-
αναθυμιασεις παλιου πετρελαιοκινητηρα , απο που προερχονται; υπονοουν οτι πρεπει να παει για επισκευη; υπαρχει περιπτωση με ρυθμιση βαλβιδων να περιοριστει; η με καποια μαντζουνια μηπως;
-
αναθυμιασεις παλιου πετρελαιοκινητηρα , απο που προερχονται; υπονοουν οτι πρεπει να παει για επισκευη; υπαρχει περιπτωση με ρυθμιση βαλβιδων να περιοριστει; η με καποια μαντζουνια μηπως;
-
αναθυμιασεις παλιου πετρελαιοκινητηρα , απο που προερχονται; υπονοουν οτι πρεπει να παει για επισκευη; υπαρχει περιπτωση με ρυθμιση βαλβιδων να περιοριστει; η με καποια μαντζουνια μηπως;
-
Έχει πολλές ώρες λειτουργείας;Πρώτη αιτία και συνήθης είναι μεγάλη φθορά ελατηριων. ..
-
ναι πολλες ωρες, αρα ειναι καυσαερια που φευγουν δια μεσου των φθαρμενων ελατηριων;
-
Κατά την διάρκεια της συμπίεσης εάν δεν στεγανοποιουν σωστά τα ελατήρια περνάει καύσιμη ύλη στο καρτερ και στην συνεχεία τα βγάζει έξω στο περιβάλλον....
Στους καινούργιους πετρέλαιο κινητήρες τα γυρνάει ξανά στην εισαγωγή.
Από τι όχημα είναι? -
trakter παλιο ειναι . οποτε προφανως αν μετρησουμε συμπιεση θα ειναι πεσμενη, και θεωρητικα θα εχουμε οχι το μαξιμουμ της ιπποδυναμης.
οποτε ρυθμιση βαλβιδων μαλλον δεν προσφερει τιποτα, αλλαγη μονο ελατηριων γινεται; η θελουμε εμβολοχιτωνια; -
Στα έμβολα πρέπει να δεις λούκια που μπαίνουν τα ελατήρια από τις πολλές ώρες χρίσης παίζουν με αποτέλεσμα να θέλουν άλλαγμα τα έμβολα. Τώρα τα χιτώνια λογικά θα έκαναν πατούρα άρα πάνε για άλλαγμα.. Όμως επειδή θα βάλεις καινούργια ελατήρια όπως και να έχει θα ανεβάσεις συμπίεση με αποτέλεσμα να πρέπει σίγουρα να αλλάξεις τα μεταλα βάσεως - μπιέλας (κουζινέτα) ώστε να μην χτυπήσει στρόφαλο. ΠΡΟΣΟΧΗ! εάν είναι turbo κινητήρας τα μέταλλα είναι τριμεταλλικά πρέπει να αντικατασταθουν με τριμεταλικα πάλι.
Αυτό από την μικρή εμπειρία μου περίμενε να απαντήσει και κανένας μάστορας!
αναθυμιασεις