Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    U
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 72
    • Best 0
    • Groups 0

    undercover

    @undercover

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    72
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    undercover Unfollow Follow

    Latest posts made by undercover

    • RE: Ford Fiesta 2017

      Θα το δω παιδιά, ευχαριστώ.. Μπορεί να είναι και το συγκεκριμένο σημείο - εκεί συμβαίνει πιο συχνά.

      Ήθελα να γράψω και το εξής για την κατανάλωση, για να καταγραφεί. Μέτρησα τη μέση κατανάλωση με Εκο (οικονομική οδήγηση) για 4 περίπου μήνες (Ιούλιο-Οκτώβριο) ή 4.500 χμ: περίπου 1500 στην καλοκαιρινή Αθήνα, 1500 σε ταξίδια (Εθνική) και 1500 στην Αθήνα με κίνηση (Σεπτέμβρη-Οκτώβρη) και έγραψε 6,5λ/100.

      Βέβαια τώρα που έβγαλα το Εκο (κάποια στιγμή στη σπάει τόσο 'ψόφιο' το αμάξι) και το ξαναμηδένισα 'μετράει' 8,4λ/100 - έχω κάνει μόνο 100χμ σε κίνηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, θα το παρακολουθήσω.
      To Hill assist είναι ενεργοποιημένο και ναι, το αμάξι είναι 14 μηνών με 13500 χμ (για τα λάστιχα το λέω).
      Στην πιο ομαλή αποσύμπλεξη που προσπάθησα, ήταν χειρότερα γιατί 'κόλλησε' πιο πολύ ώρα. Γι'αυτό πήγα να δοκιμάσω να κάνω λιγότερο ομαλή αποσύμπλεξη, αλλά πάλι ενεργοποιήθηκε.
      Είχα δοκιμάσει να βγάλω και το τρακτιον κοντρόλ, αλλά και πάλι ενεργοποιήθηκε το stability control και μειώθηκε η ισχύς σε κάποιον τροχό - απλά τώρα ήταν ελεύθερος να σπινάρει κιόλας.

      (Όπως λέει το εγχειρίδιο για το τράξιον κοντρόλ, όταν το απενεργοποιείς δεν απενεργοποιείται το stability control).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Καλησπέρα παιδιά, ελπίζω όλα τα φιεστα να πάνε καλά και όσοι χτυπήσατε λίγο, συμβαίνουν αυτά (κι εμένα με χτύπησε ένας το καλοκαίρι..).

      Ήθελα να ρωτήσω το εξής: όταν έχει βρέξει, σε ανηφόρα, πάω να ξεκινήσω και ενεργοποείται το αντι-σπιν και μου μπλοκάρει την ισχύ στο γκάζι. Αποτέλεσμα, ενώ πατάω γκάζι και έχω αφήσει τον συμπλέκτη, το αμάξι δεν κουνιέται και κάνει 2-3 χαρακτηριστικούς κρότους πριν δώσει πάλι γκάζι. Δεν ξέρω κι αν είναι καλό δηλαδή που ζορίζεται έτσι, αλλά αλλιώς δεν ξεκινάει.

      Η ερωτησή μου είναι γιατί ενεργοποιείται τόσο εύκολα το σύστημα. Κι αν κανένας άλλος το έχει παρατηρήσει. Δεν έγινε μόνο σε ένα συγκεκριμένο σημείο κ έχει γίνει ξανά και ξανά. Θα μπορούσε να είναι το πώς κάνω την αποσύμπλεξη αλλά ξέρω γω .. τόσο χάλια την κάνω;! :ο)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Για το θέμα της ανάκλησης που έγραψα πιο πάνω. Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι χρειάζονται κάποια ανταλλακτικά τα οποία θα έρθουν από Σεπτέμβρη. Και ότι παρόλο που το γράμμα λέει ότι είναι υπερεπείγον και σε περίπτωση ατυχήματος κλπ (δες παραπάνω), δεν επείγει τόσο. Από Σεπτέμβρη λοιπόν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Ούτε εμένα βγάζει κάτι..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Καλημέρα,

      πήρε κανένας άλλος επιστολή από την εταιρία για το θέμα του μηχανισμού ρύθμισης ύψους μπροστινού καθίσματος;

      'Υπάρχει περίπτωση χαλάρωσης των βιδών του συνδέσμου του μηχανισμού ρύθμισης μπροστινού καθίσματος. Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό ως κύλιση του καθίσματος κατά την οδήγηση ή/και ως αδυναμία ρύθμισης του ύψους του καθίσματος. Εαν αποσυνδεθεί μια βίδα του συνδέσμου του μηχανισμού ρύθμισης ύψους, το κάθισμα δεν θα λειτουργήσει όπως πρέπει σε περίπτωση σύγκρουσης'.

      έκομπουστ 1.0 100 άλογα, από την πρώτη φουρνιά που ήρθε Ελλάδα πέρσι τέτοια εποχή.
      η επιστολή είχε ημερομηνία 25/7 (αλλά ήρθε σήμερα).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Ανησυχητικό. Εγώ τα είχα δει από τους πρώτους μήνες αλλά δεν έδινα σημασία. Τα παρατηρούσα κυρίως όταν το έπλενα (λογικό) και το είχα αφήσει το θέμα. Πριν 2 βδομάδες όμως τα έβγαλα φωτογραφία για να τα στείλω εδώ να ρωτήσω. Αλλά μετά είπα πάλι τίποτα δεν θα είναι ... Η απόδειξη (δεν ξέρω αν φαίνονται).

      http://pichost.org/image/sHvsr
      http://pichost.org/image/sHKYx

      Εκεί πίσω δεξιά που λέτε περίπου .. στον προφυλακτήρα κάτω από την πινακίδα. Αλλά τα έχω δει και στο καπό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • RE: Ford Fiesta 2017

      Ναι με κλιματισμό. 2 άτομα, 1 βαλίτσα. Για να λέμε και τα άλλα, θυμίζω ότι μέσα στην πόλη (όπου το τρέχω κυρίως) είμαι γύρω στο 7.3-7.5.

      Αλλά και πάλι, το 5,1 είναι εντυπωσιακό. Μάλλον βοήθησε και το Εκο. Δεν το είχα ξαναδοκιμάσει εκτός πόλης. Μέσα στην πόλη δεν έχω δει να προσφέρει κάτι στην κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • RE: Ford Fiesta 2017

      (Βενζίνη είναι στα 100 άλογα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • RE: Ford Fiesta 2017

      @ Realzeus, GGAB: Ευχαριστώ παιδιά, ισχύει ότι το εγχειρίδιο γράφει για μείγμα 50% νερό 50% αντιψυκτικό. Εγώ συμπλήρωσα με σκέτο αντιψυκτικό το οποίο έλεγε ότι περιέχει αντιψυκτικό κατά 33%. Οπότε όπως τα καταλαβαίνω εγώ στο περίπου καλά είμαστε. Θα ξανατσεκάρω σήμερα, στο ταξίδι δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Στην αντιπροσωπεία είχαν συμπληρώσει πριν 10 μήνες οπότε δεν είναι και φοβερό να ήθελε μια δόση τώρα.

      Έκανα 290χμ πήγαινε-έλα για Ναύπλιο με cruise control στα 120 + eco (το cruise control βγήκε όταν έφυγα από τον αυτοκινητόδρομο) και μου μέση κατανάλωση έγραψε 5,1 λ/100!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      U
      undercover
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr