Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    4 Κύλινδρος vs 6 Κύλινδρος κινητήρας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 4 Κύλινδρος vs 6 Κύλινδρος κινητήρας
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    31
    1152
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chaxter last edited by

      Καταρχήν Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το νέο έτος σε όλους με υγειά!

      Καθώς τα χρονιά περνάνε βλέπω πως τα εργοστάσια πάνε από τους 6 κυλίνδρους κινητήρες στους 4 κυλίνδρους. Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειωνεκτήματα ενός κινητήρα diesel σε ίδια ιπποδύναμη πάντα!Στα ζόρια υπάρχει διάφορα?Από άποψη οικονομίας και αντοχής??
      Θα ήθελα τις γνώμες σας για την σύγκριση των 2 αυτόν κινητήρων λαμβάνοντας υπόψιν ίδια ιπποδύναμη ίδιο σύστημα ψεκασμού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • C
        chaxter last edited by

        Καταρχήν Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το νέο έτος σε όλους με υγειά!

        Καθώς τα χρονιά περνάνε βλέπω πως τα εργοστάσια πάνε από τους 6 κυλίνδρους κινητήρες στους 4 κυλίνδρους. Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειωνεκτήματα ενός κινητήρα diesel σε ίδια ιπποδύναμη πάντα!Στα ζόρια υπάρχει διάφορα?Από άποψη οικονομίας και αντοχής??
        Θα ήθελα τις γνώμες σας για την σύγκριση των 2 αυτόν κινητήρων λαμβάνοντας υπόψιν ίδια ιπποδύναμη ίδιο σύστημα ψεκασμού.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chaxter last edited by

          Καταρχήν Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το νέο έτος σε όλους με υγειά!

          Καθώς τα χρονιά περνάνε βλέπω πως τα εργοστάσια πάνε από τους 6 κυλίνδρους κινητήρες στους 4 κυλίνδρους. Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειωνεκτήματα ενός κινητήρα diesel σε ίδια ιπποδύναμη πάντα!Στα ζόρια υπάρχει διάφορα?Από άποψη οικονομίας και αντοχής??
          Θα ήθελα τις γνώμες σας για την σύγκριση των 2 αυτόν κινητήρων λαμβάνοντας υπόψιν ίδια ιπποδύναμη ίδιο σύστημα ψεκασμού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • I
            ilias-a last edited by

            ο 4κυλινδρος ειναι, φθηνοτερος, ελαφρυτερος, εχει μικροτερες διαστασεις και βεβαια εχει χειροτερη ροπη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • T
              thednick last edited by

              Και επιπλέον μείωση τριβών, θερμικών απωλειών, κτλ -> μείωση κατανάλωσης και εκπομπών καυσαερίων...

              Αν και σήμερα (ειδικά στην Ελλάδα) περίμενα ερώτημα 3κυλινδρος ή 4κύλινδρος... πχ. ο νέος 3-κυλινδρος 1000αρής του ford focus αποδίδει 125 άλογα και 17.3kgm ροπής στις 1500 στροφές. Δηλαδή ιπποδύναμη 1600αρή και ροπή 1800αρή ατμοσφαιρικού με 600 και 800 κυβικά λιγότερα + 1 λιγότερο κύλινδρο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • D
                dstou last edited by

                Για πετρελαιοκινητήρα μιλάει ο ερωτών.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • R
                  raptispan last edited by

                  Βασικο πλεονεκτημα η ροπη απο χαμηλα. Στους V η βελουδινη λειτουργια και απουσια κραδασμων. Τα αρνητικα αναφερθηκαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • D
                    dstou last edited by

                    Έστω δύο πετρελαιοκινητήρες, ένας 6κύλινδρος 2.500 κυβικών και ένας 4κύλινδρος ιδίων κυβικών, ιπποδύναμης και τεχνολογίας. Kανένα μειονέκτημα σε ροπή ή αντοχή μεταξύ των δύο. Ο 4κύλινδρος πλεονεκτεί συνήθως σε κόστος, βάρος , όγκο, κόστος επισκευών. Ο 6κύλινδρος σε πρεστίζ. Τα υπόλοιπα είναι πολύ ψιλά γράμματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      super-t last edited by

                      Ο 6κύλινδρος θα έχει και λιγότερο τραχεία λειτουργία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        μεγαλυτερη ροπη και πολυ καλυτερο τραβηγμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          chaxter last edited by

                          Επειδή αναφέρομαι για κινητήρες τρακτέρ έχω ακούσει απόψεις όπως ο 4 κύλινδρος ζορίζεται σε σχέση με έναν 6 κύλινδρο και πως καεί περισσότερο κτλπ κατά την ίδια εργασία.Ισχύει κάτι τέτοιο??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            cson last edited by

                            Αυτες οι σμινκρυνσεις των κινητηρων γινονται λογο εποχης για μειωση των ρυπων και της καταναλωσης με διαφορες πατεντες. Τα κυλινδρα και τα κυβικα παντα θα ειναι αναντικαταστατα για μενα. Δεν υπαρχει κατι καλυτερο απο την φυσικη δυναμη και λειτουργια πολυκυλινδρου κινητηρα. Δυστηχως σε λιγο καιρο θα τους βλεπουμε μονο στα μουσεια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • C
                              chaxter last edited by

                              Με τις νέες τεχνολογίες common rail με τόσο υψηλή πίεση υπάρχει περίπτωση να διαφέρουν στην απόδοση??
                              Εννοώ ότι λογικά ο 4 κύλινδρος θα έχει μεγαλύτερη πίεση ψεκασμού από τον 6 κύλινδρο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                το οφελιμο εργο ανα κυκλο λειτουργειας στον 6κυλινδρο ειναι χοντρικα 50% μεγαλυτερο απο του 4κυλινδρου, δηλαδη στον 4κυκινδρο ανα 2 στροφες του κινητηρα εχεις 4 φερες χρονο καυσης-εκτονωσης (ο χρονος που παραγει εργο) ενω στον 6κυλινδρο 6 φορες.
                                ακομα και αν ο 4κυλινδρος θα μπορουσε να εχει την ιδια μεγιστη ιπποδυναμη και ροπη, η γραμμικοτητα του 6κυλινδρου θα εκανε και παλι πολυ μεγαλη διαφορα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Στους βενζίνης η διαφορά στην ποιότητα λειτουργίας είναι σημαντική υπέρ των περισσότερων κυλίνδρων. Για τους ντίζελ δεν είμαι βέβαιος αλλά φαντάζομαι ισχύει το ίδιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                    το οφελιμο εργο ανα κυκλο λειτουργειας στον 6κυλινδρο ειναι χοντρικα 50% μεγαλυτερο απο του 4κυλινδρου, δηλαδη στον 4κυκινδρο ανα 2 στροφες του κινητηρα εχεις 4 φερες χρονο καυσης-εκτονωσης (ο χρονος που παραγει εργο) ενω στον 6κυλινδρο 6 φορες.

                                    Τι συγκρίνεις ακριβώς ; Ένας 6κ ίδιων κυβικών με έναν 4κ θα παράγει περισσότερο έργο π.χ.;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • K
                                      kostas-chania last edited by

                                      Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                                      το οφελιμο εργο ανα κυκλο λειτουργειας στον 6κυλινδρο ειναι χοντρικα 50% μεγαλυτερο απο του 4κυλινδρου, δηλαδη στον 4κυκινδρο ανα 2 στροφες του κινητηρα εχεις 4 φερες χρονο καυσης-εκτονωσης (ο χρονος που παραγει εργο) ενω στον 6κυλινδρο 6 φορες.

                                      Τι συγκρίνεις ακριβώς ; Ένας 6κ ίδιων κυβικών με έναν 4κ θα παράγει περισσότερο έργο π.χ.;

                                      Έτσι είναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Αν είναι ίδιας τεχνολογίας, ιπποδύναμης και κυβικών ο 6κύλινδρος θα έχει λιγότερο τραχειά λειτουργία και θα βγάλει θεωρητικά περισσότερα χιλιόμετρα. Από την άλλη ο 4κύλινδρος θα καίει λίγο λιγότερο και θα είναι ελαφρύτερος.

                                        Αν επιπλέον ο 6κύλινδρος έχει περισσότερα κυβικά θα έχει καλύτερη καμπύλη ροπής. Θα τραβάει από πιο χαμηλά και θα κρατάει τη μέγιστη ισχύ του για περισσότερες στροφές και θα έχει πιο 'ατμοσφαιρική' λειτουργία λόγω των χαμηλότερων πιέσεων τούρμπο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • E
                                          eurofarmer last edited by

                                          οσο περισσοτεροι κυλινδροι τοσο πιο γλυκο δουλεμα σε μεσαιες και ψηλες στροφες
                                          η μειωση πιστευω γινεται καθαρα για θεμα κοστους και βαρους

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης eurofarmer έγραψε:
                                            οσο περισσοτεροι κυλινδροι τοσο πιο γλυκο δουλεμα σε μεσαιες και ψηλες στροφες
                                            η μειωση πιστευω γινεται καθαρα για θεμα κοστους και βαρους

                                            Επίσης λέγεται ότι οι τριβικές απώλειες είναι περισσότερες στους πολυκύλινδρους και για αυτό έχουν υψηλότερη κατανάλωση. Όμως τα καλύτερα μοτέρ παγκοσμίως είναι τα πολυκύλινδρα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr