-
Καλημέρα σας. Μετά από 7 χρόνια συμβίωσης με Mini Cooper S R56, πήρα την μεγάλη απόφαση να το πουλήσω. Οι λόγοι της απόφασης αυτής είναι πολλοί. Οι βασικότεροι εξ αυτών α) αξιοπιστία (συνεχείς προβλήματα σε όλο το φάσμα) και β) άνεση (τα τελευταία χρόνια η δρόμοι στην πόλη μου πάνε από το κακό στο χειρότερο, με αποτέλεσμα να βγαίνω μέχρι το περίπτερο και να χρειάζομαι μετά φυσικοθεραπεία). Σίγουρα σε αποζημιώνει σε άλλους τομείς, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει στην τελική. Ειδικά αν είναι το μοναδικό σου μέσο μεταφοράς.
Τα κριτήρια αγοράς του καινούργιου αυτοκινήτου είναι τα εξής:
Ποιότητα Κύλισης. Το ιδανικότερο θα ήταν να συνδυάζει άνεση με σπορ οδήγηση. Δηλαδή θα ήθελα να είναι σε θέση να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου και ταυτόχρονα να εμπνέει μια σιγουριά στις στροφές. Δεν ψάχνω κράτημα επιπέδου cooper, αλλά μια μέση λύση.
Αξιοπιστία. Κατανοώ το γεγονός ότι όλα τα σύγχρονα οχήματα μπορεί να παρουσιάσουν σφάλματα σε πολλούς τομείς, αλλά το να είσαι σχεδόν κάθε μήνα στο συνεργείο το θεωρώ υπερβολή. Αυτή την υπερβολή λοιπόν θέλω να αποφύγω.
Χώροι. Σίγουρα θα ήθελα 5πορτο. Τύπο αμαξώματος προτιμώ hatchback. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μπορούν να κάτσουν ανθρώπινα δύο άτομα στα πίσω καθίσματα και να μπορώ να φορτώσω δύο βαλίτσες πίσω.
Απόδοση κινητήρα. Θα ήθελα βενζινοκινητήρα με τα επίπεδα απόδοσης να κυμαίνονται κοντά σε αυτά του cooper. Δεν με ενοχλεί αν είναι λίγο περισσότερο ή λιγότερο. Κυβικά έως 1.800.**BUDGET: ±30.000 ευρώ **
Παρακάτω σας παραθέτω κάποιες προτάσεις τις οποίες θεωρώ ενδιαφέρουσες. Να σημειώθει πως για καμία από τις συγκεκριμένες προτάσεις δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη καθότι δεν έχω κάνει κάποιο test drive.
PEUGEOT 308 GT 1.6 THP 205 (facelift)
Θεωρώ πως είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Από κοντά έχω δει μόνο το απλό pre facelift το οποίο μου άρεσε αρκετά. Αυτό πιστεύω πως θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Πέραν της εμφάνισης στα θετικά συμπεριλαμβάνω την ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού και την δύναμη του κινητήρα. Αυτά που με προβληματίζουν είναι η αξιοπιστία του εν λόγω κινητήρα (δεν έχω καλή εμπειρία με THP), καθώς και το γεγονός ότι έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω (αν και λένε ότι έχει καλή ποιότητα κύλισης). Η τιμή είναι στα 33.000 ευρώ (pre facelift) και είναι full extra.RENAULT MEGANE GT ENERGY TCe 205 EDC
Πάνω κάτω ότι πιστεύω και για το Peugeot με την διαφορά ότι εδώ είμαι διστακτικός ως προς την γενικότερη ποιότητα - αξιοπιστία του αυτοκινήτου. Διάβασα αρκετά για προβλήματα στα ηλεκτρονικά του, όπως επίσης και για τα EDC κιβώτια, τα οποία δεν πρέπει να τους έχουν βγει και πολύ καλά. Τιμή δεν γνωρίζω, αλλά εικάζω κοντά σε αυτή του Peugeot.
**
FORD FOCUS 1.5 ECOBOOST 182 ST-LINE**
Δύο φιλικά μου πρόσωπα τα οποία έχουν focus παλαιότερης γενιάς μιλάνε με τα καλύτερα λόγια γι’ αυτά. Η τρέχουσα γενιά απ’ ότι έχω διαβάσει έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, αλλά δεν έχω καταλάβει κατά πόσο είναι αξιόπιστα σαν αυτοκίνητα μιας και οι απόψεις διίστανται. Η τιμή πάντως γύρω στα 22.000 ευρώ είναι πολύ καλή. Αν κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες για το εν λόγω όχημα και έχει την ευγενή καλοσύνη ας τις παραθέσει.Στο μυαλό μου επίσης έχω το νέο Civic των 182 ίππων, το οποίο θα θεωρούσα εξαιρετική επιλογή αν δεν κολλούσα στις παράξενες γραμμές και το τεράστιο μέγεθός του, κάθώς και το Golf 1.5 tsi 150hp, το οποίο ναι μεν είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση αλλά θεωρώ αδιάφορο εμφανισιακά (και δεν πολυ συμπαθώ και την vw να σας πω την αλήθεια).
Αυτά από μένα, ελπίζω να μην σας κούρασα. Όλες οι γνώμες είναι σημαντικές και καλοδεχούμενες.
-
Καλημέρα σας. Μετά από 7 χρόνια συμβίωσης με Mini Cooper S R56, πήρα την μεγάλη απόφαση να το πουλήσω. Οι λόγοι της απόφασης αυτής είναι πολλοί. Οι βασικότεροι εξ αυτών α) αξιοπιστία (συνεχείς προβλήματα σε όλο το φάσμα) και β) άνεση (τα τελευταία χρόνια η δρόμοι στην πόλη μου πάνε από το κακό στο χειρότερο, με αποτέλεσμα να βγαίνω μέχρι το περίπτερο και να χρειάζομαι μετά φυσικοθεραπεία). Σίγουρα σε αποζημιώνει σε άλλους τομείς, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει στην τελική. Ειδικά αν είναι το μοναδικό σου μέσο μεταφοράς.
Τα κριτήρια αγοράς του καινούργιου αυτοκινήτου είναι τα εξής:
Ποιότητα Κύλισης. Το ιδανικότερο θα ήταν να συνδυάζει άνεση με σπορ οδήγηση. Δηλαδή θα ήθελα να είναι σε θέση να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου και ταυτόχρονα να εμπνέει μια σιγουριά στις στροφές. Δεν ψάχνω κράτημα επιπέδου cooper, αλλά μια μέση λύση.
Αξιοπιστία. Κατανοώ το γεγονός ότι όλα τα σύγχρονα οχήματα μπορεί να παρουσιάσουν σφάλματα σε πολλούς τομείς, αλλά το να είσαι σχεδόν κάθε μήνα στο συνεργείο το θεωρώ υπερβολή. Αυτή την υπερβολή λοιπόν θέλω να αποφύγω.
Χώροι. Σίγουρα θα ήθελα 5πορτο. Τύπο αμαξώματος προτιμώ hatchback. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μπορούν να κάτσουν ανθρώπινα δύο άτομα στα πίσω καθίσματα και να μπορώ να φορτώσω δύο βαλίτσες πίσω.
Απόδοση κινητήρα. Θα ήθελα βενζινοκινητήρα με τα επίπεδα απόδοσης να κυμαίνονται κοντά σε αυτά του cooper. Δεν με ενοχλεί αν είναι λίγο περισσότερο ή λιγότερο. Κυβικά έως 1.800.**BUDGET: ±30.000 ευρώ **
Παρακάτω σας παραθέτω κάποιες προτάσεις τις οποίες θεωρώ ενδιαφέρουσες. Να σημειώθει πως για καμία από τις συγκεκριμένες προτάσεις δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη καθότι δεν έχω κάνει κάποιο test drive.
PEUGEOT 308 GT 1.6 THP 205 (facelift)
Θεωρώ πως είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Από κοντά έχω δει μόνο το απλό pre facelift το οποίο μου άρεσε αρκετά. Αυτό πιστεύω πως θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Πέραν της εμφάνισης στα θετικά συμπεριλαμβάνω την ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού και την δύναμη του κινητήρα. Αυτά που με προβληματίζουν είναι η αξιοπιστία του εν λόγω κινητήρα (δεν έχω καλή εμπειρία με THP), καθώς και το γεγονός ότι έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω (αν και λένε ότι έχει καλή ποιότητα κύλισης). Η τιμή είναι στα 33.000 ευρώ (pre facelift) και είναι full extra.RENAULT MEGANE GT ENERGY TCe 205 EDC
Πάνω κάτω ότι πιστεύω και για το Peugeot με την διαφορά ότι εδώ είμαι διστακτικός ως προς την γενικότερη ποιότητα - αξιοπιστία του αυτοκινήτου. Διάβασα αρκετά για προβλήματα στα ηλεκτρονικά του, όπως επίσης και για τα EDC κιβώτια, τα οποία δεν πρέπει να τους έχουν βγει και πολύ καλά. Τιμή δεν γνωρίζω, αλλά εικάζω κοντά σε αυτή του Peugeot.
**
FORD FOCUS 1.5 ECOBOOST 182 ST-LINE**
Δύο φιλικά μου πρόσωπα τα οποία έχουν focus παλαιότερης γενιάς μιλάνε με τα καλύτερα λόγια γι’ αυτά. Η τρέχουσα γενιά απ’ ότι έχω διαβάσει έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, αλλά δεν έχω καταλάβει κατά πόσο είναι αξιόπιστα σαν αυτοκίνητα μιας και οι απόψεις διίστανται. Η τιμή πάντως γύρω στα 22.000 ευρώ είναι πολύ καλή. Αν κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες για το εν λόγω όχημα και έχει την ευγενή καλοσύνη ας τις παραθέσει.Στο μυαλό μου επίσης έχω το νέο Civic των 182 ίππων, το οποίο θα θεωρούσα εξαιρετική επιλογή αν δεν κολλούσα στις παράξενες γραμμές και το τεράστιο μέγεθός του, κάθώς και το Golf 1.5 tsi 150hp, το οποίο ναι μεν είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση αλλά θεωρώ αδιάφορο εμφανισιακά (και δεν πολυ συμπαθώ και την vw να σας πω την αλήθεια).
Αυτά από μένα, ελπίζω να μην σας κούρασα. Όλες οι γνώμες είναι σημαντικές και καλοδεχούμενες.
-
Καλημέρα σας. Μετά από 7 χρόνια συμβίωσης με Mini Cooper S R56, πήρα την μεγάλη απόφαση να το πουλήσω. Οι λόγοι της απόφασης αυτής είναι πολλοί. Οι βασικότεροι εξ αυτών α) αξιοπιστία (συνεχείς προβλήματα σε όλο το φάσμα) και β) άνεση (τα τελευταία χρόνια η δρόμοι στην πόλη μου πάνε από το κακό στο χειρότερο, με αποτέλεσμα να βγαίνω μέχρι το περίπτερο και να χρειάζομαι μετά φυσικοθεραπεία). Σίγουρα σε αποζημιώνει σε άλλους τομείς, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει στην τελική. Ειδικά αν είναι το μοναδικό σου μέσο μεταφοράς.
Τα κριτήρια αγοράς του καινούργιου αυτοκινήτου είναι τα εξής:
Ποιότητα Κύλισης. Το ιδανικότερο θα ήταν να συνδυάζει άνεση με σπορ οδήγηση. Δηλαδή θα ήθελα να είναι σε θέση να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου και ταυτόχρονα να εμπνέει μια σιγουριά στις στροφές. Δεν ψάχνω κράτημα επιπέδου cooper, αλλά μια μέση λύση.
Αξιοπιστία. Κατανοώ το γεγονός ότι όλα τα σύγχρονα οχήματα μπορεί να παρουσιάσουν σφάλματα σε πολλούς τομείς, αλλά το να είσαι σχεδόν κάθε μήνα στο συνεργείο το θεωρώ υπερβολή. Αυτή την υπερβολή λοιπόν θέλω να αποφύγω.
Χώροι. Σίγουρα θα ήθελα 5πορτο. Τύπο αμαξώματος προτιμώ hatchback. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μπορούν να κάτσουν ανθρώπινα δύο άτομα στα πίσω καθίσματα και να μπορώ να φορτώσω δύο βαλίτσες πίσω.
Απόδοση κινητήρα. Θα ήθελα βενζινοκινητήρα με τα επίπεδα απόδοσης να κυμαίνονται κοντά σε αυτά του cooper. Δεν με ενοχλεί αν είναι λίγο περισσότερο ή λιγότερο. Κυβικά έως 1.800.**BUDGET: ±30.000 ευρώ **
Παρακάτω σας παραθέτω κάποιες προτάσεις τις οποίες θεωρώ ενδιαφέρουσες. Να σημειώθει πως για καμία από τις συγκεκριμένες προτάσεις δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη καθότι δεν έχω κάνει κάποιο test drive.
PEUGEOT 308 GT 1.6 THP 205 (facelift)
Θεωρώ πως είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Από κοντά έχω δει μόνο το απλό pre facelift το οποίο μου άρεσε αρκετά. Αυτό πιστεύω πως θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό. Πέραν της εμφάνισης στα θετικά συμπεριλαμβάνω την ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού και την δύναμη του κινητήρα. Αυτά που με προβληματίζουν είναι η αξιοπιστία του εν λόγω κινητήρα (δεν έχω καλή εμπειρία με THP), καθώς και το γεγονός ότι έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω (αν και λένε ότι έχει καλή ποιότητα κύλισης). Η τιμή είναι στα 33.000 ευρώ (pre facelift) και είναι full extra.RENAULT MEGANE GT ENERGY TCe 205 EDC
Πάνω κάτω ότι πιστεύω και για το Peugeot με την διαφορά ότι εδώ είμαι διστακτικός ως προς την γενικότερη ποιότητα - αξιοπιστία του αυτοκινήτου. Διάβασα αρκετά για προβλήματα στα ηλεκτρονικά του, όπως επίσης και για τα EDC κιβώτια, τα οποία δεν πρέπει να τους έχουν βγει και πολύ καλά. Τιμή δεν γνωρίζω, αλλά εικάζω κοντά σε αυτή του Peugeot.
**
FORD FOCUS 1.5 ECOBOOST 182 ST-LINE**
Δύο φιλικά μου πρόσωπα τα οποία έχουν focus παλαιότερης γενιάς μιλάνε με τα καλύτερα λόγια γι’ αυτά. Η τρέχουσα γενιά απ’ ότι έχω διαβάσει έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, αλλά δεν έχω καταλάβει κατά πόσο είναι αξιόπιστα σαν αυτοκίνητα μιας και οι απόψεις διίστανται. Η τιμή πάντως γύρω στα 22.000 ευρώ είναι πολύ καλή. Αν κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες για το εν λόγω όχημα και έχει την ευγενή καλοσύνη ας τις παραθέσει.Στο μυαλό μου επίσης έχω το νέο Civic των 182 ίππων, το οποίο θα θεωρούσα εξαιρετική επιλογή αν δεν κολλούσα στις παράξενες γραμμές και το τεράστιο μέγεθός του, κάθώς και το Golf 1.5 tsi 150hp, το οποίο ναι μεν είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση αλλά θεωρώ αδιάφορο εμφανισιακά (και δεν πολυ συμπαθώ και την vw να σας πω την αλήθεια).
Αυτά από μένα, ελπίζω να μην σας κούρασα. Όλες οι γνώμες είναι σημαντικές και καλοδεχούμενες.
-
Καλη σου μερα!
Ευχαριστα διλημματα αυτα!
Το ποσο που διαθετεις ειναι πολυ καλο, αρκετο για την κατηγορια που ψαχνεις και μπορεις να παρεις ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.Αναμεσα στις προτασεις που επεσαν στο τραπεζι το Megane & το Golf με αφηνουν παγερα αδιαφορο προσωπικα.. Το Golf για τους λογους που αναφερεις (δεν παω και εγω την VW καθως και εχω ακουσει, διαβασει για πολλα προβληματα και εγω) και το Megane για τους ιδιους λογους που αναφερεις επισης.
Τωρα μεταξυ των αλλων εγω θα προτιμουσα με τα χιλια το Focus ST-Line. Απιστευτο πατημα, οδικη συμπεριφορα, σπορ αισθηση-εμφανιση λογω ST-Line, ωραιος-δυνατος κινητηρας ο συγκεκριμενος, πισω πολλαπλοι συνδεσμοι, ακουω καλα λογια και για την αξιοπιστια των Focus οποτε απο εμενα +1000.
Προσφατα (πριν μια βδομαδα) παρελαβα το νεο Fiesta 1.0 125PS ST-Line και ειμαι τρελαμενος. Απιστευτο πατημα!!
Δεν ξερω αν αυτο μετραει για σενα αλλα πριν κανω την παραγγελια εψαχνα 1 χρονο περιπου για αυτοκινητα και απο αυτα που διαβασα εχω σχηματισει την καλυτερη εικονα για τα Ford και πλεον τωρα ειμαι 1000% ικανοποιημενος απο την επιλογη μου!!Για το 308 επισης ισχυουν πολλα απο τα παραπανω αλλα εχω πολλες επιφυλαξεις για τον THP γιατι δεν εχω ακουσει καλα λογια και γενικα για την αξιοπιστια τους. Επισης τα 33Κ τα θεωρω πολλααααα οταν το συγκρινω με το Focus.
Το Civic πρεπει να ειναι απιστευτο και διαβαζω πολυ καλα λογια για την καταναλωση του για τα αλογα που εχει αλλα και εμενα δεν μου αρεσει εμφανισιακα και θα το απερριπτα και εγω.
-
Καταρχήν, καλώς κάνεις και θέτεις όριο στα 2000κε, και εγώ το ίδιο έκανα, απλά έτσι αποκλείεις τα καλύτερα hot-hatch που υπάρχουν, και κυρίως το απόλυτο VFM της αγοράς, το Leon Cupra (που είναι και ακριβώς στο budget σου). Αν όμως κοιτάξεις ακριβώς μια θέση πιο πριν, υπάρχει το 1.8FR DSG, που σε καλύπτει πλήρως.
Από τα άλλα, και τα τρία που προτείνεις είναι πολύ καλά αυτοκίνητα, το 308 ίσως είναι το πιο όμορφο, και μάλλον το πιο γρήγορο μαζί με το Leon, αλλά είναι αρκετά πάνω από τα 32Κ€, θα πρέπει να πάρεις προσφορά για να ξέρεις που ακριβώς θα κάτσει η μπίλια. Το Focus είναι ας πούμε η μέση λύση, καλοστημένο, δεν έχει κανένα σοβαρό πρόβλημα (αφού ρωτάς), αλλά το υπάρχον μοντέλο είναι λίγο στριμώκωλο, ειδικά πίσω στο πορτμπαγκάζ. Επίσης για το Focus είσαι σίγουρος για τα 22Κ€, γιατί το Sport το βλέπω στα 25Κ€ ? Για το Megane πραγματικά δεν ξέρω τίποτα, πέραν των διθυραμβικών σχολίων που έχω ακούσει και διαβάσει για τον μεγάλο του αδελφό (που είναι όμως ειδική έκδοση).
All things considered, εξακολουθώ να θεωρώ το Leon την απόλυτα καλύτερη πρόταση στη κατηγορία, γιατί με 21Κ€ παίρνεις χώρους, DSG, τις καλύτερες επιδόσεις, ένα πολύ καλό μοτέρ (που επίσης βελτιώνεται και έχει μεγαλύτερα περιθώρια από τα υπόλοιπα, λόγω κ.ε.), και μέχρι να φτάσεις π.χ. τα λεφτά του Focus, μπορείς να το φορτώσεις με ότι extra υπάρχει.
-
Πιστεύω ότι όποιο και να διαλέξεις από τα 3 δεν θα έχεις κάποιο θέμα καθώς πρόκειται για αξιόλογα αυτοκίνητα. Ο THP είχε στην αρχή της καριέρας του κάποια θέματα αλλά έχουν πλέον λυθεί και δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας. Έχω οδηγήσει τις απλές εκδόσεις με τα 120 άλογα και έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος από την οδική του συμπεριφορά. Το Renault είναι νέο μοντέλο οπότε συμπέρασμα για την αξιοπιστία του δεν μπορεί να βγει αν και πιστεύω ότι παλαιότερα θέματα με ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά έχουν λυθεί. Το Focus είναι επίσης εξαιρετικό και δεν έχω ακούσει κάτι για βλάβες κλπ. Η Ford ήταν πάντα ψηλά σε θέματα αξιοπιστίας, στα μάτια μου τουλάχιστον και σαν πρώην κάτοχος 3 Ford στη σειρά. Με το Focus θα πρέπει να συμβιβαστείς με τους μικρότερους χώρους τόσο στο πίσω κάθισμα όσο και στο πορτμπαγκάζ. Εγώ στη θέση σου θα οδηγούσα και τα 3 και θα έπαιρνα αυτό που μου έκανε το κλικ...απλά τα πράγματα.
-
σε τέτοια αμάξια το Α και το Ω είναι η οδηγική συμπεριφορά
Άρα: TEST DRIVE ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για το κάθε αμάξι.
Άλλωστε για το πώς πηγαίνει δεν θα το πάρεις;;ps: δες Giulietta!!
-
Focus st line, αν δεν σε πειράζει η επικείμενη - σε ένα χρόνο - αντικατάστασή του.
Θα ενθουσιαστείς με το τιμόνι και το πλαίσιο σε σημείο που να απορείς γιατί ήσουν με το μινι τόσα χρόνια.
Γιαέχε το νου σου ομως και για την τιμή του huyndai i30N - έχει πολύ καλά reviews και αν μείνει κάτω από τα 30κ ίσως να αξίζει η υπέρβαση (κι ας είναι χιουνται)
-
Ο χρήστης amnesiac έγραψε:
...και β) άνεση (τα τελευταία χρόνια η δρόμοι στην πόλη μου πάνε από το κακό στο χειρότερο, με αποτέλεσμα να βγαίνω μέχρι το περίπτερο και να χρειάζομαι μετά φυσικοθεραπεία). Σίγουρα σε αποζημιώνει σε άλλους τομείς, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει στην τελική. Ειδικά αν είναι το μοναδικό σου μέσο μεταφοράς.Αν δεν οδηγήσεις τα αυτοκίνητα που έχεις βάλεις στο μάτι, τότε μπορεί να την πατήσεις.
Θέλει οδήγηση σε δρόμους με λακούβες, ανωμαλίες κλπ... και για αρκετή ώρα. Και καλό θα ήταν τα αυτοκίνητα να έχουν και κάποια χιλιόμετρα πάνω τους για ευνόητους λόγους.Αν δεν το κάνεις αυτό μπορεί πολύ σύντομα να 'γκρινιάζεις' ότι το αυτοκίνητο κοπανάει και ότι είναι κουραστικό για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη.
-
Απλά να σημειώσω / συμπληρώσω ότι το Focus αλλάζει σύντομα και μέσα στο 2018 θα κυκλοφορήσει το νέο Focus.
Από τα υπόλοιπα, έχω μια προτίμηση στο Megane, αλλά επειδή δεν έχω οδηγήσει κανένα, δεν μπορώ να εκφέρω εμπεριστατωμένη άποψη.
ΥΓ: Είχα το R56 Cooper S, αλλά στα 30.000 χλμ που το κράτησα δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα, σε καταλαβαίνω όμως γιατί συχνά πυκνά είναι ζημιάρικα αυτοκίνητα.
-
Cooper και Peugeot δεν φορούν τον ίδιο 1.6 κινητήρα? Τουλάχιστον έτσι ήταν οι πρώτες γενιές του 207 rallye και rc.
Επίσης, το Peugeot για μένα πολύ υπερτιμημένο για αυτά που προσφέρει.Από μένα leon fr dsg, λόγω vfm και dsg. Focus λόγω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
-
Αν η άνεση είναι η πρώτη προτεραιότητα, τότε Focus. Η Giulietta στρίβει καλύτερα και είναι πιο επικοινωνιακή, αλλά και λίγο πιο σκληρή (όχι κανένα κούτσουρο φυσικά). Η απόλυτη VFM πρόταση φυσικά είναι το Leon, αλλά αφού υπάρχει μεγαλύτερο budget το καλύτερο είναι να οδηγήσεις όλα όσα σε ενδιαφέρουν και μετά να αποφασίσεις.
-
Civic.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εφοσον σ ενδιαφερει η ανεση και αναφερεις κακοτραχηλους δρομους θα ξεχναγα οτιδηποτε με ημιακαμπτο. Οσο κι αν διαβαζα για καλες υλοποιησεις.
Επισης το focus πχ εχει πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα αλλα υστερει σε χωρους. Δεν εχεις γραψει αν κοιτας ιδιαιτερα κι αυτον τον παραγοντα.
Οπως σου ειπαν πρεπει οπωσδηποτε να το οδηγησεις.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδιά σας ευχαριστώ θερμά για την άμεση ανταπόκριση και για τις ουσιαστικές σας τοποθετήσεις.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με όσους αναφέρουν το γεγονός ότι πρέπει να οδηγήσω τα αυτοκίνητα πριν προβώ στην τελική απόφαση. Θα ήθελα όμως τις απόψεις σας, προκειμένου να καταλήξω σε 2-3 μοντέλα. Πολύ φοβάμαι ότι άμα αρχίσω να παίρνω σβάρνα τις αντιπροσωπίες έτσι χωρίς προσανατολισμό, θα μπερδευτώ περισσότερο.
Αναφέρθηκαν τα Leon Cupra kai i30N, τα οποία αν και εξαιρετικά (ειδικά το Cupra το θεωρώ απίστευτη ευκαιρία), απορρίπτονται λόγω κυβισμού. Την Giulietta, η οποία αναφέρθηκε και αυτή, δεν την συμπεριέλαβα καθότι πιστεύω πως είναι ένα μοντέλο που χρήζει ανανέωσης. Αρκετά όμορφο εξωτερικά δε (το έχει ένας γείτονας και έχω βαρεθεί να το βλέπω βέβαια).
Πολύ θετικά τα σχόλια για το Focus. Απ' ότι κατάλαβα, ουσιαστικά τα μόνα αρνητικά είναι οι περιορισμένοι χώροι και το γεγονός ότι αναμένεται νέο μοντέλο. Το πρώτο δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας. Το δεύτερο ίσως και είναι. Παρόλα αυτά σίγουρα θα είναι ένα από τα αυτοκίνητα που θα κάνω test drive.
AMarinos και xplicit, να σας πω την αλήθεια το FR δεν το είχα στα υπόψιν μου για τον λόγο ότι δεν μου λέει κάτι εμφανισιακά. Όσα παραθέτετε όμως δεν είναι αμελητέα και με κάνουν να πιστεύω πως ίσως αξίζει μια επίσκεψη στην αντιπροσωπία. Το dcc λογικά δεν προσφέρεται σε αυτό το μοντέλο, σωστά; αν όχι το σετάρισμα της ανάρτησης σε τι επίπεδα βρίσκεται; γνωρίζεται; όσο για το dsg ναι μεν εξαιρετικό, αλλά εγώ δεν έχω ιδέα απο αυτόματα. Δεν ξέρω κατά πόσο μου ταιριάζει (με προβληματίζει και στο renault το οποίο βγαίνει μόνο αυτόματο).
AMarinos το Peugeot στο επίσημο site της αντιπροσωπίας κοστίζει 32.000 με προωθητική ενέργεια. Είναι πλήρες απο θέμα εξοπλισμού απ΄όσο γνωρίζω. Έχεις κάποιες άλλες πληροφορίες; Όσο για το Ford σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο 22.039 κοστίζει με μηχανικό κιβώτιο και 25.229 με αυτόματο.
xplicit ναι τον ίδιο κινητήρα φοράνε. Απλώς απ' όσο ξέρω στο Cooper η ΒΜW είχε κάνει κάποιες παρεμβάσεις στα ηλεκτρονικά του. Πλέον το Cooper δεν φοράει THP αλλά την BMW B48.
Fanis75 υπήρξες πολύ τυχερός. Εμένα πραγματικά με έχει γονατίσει..
ursus πολύ σημαντική η τοποθέτησή σου για τον ημιάκαμπτο. Ναι οι δρόμοι είναι πραγματικά σε άσχημη κατάσταση. Επομένως πιστεύεις ότι δεν πρέπει καν να μπω στον κόπο να δοκιμάσω peugeot και renault;
-
Εντύπωση πάντως προκαλεί το ότι και το Leon και το Focus (αμφότερα εξαιρετικά φυσικά) δεν ενοχλούν παρότι του χρόνου αντικαθίστανται, σε αντίθεση με την Giulietta που είναι το ίδιο παλαιά.
Η τυπολογία της ανάρτηση μικρή σημασία έχει. Έχει πολλαπλούς που χτυπάνε περισσότερο από ημιάκαμπτους απλά επειδή είναι πιο σφιχτά στημένο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Φυσικά και θα πρέπει να γίνει test drive σε όλα όσα καλύπτουν τα επιθυμητά κριτήρια.
-
Για μενα θα ηταν ανασταλτικος παραγοντας εφοσον η ανεση ειναι το κυριο μελημα.
Το θεμα ειναι αν μπορεις να κανεις test drive σε πραγματικες συνθηκες δηλ να παρεις τα εν λογω μοντελα και να τα περασεις πανω απο ανωμαλιες να δεις πως ανταποκρινονται.
Αν δε σου δινεται αυτη η δυνατοτητα θα ελεγα να τα απορριψεις για να μη βρεθεις προ δυσσαρεστων εκπληξεων.Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
petran17 καλορίζικο το fiesta σου! Είναι πολυ ωραίο αυτοκίνητο. Είμαι σίγουρος ότι θα το χαρείς! το st-line έχει μεγάλες διαφορές στην ανάρτηση από το απλό; πως είναι γενικότερα σε επίπεδα άνεσης;
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Για μενα θα ηταν ανασταλτικος παραγοντας εφοσον η ανεση ειναι το κυριο μελημα.Το θεμα ειναι αν μπορεις να κανεις test drive σε πραγματικες συνθηκες δηλ να παρεις τα εν λογω μοντελα και να τα περασεις πανω απο ανωμαλιες να δεις πως ανταποκρινονται.
Αν δε σου δινεται αυτη η δυνατοτητα θα ελεγα να τα απορριψεις για να μη βρεθεις προ δυσσαρεστων εκπληξεων.Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
+1
Και θα πρόσθετα ότι θα πρέπει να γίνει test drive στην έκδοση που θέλει δηλ. το αυτοκίνητο να έχει τις ζάντες/λάστιχα και ανάρτηση ίδια με το μοντέλο αγοράς.
Γιατί οι αντιπροσωπείες κάνουν την μαϊμουδιά και έχουν αυτοκίνητα test drive με κάτι 15άρες και 16άρες ζάντες και κάτι λάστιχα με μεγάλο ύψος οπότε είναι άνετα και απορροφούν καλά τις ανωμαλίες.
Και μετά παραγγέλνει ο πελάτης την 'πλούσια έκδοση' και του έρχεται η 17άρα ή 18άρα με λάστιχο 'ανύπαρκτο'... και του βγαίνει η μέση...Πάντως για άνεση μάλλον θα πρέπει να κοιτάξει και για Citroen. Φημίζεται για την άνεση.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Για μενα θα ηταν ανασταλτικος παραγοντας εφοσον η ανεση ειναι το κυριο μελημα.
Το θεμα ειναι αν μπορεις να κανεις test drive σε πραγματικες συνθηκες δηλ να παρεις τα εν λογω μοντελα και να τα περασεις πανω απο ανωμαλιες να δεις πως ανταποκρινονται.
Αν δε σου δινεται αυτη η δυνατοτητα θα ελεγα να τα απορριψεις για να μη βρεθεις προ δυσσαρεστων εκπληξεων.Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
+1
Και θα πρόσθετα ότι θα πρέπει να γίνει test drive στην έκδοση που θέλει δηλ. το αυτοκίνητο να έχει τις ζάντες/λάστιχα και ανάρτηση ίδια με το μοντέλο αγοράς.
Γιατί οι αντιπροσωπείες κάνουν την μαϊμουδιά και έχουν αυτοκίνητα test drive με κάτι 15άρες και 16άρες ζάντες και κάτι λάστιχα με μεγάλο ύψος οπότε είναι άνετα και απορροφούν καλά τις ανωμαλίες.
Και μετά παραγγέλνει ο πελάτης την 'πλούσια έκδοση' και του έρχεται η 17άρα ή 18άρα με λάστιχο 'ανύπαρκτο'... και του βγαίνει η μέση... [emoji38]Πάντως για άνεση μάλλον θα πρέπει να κοιτάξει και για Citroen. Φημίζεται για την άνεση.
Ετσι!!
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βοήθεια για αγορά καινούργιου hatchback έως 30.000