Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά μικρού αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά μικρού αυτοκινήτου
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    19
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bbtraveller last edited by

      Καλησπέρα. Ήρθε η ώρα αγοράς νέου αυτοκινήτου. Υπολογίζω περίπου 800-1000 χλμ/μηνα, τα περισσότερα εκ των οποίων στην Αθήνα. Στην αρχή σκέφτηκα ότι βάσει αναγκών ένα αυτοκίνητο τύπου UP/C1/108 (αυτής της κατηγορίας) με αυτόματο κιβώτιο θα καλύπτει τις ανάγκες μου. Εν συνεχεία, εξαιτίας του γεγονότος ότι υπάρχει στην οικογένεια αυτής της κατηγορίας αυτοκίνητο, αποφασίσαμε να ανέβουμε κατηγορία αλλά και οικονομικά.

      Ξεκινώντας την έρευνα είδα τα yaris, corsa, clio και γενικότερα όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Στο δίλημμα μεταξύ diesel και βενζίνης, κατέληξα ότι το όφελος του πετρελαίου δεν είναι μεγάλο σε βάθος πενταετίας. Εδώ κρατήστε μία υποσημείωση για τη συνέχεια!

      Κοιτώντας μόνο για βενζίνη απέρριψα για διαφορετικούς λόγους τα polo/yaris/corsa και έδειχνα να καταλήγω στο clio 0,9 ΤCe 90 hp expression! Εξωτερικά πιστεύω είναι το καλύτερο απ'όλα στην κατηγορία του. Βέβαια υποκειμενικό είναι αυτό. Σε επίπεδο εξοπλισμού είναι ικανοποιητικότατο. Αφού είχα καταλήξει λοιπόν, προέκυψε από γνωστό η ιδέα του Fiesta. Εξωτερικά δεν με πολυσυγκινεί (συγκριτικά πάντα με το clio) αλλά βλέπω ότι στα ίδια χρήματα (14000-14500) έχω τη δυνατότητα αγοράς diesel 1.5 με 95 άλογα. Η διαφορά στο καύσιμο δεν είναι αμελητέα και βρίσκομαι πάλι στην αρχή.

      Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι η ασφάλεια και η άνεση στην οδήγηση (όχι πολύ θόρυβο, καλή πρόσφυση) και λιγότερο οι επιδόσεις. Θα ήθελα τις απόψεις σας και κυρίως όσων έχουν προσωπική εμπειρία με τα δύο αυτά αυτοκίνητα.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bbtraveller last edited by

        Καλησπέρα. Ήρθε η ώρα αγοράς νέου αυτοκινήτου. Υπολογίζω περίπου 800-1000 χλμ/μηνα, τα περισσότερα εκ των οποίων στην Αθήνα. Στην αρχή σκέφτηκα ότι βάσει αναγκών ένα αυτοκίνητο τύπου UP/C1/108 (αυτής της κατηγορίας) με αυτόματο κιβώτιο θα καλύπτει τις ανάγκες μου. Εν συνεχεία, εξαιτίας του γεγονότος ότι υπάρχει στην οικογένεια αυτής της κατηγορίας αυτοκίνητο, αποφασίσαμε να ανέβουμε κατηγορία αλλά και οικονομικά.

        Ξεκινώντας την έρευνα είδα τα yaris, corsa, clio και γενικότερα όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Στο δίλημμα μεταξύ diesel και βενζίνης, κατέληξα ότι το όφελος του πετρελαίου δεν είναι μεγάλο σε βάθος πενταετίας. Εδώ κρατήστε μία υποσημείωση για τη συνέχεια!

        Κοιτώντας μόνο για βενζίνη απέρριψα για διαφορετικούς λόγους τα polo/yaris/corsa και έδειχνα να καταλήγω στο clio 0,9 ΤCe 90 hp expression! Εξωτερικά πιστεύω είναι το καλύτερο απ'όλα στην κατηγορία του. Βέβαια υποκειμενικό είναι αυτό. Σε επίπεδο εξοπλισμού είναι ικανοποιητικότατο. Αφού είχα καταλήξει λοιπόν, προέκυψε από γνωστό η ιδέα του Fiesta. Εξωτερικά δεν με πολυσυγκινεί (συγκριτικά πάντα με το clio) αλλά βλέπω ότι στα ίδια χρήματα (14000-14500) έχω τη δυνατότητα αγοράς diesel 1.5 με 95 άλογα. Η διαφορά στο καύσιμο δεν είναι αμελητέα και βρίσκομαι πάλι στην αρχή.

        Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι η ασφάλεια και η άνεση στην οδήγηση (όχι πολύ θόρυβο, καλή πρόσφυση) και λιγότερο οι επιδόσεις. Θα ήθελα τις απόψεις σας και κυρίως όσων έχουν προσωπική εμπειρία με τα δύο αυτά αυτοκίνητα.

        Ευχαριστώ προκαταβολικά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bbtraveller last edited by

          Καλησπέρα. Ήρθε η ώρα αγοράς νέου αυτοκινήτου. Υπολογίζω περίπου 800-1000 χλμ/μηνα, τα περισσότερα εκ των οποίων στην Αθήνα. Στην αρχή σκέφτηκα ότι βάσει αναγκών ένα αυτοκίνητο τύπου UP/C1/108 (αυτής της κατηγορίας) με αυτόματο κιβώτιο θα καλύπτει τις ανάγκες μου. Εν συνεχεία, εξαιτίας του γεγονότος ότι υπάρχει στην οικογένεια αυτής της κατηγορίας αυτοκίνητο, αποφασίσαμε να ανέβουμε κατηγορία αλλά και οικονομικά.

          Ξεκινώντας την έρευνα είδα τα yaris, corsa, clio και γενικότερα όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Στο δίλημμα μεταξύ diesel και βενζίνης, κατέληξα ότι το όφελος του πετρελαίου δεν είναι μεγάλο σε βάθος πενταετίας. Εδώ κρατήστε μία υποσημείωση για τη συνέχεια!

          Κοιτώντας μόνο για βενζίνη απέρριψα για διαφορετικούς λόγους τα polo/yaris/corsa και έδειχνα να καταλήγω στο clio 0,9 ΤCe 90 hp expression! Εξωτερικά πιστεύω είναι το καλύτερο απ'όλα στην κατηγορία του. Βέβαια υποκειμενικό είναι αυτό. Σε επίπεδο εξοπλισμού είναι ικανοποιητικότατο. Αφού είχα καταλήξει λοιπόν, προέκυψε από γνωστό η ιδέα του Fiesta. Εξωτερικά δεν με πολυσυγκινεί (συγκριτικά πάντα με το clio) αλλά βλέπω ότι στα ίδια χρήματα (14000-14500) έχω τη δυνατότητα αγοράς diesel 1.5 με 95 άλογα. Η διαφορά στο καύσιμο δεν είναι αμελητέα και βρίσκομαι πάλι στην αρχή.

          Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι η ασφάλεια και η άνεση στην οδήγηση (όχι πολύ θόρυβο, καλή πρόσφυση) και λιγότερο οι επιδόσεις. Θα ήθελα τις απόψεις σας και κυρίως όσων έχουν προσωπική εμπειρία με τα δύο αυτά αυτοκίνητα.

          Ευχαριστώ προκαταβολικά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andreas-qashqai last edited by

            Έχε υπόψη σου ότι το fiesta σε λίγους μήνες αλλάζει και έρχετε το νέο μοντέλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panosk8 last edited by

              Δες και το Citroen C3. Έχει πολύ καλές κριτικές.

              Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

              Citroen C3 1.2 110hp auto

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Αναλογως ποσο το βιαζεσαι θα περιμενα και το micra!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Yaris hybrid για μη πετρέλαιο πόλης. Μονόδρομος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the-ace last edited by

                    Για μένα, μικρό πόλης με λίγα χλμ/έτος => μικρός κινητήρας βενζίνης με turbo. Μικρή κατανάλωση, καλές επιδόσεις, χαμηλή τιμή, ακόμα φθηνότερη συντήρηση. Αν δεν σε ενδιαφέρει ο εξοπλισμός, με 12Κ-13Κ έχεις πάρει Ibiza, Fiesta, Corsa σε βασική έκδοση, ενώ στα λεφτά που κάνει το Clio παίρνεις ακόμα περισσότερο εξοπλισμό, ή στην περίπτωση του Fiesta τα 125 άλογα, που το κάνει και πιο ταξιδιάρικο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bbtraveller last edited by

                      @Andreas - Qashqai

                      Το γνωρίζω και ξέρω πως θα χάσω πολύ σε μεταπωλητική αξία. Έχουν θεματάκια όμως και με τα ετοιμοπαράδοτα και μάλλον χάνει έδαφος ως επιλογή.

                      @Panosk8

                      Δεν άρεσε στον αδερφό μου, οπότε απορρίπτεται.

                      @nonos

                      Το βιάζομαι λόγω υποχρεώσεων.

                      @iceman7

                      ανεβαίνω πολύ! Στις 14,000 είναι το ταβάνι.

                      @ Τhe Ace

                      στην ίδια λογική κινούμαι. Απλώς το clio μ'αρέσει πολύ και κερδίζει από αυτό έδαφος.

                      Μιλώντας με πωλητές εδώ και μια εβδομάδα έχω καταλήξει ότι ο καθένας λέει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι. Άλλος προτείνει πετρέλαιο, άλλος βενζίνη, άλλος κράζει τους ανταγωνιστές για τον χ,ψ άκυρο λόγο κτλ.
                      Στο δίλημμα πετρελαίου-βενζίνης (για 15,000 χλμ/ετος) κερδίζει η Βενζίνη. Βάσει υπολογισμών μου με κατανάλωση και υπάρχουσες τιμές, το κέρδος που προκύπτει από το πετρέλαιο είναι στον 5ο χρόνο και το ποσο ισοδυναμεί με τη διαφορά στην τιμή. Απόσβεση δηλαδή σε 4+ χρόνια. Όμως, κανείς δεν εγγυάται το φορολογικό καθεστώς για το πετρέλαιο, την τιμή του μελλοντικά και άλλους πολλούς λόγους. Στη Γαλλία το βγάζουν από τις πόλεις, ενώ και όλες οι εταιρίες επενδύουν στη βενζίνη βάσει όσων διαβάζω. Επίσης, ποια θα είναι η αξία ενός πετρελαιοκίνητου σε 5-10 χρόνια ΑΝ το πετρελαίο χτυπηθεί;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Και εγώ αν αγόραζα σήμερα θα απέφευγα πλέον το πετρέλαιο (ένας επιπλέον λόγος που έδωσα και το qq) εκτός φυσικά αν έκανα πάνω από 15000 χλμ το χρόνο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nontaskatsaras last edited by

                          Suzuki Baleno?

                          Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            bbtraveller last edited by

                            @nontaskatsaras
                            Δεν το είχα σκεφτεί και θα του ρίξω μια ματιά.

                            Για ποιο λόγο στην Ελλάδα τα αυτόματα δεν κερδίζουν έδαφος; Λόγω επικοινωνίας με Αμερική, στην ήπειρο αυτή το μηχανικό κιβώτιο είναι άγνωστη λέξη, ενώ και στην Ευρώπη τα αυτόματα έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Η οδήγηση με αυτόματο σε μία πόλη όπως η Αθήνα κάνει τη ζωή μας πολύ πιο εύκολη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the-ace last edited by

                              Για το Baleno δεν έχω διαβάσει και τα καλύτερα λόγια...δεν έχω καμία προσωπική εμπειρία πάντως, ίσως αξίζει μια ματιά.

                              Το αυτόματο στο Αμέρικα είναι το standard και το manual το 'extra', εδώ Ευρώπη αλλάζει σιγά-σιγά το πράγμα, αλλά Ελλάδα παραμένουμε σταθεροί στο manual. Ίσως γιατί το αυτόματο ήταν πάντα ακριβότερο (λόγω ότι ήταν extra), και παραμένει ακόμα και σήμερα. Αν λοιπόν δεν έχεις κάποιον αναγκαστικό λόγο να το πάρεις αυτόματο, γιατί να πληρώσεις παραπάνω ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης bbtraveller έγραψε:
                                Για ποιο λόγο στην Ελλάδα τα αυτόματα δεν κερδίζουν έδαφος; Λόγω επικοινωνίας με Αμερική, στην ήπειρο αυτή το μηχανικό κιβώτιο είναι άγνωστη λέξη, ενώ και στην Ευρώπη τα αυτόματα έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Η οδήγηση με αυτόματο σε μία πόλη όπως η Αθήνα κάνει τη ζωή μας πολύ πιο εύκολη.

                                Για πολλούς λογούς, με κυριότερους (κατά την ταπεινή μου άποψη) τους εξής:

                                1. Τα 'φοβούνται' οι Έλληνες, γιατί δεν τα γνωρίζουν
                                2. Έχουν ακόμα την 'ρετσινιά' της υψηλής κατανάλωσης και των αργών επιδόσεων, κάτι που συνέβαινε πριν 25-30 χρόνια.
                                3. Είναι πιο ακριβά στο κόστος αγοράς
                                4. Κάποια αυτόματα (κυρίως διπλού συμπλέκτη) παρουσίαζαν σημαντικές και ακριβές βλάβες και οι κοινή γνώμη πιστεύει ότι χαλάνε εύκολα.
                                5. Υπάρχει ακόμα η 'χαζή' ιδέα ότι με το αυτόματο δεν συμμετέχεις στην οδήγηση λες και έχει σημασία σε αυτοκίνητο πόλης ή όταν το 95% των οδηγών δεν ξέρουν να οδηγούν σωστά!
                                6. Πολλές εισαγωγικές εταιρείες δεν φέρνουν τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο γιατί (πιστεύουν ότι) δεν πουλάνε.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • U
                                  ursus last edited by

                                  Golf & v40 με αυτοματο ανεβαινε η καταναλωση. Mercedes εταιρικες c class η αυτόματη ηταν πιο ψηλα.

                                  Αυτα ειναι μανι μανι τα πιο προσφατα παραδειγματα καταναλωσης που εχω.
                                  Οποτε το οτι συνεβαινε πριν 30 χρονια ειναι λιγο υπερβολικο.

                                  Οσο για το 5, ναι υπαρχουν ανθρωποι που ειχαν αυτοματο και δε το γουσταρουν γι αυτο το λογο. Δε μπορω να το χαρακτηρισω χαζο, ειναι καθαρα υποκειμενικο.

                                  Και σιγουρα το αυτοματο κιβωτιο αν παρουσιασει βλαβη εχει υψηλοτερο κοστος.

                                  Σιγουρα επισης ειναι πιο ανετο και ειδικα για πολεις σα τις δικες μας, δε διαφωνω καθολου!!

                                  Αλλα οταν εχεις μεγαλυτερη καταναλωση (υπο περιπτωσεις), μεγαλυτερο κοστος αποκτησης & συντηρησης, ε το σκεφτεσαι λιγο παραπανω να το βαλεις.

                                  Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    citastak last edited by

                                    Ο χρήστης ursus έγραψε:
                                    Golf & v40 με αυτοματο ανεβαινε η καταναλωση. Mercedes εταιρικες c class η αυτόματη ηταν πιο ψηλα.

                                    Αυτα ειναι μανι μανι τα πιο προσφατα παραδειγματα καταναλωσης που εχω.
                                    Οποτε το οτι συνεβαινε πριν 30 χρονια ειναι λιγο υπερβολικο.

                                    Οσο για το 5, ναι υπαρχουν ανθρωποι που ειχαν αυτοματο και δε το γουσταρουν γι αυτο το λογο. Δε μπορω να το χαρακτηρισω χαζο, ειναι καθαρα υποκειμενικο.

                                    Και σιγουρα το αυτοματο κιβωτιο αν παρουσιασει βλαβη εχει υψηλοτερο κοστος.

                                    Σιγουρα επισης ειναι πιο ανετο και ειδικα για πολεις σα τις δικες μας, δε διαφωνω καθολου!!

                                    Αλλα οταν εχεις μεγαλυτερη καταναλωση (υπο περιπτωσεις), μεγαλυτερο κοστος αποκτησης & συντηρησης, ε το σκεφτεσαι λιγο παραπανω να το βαλεις.

                                    Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    Οδηγώ σε αυτόματο ένα V40, ένα Mini Cooper S και ένα Fiat Panda. Δεν μου λείπει το χειροκίνητο καθόλου. Οι αλλαγές είναι αργές μόνο στο Panda. Στα υπόλοιπα 2 είναι καλές. Έχουν μια επιβάρυνση στην κατ/ση σε σχέση με το χειροκίνητο αλλά όχι τέτοια που να το κάνει ασύμφορο. Για τις βλάβες δεν έχω εικόνα (ευτυχώς).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bbtraveller last edited by

                                      Πάντως δεν είναι μόνο οι απόψεις του κόσμου. Βλέπω ότι και η πολιτική των εταιριών δεν τα προωθεί. Εκδόσεις με αυτόματο έχουν μόνο οι premium εκδόσεις και είναι σαν να σου λένε 'μην το αγοράσεις'.

                                      Εγώ πάντως, όταν είχα ένα σμαρτάκι με το αυτόματο κιβώτιο κ τη δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων από μένα, η οδήγηση στην Αθήνα ήταν πολύ πιο ξεκούραστη. Στην επαρχία ενδεχομένως να μην χρειάζεται τόσο αλλά στη χαβούζα την αθηναϊκή είναι ξεκούραση..
                                      Όσον αφορά την κατάναλωση, οι κατασκευαστές δεν αναφέρουν μεγάλες διαφορές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        Ο χρήστης bbtraveller έγραψε:
                                        Πάντως δεν είναι μόνο οι απόψεις του κόσμου. Βλέπω ότι και η πολιτική των εταιριών δεν τα προωθεί. Εκδόσεις με αυτόματο έχουν μόνο οι premium εκδόσεις και είναι σαν να σου λένε 'μην το αγοράσεις'.

                                        Εγώ πάντως, όταν είχα ένα σμαρτάκι με το αυτόματο κιβώτιο κ τη δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων από μένα, η οδήγηση στην Αθήνα ήταν πολύ πιο ξεκούραστη. Στην επαρχία ενδεχομένως να μην χρειάζεται τόσο αλλά στη χαβούζα την αθηναϊκή είναι ξεκούραση..
                                        Όσον αφορά την κατάναλωση, οι κατασκευαστές δεν αναφέρουν μεγάλες διαφορές.

                                        Πάντως σε ταξίδι με αυτόματο στην Ε.Ο, επιλέγεις με το cruise control ταχύτητα κίνησης και ανεβοκατεβάζει μόνο του το αυτόματο σε αλλαγές του δρόμου (ανηφόρα/κατηφόρα κτλ).

                                        Επίσης, οδήγησα Α45 AMG αυτόματο και πραγματικά, δουλεύουν όλα τόσο αρμονικά, που δεν θέλεις χειροκίνητο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                          Αναλογως ποσο το βιαζεσαι θα περιμενα και το micra!

                                          None εσύ θα περίμενες το micra;

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                                            Yaris hybrid για μη πετρέλαιο πόλης. Μονόδρομος

                                            Από εκείνες τις λίγες φορές που ενθουσιάζομαι να συμφωνώ με τον Στέφανο!

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr