Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    chaxter

    @chaxter

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    chaxter Unfollow Follow

    Latest posts made by chaxter

    • RE: αναθυμιασεις

      Στα έμβολα πρέπει να δεις λούκια που μπαίνουν τα ελατήρια από τις πολλές ώρες χρίσης παίζουν με αποτέλεσμα να θέλουν άλλαγμα τα έμβολα. Τώρα τα χιτώνια λογικά θα έκαναν πατούρα άρα πάνε για άλλαγμα.. Όμως επειδή θα βάλεις καινούργια ελατήρια όπως και να έχει θα ανεβάσεις συμπίεση με αποτέλεσμα να πρέπει σίγουρα να αλλάξεις τα μεταλα βάσεως - μπιέλας (κουζινέτα) ώστε να μην χτυπήσει στρόφαλο. ΠΡΟΣΟΧΗ! εάν είναι turbo κινητήρας τα μέταλλα είναι τριμεταλλικά πρέπει να αντικατασταθουν με τριμεταλικα πάλι.

      Αυτό από την μικρή εμπειρία μου περίμενε να απαντήσει και κανένας μάστορας!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • RE: αναθυμιασεις

      Κατά την διάρκεια της συμπίεσης εάν δεν στεγανοποιουν σωστά τα ελατήρια περνάει καύσιμη ύλη στο καρτερ και στην συνεχεία τα βγάζει έξω στο περιβάλλον....

      Στους καινούργιους πετρέλαιο κινητήρες τα γυρνάει ξανά στην εισαγωγή.
      Από τι όχημα είναι?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • RE: αναθυμιασεις

      Έχει πολλές ώρες λειτουργείας;Πρώτη αιτία και συνήθης είναι μεγάλη φθορά ελατηριων. ..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • RE: 4 Κύλινδρος vs 6 Κύλινδρος κινητήρας

      Με τις νέες τεχνολογίες common rail με τόσο υψηλή πίεση υπάρχει περίπτωση να διαφέρουν στην απόδοση??
      Εννοώ ότι λογικά ο 4 κύλινδρος θα έχει μεγαλύτερη πίεση ψεκασμού από τον 6 κύλινδρο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • RE: 4 Κύλινδρος vs 6 Κύλινδρος κινητήρας

      Επειδή αναφέρομαι για κινητήρες τρακτέρ έχω ακούσει απόψεις όπως ο 4 κύλινδρος ζορίζεται σε σχέση με έναν 6 κύλινδρο και πως καεί περισσότερο κτλπ κατά την ίδια εργασία.Ισχύει κάτι τέτοιο??

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • 4 Κύλινδρος vs 6 Κύλινδρος κινητήρας

      Καταρχήν Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το νέο έτος σε όλους με υγειά!

      Καθώς τα χρονιά περνάνε βλέπω πως τα εργοστάσια πάνε από τους 6 κυλίνδρους κινητήρες στους 4 κυλίνδρους. Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειωνεκτήματα ενός κινητήρα diesel σε ίδια ιπποδύναμη πάντα!Στα ζόρια υπάρχει διάφορα?Από άποψη οικονομίας και αντοχής??
      Θα ήθελα τις γνώμες σας για την σύγκριση των 2 αυτόν κινητήρων λαμβάνοντας υπόψιν ίδια ιπποδύναμη ίδιο σύστημα ψεκασμού.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • RE: 4 Κύλινδρος vs 6 Κύλινδρος κινητήρας

      Καταρχήν Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το νέο έτος σε όλους με υγειά!

      Καθώς τα χρονιά περνάνε βλέπω πως τα εργοστάσια πάνε από τους 6 κυλίνδρους κινητήρες στους 4 κυλίνδρους. Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειωνεκτήματα ενός κινητήρα diesel σε ίδια ιπποδύναμη πάντα!Στα ζόρια υπάρχει διάφορα?Από άποψη οικονομίας και αντοχής??
      Θα ήθελα τις γνώμες σας για την σύγκριση των 2 αυτόν κινητήρων λαμβάνοντας υπόψιν ίδια ιπποδύναμη ίδιο σύστημα ψεκασμού.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • RE: Κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρο

      Ορίζεται η βύθιση τους?η η βύθιση είναι σταθερή?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • Κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρο

      Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
      είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
      Youtube Video

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • RE: Κινητήρες χωρίς εκκεντροφόρο

      Γνωρίζει κάνεις πως ακριβός λειτουργούν
      είδα το σχετικό βίντεο άλλα δεν κατάλαβα και πολλά
      Youtube Video

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      chaxter
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr