-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
Παντως αυτα τα σκληρα πλαστικα σε βαζουν σε σκεψεις μηπως γινει κουδουνιστρα μετα απο καποια χιλιόμετρα ειδικα με τις 18αρεςΗ απτική των πλαστικών δεν σχετίζεται με τριγμούς.
Άλλωστε και τα μαλακά πλαστικά, οπωσδήποτε σκληρό σκελετό-υπόστρωμα έχουν. Αλίμονο. -
Επίσης δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλει κάποιος 18άρες σε ένα supermini... Μια χαρά είναι οι εργοστασιακές 17άρες του FR.
-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
Υπαρχουν εδω μεσα φιλοι που ειχαν τα προηγουμενα ibiza να μας μιλησουν ειλικρινά για τα αυτοκινητα τους και ειδικα αν εβγαζαν προβλήματα?
Παντως αυτα τα σκληρα πλαστικα σε βαζουν σε σκεψεις μηπως γινει κουδουνιστρα μετα απο καποια χιλιόμετρα ειδικα με τις 18αρεςπροκειται για αρκετα αξιοπιστο κ τιμιο αυτοκινητο κ αξιζει μεχρι το τελευταιο ευρω αγορας του
δεν ακουγεται τιποτα παο τριγμο
αλλα φυσικα αξιζει να αγορασεις το ολοκαινουριο ibiza 2017 -
Παιδια εγω εχω στα χερια μου το ιμπιζα περιπου 2 μηνες. Ειναι το 1.0 115ps FR. Η καταναλωση που ρωτησε ενας φιλος πιο πριν για σχεδον 3000 χιλιομετρα μου εχει γραψει 5,8 λιτρα απο τα οποια τα 500 χιλιομετρα ειναι σε εθνικη. Η οδηγηση μου ειναι ελαφρως οικονομικη με καποιες στιγμες πατημα του γκαζιου. Γενικα απο το αυτοκινητο εχω μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος και ελπιζω ο κινητηρας να παραμεινει αξιοπιστος.
-
Δημοσίευση από eliasplatsis » 17 Οκτ 2017 06:53
Παιδια εγω εχω στα χερια μου το ιμπιζα περιπου 2 μηνες. Ειναι το 1.0 115ps FR. Η καταναλωση που ρωτησε ενας φιλος πιο πριν για σχεδον 3000 χιλιομετρα μου εχει γραψει 5,8 λιτρα απο τα οποια τα 500 χιλιομετρα ειναι σε εθνικη. Η οδηγηση μου ειναι ελαφρως οικονομικη με καποιες στιγμες πατημα του γκαζιου. Γενικα απο το αυτοκινητο εχω μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος και ελπιζω ο κινητηρας να παραμεινει αξιοπιστος.
5.8 είναι καλή τιμή, ειδικά δεδομένου οτι κινήσαι κυρίως σε πόλη. Είδες την κατανάλωση στην εθνική και με τι ταχύτητες περίπου;
Με γειά το Seat! Καλοτάξιδο.
-
5.8 είναι καλή τιμή, ειδικά δεδομένου οτι κινήσαι κυρίως σε πόλη. Είδες την κατανάλωση στην εθνική και με τι ταχύτητες περίπου;
Με γειά το Seat! Καλοτάξιδο.
Με cruise control στα 140 σε εθνικη με ακριβως ευθεια κλιση και χωρις κοντρα αερα αλλα ουτε και ευνοικο μου εγραφε απο 4,2 μεχρι 5 λιτρα.
-
Είδα το αυτοκίνητο από κοντά, είναι πολύ ομορφότερο live από ότι στις φωτογραφίες και με την τιμή που έχει σίγουρα θα ήταν η νο1 επιλογή μου αν κοίταζα για αυτοκίνητο της κατηγορίας σήμερα.
-
Ο χρήστης eliasplatsis έγραψε:
5.8 είναι καλή τιμή, ειδικά δεδομένου οτι κινήσαι κυρίως σε πόλη. Είδες την κατανάλωση στην εθνική και με τι ταχύτητες περίπου;
Με γειά το Seat! Καλοτάξιδο.
Με cruise control στα 140 σε εθνικη με ακριβως ευθεια κλιση και χωρις κοντρα αερα αλλα ουτε και ευνοικο μου εγραφε απο 4,2 μεχρι 5 λιτρα.
Τόσο πολύ εξελίχθηκαν οι βενζινοκινητήρες;
Γιατί ότι diesel εχω οδηγήσει με 140 εχει πάνω από 5,5 ακόμα και αεροδυναμικά σεντάν που είναι σίγουρα οικονομικότερα στις ταχύτητες εθνικής οδού από τα σούπερ μίνι.
Πάντως σε καινούργιο Golf που εχω εμπειρία με τον 1.0 110 ίπποι δύσκολα έπεφτε κάτω από 6,5 λίτρα στα 100χλμ! -
[/quote]
Με cruise control στα 140 σε εθνικη με ακριβως ευθεια κλιση και χωρις κοντρα αερα αλλα ουτε και ευνοικο μου εγραφε απο 4,2 μεχρι 5 λιτρα.[/quote]
Μήπως μιλάμε για φυσικό αέριο;
Δεν παίζουν τέτοιες τιμές σε βενζίνη ούτε καν σε πετρέλαιο κατά την γνώμη μου -
Ισχυει... μηπως ειχε καποια ελαχιστη κατηφορικη κλιση ο δρομος, δυσκολα αντιληπτη απο τον καθε ανθρωπο, και εβγαλες τετοια νουμερα? Γτ αν ισχυει αυτο ριχνει αισθητα την καταναλωση στα επιπεδα που αναφερεις..
-
VAG λέμε! Eδώ έκλεβαν από τις αρχές, δεν θα κλέβουν από το trip computer;
-
Και νόμιζα ότι μόνο εμένα μου φάνηκε υπερβολικά καλό το νούμερο .. βέβαια εχώ 'καεί' με τον ecoboost που είναι εκεί στα 7.5-8 ακόμα.
-
]Παιδια δεν εχω λογο να σας κοροιδεψω.. Φυσικα δεν εχω και κανενα οφελος να σας πω ψεμματα. Στο κατω κατω εγω την τσεπη μου κοιταω και σε αυτο το θεμα ειμαι ευχαριστημενος. Ισως, λεω ισως ο δρομος να ειχε μια κλιση που απο μενα δεν εγινε αντιληπτη αν και ειναι δρομος που τον κανω συχνα.
Για του λογου το αληθες σας βαζω μια φωτο με την χαμηλοτερη καταναλωση.
-
Συνέχισε να την παρακολουθείς και ενημέρωσε μας.... πολύ καλό το νούμερο πάντως!!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης undercover έγραψε:
Και νόμιζα ότι μόνο εμένα μου φάνηκε υπερβολικά καλό το νούμερο .. βέβαια εχώ 'καεί' με τον ecoboost που είναι εκεί στα 7.5-8 ακόμα.Ο ecoboost στην πολη και αστικη κινηση ειναι μεγαλη ρουφηχτρα,στον ανοιχτο δρομο με cruise και χωρις κλιμα εχω δει κατω απο 5,5.
-
Το ότι 6-7 λίτρα στα 100 σας φαίνονται πολλά πολύ με διασκεδάζει...
-
8μπεκο Δια ο,τι περνα τα 6lt. Βεβαια ετσι όπως οδηγα ο περισσοτερος κοσμος πια, με το ΚΤΕΛ από Χαλκιδα κάθε βραδυ προσπερναμε 3/4 αυτοκίνητα στην εθνικη. Σε λιγο θα πηγαινουν για σερβις καποιοι και θα τους κανουν αλλαγη βενζίνης αφου θα εχει κολλησει στο ρεζερβουάρ...
Μη τολμήσετε να μην φερετε το FR στην εκθεση αυτοκινητου...
-
Βγήκαν οι τιμές για τους κινητήρες πετρελαίου του Ibiza:
http://www.seat.gr/content/dam/countrie ... 071117.pdf
Από 13.950 των 80 ίππως έως 16.700 το 115αρη στην έκδοση FR.
-
οσοι παρελαβαν ποιες οι εντυπωσεις σας μεχρι τωρα? Τιποτα προβληματακια οπως τριγμους κτλ? Η τιποτα πιο χοντρο που προεκυψε?
-
θα παιρνατε αμαξι test drive? το seataki αυτο φαινεται καλη περιπτωση
https://bmwpapadopoulos.car.gr/cars/view/11388563/
Seat Ibiza 2017 (Mk 5)