-
Eίναι πολύ εύκολο, να πάρεις κάτι που ένας κατασκευαστής το δουλεύει για χρόνια, με δεκάδες μηχανικούς και δυσθεόρατο κόστος. Έχοντας υπόψη κανονισμούς ρύπων, κατανάλωσης, θορύβου, αξιοπιστίας, ασφαλιστικών δικλείδων μη καταστροφής του κινητήρα, συμβατικών εγγυήσεων και πολλά άλλα και να πεις ότι τα καταργώ όλα αυτά και παρουσιάζω ένα ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ακυρώνοντας το πόνημα του κατασκευαστή. Λες και η Χόντα δε μπορούσε να βγάλει 230 ίππους από το μοτέρ μας, αυξάνοντας τα stress levels του στο Θεό και μη λαμβάνοντας υπόψη συμβατικές υποχρεώσεις έναντι του καταναλωτή και νομοθεσία κρατών για όλα τα ανωτέρω.
Γι αυτό είναι ικανός ο … Κατσιμήτρος από το Γουισκόνσιν, που με ένα λαπτοπ, στο υπόγειο του σπιτιού του μπαμπά του παρουσιάζει το ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και όλοι εμείς πρέπει να τον υμνούμε και να τον δοξάζουμε που έβγαλε άχρηστους τους μηχανικούς της μεγαλύτερης εταιρείας κατασκευής κινητήρων εσωτερικής καύσης του πλανήτη.
Link και λοιπές ψηφιακές αναφορές, δε θα βρεις γιατί σ’ αυτές τις περιπτώσεις κανένας δεν μιλάει. Ακόμα κι αν υπήρχαν αναρτήσεις θριάμβου και εκπληκτικής απόδοσης, έχουν διαγραφεί νύχτα. Ο Βελτιωτής για ευνόητους λόγους και ο χρήστης γιατί το μόνο που έχει στο μυαλό του, είναι να αποκατασταθεί η βλάβη με την μικρότερη δυνατή οικονομική αιμορραγία και σκέφτεται ότι κάποια στιγμή θα πρέπει το αυτοκίνητο να πουληθεί και η δημοσιοποίηση της καταστροφής, αποτελεί τον ορισμό της αρνητικής δημοσιότητας. Όταν συμβεί κάτι το κόστος αποκατάστασης βαρύνει εξ ολοκλήρου τον χρήστη. Για το τυχόν aftermath, ισχύουν όσα έγραψα σε προηγούμενο ποστ.
Εγώ απλά κοινοποιώ τις εμπειρίες μου και πολλών άλλων της γενιάς μου και όχι μόνο, καθαρά από κοινωνική ευθύνη και αίσθημα αλληλεγγύης προς τα μέλη του φόρουμ.
Εντελώς ευγενικά, χωρίς καμία διάθεση περαιτέρω αντιπαράθεσης. Ο καθένας ας διαχειριστεί την περιουσία με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο και ας κλείσει το θέμα εδώ.
-
@Lap
Η επίσημη πίεση που ανακοινώνει η Honda είναι 16.5psi. Σε κάποιες αγορές ανακοινώνει και μεγαλύτερη. Η πραγματική είναι περίπου 14psi (λέτε να είναι λάθος των μηχανικών της Honda?)Τα συστήματα tuning (πχ ktuner) παρέχουν έτοιμα configurations ως σημεία εκκίνησης με πιέσεις 16,5, 18 και 21psi.
Τα περισσότερα έτοιμα προγράμματα βρίσκονται στο όριο των 23psi.
Τέλος, τα φτιαγμένα 1.5Τ μπορούν να ανεβάσουνε και 27psi.
@anestist
Οι διαφορές μεταξύ Ευρωπαϊκού και Αμερικάνικου είναι είτε εμπορικές-οικονομικές (πχ το ευρωπαϊκό δεν έχει Subwoofer, το Αμερικάνικο δεν έχει πανοραμικά ανοιγόμενη ηλιοροφή), είτε αφορούν parts τρίτων κατασκευαστών τα οποία παράγονται τοπικά. Σε γενικές γραμμές, νομίζω ότι οι διαφορές είναι μικρές.@otokomae
Συμφωνώ μαζί σου ότι το μπλοκέ είναι το μεγάλο ατού του Si σε σχέση με το 1.5.
Σχετικά με τα άλογα που αναφέρεις σε στρόφαλο και τροχό καταρχήν θα πρέπει να συμφωνήσουμε στο ποια είναι η επίσημη ανακοίνωση της Honda (ή έστω πόσα πραγματικά βγάζει στον τροχό). Η επίσημη ανακοίνωση για Ελλάδα είναι 182hp (μάλλον στρόφαλο), ενώ σε άλλες αγορές ο ίδιος κινητήρας χαρακτηρίζεται ως 180hp, 178hp, 174hp και 148hp (αυτοί οι μηχανικοί της Honda δεν μπορούν ούτε τα άλογα να μετρήσουν).Το δικό μου βγάζει 178 και σε κυριολεκτικά δεκάδες δυναμογραφήσεις που έχω δει, το stock βγάζει μεταξύ 172-182 τροχό.
Στα γραφήματα που παρουσιάζονται στο κάτω μέρος της σελίδας εδώ: https://ktuner.com/16civicturbo/
Μπορείτε να δείτε δυναμομετρήσεις των έτοιμων configuration του ktuner (το πρώτο μαύρο είναι στα 18psi και το 2ο στα 21psi.Ίσως να θέλετε να δείτε και τα άσπρα γραφήματα. Εκεί θα δείτε ότι οι μηχανικοί της Honda έχουν κάνει απίστευτη 'πατάτα' για την Βραζιλιάνικη αγορά, αφού ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο με το δικό μας αποδίδει μόνο 148hp (γιαυτό και το ktuner είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Βραζιλία).
@all
Πέρα από την πλάκα, όσο γερνάω, βλέπω ότι το αυτοκίνητο (όπως όλα γύρω μου) εμπορευματοποιείται όλο και περισσότερο, και οι εταιρείες κοιτάνε το κέρδος τους όλο και περισσότερο. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το δικό μου όφελος (και πιστεύω της πλειοψηφίας). Οι ίδιες αυτές εταιρείες επιβάλουν νόμους και διαμορφώνουν συνειδήσεις (τάχα προς το κοινό όφελος – δες «οικολογία») για να αυτοεξυπηρετηθούν. Στο τέλος το αυτοκίνητο θα γίνει πράγματι ένα μέσο για να πας από το σημείο Α στο σημείο Β και που ελάχιστοι θα μπορούν να έχουν. Όσοι δεν θα μπορούν θα χρησιμοποιήσουν το metro που αποδεδειγμένα δεν κολλάς και κορονοϊό. -
.
-
Mε αφορμή της συμπλήρωσης 2 ετών (Σε 17 ημέρες) από την 1η κυκλοφορία του 1.5 sport μου, και μετά από 21.300 χλμ συνολικά, θα γράψω ένα μίνι σεντόνι για τις εμπειρίες μου, προς γνώση μελλοντικών αγοραστών.
Έχω κάνει 2 σέρβις έως τώρα, το 1ο στους 11 μήνες (πήγα ένα μήνα πριν μηδενίσει το maintenance reminder) και το 2ο στους 22 μήνες (με την ως άνω τακτική). Πήγα δηλαδή αμέσως μόλις έβγαλε κωδικούς και δε περίμενα να μηδενίσει. Στο 1ο σέρβις έκανα μπρος – πίσω τα ελαστικά και έτσι έχω πετύχει απόλυτα ομοιόμορφη φθορά.
Ένας συντονισμός στη κρύα εκκίνηση (ρελαντί) που ακουγόταν στα πρώτα 200μ. και σταματούσε μετά, εξαφανίστηκε μυστηριωδώς πριν 3 μήνες. Κατά τ’ άλλα το σιβίκ δε κάνει κιχ. Τα πάντα λειτουργούν όπως τη πρώτη ημέρα.
Δε θα γράψω για τα δυναμικά του χαρακτηριστικά. Έχουν ειπωθεί πολλάκις στο παρελθόν.
Τα 1ης τοποθέτησης ελαστικά, δείχνουν εξαιρετική αντίσταση στη φθορά, παρά τη γενικά σκληρή χρήση που του κάνω.
Χρησιμοποιώ αποκλειστικά και μόνο βενζίνη 100 οκτανίων ΕΚΟ ή AVIN και αυτό κάνει σημαντική διαφορά στον τρόπο απόδοσης του μοτέρ. Θεωρώ ότι η χρήσης της, είναι η καλύτερη βελτίωση που μπορεί να κάνει κάποιος. Αλλά αυτό είναι προσωπική άποψη και μη δεσμευτική για κανέναν.
Καμία βελτίωση – καμία τροποποίηση μηχανικών μερών. Τα φαγώματα του tuning δεν είναι για μένα πλέον και θέλω να κρατήσω την εγγύηση. Πρόσφατα άκουσα και για ένα 1.5 με κατεστραμμένο μοτέρ (δε θα δώσω άλλες λεπτομέρειες), λίγες μέρες μετά τη βελτίωση, κάτι που ενίσχυσε την πεποίθησή μου. Δε θα μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης με αυτούς που έχουν βελτιώσει. Καλά κάνατε και βελτιώσατε, είναι επιλογή σας, πήρατε τα ρίσκα σας και τη στηρίζω. Πήρα τα ρίσκα μου κι εγώ στο παρελθόν και πλήρωσα ένα σκασμό λεφτά σε σπασμένα κιβώτια και μοτέρ, από φαγώματα βελτιώσεων. Δεν έχω σκοπό να κάνω δεύτερη φορά το ίδιο λάθος. 182 αγόρασα, με 182 θα πορευτώ.
Έχω αλλάξει όλους τους εσωτερικούς λαμπτήρες με LED και έβαλα ελαστικά σκαφάκια με 3 πόντους χείλος για την προστασία της μοκέτας. Τα καλύτερα ήταν της Lasfit, αλλά στάθηκε αδύνατο να τα φέρω από ΗΠΑ και δεν υπάρχουν πουθενά αλλού.
Έχω τοποθετήσει τον πίσω διαχύτη από το ΜΥ2020, ο οποίος είναι εκπληκτικός αισθητικά, αλλά δε προσφέρει κάτι στην Αεροδυναμική.
Σε αντίθεση με το low-deck rear wing της έκδοσης sport line του Type R FK8 που τοποθέτησα πρόσφατα σε μαύρο χρώμα και όχι σε αυτό του αμαξώματος (sonic grey pearl) και αυτό για να σβήνει οπτικά με το τόξο που περιβάλλει τα φωτιστικά σώματα και να είναι πιο διακριτικό.
Έχει 5 vortex generators σε κάθε άκρη και πρόκειται για απόλυτα χρηστικό κομμάτι που προσθέτει κάθετη δύναμη και αυτό είναι αντιληπτό από τα πρώτα χλμ. Έχει βελτιωθεί σημαντικά η σταθερότητα, η ευθυβολία του αυτοκίνητου και η ευαισθησία του σε πάσης έντασης και διεύθυνσης ανέμους. Επίσης βελτιώθηκε και η σταθερότητα στο δυνατό φρενάρισμα. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την απόδοσή του !
Νέος διαχύτης και φτερούγα, έχουν απογειώσει την αισθητική του πίσω μέρους και δένουν αρμονικά. Άλλωστε πρόκειται για γνήσια Honda.
Στα αρνητικά του είναι ότι αυξήθηκε το Helmholtz effect. O θόρυβος από το πίσω μέρος, που προσομοιάζει φύσημα μέσα σε μπουκάλι, το οποίο συνέβαινε έως τα 60 km/h. Tώρα συμβαίνει έως τα 130 km/h και είναι λίγο πιο έντονος. Επίσης η αύξηση βάρους κατά 3 κιλά στη πίσω πόρτα, την έκανε να χρειάζεται λίγη παραπάνω δύναμη στο άνοιγμα και πλέον κλείνει με ένα χαρακτηριστικό γκουπ.
Αυτά εν ολίγοις. Ελπίζω να μη σας κούρασα και να βοήθησα.
Καλημέρα σε όλους !
Εχεις link για τα λαστιχένια σκαφάκια και για τα vortex generators.
Ωραίο σεντόνι. -
Παιδιά λάθος για το σπασμένο μοτέρ μέσα στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό συνέβη. Στα 220 άλογα που είναι το δικό μου, με σωστή χρήση το μοτέρ δεν θα ζοριστεί ποτέ.
Συγνωμη για την αναστάτωση.Συμφωνω με τον Misa33 100%
-
anestist wrote:
Αν το πλαίσιο υπερβαίνει κατά πολύ τις δυνατότητες του κινητήρα, τότε η όποια αλλαγή σε αυτόν μπορεί κάλιστα να το κάνει ένα άλλο αυτοκίνητο. Και τη διαφορά δεν την κάνει μόνο η αύξηση στην ιπποδύναμη, αλλά και η σημαντική αύξηση της ροπής. Αν το υπάρχον πλαίσιο μπορεί να περάσει την παραπάνω δύναμη στο δρόμο με ασφάλεια και η μετατροπή του κινητήρα δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του τότε ναι αξίζει, και νομίζω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση κάτι τέτοιο ισχύει.
Αυτό που δεν έχω καταλάβει διαβάζοντας τις διαφορές μεταξύ SI και Non Si είναι αν οι όποιες διαφορές σε κινητήρα, αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης και φρένα αφορούν και τα ευρωπαϊκά non si αυτοκίνητα γιατί έχω την εντύπωση ότι τα τελευταία έχουν λίγο καλύτερες προδιαγραφές στα παραπάνω σημεία (εκτός του κινητήρα που είναι ίδιος) με τα αμερικάνικα.
Αυτό που κάνει το si άλλο αυτοκίνητο κυρίως στο στροφιλικι είναι το μπλοκέ που σε συνδιασμό με άλλες αντιστρεπτικές βάζουν τη δύναμη του μοτερ όλη στο δρόμο εκει που το sport χαζοσπιναρει.
ΕΦ όσον γίνεται χρήση προγράμματος, οι αντιστρεπτικές και το μπλοκέ του Si θα ήταν λουκούμι. Και καλύτερα λάστιχα βεβαίως
@vasilas: https://kokkinoplitis.gr/λαστιχένια-σκαφάκια-honda-civic-4d-5d--x--4τμχ_p15778.html
Vortex Generators (Γεννήτριες δίνης), έχει η φτερούγα που τοποθέτησα από την έκδοση sport line του Type R FK8. Είναι γνήσια Honda και όπως καταλαβαίνεις, δεν υπάρχει κάποιο link. Tην παραγγέλνεις σε αντιπροσωπεία του δικτύου Σαρακάκη.
Αν λάβουμε υπόψη το γεγονός, ότι εσύ κι εγώ διαμένουμε στα 2 άκρα της Ελλάδας, αποκλείεται να μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο. Αυτό που εγώ λέω είναι σα το δικό σου και το δικό μου, βελτιώθηκε από τους υποτίθεται καλύτερους κι έσπασε 3 ημέρες μετά την βελτίωση. Επίσης όσα ακούς να έχουν γίνει σφυρήλατα, έχουν σπάσει επίσης. Πρώτα σπάει κάτι και μετά η ευγενική προσφορά είναι να γίνει σφυρήλατο σε «φιλική» τιμή. Έτσι λειτουργεί ο χώρος του tuning … Eδώ και δεκαετίες !
Σε ευχαριστώ για το λινκ, τα σπάνε τα πατάκια !!
-
Ωραία ποστ τώρα τελευταία! Να μαθαίνουμε και τίποτα.
Μπράβο παιδιά!
-
Να γράψω και εγώ τις εμπειρίες μου απο βελτιώσεις,
Κατά βάση ασχολήθηκα με nissan sr20de 143 ps, GTI-R τετραπετάλουδο - μονοπετάλουδο 200-220 άλογα , και απο honda με Κ20 στους διάφορους συνδυασμούς και 16αρια.
Προγραμμάτισα περίπου 30 αυτοκίνητα civic type-r στην Αθήνα σε διάφορα στάδια από 22ο μέχρι 270 άλογα, μέσα από δυναμόμετρα και κυρίως προγραμματισμό στο δρόμο με διάφορα φορτία, παρακολουθώντας ένα σκασμό απο παραμέτρους( πιέση, θερμοκρασίες, λόγο αέρα καυσίμου μέσα από μηχανήματα που είχα φέρει απο το εξωτερικό κτλ).
Γενικές πληροφορίες.
-
Κανένα αυτοκίνητο δεν είχε σπάσει σε όριο 120.000 χιλιομέτρων και αρκετά με συνεχόμενα ανοίγματα που έκαναν οι ιδιοκτήτες τους..
-
Όσα πήγαιναν με βελτιώσείς 230-270 είχαν άμεση ανάγκη, από άλλα φρένα, ανάρτηση και το πιο σημαντικό το μπροστινό μπλοκέ της honda που το έβαζε στάνταρ στο ιαπωνικό κιβώτιο.
Το μπλοκέ άλλαζε τελείως το γάτζωμα πάνω στο άπεξ και στην έξοδο των στροφών. Το αυτοκίνητο αντί να χαζοσπινιάρει όπως σωστά είπε ο οτοκομαε, γράπωνε και έβαζε τη μούρη μέσα αντί να ανοίγει την τροχιά του και να σε αναγκάζει να αφήσεις ώστε να γύρίσει γύρω από τον νοητό κεντρικό του άξονα και ν αμη κυνηγάς πεζοδρόμια και χωράφια..
Με βάση τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο 1.5 turbo που έχει τόσα πολλά κιλά ροπής σε σχέση με το ατμοσφαιρικό κ20, ειδικά βελτιωμένο, πρώτα από όλα θα κοίταζα μήπως κάνει το μαμά μπλοκέ απο το SI και μπορώ να το παραγγείλω απο την ίδια τη honda και να το βάλω στο δικό μου όπως κάναμε στα civic type-r - έμπαιναν κουτί. Αν αυτό ήταν δυνατόν, τότε μζαζί με ένα μελετημένο πρόγραμμα νομίζω ότι θα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος.
Επίσης το Αμερικάνικο, έχει και άλλα πιστόνια, διαφορετική συμπίεση, διαφορετική turbina κτλ κτλ.
Τώρα για τη βραζιλία λόγο εκτεταμένης νοθείας του καυσίμου έχουν κατεβάσει το μοτέρ χαμηλά για να μη σπάσει.
Καλό βράδυ σε όλους.
.
-
-
@Lap
Η επίσημη πίεση που ανακοινώνει η Honda είναι 16.5psi. Σε κάποιες αγορές ανακοινώνει και μεγαλύτερη. Η πραγματική είναι περίπου 14psi (λέτε να είναι λάθος των μηχανικών της Honda?)Τα συστήματα tuning (πχ ktuner) παρέχουν έτοιμα configurations ως σημεία εκκίνησης με πιέσεις 16,5, 18 και 21psi.
Τα περισσότερα έτοιμα προγράμματα βρίσκονται στο όριο των 23psi.
Τέλος, τα φτιαγμένα 1.5Τ μπορούν να ανεβάσουνε και 27psi.
@anestist
Οι διαφορές μεταξύ Ευρωπαϊκού και Αμερικάνικου είναι είτε εμπορικές-οικονομικές (πχ το ευρωπαϊκό δεν έχει Subwoofer, το Αμερικάνικο δεν έχει πανοραμικά ανοιγόμενη ηλιοροφή), είτε αφορούν parts τρίτων κατασκευαστών τα οποία παράγονται τοπικά. Σε γενικές γραμμές, νομίζω ότι οι διαφορές είναι μικρές.@otokomae
Συμφωνώ μαζί σου ότι το μπλοκέ είναι το μεγάλο ατού του Si σε σχέση με το 1.5.
Σχετικά με τα άλογα που αναφέρεις σε στρόφαλο και τροχό καταρχήν θα πρέπει να συμφωνήσουμε στο ποια είναι η επίσημη ανακοίνωση της Honda (ή έστω πόσα πραγματικά βγάζει στον τροχό). Η επίσημη ανακοίνωση για Ελλάδα είναι 182hp (μάλλον στρόφαλο), ενώ σε άλλες αγορές ο ίδιος κινητήρας χαρακτηρίζεται ως 180hp, 178hp, 174hp και 148hp (αυτοί οι μηχανικοί της Honda δεν μπορούν ούτε τα άλογα να μετρήσουν).Το δικό μου βγάζει 178 και σε κυριολεκτικά δεκάδες δυναμογραφήσεις που έχω δει, το stock βγάζει μεταξύ 172-182 τροχό.
Το δικό σου πήγε με tuning 200+ στο στροφαλο και κοντά στα 170+ στον τροχό. Το άλλο που λες 172-182 στο τροχό τι εννοεις; Μέτρηση στιο νορμάλ η μετά από βελτίωση; Για να βοηθήσω. Όλες οι εργοστασιακές ανακοινωσιμες δυναμομετρησεις αφορούν μέτρηση απο στροφαλο με δυναμόμετρο πάγκου. Οι δυναμομετρησεις σε διάφορα κέντρα έξω που γίνονται από τροχό και δια της παραμετροποίησης δίνουν κατά προσέγγιση την δύναμη στο στρόφαλο η απ' ευθείας δύναμη στο τροχό. Αν βρει το σωστό βήμα και πολλές άλλες παραμετρους. Και φυσικα δίνοντας από αισιόδοξα έως και υπεραισιοδοξα νούμερα.
-
Το δικό μου έβγαλε stock 178whp (στον τροχό δηλαδή) και tuned 229whp (πάλι στον τροχό), την ίδια (ζεστή) ημέρα και στο ίδιο δυναμόμετρο.
Λίγο πολύ αυτά είναι τα νούμερα για απλό πρόγραμμα στα 21psi.
Τώρα γιατί η Honda δηλώνει 182hp στον στρόφαλο και το αυτοκίνητό μας στην ΠΡΑΞΗ αποδίδει σχεδόν τόσα ΚΑΙ στον δρόμο είναι ένα καλό ερώτημα. Αντίστοιχα η Honda δηλώνει επιτάχυνση 0-100 στα 8,3 και ο χρόνος που γράφω εγώ είναι 7,7 (πάντα Stock).
Με άλλα λόγια η Honda δηλώνει προδιαγραφές που δεν ισχύουν.
Πριν πει κάποιος ότι οι μετρήσεις μου δεν είναι σωστές ή το αυτοκίνητό μου είναι «ανώμαλο» εκ του εργοστασίου, να αναφέρω ότι υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες αναφορές online. Φυσικά όποιος θέλει μπορεί να το επιβεβαιώσει κάνοντας μια δυναμομέτρηση στο αυτοκίνητό του.
Παρακάτω δίνω ένα link το οποίο οδηγεί στον tuner που προγραμμάτισε το αυτοκίνητο του @vasilas και το αναφέρω χωρίς τύψεις ότι κάνω διαφήμιση αφού ο @vasilas το έχει ήδη αναφέρει κάποιες σελίδες πριν. Στο link αυτό αξίζει να διαβάσετε την 2η παράγραφο. Βέβαια και το επίσημο site του ktuner αναφέρει λίγο πολύ τα ίδια νούμερα και στα forum υπάρχουν δεκάδες δυναμομετρήσεις να δει κάποιος. Περισσότερα στοιχεία υπάρχουν και στο facebook του συγκεκριμένου tunerα.
Ξαναλέω ότι δεν έχω καμία σχέση με τον συγκεκριμένο προγραμματιστή (ούτε με κανέναν άλλον στην Ελλάδα) και το link είναι αυτό: https://hondasport.gr/k-tuner/
-
Misa33 με 95αρα ή 100αρα οι δυναμομετρησεις σου?
-
Πάντα 100άρα
-
Οτι ανακοινωνει λιγορερα αλογα η Honda ειναι δεδομενο. Αλλά μηπως ειναι και με 95αρα υποτίθεται αυτα που ανακοινωνει ?
Και επειδη σε βλεπω ψαγμενο, ποια 100αρα προτεινεις? Χρησιμοποιεις ποτε και ενισχυτικα οκτανιων ?
-
Φίλε καλησπέρα,
Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει το civic μαμά 178 άλογα στους τροχούς, σε rolling road δυναμόμετρο, μετά απο υπολογισμό των απωλειών.
Το μόνο δυναμόμετρο που ήξερα ότι μετράει τόσο υψηλά νούμερα όχι στους τροχούς αλλά στις ...ΠΛΥΜΝΕΣ είναι το ...dynapack που όσα αυτοκίνητα μετρούσαμε εκεί έδιναν στις πλύμνες περίπου 10 με 15 άλογα ΠΑΝΩ από όσα μας έδιναν στον τροχό της dynojet της πάλε ποτέ powerland ή στου φωτεινέλη του Γιάννη που μετρούσα συνήθως τα αυτοκίνητα.
Επίσης αν συγκρίνουμε τροχό dynοjet με πλήμνες dynapack, το dynojet έδινε πάντα περίπου διπλάσιες απώλειες στον τροχό σε σχέση με της απώλειες που έδινε το dynapack στις πλήμνες.
Για να το κάνω πιο λιανά πχ, στο civic 1.5 turbo σε μορφή μαμά, το dynapack δίνει πλήμνες 175- 180, ενώ το dynojet δίνει στρόφαλο 190 και τροχό 165 με 170.
Πιθανολογώ ότι για τις διαφορές αυτές κύριως ύποπτος είναι η .....αφαίρεση των τροχών που γίνετε στο dynapack. Κατά συνέπεια οι απώλειες είναι μικρότερες στο dynapack-μόνο πλύμνες χωρίς τροχούς, ενώ όταν βάλουμε και τους τροχούς μαζί με τις πλήμνες για μέτρηση απωλειών στον τροχό σε dynojet, τότε οι απώλειες μεγαλώνουν.
Σημασία όμως έχει να μετράμε στο ίδιο δυναμόμετρο, πριν και μετά, αλλιώς δεν βγάζουμε συμπέρασμα.
Το δικό μου έβγαλε stock 178whp (στον τροχό δηλαδή) και tuned 229whp (πάλι στον τροχό), την ίδια (ζεστή) ημέρα και στο ίδιο δυναμόμετρο.
Λίγο πολύ αυτά είναι τα νούμερα για απλό πρόγραμμα στα 21psi.
Τώρα γιατί η Honda δηλώνει 182hp στον στρόφαλο και το αυτοκίνητό μας στην ΠΡΑΞΗ αποδίδει σχεδόν τόσα ΚΑΙ στον δρόμο είναι ένα καλό ερώτημα. Αντίστοιχα η Honda δηλώνει επιτάχυνση 0-100 στα 8,3 και ο χρόνος που γράφω εγώ είναι 7,7 (πάντα Stock).
Με άλλα λόγια η Honda δηλώνει προδιαγραφές που δεν ισχύουν.
Πριν πει κάποιος ότι οι μετρήσεις μου δεν είναι σωστές ή το αυτοκίνητό μου είναι «ανώμαλο» εκ του εργοστασίου, να αναφέρω ότι υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες αναφορές online. Φυσικά όποιος θέλει μπορεί να το επιβεβαιώσει κάνοντας μια δυναμομέτρηση στο αυτοκίνητό του.
Παρακάτω δίνω ένα link το οποίο οδηγεί στον tuner που προγραμμάτισε το αυτοκίνητο του @vasilas και το αναφέρω χωρίς τύψεις ότι κάνω διαφήμιση αφού ο @vasilas το έχει ήδη αναφέρει κάποιες σελίδες πριν. Στο link αυτό αξίζει να διαβάσετε την 2η παράγραφο. Βέβαια και το επίσημο site του ktuner αναφέρει λίγο πολύ τα ίδια νούμερα και στα forum υπάρχουν δεκάδες δυναμομετρήσεις να δει κάποιος. Περισσότερα στοιχεία υπάρχουν και στο facebook του συγκεκριμένου tunerα.
Ξαναλέω ότι δεν έχω καμία σχέση με τον συγκεκριμένο προγραμματιστή (ούτε με κανέναν άλλον στην Ελλάδα) και το link είναι αυτό: https://hondasport.gr/k-tuner/
-
Φίλε καλησπέρα,
Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει το civic μαμά 178 άλογα στους τροχούς, σε rolling road δυναμόμετρο, μετά απο υπολογισμό των απωλειών.
Το μόνο δυναμόμετρο που ήξερα ότι μετράει τόσο υψηλά νούμερα όχι στους τροχούς αλλά στις ...ΠΛΥΜΝΕΣ είναι το ...dynapack που όσα αυτοκίνητα μετρούσαμε εκεί έδιναν στις πλύμνες περίπου 10 με 15 άλογα ΠΑΝΩ από όσα μας έδιναν στον τροχό της dynojet της πάλε ποτέ powerland ή στου φωτεινέλη του Γιάννη που μετρούσα συνήθως τα αυτοκίνητα.
Επίσης αν συγκρίνουμε τροχό dynοjet με πλήμνες dynapack, το dynojet έδινε πάντα περίπου διπλάσιες απώλειες στον τροχό σε σχέση με της απώλειες που έδινε το dynapack στις πλήμνες.
Για να το κάνω πιο λιανά πχ, στο civic 1.5 turbo σε μορφή μαμά, το dynapack δίνει πλήμνες 175- 180, ενώ το dynojet δίνει στρόφαλο 190 και τροχό 165 με 170.
Πιθανολογώ ότι για τις διαφορές αυτές κύριως ύποπτος είναι η .....αφαίρεση των τροχών που γίνετε στο dynapack. Κατά συνέπεια οι απώλειες είναι μικρότερες στο dynapack-μόνο πλύμνες χωρίς τροχούς, ενώ όταν βάλουμε και τους τροχούς μαζί με τις πλήμνες για μέτρηση απωλειών στον τροχό σε dynojet, τότε οι απώλειες μεγαλώνουν.
Σημασία όμως έχει να μετράμε στο ίδιο δυναμόμετρο, πριν και μετά, αλλιώς δεν βγάζουμε συμπέρασμα.
Misa33 wrote:
Το δικό μου έβγαλε stock 178whp (στον τροχό δηλαδή) και tuned 229whp (πάλι στον τροχό), την ίδια (ζεστή) ημέρα και στο ίδιο δυναμόμετρο.
Λίγο πολύ αυτά είναι τα νούμερα για απλό πρόγραμμα στα 21psi.
Τώρα γιατί η Honda δηλώνει 182hp στον στρόφαλο και το αυτοκίνητό μας στην ΠΡΑΞΗ αποδίδει σχεδόν τόσα ΚΑΙ στον δρόμο είναι ένα καλό ερώτημα. Αντίστοιχα η Honda δηλώνει επιτάχυνση 0-100 στα 8,3 και ο χρόνος που γράφω εγώ είναι 7,7 (πάντα Stock).
Με άλλα λόγια η Honda δηλώνει προδιαγραφές που δεν ισχύουν.
Πριν πει κάποιος ότι οι μετρήσεις μου δεν είναι σωστές ή το αυτοκίνητό μου είναι «ανώμαλο» εκ του εργοστασίου, να αναφέρω ότι υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες αναφορές online. Φυσικά όποιος θέλει μπορεί να το επιβεβαιώσει κάνοντας μια δυναμομέτρηση στο αυτοκίνητό του.
Παρακάτω δίνω ένα link το οποίο οδηγεί στον tuner που προγραμμάτισε το αυτοκίνητο του @vasilas και το αναφέρω χωρίς τύψεις ότι κάνω διαφήμιση αφού ο @vasilas το έχει ήδη αναφέρει κάποιες σελίδες πριν. Στο link αυτό αξίζει να διαβάσετε την 2η παράγραφο. Βέβαια και το επίσημο site του ktuner αναφέρει λίγο πολύ τα ίδια νούμερα και στα forum υπάρχουν δεκάδες δυναμομετρήσεις να δει κάποιος. Περισσότερα στοιχεία υπάρχουν και στο facebook του συγκεκριμένου tunerα.
Ξαναλέω ότι δεν έχω καμία σχέση με τον συγκεκριμένο προγραμματιστή (ούτε με κανέναν άλλον στην Ελλάδα) και το link είναι αυτό: https://hondasport.gr/k-tuner/
Όποτε εσυ με την εμπειρία σου λες πάνω κάτω ότι και με μόνο χαρτογράφηση, θα μπορούσε να προκληθεί ζημιά στο μοτέρ; Σε ένα βάθος χρόνου;
-
Να το πω καλύτερα: Όσες δυναμομετρήσεις έχω δει (και έχω δει αρκετές δεκάδες) ανεξάρτητα από το δυναμόμετρο που έχουν γίνει δίνουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 178 άλογα τροχό.
-
Όποτε εσυ με την εμπειρία σου λες πάνω κάτω ότι και με μόνο χαρτογράφηση, θα μπορούσε να προκληθεί ζημιά στο μοτέρ; Σε ένα βάθος χρόνου;
Ρωτάς κάτι που δεν γνωρίζω και είμαι σίγουρος ότι δεν γνωρίζει κανένας. Επίσης ως ερώτημα δεν έχει νόημα.
Το μόνο σίγουρα δεδομένο που υπάρχει είναι: ‘Όσο πιο πολύ πιέζεις μια μηχανή τόσο περισσότερο μειώνεις τον χρόνο ζωής της.
Αυτό βέβαια μπορεί να σημαίνει ότι αν η μηχανή ήταν να ζήσει 50 χρόνια τώρα θα ζήσει 40 ή 49 ή θα ανατιναχθεί αύριο
Τέλος, πρόσθεσε στην εξίσωση ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν πιθανότητες στην στατιστική. Δηλαδή αν σου έλεγα ότι ένα αυτοκίνητο στα 40.000 παρουσιάζει πρόβλημα στα 10 χρόνια θα το έβλεπες θετικά μέχρι την στιγμή που το δικό σου αυτοκίνητο θα ήταν «αυτό το ένα».
Από την εμπειρία μου βλέπω ότι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την μείωση του χρόνου ζωής μια μηχανής δεν είναι το πουσάρισμα, αλλά ο ανθρώπινος παράγοντας και συγκεκριμένα η ανθρώπινη βλακεία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στην Αμερική σπάνε τα stock κιβώτια ταχυτήτων του TypeR γιατί ο πληθυσμός δεν γνωρίζει να οδηγεί χειροκίνητο (και το TypeR δεν βγαίνει αυτόματο).
-
Αυτά τα δυναμόμετρα που λέτε μπορούν να κρατήσουν σταθερές στροφές και να αλλάζεις μόνο το φορτίο;
-
vasilas wrote:
Όποτε εσυ με την εμπειρία σου λες πάνω κάτω ότι και με μόνο χαρτογράφηση, θα μπορούσε να προκληθεί ζημιά στο μοτέρ; Σε ένα βάθος χρόνου;
Ρωτάς κάτι που δεν γνωρίζω και είμαι σίγουρος ότι δεν γνωρίζει κανένας. Επίσης ως ερώτημα δεν έχει νόημα.
Το μόνο σίγουρα δεδομένο που υπάρχει είναι: ‘Όσο πιο πολύ πιέζεις μια μηχανή τόσο περισσότερο μειώνεις τον χρόνο ζωής της.
Αυτό βέβαια μπορεί να σημαίνει ότι αν η μηχανή ήταν να ζήσει 50 χρόνια τώρα θα ζήσει 40 ή 49 ή θα ανατιναχθεί αύριο
Τέλος, πρόσθεσε στην εξίσωση ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν πιθανότητες στην στατιστική. Δηλαδή αν σου έλεγα ότι ένα αυτοκίνητο στα 40.000 παρουσιάζει πρόβλημα στα 10 χρόνια θα το έβλεπες θετικά μέχρι την στιγμή που το δικό σου αυτοκίνητο θα ήταν «αυτό το ένα».
Από την εμπειρία μου βλέπω ότι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την μείωση του χρόνου ζωής μια μηχανής δεν είναι το πουσάρισμα, αλλά ο ανθρώπινος παράγοντας και συγκεκριμένα η ανθρώπινη βλακεία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στην Αμερική σπάνε τα stock κιβώτια ταχυτήτων του TypeR γιατί ο πληθυσμός δεν γνωρίζει να οδηγεί χειροκίνητο (και το TypeR δεν βγαίνει αυτόματο).
Αγαπητέ Misa καλά έκανες και είπες την άποψη σου γιατί είναι σεβαστή και πολύτιμη αλλά το ερώτημα μου απευθυνόταν στον φίλο gpaa που είπε ότι έφτιαχνε type r για χρόνια.
-
Αξιόπιστη μέτρηση ισχύος μπορεί να γίνει μόνον σε δυναμόμετρο πάγκου. Τέτοια έχουν μόνον οι κατασκευαστές. Τα rolling roads είναι καλά για να δείξουν την διαφορά πριν και μετά κάποιο tuning, όχι τα απόλυτα νούμερα.
Νέο Honda Civic 2017