, όμως το δίκτυο εξυπηρέτησης είναι λόγος πώλησης. Βελμάρ, Βασιλάκης και μπούρδες εντελώς. Και ο Μακρής; Ερασιτέχνες.
Γιατί ρε συ? Εγώ από Βελμάρ Μαρούσι σέρβις στο Ford πολύ ευχαριστημένος ήμουν. Το μόνο μου θέμα ότι μετέφεραν όλο τα φανοποιείο στα κεντρικά και δεν με βόλευε.
-
Μου κάνει εντύπωση αυτό που γράφετε για τα φρένα των seat. Σε αντίστοιχης ηλικίας scala και golf το φρενάρισμα είναι πολύ δυνατό.
Τόσο που όταν μπαίνω από το fiesta κατευθείαν στο scala στο πρώτο φρενάρισμα μπορεί και να κολλήσω τον συνοδηγό στο παρμπρίζ.
-
Μου κάνει εντύπωση αυτό που γράφετε για τα φρένα των seat. Σε αντίστοιχης ηλικίας scala και golf το φρενάρισμα είναι πολύ δυνατό.
Τόσο που όταν μπαίνω από το fiesta κατευθείαν στο scala στο πρώτο φρενάρισμα μπορεί και να κολλήσω τον συνοδηγό στο παρμπρίζ.
νομιζω την αίσθηση σχολιάζουν των φρένων. ¨Οτι είναι απότομη και ξερη και δεν σου δίνει καλή πληροφόρηση και θελει γερο πάτημα για να φρενάρει όχι ότι είναι κακά τα φρενα. Τουλάχιστον αυτό καταλαβα
-
Storm wrote:
Εγώ πάντως από το MK3 TSI 1.5ACT/130ps δεν έχω κανένα παράπονο. Το έχω 8 μήνες και δεν έχω βρει ακόμη κάποιο αρνητικό στοιχείο, και είμαι και περίεργος αγοραστής. Μου προκαλούν εντύπωση αυτά που γράφετε για το MK4.
Όμως, όμως το δίκτυο εξυπηρέτησης είναι λόγος πώλησης. Βελμάρ, Βασιλάκης και μπούρδες εντελώς. Και ο Μακρής; Ερασιτέχνες.
Αν η SEAT είχε άλλο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα θα έκανε τρελές πωλήσεις. Την έχει θάψει ο Βασιλάκης.
Κάτοχος ΜΚ2 TSI 122 HP, μεγάλο παράπονο επίσης από τα φρένα. Ακριβώς τα ίδια που αναφέρουν οι φίλοι παραπάνω. Για να πιάσουν χρειαζόταν βαθύ πάτημα και είχαν και ξερή αίσθηση
Τι στην ευχή; Εγώ τι LEON έχω αγοράσει και δεν έχω δει κάποιο θέμα με τα φρένα;
Εμένα στο δικό μου είναι άριστα. Καμιά περίεργη συμπεριφορά. Το αντίθετο θα έλεγα. Θεωρώ ότι έχει τα καλύτερα φρένα από όσα αυτοκίνητα έχω αγοράσει.
-
Georgemit wrote:
Μου κάνει εντύπωση αυτό που γράφετε για τα φρένα των seat. Σε αντίστοιχης ηλικίας scala και golf το φρενάρισμα είναι πολύ δυνατό.
Τόσο που όταν μπαίνω από το fiesta κατευθείαν στο scala στο πρώτο φρενάρισμα μπορεί και να κολλήσω τον συνοδηγό στο παρμπρίζ.
νομιζω την αίσθηση σχολιάζουν των φρένων. ¨Οτι είναι απότομη και ξερη και δεν σου δίνει καλή πληροφόρηση και θελει γερο πάτημα για να φρενάρει όχι ότι είναι κακά τα φρενα. Τουλάχιστον αυτό καταλαβα
Αυτό λέω ότι δεν θελουν γερό πάτημα. Ίσα που τα αγγίζω.
-
Storm wrote:
Όμως, όμως το δίκτυο εξυπηρέτησης είναι λόγος πώλησης. Βελμάρ, Βασιλάκης και μπούρδες εντελώς. Και ο Μακρής; Ερασιτέχνες.
Γιατί ρε συ? Εγώ από Βελμάρ Μαρούσι σέρβις στο Ford πολύ ευχαριστημένος ήμουν. Το μόνο μου θέμα ότι μετέφεραν όλο τα φανοποιείο στα κεντρικά και δεν με βόλευε.
Την έχουμε ξανακάνει την κουβέντα. Ανύπαρκτο δίκτυο εξυπηρέτησης και ποιοτικά σε μαύρο χάλι.
Νύχτα θα φύγει το LEON και κανείς δεν θα το πάρει και είδηση.
-
Αυτό λέω ότι δεν θελουν γερό πάτημα. Ίσα που τα αγγίζω.
Τι να σου πω εγώ σου έγραψα τι κατάλαβα από αυτα που εγραψαν οι οιπόλοιποι, εγω δεν εχω καθόλου άποψη καθώς αυτο το Leon δεν το έχω οδηγήσει. Το ποιο παλιό μοντελο που έχει ο αδερφός μου το 1.4 μια χαρα υπέροχα φρένα έχει.
-
Μία χαρά πιάνουν τα φρένα παίδες απλά πρέπει να πατήσεις τέρμα το φρένο οπότε σε ξενίζει κάπως και νιώθεις μία ανασφάλεια . Δεν έχει το κλασικό που βρίσκεις σε πολλά άλλα μοντέλα που με το που το τσιμπάς το φρένο πιάνει κατευθείαν.
Όπως ξαναείπα στο Ibiza έχουν καλύτερη αίσθηση. Ακόμη και στο C3 της γυναίκας μου έχουν.
Στο Leon MK3 που είχα (βέβαια ήταν το 1.8 FR δεν ξέρω αν διαφέρει με αυτό του @Storm) και εκεί ήταν απίστευτα τα φρένα και ως αίσθηση και ως απόδοση.
Οπότε ξαναλέω , μία χαρά είναι απλά πρέπει να μάθεις να το βυθίζεις για να πιάσουν. Αν δεν βυθίζεις το πόδι , νιώθεις ότι απλά δεν πιάνουν τα φρένα
-
Εμενα στο puma st είναι το ακριβώς ανάποδο πιάνουν με το παραμικρό, που και αυτό είναι σπαστικο είναι γιατι με το παραμικρό πιάνουν δυνατα. σχεδον το συνηθισα τώρα αλλά ναι θα ήταν καλύτερο να υπήρχε ποιο προοδευτική πέδηση αντι να κοκαλώνει αμέσως.
Δεν παίρνει πολύ να συνιθίσεις το δικό μου και μετα είναι κομπλέ. Φανταζομαι το ίδιο αλλά από την ανάποδη είναι και για το leon
-
Ως κάτοχος δύο Seat εκπλήσσομαι για τα αρνητικά σχόλια για τα φρένα τους. Εμένα έχουν πολύ καλά φρένα σε αίσθηση και απόδοση. Βέβαια στην αρχή όλα τα φρένα θέλουν στρώσιμο, πράγμα που παρατήρησα πρόσφατα σχετικά στο Arona όπου τα πρώτα 2000χλμ ήθελαν δυνατό πάτημα για να πιάσουν καλά.
Τα φρένα δε στο Leon, σε συνδυασμό με την (εργοαστασιακή) sport ανάρτηση, τρομάζουν τους ανυποψίαστους συνοδηγούς....
Seat Leon Mk4 (2020)