παρακαλω τα φωτα σας,ενδιαφερομαι για την αγορα ενος 4χ4,μοντελο 2007-2010
ειμαι αναμεσα σε l200, mazda-ford, isuzu d max
θα εγραφα και toyota αλλα ξεφευγει στην τιμη
με ενδιαφερει η αξιοπιστια και μονο!!δεν με νοιαζει αν κοπαναει η αν τριζει,αν καιει πολυ η αν δεν εχει καλη εργονομια
παρακαλω οποιος εχει στην κατοχη του καποια απο τα 3 και αντιμετωπισε καποιο προβλημα να μου το πει γιατι δεν αντεχω τα συνεργεια,εννοειται να εχει κανει 150-200.000 χιλ
Latest posts made by eurofarmer
-
αγορα μεταχειρισμενου 4x4
-
RE: αγορα μεταχειρισμενου 4x4
παρακαλω τα φωτα σας,ενδιαφερομαι για την αγορα ενος 4χ4,μοντελο 2007-2010
ειμαι αναμεσα σε l200, mazda-ford, isuzu d max
θα εγραφα και toyota αλλα ξεφευγει στην τιμη
με ενδιαφερει η αξιοπιστια και μονο!!δεν με νοιαζει αν κοπαναει η αν τριζει,αν καιει πολυ η αν δεν εχει καλη εργονομια
παρακαλω οποιος εχει στην κατοχη του καποια απο τα 3 και αντιμετωπισε καποιο προβλημα να μου το πει γιατι δεν αντεχω τα συνεργεια,εννοειται να εχει κανει 150-200.000 χιλ -
RE: ΑΓΟΡΑ ΜΤΧ GOLF VS MEGANE
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Είναι πολλά τα χιλιόμετρα σε όλα τα αμάξια. Αγοράζεις καινούργιο αμάξι με τα ίδια ή με λίγο παραπάνω χρήματα. Αν είσαι τρελαμένος Γκολφάκιας ότι και να σου λέμε θα το πάρεις. Καλή τύχη!!!!!δεν ειμαι φιλε μου,ποτε δεν ειχα γκολφ,μπεμβεδακιας ειμαι αλλα μας ξεζουμισε το κρατος και ενα σωστο bmw κοστιζει 50 χιλιαρικα
απλα απο τα αλλα της κατηγοριας που παιζουν στα 12 χιλιαρικα μεταχειρισμενα, το γκολφ μου φαινεται καπως ποιο σπορ αυτο ειναι -
RE: ΑΓΟΡΑ ΜΤΧ GOLF VS MEGANE
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Λυπήσου τον εαυτόν σου και πάρε ένα καινούριο.golf καινουργιο ειναι απλησιαστο,με 30.000 πηρα το c200 ενος ετους δεν θα δωσω 24 χιλιαρικα να παρω ενα μικρο αμαξι
δεν εχω καποιο κολημα με golf, απλα στην κατηγορια του, (σιτροεν ρενο πεζο φορντ) σαν σουλουπι μου φαινεται πιο ευκολοχωνευτο,και ολα τα review που διαβασα ειναι πολυ θετικα -
RE: ΑΓΟΡΑ ΜΤΧ GOLF VS MEGANE
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Εφόσον και μόνος σου παραδέχεσαι πως δεν είναι και τόσο λογική επιλογή η αγόρα ενός μεταχειρισμένου εισαγωγής με πάρα πολλά χιλιόμετρα και αφού απορρίπτεις το τιμιότατο c4 που προσφέρεται σε τιμή ευκαιρίας, δεν ρίχνεις μια ματιά και στο skoda rapid spaceback; Είναι στο group vw που δείχνεις προτίμηση και η τιμή του για τη πλουσιότερη έκδοση είναι γύρω στα 16-17 χιλιάρικα.
φερνει σε στατιον και δεν μου πολυαρεσει,επισης θα ηθελα να μην ξεπερασω τα 12 χιλιαρικα γιατι συντηρω αλλα δυο αυτοκινητα,ενα** 328 **και ενα **c200 **
δεν εχω καποιο κολημα με τα vag απλα τα λεφτα αυτα το γκολφ ειναι μια καλη επιλογη πιστευω,το κακο ειναι πως δυσκολα θα βρω απο ιδιωτη,ειδωμεν..E μα πες το ότι είσαι κάργα γερμανόφιλος, και μας παιδεύεις.......
Και με αυτά τα λεφτά να μου έλεγες TSI, να το καταλάβω... το συγκεκριμένο μοτέρ ντίζελ όμως είναι τάφος.τι να σου πω,βλεπω στα στοιχεια κατασκευαστη ιδιες επιδοσεις με το c4 των 115 ιππων, 0-100 σε 11,2 και τελικη 190 χιλ
tsi δεν θελω γιατι χρειαζομαι ενα πετρελαιο, λογο δουλειας με βολευει να καιω πετρελαιο αφαιρειται απο τα εσοδα,επισης το θελω και για οικονομικη μετακινηση, τα αλλα δυο καινε απο 8 λιτρα μεχρι 15 δεν παλευεται -
RE: ΑΓΟΡΑ ΜΤΧ GOLF VS MEGANE
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
Εφόσον και μόνος σου παραδέχεσαι πως δεν είναι και τόσο λογική επιλογή η αγόρα ενός μεταχειρισμένου εισαγωγής με πάρα πολλά χιλιόμετρα και αφού απορρίπτεις το τιμιότατο c4 που προσφέρεται σε τιμή ευκαιρίας, δεν ρίχνεις μια ματιά και στο skoda rapid spaceback; Είναι στο group vw που δείχνεις προτίμηση και η τιμή του για τη πλουσιότερη έκδοση είναι γύρω στα 16-17 χιλιάρικα.φερνει σε στατιον και δεν μου πολυαρεσει,επισης θα ηθελα να μην ξεπερασω τα 12 χιλιαρικα γιατι συντηρω αλλα δυο αυτοκινητα,ενα 328 και ενα c200
δεν εχω καποιο κολημα με τα vag απλα τα λεφτα αυτα το γκολφ ειναι μια καλη επιλογη πιστευω,το κακο ειναι πως δυσκολα θα βρω απο ιδιωτη,ειδωμεν.. -
RE: ΑΓΟΡΑ ΜΤΧ GOLF VS MEGANE
δεν ξερω ποση διαφορα μπορει να εχουν τα 10 αλογα,υποθετω οχι μεγαλη απλα δεν μου καθονται καλα στο ματι
το σκεφτηκα λιγο για c4 μιας και μου κανανε φανταστικη τιμη για καινουργιο, αλλα δεν μου με τραβει οσο το golf
εννοειται πως η επιλογη μεταχειρισμενου στα 12-13.000 αντι για καινουργιου στα 16.000 ειναι εντελως ηλιθια επιλογη αλλα αν δεν μου κανει ορεξη να το οδηγησω τι να το κανω -
RE: ΑΓΟΡΑ ΜΤΧ GOLF VS MEGANE
μετα απο βολτα στις αντιπροσωπειες για c4 και megane καινουργιο που ειναι και τα πιο προσιτα,κατεληξα παλι σε golf μεταχειρισμενο γιατι απλα τα αλλα δυο δεν βλεποντε..τουλαχιστον στα δικα μου ματια
οποτε κατεληξα σε δυο μεταχειρισμενα golf τα οποια εχουν ξενον και τα θελω οπωσδηποτε,μιας και απο οτι διαβασα εδω ειναι μανικι να μπουνε σε golf λογο εγκεφαλου
μαλλον θα παρω ενα απο αυτα τα δυο,καθε γνωμη ευπροσδεκτη
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5843758/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5892585/ -
RE: 4 Κύλινδρος vs 6 Κύλινδρος κινητήρας
στα τρακτερ ειναι διαφορετικα,δεν θα δεις αν κραταει τη δυναμη πιο ψηλα γιατι το ευρος λειτουργιας ειναι πολυ μικρο
απο 1200 μεχρι 2000 στροφες δουλευουν τα καινουργια,αλλα παραμενουν οι διαφορες σε κραδασμους και ηχο,το τετρακυλινδρο τρακτερ εχει αθλιο ηχο..
τετρακιλυνδρο https://www.youtube.com/watch?v=a6i1g980H0M
εξακιλυνδρο https://www.youtube.com/watch?v=8i0Ys7_9X90
και ενα δεκαεξακιλυνδρο να αναστατωθουμε,δειτε το μεχρι τελους αξιζει https://www.youtube.com/watch?v=_UTbYnKEjcYτο δευτερο ειναι ιδιο με το δικο μου..
-
RE: 4 Κύλινδρος vs 6 Κύλινδρος κινητήρας
επισης πιστευω οτι υπαρχει η δυνατοτητα να κρατανε πιο ψηλα τη δυναμη