Ο χρήστης alatar έγραψε:
Καλησπέρα.
Ψάχνω για δεύτερο αυτοκίνητο -χατσμπακ- και μου αρέσει πάρα πολύ το καινούριο focus. Υπάρχει κάποιος που να το έχει πάρει ή οδηγήσει;
Με ενδιαφέρει αποκλειστικά το ST-Line με τα 150 ή 182. Είναι 1.5 βενζίνη.
Πήρα προσφορά για ένα λευκό με τα 150 για 22.700 ευρώ με πάρα πολύ καλό εξοπλισμό. Για test-drive είχε μόνο το χιλιάρι. Επίσης κάπου διάβασα οτι έχει ημιάκαμπτο ενώ το 1.5 έχει πολλαπλούς. Ισχύει;
Το μόνο άλλο χάτσμπακ που μου αρέσει είναι η καινούρια A. Αλλά θα ξεφεύγει σε τιμή φαντάζομαι;
Είδα και τον άσσο. Μια χαρά αλλά θα προτιμούσα την Α. Επίσης με βγάζει εκτός μπάτζετ μάλλον κι αυτή.
Το 308 δεν μου έκανε κλικ, και όλα τα άλλα αδιάφορα. Golf είχα κάποτε δε θέλω άλλο. Τα διαστημικά honda-toyota ενδιαφέροντα, απο πολλές απόψεις, αλλά μπα.
Ιδέα μου είναι ή οντως τα τελευταία χάτσμπακ έχουν 'μεγαλώσει'; Θετικό...
Πορτμπαγκάζ και χώροι πίσω, μου φάνηκαν αρκετά καλοί σε όλα. Όχι πολλά λίτρα αλλά διαμορφωμένα καλά και ευκόλως εκμεταλλεύσιμα. Γενικά δεν υστερούν σε χώρους από τα c-suv/crossover καθόλου, ίσως είναι και πιό άνετα πίσω από πολλά.
Επιστρέφοντας στο θέμα μας το focus γενικά απ'ότι είδα σε βιντεάκια και τέτοια πολύ θετικά λόγια. Στην Ελλάδα θα πιάσει πωλήσεις λέτε;
Αν έχουν απαντηθεί ή αναφερθεί στο νήμα πολλά από αυτά που ρωτάω sorry!
Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για λίγα km και κυρίως σε μεγάλες οδούς και ορεινή επαρχία, καθόλου εκτός δρόμου.
Θένκς.
Φίλε μου, οδήγησα πριν λίγες μέρες το 150αρι st - line. Είμαι κάτοχος του προηγούμενου φοκους mk3.5 σε πετρέλαιο 120hp, έχω όμως οδηγήσει σχεδόν όλα αυτά που ανέφερες.
Λοιπόν, αν εξαιρέσουμε το τιμόνι - που είναι πιο ελαφρύ και χειρότερο σε αίσθηση από του προηγούμενου φόκους (αν και παραμένει μεταξύ των καλύτερων της κατηγορίας) - το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο.
Το πλαίσιο είναι ακόμα καλύτερο, το νιώθεις φαρδύτερο και ακόμη πιο άκαμπτο, η ανάρτηση st line πλησιάζει το τέλειο γι αυτό που υπόσχεται, ενώ σε θέματα κύλισης και ηχομόνωσης το αυτοκινητο είναι στην απόλυτη κορυφή , καλύτερο και από τις premium προτάσεις του ανταγωνισμού.
Η μεγάλη του επιτυχία είναι ότι συνδυάζει premium χαρακτηριστικά κύλισης - ηχομόνωσης με αιχμηρό και καθόλου αποστειρωμένο οδηγικό προφίλ, συνδυασμός διόλου εύκολος να επιτευχθεί. Προσωπική άποψη, αλλά το μυστικό κρύβεται στο σχεδιασμό των σινεμπλοκ του αυτοκινήτου έτσι όπως το εισέπραξα (άκαμπτα πλαίσια και σωστές αναρτήσεις έχουν και άλλοι ανταγωνιστές...)
Αυτό που δεν ενθουσιάζει είναι το μοτερ, το οποίο αν και ροπάτο και με ωραίο ήχο (σαν του φιέστα st αλλά πιο μονωμένο φυσικά), δεν έχει νεύρο ψηλά, λόγω διαφορετικής χαρτογράφησης από το μοτερ με τα 182 άλογα. ΠΡΟΣΟΧΗ εδώ γιατί το 150αρι έχει και πιο μακρύ κιβώτιο σε σχέση με το 182 άρα είναι προφανής η επιλογή της εταιρείας για διαφοροποίησης των δύο εκδόσεων σε θέματα κατανάλωσης και σπορ χαρακτήρα.
Εγώ θα πήγαινα αβλεπι στο 182 - πόση η διαφορά τιμής του άραγε ?