Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 178
    • Best 0
    • Groups 0

    steering

    @steering

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    178
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    steering Unfollow Follow

    Latest posts made by steering

    • RE: αναζητηση warm hatch

      αν κάποιος στρίβει πραγματικά, τα καθίσματα , τόσο του φιέστα, όσο και του φοκους st line είναι πολύ μέτρια έως ανεπαρκή. Τα χω οδηγήσει και τα δύο.

      Στο φοκους τιτανιουμ μκ3.5 που έχω, είναι καλύτερα σε πλευρική στήριξη και πάλι όμως όχι σπουδαία.

      Αν είχα ένα από τα παραπάνω για στρίψιμο (ευτυχώς έχω άλλο) θα ψαχνόμουν για τοποθέτηση καθισμάτων από st πάντως

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • RE: Ford Focus MK4

      Τα γράφω, λίγο πιο πάνω στην ίδια σελίδα.

      Το αυτοκίνητο είναι πολύ κοντά στο τέλειο για την τιμή του αλλά και γενικότερα για την κατηγορία του

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • RE: Ford Focus MK4

      Σίγουρα..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • RE: Ford Focus MK4

      Ο χρήστης alatar έγραψε:
      Καλησπέρα.
      Ψάχνω για δεύτερο αυτοκίνητο -χατσμπακ- και μου αρέσει πάρα πολύ το καινούριο focus. Υπάρχει κάποιος που να το έχει πάρει ή οδηγήσει;
      Με ενδιαφέρει αποκλειστικά το ST-Line με τα 150 ή 182. Είναι 1.5 βενζίνη.
      Πήρα προσφορά για ένα λευκό με τα 150 για 22.700 ευρώ με πάρα πολύ καλό εξοπλισμό. Για test-drive είχε μόνο το χιλιάρι. Επίσης κάπου διάβασα οτι έχει ημιάκαμπτο ενώ το 1.5 έχει πολλαπλούς. Ισχύει;
      Το μόνο άλλο χάτσμπακ που μου αρέσει είναι η καινούρια A. Αλλά θα ξεφεύγει σε τιμή φαντάζομαι;
      Είδα και τον άσσο. Μια χαρά αλλά θα προτιμούσα την Α. Επίσης με βγάζει εκτός μπάτζετ μάλλον κι αυτή.
      Το 308 δεν μου έκανε κλικ, και όλα τα άλλα αδιάφορα. Golf είχα κάποτε δε θέλω άλλο. Τα διαστημικά honda-toyota ενδιαφέροντα, απο πολλές απόψεις, αλλά μπα.
      Ιδέα μου είναι ή οντως τα τελευταία χάτσμπακ έχουν 'μεγαλώσει'; Θετικό...
      Πορτμπαγκάζ και χώροι πίσω, μου φάνηκαν αρκετά καλοί σε όλα. Όχι πολλά λίτρα αλλά διαμορφωμένα καλά και ευκόλως εκμεταλλεύσιμα. Γενικά δεν υστερούν σε χώρους από τα c-suv/crossover καθόλου, ίσως είναι και πιό άνετα πίσω από πολλά.
      Επιστρέφοντας στο θέμα μας το focus γενικά απ'ότι είδα σε βιντεάκια και τέτοια πολύ θετικά λόγια. Στην Ελλάδα θα πιάσει πωλήσεις λέτε;
      Αν έχουν απαντηθεί ή αναφερθεί στο νήμα πολλά από αυτά που ρωτάω sorry!
      Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για λίγα km και κυρίως σε μεγάλες οδούς και ορεινή επαρχία, καθόλου εκτός δρόμου.
      Θένκς.

      Φίλε μου, οδήγησα πριν λίγες μέρες το 150αρι st - line. Είμαι κάτοχος του προηγούμενου φοκους mk3.5 σε πετρέλαιο 120hp, έχω όμως οδηγήσει σχεδόν όλα αυτά που ανέφερες.

      Λοιπόν, αν εξαιρέσουμε το τιμόνι - που είναι πιο ελαφρύ και χειρότερο σε αίσθηση από του προηγούμενου φόκους (αν και παραμένει μεταξύ των καλύτερων της κατηγορίας) - το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο.

      Το πλαίσιο είναι ακόμα καλύτερο, το νιώθεις φαρδύτερο και ακόμη πιο άκαμπτο, η ανάρτηση st line πλησιάζει το τέλειο γι αυτό που υπόσχεται, ενώ σε θέματα κύλισης και ηχομόνωσης το αυτοκινητο είναι στην απόλυτη κορυφή , καλύτερο και από τις premium προτάσεις του ανταγωνισμού.

      Η μεγάλη του επιτυχία είναι ότι συνδυάζει premium χαρακτηριστικά κύλισης - ηχομόνωσης με αιχμηρό και καθόλου αποστειρωμένο οδηγικό προφίλ, συνδυασμός διόλου εύκολος να επιτευχθεί. Προσωπική άποψη, αλλά το μυστικό κρύβεται στο σχεδιασμό των σινεμπλοκ του αυτοκινήτου έτσι όπως το εισέπραξα (άκαμπτα πλαίσια και σωστές αναρτήσεις έχουν και άλλοι ανταγωνιστές...)

      Αυτό που δεν ενθουσιάζει είναι το μοτερ, το οποίο αν και ροπάτο και με ωραίο ήχο (σαν του φιέστα st αλλά πιο μονωμένο φυσικά), δεν έχει νεύρο ψηλά, λόγω διαφορετικής χαρτογράφησης από το μοτερ με τα 182 άλογα. ΠΡΟΣΟΧΗ εδώ γιατί το 150αρι έχει και πιο μακρύ κιβώτιο σε σχέση με το 182 άρα είναι προφανής η επιλογή της εταιρείας για διαφοροποίησης των δύο εκδόσεων σε θέματα κατανάλωσης και σπορ χαρακτήρα.

      Εγώ θα πήγαινα αβλεπι στο 182 - πόση η διαφορά τιμής του άραγε ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • RE: Ford Focus MK4

      Δεν υπάρχει περίπτωση, vagιτικο να έχει την αίσθηση οποιουδήποτε φοκους γενικότερα..

      Η guillietta ίσως να ναι λίγο καλύτερη σε αίσθηση, υστερεί όμως ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ σε θέματα κύλισης

      Το μεγάλο χαρτί του φορντ είναι ο τέλειος συνδυασμός των δύο αυτών παραμέτρων.

      Το σιβικ το έχω οδηγήσει - στη ντιζελ εκδοχή - είναι όντως πολύ καλό με φαρδύ πάτημα και καλοδουλεμένη ανάρτηση - το τιμόνι του όμως δεν έχει ιδιαίτερη αίσθηση και - το κυριότερο για μένα - δεν έχει καμία ρυθμισιμότητα, δεν σε αφήνει να παίξεις καθόλου --> βαρετό δηλαδή, σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου πάντα.

      Θέλω να οδηγήσω αναλυτικότερα το νέο φόκους πάντως γιατί έχω ερωτήματα αναφορικά με τη συμπεριφορά του ημιάκαμπτου υπό πίεση και την αίσθηση του τιμονιού... Το μκ3.5 είναι μαγικό στους τομείς αυτούς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • RE: Ford Focus MK4

      Ο χρήστης famas έγραψε:

      Το τιμόνι του μου φάνηκε χειρότερο από του μκ3.5. Πιο ελαφρύ και με χειρότερη αίσθηση κυρίως.

      Μήπως το EPAS στο τιμόνι ήταν σε ρύθμιση comfort ;

      Μπα, στη ρύθμιση σπορ το δοκίμασα. Δεν είχε όμως κάποια τρελή διαφορά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • RE: Ford Focus MK4

      Είμαι κάτοχος μκ3.5 πετρέλαιο 120ps titanium και λατρεύω το πλαίσιο και το τιμόνι του.

      Οδήγησα για πολύ λίγο το καινούριο st - line 1.0.

      Το τιμόνι του μου φάνηκε χειρότερο από του μκ3.5. Πιο ελαφρύ και με χειρότερη αίσθηση κυρίως.

      Η ανάρτηση σφικτότερη - λόγω st line - αλλά δεν το έστριψα για να σας γράψω περισσότερες εντυπώσεις για το balance του πλαισίου.

      Κατά τ΄άλλα, ομορφότερο, πολύ μεγαλύτεροι χώροι, μια χαρά.

      Κάποια στιγμή θα το οδηγήσω και θα γράψω κάτι εκτενέστερο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Απαράδεκτοι 4τροχοι, ως συνήθως τα τελευταία χρόνια

      Μόνο συγκριτικό δεν το λες αυτό.

      Σήψη και παρακμή, μη θίξουν καμία αντιπροσωπεία...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • RE: Renault Clio IV

      Από αξιοπιστία γενικά είναι πάρα πολύ καλό. Μοτέρ, ηλεκτρικά, κανένα πρόβλημα, μη ζείτε με τα φαντάσματα του παρελθόντος. Εκεί πλέον πάσχουν πολύ τα group Vag.

      Επειδή το είχα για 2,5 χρόνια, τα μειονεκτήματά του εντοπίζονται σε τριγμούς, μέτρια ποιότητα εσωτερικού (όχι και χάλια όμως) και κυρίως σε ηχομόνωση , αεροδυναμικούς θορύβους. Αυτό το τελευταίο με ενόχλησε πολύ γιατί κάνω ταξίδια .

      Κατά τ΄άλλα, οικονομικότατο, όμορφο και με ενδιαφέρον πάτημα στο δρόμο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Ο χρήστης bilchil έγραψε:

      Αυτές οι γενικεύσεις φίλε μου ' χαλάνε τα ηλεκτρονικά στα γαλλικά.....' , είναι εκνευριστικές και αναχρονιστικές τουλάχιστον . Έλεος.

      Από κει και πέρα, όντως το φιέστα είναι το οδηγοκεντρικότερο και σίγουρα δοκιμασμένο - αξιόπιστο, όμως είναι πολύ μικρό - στενό - στενάχωρο πίσω για την τιμή του. Τα θέματα τριγμών σίγουρα θα λυθούν από την εταιρεία στην πορεία.

      Αυτο το τελευταιο ειναι και το πιο σημαντικο. Πισω ειναι στενο. Για το πρωτο (η μοναδικο) αμαξι, δεν κανει.

      Ακριβώς. Εκει και μόνο εκεί χάνει από τα βαγκίτικα και συναφή. Είναι πολύ σημαντικός τομέας όμως σε μέρες κρίσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      steering
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr