-
Οχι τα ρούχα δεν χρειάζονται. Την dieselοτρατα ναι.
Χρησιμοποιώ το δικό τους επιχείρημα. Δεν βλέπω όμως να απαντάνε.
-
Δεν μιλώ για 10-100-1000 μεγιστάνες. Μιλώ για αρκετές χιλιάδες (αν όχι εκατομμύρια παγκοσμίως) που ζουν πολύ, πολύ πάνω από το μέσο όρο της χώρας τους.
Και για να θέσω και εγώ ένα ερώτημα, αν αυτό που πρέπει εγώ να κάνω δεν αρκεί (που δεν αρκεί από μόνο του), και αυτό που πρέπει η μειοψηφία (όχι μόνο σε προσωπικό επίπεδο αλλά κυρίως σε επιχειρηματικό) να κάνει δεν το κάνει, σε βάρος μου, εγώ τι πρέπει να κάνω με την μειοψηφία; Όταν θα γίνει το κακό, θα έχω την ηθική ικανοποίηση ότι έκανα το καθήκον μου ; Να τη βράσω. Το θέμα είναι να μην πέσουμε στο γκρεμό.
Ξεφύγαμε όμως πολύ από το θέμα, οπότε σταματώ εδώ. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οχι τα ρούχα δεν χρειάζονται. Την dieselοτρατα ναι.
Χρησιμοποιώ το δικό τους επιχείρημα. Δεν βλέπω όμως να απαντάνε.
Ρε συ Λαπ, το θέμα είναι ΠΟΣΟ ΜΠΡΟΣΤΑ στο μέλλον βλέπεις.
Αν είσαι μεσαίο «στέλεχος» επιχείρισης (κερδίζεις δηλαδή κάτι λιγότερο απ' αυτόν που εκμεταλλεύεται την Καντίνα) με λίζινγκ ή αργόμισθος στις Βρυξέλες, το μέλλον που βλέπεις είναι τα, βάστα Τούρκο να γιομίσω τη μπαταρία, ηλεκτρικά λιθίου κλπ. και το VISION 2030 που μοιράζονται οι Ευρω-παίοι με τους Άραβες ομολόγους τους.Αν όμως βλέπεις λίγο μακρύτερα στο μέλλον, αυτό ανήκει στα ντίζελ, έστω με ξηλωμένο φίλτρο και δοχείο αντμπλού...
-
@polo2002 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν μιλώ για 10-100-1000 μεγιστάνες. Μιλώ για αρκετές χιλιάδες (αν όχι εκατομμύρια παγκοσμίως) που ζουν πολύ, πολύ πάνω από το μέσο όρο της χώρας τους.
Το επιχείρημα που αναπαράγεται συνεχώς είναι για αυτούς που έχουν αεροπλάνα, κότερα σαν πλοία κλτ που η χρήση τους ρυπαίνει υπέρμετρα.
Ελάχιστοι όμως στον κόσμο έχουν δικό τους αεροπλάνο για να μετακινούνται στα ταξίδια τους. Το επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι συμφορουμιτες είναι να ταξιδέψουν και αυτοί όπως εμείς και τότε θα κοιτάξουμε πως θα έχουμε μια ολιστική μείωση των ρυπων. Υπάρχει κάποια πιθανότητα να συμβεί αυτό;
Δηλαδή βρήκαμε μια καραμέλα, με γεύση ηθικής, την χρησιμοποιούμε συνεχώς στην συζήτηση και έτσι εκπληρώνουμε τον πραγματικό σκοπό μας, να μην αλλάξουμε εμείς.
Και για να θέσω και εγώ ένα ερώτημα, αν αυτό που πρέπει εγώ να κάνω δεν αρκεί (που δεν αρκεί από μόνο του), και αυτό που πρέπει η μειοψηφία (όχι μόνο σε προσωπικό επίπεδο αλλά κυρίως σε επιχειρηματικό) να κάνει δεν το κάνει, σε βάρος μου, εγώ τι πρέπει να κάνω με την μειοψηφία; Όταν θα γίνει το κακό, θα έχω την ηθική ικανοποίηση ότι έκανα το καθήκον μου ; Να τη βράσω. Το θέμα είναι να μην πέσουμε στο γκρεμό.
Ναι αλλά θα έχεις προσπαθήσει. Οπότε οι πιθανότητες είναι 50-50%, ενώ στην άλλη οπτική των πραγμάτων οι πιθανότητες θα είναι 99-1%
Ξεφύγαμε όμως πολύ από το θέμα, οπότε σταματώ εδώ.
-
Εγω θα συμφωνησω πως ναι το μελλον ειναι η ηλεκτροκινηση αλλα το βλεπω να παρει καμποσα χρονακια .Βλεπετε υβριδικα τα τελευταια 2 αντε 3 χρονια πηραν τα πανω τους πριν ελαχιστοι τα κοιτουσαν.Θα συμφωνησω ομως και με τον φιλο παραπανω πως πρωτα πρεπει να φυγουν τα σαπακια βενζινες και diesel και μετα euro5 και 6.
Επισης δεν θα το παω επαναστατικα αλλα τι ρυπαινει περισσοτερο 1000 euro5 και 6 ή ενα εργοστασιο που δεν εχει βαλει τα προβλεπομενα φιλτρα και τα βαζει μονο οταν χτυπαει τηλ πως θα περασει ελεγχος και μετα ξαναβγαινουν?
Θα μπορουσα να φερω αρκετα παραδειγματα.
Αλλα επειδη εδω μιλαμε για αυτοκινητα Ναι το μελλον ειναι η ηλεκτροκινηση ειτε μας αρεσει ειτε οχι.
Υ.γ και γω στο οχι ειμαι -
Πάντως πιο πολύ «σώζουν τον πλανήτη» στις ασιατικές τριτοκοσμικές χώρες με τα ποδήλατα και τα μηχανάκια και τα τρίκυκλα και τα μεταποιημένα λεωφορεία που δεν έχουν euro7, παρά εμείς που θέλουμε να έχουμε στο μέλλον 200τμ μεζονέτα για 2-4 άτομα με φωτοβολταϊκά και κλειστό γκαράζ για κανα δυο αμάξια, ούτε μισό εκατομμύριο ευρώ σύνολο και σε όλα τα τριτοκοσμικά ορυχεία του πλανήτη να δουλεύουν για πάρτη μας αυτοί που πηγαίνουν με το τρίκυκλο.
-
Ακριβώς, λέτε να υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να λέει καλά κάνουν και δεν βάζουν φίλτρα στα εργοστάσια;
Είναι δυνατόν; Δεν είμαστε όμως εργοστασιάρχες. Αυτοκίνητα έχουμε, για αυτά μιλάμε.
Τα ηλεκτρικά έχουν θέμα ως προς την φόρτιση τους. Ένα γίνει σε 5 λεπτό τότε όλα αλλάζουν.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ακριβώς, λέτε να υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να λέει καλά κάνουν και δεν βάζουν φίλτρα στα εργοστάσια;
Είναι δυνατόν; Δεν είμαστε όμως εργοστασιάρχες. Αυτοκίνητα έχουμε, για αυτά μιλάμε.
Τα ηλεκτρικά έχουν θέμα ως προς την φόρτιση τους. Ένα γίνει σε 5 λεπτό τότε όλα αλλάζουν.
Τεεεελος εγω ψηφιζω Lap δαγκωτο.
Ο Lap στην ελλαδα και ο Χατζηγιαννης στην Κυπρο -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πάντως πιο πολύ «σώζουν τον πλανήτη» στις ασιατικές τριτοκοσμικές χώρες με τα ποδήλατα και τα μηχανάκια και τα τρίκυκλα και τα μεταποιημένα λεωφορεία που δεν έχουν euro7, παρά εμείς που θέλουμε να έχουμε στο μέλλον 200τμ μεζονέτα για 2-4 άτομα με φωτοβολταϊκά και κλειστό γκαράζ για κανα δυο αμάξια, ούτε μισό εκατομμύριο ευρώ σύνολο και σε όλα τα τριτοκοσμικά ορυχεία του πλανήτη να δουλεύουν για πάρτη μας αυτοί που πηγαίνουν με το τρίκυκλο.
Αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις. Έχεις συνδιάσει την ποιότητα ζωής με αμάρτημα. Είναι η ιδεολογία σου τέτοια.
Μια σύγχρονη μεζονέτα φτιαγμένη από υλικά τελευταίας τεχνολογίας εαν είναι και νετ ζερο, ναι ρυπαίνει λιγότερο από δεκάδες απλα σπίτια που καίνε ότι βρουν για να ζεσταθουν. Βασικά μηδενίζει τους ρύπους που παράγει με την χρήση της και προσφέρει πράσινη ενέργεια στο δίκτυο. Σε βάθος δεκαετιών παράγει την ενέργεια που θα χρειαζόταν ένα ολόκληρο χωριό. Σκέψου τώρα ένα ολόκληρο χωριό με τέτοιες μεζονέτες. Θεωρητικά αυτό κάνουν. Η ύπαρξη τους δεν επιβαρύνει το περιβάλλον, μηδενίζουν το περιβαλλοντικό τους αποτυπώματα. Είναι σαν να μην υπήρχαν.
Οι μπαταρίες εξελίσσονται, στο μέλλον πολλές ίσως δεν είναι από σπάνιες γαίες. Αυτό θα δώσει πραγματικά οικολογικο προφίλ. Αλλά ακόμα και σήμερα με τις σπάνιες γαίες ο κύκλος ζωής τους επιβαρύνει λιγότερο από ένα θερμικόΚαι για να μη το παίζουμε οικολόγοι, μια μεζονέτα νετ ζερο κοστίζει 10% παραπάνω από μια απλή, αλλά αποφέρει οικονομικό κέρδος μετά την απόσβεση της. Δηλαδή τα ετήσια έξοδα θέρμανσης είναι κάτω από 50 ευρώ/έτος και αν!
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ακριβώς, λέτε να υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να λέει καλά κάνουν και δεν βάζουν φίλτρα στα εργοστάσια;
Είναι δυνατόν; Δεν είμαστε όμως εργοστασιάρχες. Αυτοκίνητα έχουμε, για αυτά μιλάμε.
Τα ηλεκτρικά έχουν θέμα ως προς την φόρτιση τους. Ένα γίνει σε 5 λεπτό τότε όλα αλλάζουν.
Τεεεελος εγω ψηφιζω Lap δαγκωτο.
Ο Lap στην ελλαδα και ο Χατζηγιαννης στην ΚυπροΜόνο στα όνειρα, μόνο στα όνειρα..... Θα το τραγουδάμε μαζι
-
Παντως εγω προχθες εριξα μια προσπεραση σε mustang e mach.Με το κορολα παρακαλω .
Μαλλον δεν υπολογισε σωστα τα χλμ και πηγαινε αργα για να φτασει σε φορτιστη. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dublin Και καλά δεν ασχολείσαι με εμένα, με μπλοκάρεις για να μην σου χαλάω την εμπειρία στο φόρουμ αλλά κάθε λίγο και λιγάκι για εμένα γράφεις. Σε παρακαλώ γίνε πιο σοβαρός. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου.
@driver-m δεν απήντησες στην ερώτηση μου πιο πάνω.
Σύμφωνα με μελέτες εάν δεν μετριαστεί η κλιματική αλλαγή θα επηρεάσει άμεσα όχι απλώς έμμεσα του φτωχούς πληθυσμούς, όπως και τους φτωχούς Έλληνες. Θα τους καταστρέψει οικονομικά και δεν θα μπορούν πολλοί ούτε να φάνε. Εσύ που μας λες πως νοιάζεσαι για αυτούς και κατηγορείς εμάς που την ψάχνουμε με τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά ως υποστηρικτές των κεφαλαιοκρατων, θα πουλήσεις την bmw σου των κάτι λιγότερο από 50Κ για να πάρεις ηλεκτρικο να μην επιβαρύνεις το περιβάλλον, και έτσι να κάνεις το χρέος σου απέναντι στους φτωχούς που τους κοπτεσαι;
To αυτοκινητο μου δεν ειναι αθανατο προφανως, καποια στιγμη θα το αντικαταστησω. Ομως αστειοτητες που δεν ξερω αν θα φτασω καν στο εξοχικο μου και να παιρνω και πανακριβους φορτιστες με ειδικες εγκαταστασεις κλπ για να μην κανουν κανα 12ωρο να γεμισουν και ζητανε κι ενα καρο λεφτα (με επιδοτηση κιολας), οχι δεν προκειται ν'αγορασω, παρα τις οικολογικες παπατζες που τα συνοδευουν για να δικαιολογησουν τ'αδικαιολογητα.
Οταν και αν η τεχνολογια αυτη ωριμασει και προσφερει οτι και η βενζινοκινηση, απλα με λιγοτερους ρυπους, τοτε ναι. Αυτο απεχει ομως παρα πολυ. Ως τοτε λοιπον, εμενα μ'ενδιαφερει να μπορω να κινουμαι κι εγω κι ο μεσος πολιτης με λογικο κοστος χωρις να πληρωνω κερατιατικα σε φορους οσον αφορα τη βενζινη αλλα και τα μεκ γενικα (τελη κυκλοφοριας κλπ) μονο και μονο για να μ'εξαναγκασουν να μεταβω σε μια τεχνολογια με 1002 προβληματα και ελλειψεις.Στην τελικη δεν ειναι κανενας τρελος ή εμμονικος, αν με τα ηλεκτρικα κανουμε ακριβως ο,τι με τα μεκ και οικονομικοτερα και χωρις να μολυνουμε, ε δεν θα πουμε οτι οχι θα μεινω μια ζωη με τη βενζινη. Απλα αυτο τωρα δε συμβαινει, γι'αυτο και η οποια αποπειρα να μεταβουμε στα ηλεκτρικα ειναι εξαναγκαστικη και χωρις να καλυπτει τις αναγκες μας.
Κι εγω εξαναγκασμους εις βαρος της τσεπης μου και προς οφελος τσεπων αλλων δεν ανεχομαι, οποια προφαση κι αν προσπαθειτε να βρειτε καποιοι. -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dublin Και καλά δεν ασχολείσαι με εμένα, με μπλοκάρεις για να μην σου χαλάω την εμπειρία στο φόρουμ αλλά κάθε λίγο και λιγάκι για εμένα γράφεις. Σε παρακαλώ γίνε πιο σοβαρός. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου.
@driver-m δεν απήντησες στην ερώτηση μου πιο πάνω.
Σύμφωνα με μελέτες εάν δεν μετριαστεί η κλιματική αλλαγή θα επηρεάσει άμεσα όχι απλώς έμμεσα του φτωχούς πληθυσμούς, όπως και τους φτωχούς Έλληνες. Θα τους καταστρέψει οικονομικά και δεν θα μπορούν πολλοί ούτε να φάνε. Εσύ που μας λες πως νοιάζεσαι για αυτούς και κατηγορείς εμάς που την ψάχνουμε με τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά ως υποστηρικτές των κεφαλαιοκρατων, θα πουλήσεις την bmw σου των κάτι λιγότερο από 50Κ για να πάρεις ηλεκτρικο να μην επιβαρύνεις το περιβάλλον, και έτσι να κάνεις το χρέος σου απέναντι στους φτωχούς που τους κοπτεσαι;
To αυτοκινητο μου δεν ειναι αθανατο προφανως, καποια στιγμη θα το αντικαταστησω. Ομως αστειοτητες που δεν ξερω αν θα φτασω καν στο εξοχικο μου και να παιρνω και πανακριβους φορτιστες με ειδικες εγκαταστασεις κλπ για να μην κανουν κανα 12ωρο να γεμισουν και ζητανε κι ενα καρο λεφτα (με επιδοτηση κιολας), οχι δεν προκειται ν'αγορασω, παρα τις οικολογικες παπατζες που τα συνοδευουν για να δικαιολογησουν τ'αδικαιολογητα.
Οταν και αν η τεχνολογια αυτη ωριμασει και προσφερει οτι και η βενζινοκινηση, απλα με λιγοτερους ρυπους, τοτε ναι.Άρα αυτος είναι ο πραγματικός λόγος. Δεν μπορείς να περιμένεις να φορτίσεις για να πας στο εξοχικό σου όπως τώρα με την θερμική λιμουζίνα σου. (1500 ευρώ κοστίζει ένας φορτιστής σπιτιού). Άσε λοιπόν την σάλτσα της συμπόνιας για τον συνάνθρωπο σου που μας πλασάρεις και με βάση αυτήν προχωράς σε κρίσεις για την ηθική των άλλων.
Όταν η τεχνολογία ωριμάσει και πάλι θα υπάρχουν φτωχοί Έλληνες γύρω σου, αλλά τότε επειδή θα εξυπηρετείσαι θα τους ξεχάσεις όπως έκανες και όταν αγόρασες την θερμική λιμουζίνα σου και νόμιζες ότι δένουν τα σκυλιά με τα λουκάνικα.Εγώ θα ντρεπόμουν να χρησιμοποιήσω ως επιχείρημα την φτώχια κάποιου άλλου, για να πείσω κατά των ev
Αυτο απεχει ομως παρα πολυ. Ως τοτε λοιπον, εμενα μ'ενδιαφερει να μπορω να κινουμαι κι εγω κι ο μεσος πολιτης με λογικο κοστος χωρις να πληρωνω κερατιατικα σε φορους οσον αφορα τη βενζινη αλλα και τα μεκ γενικα (τελη κυκλοφοριας κλπ) μονο και μονο για να μ'εξαναγκασουν να μεταβω σε μια τεχνολογια με 1002 προβληματα και ελλειψεις.
Στην τελική αυτό σχολιάζουμε. Την εξέλιξη της τεχνολογίας και εσύ μας λες ιστορίες για το ότι είμαστε ανήθικοι.
Στην τελικη δεν ειναι κανενας τρελος ή εμμονικος, αν με τα ηλεκτρικα κανουμε ακριβως ο,τι με τα μεκ και οικονομικοτερα και χωρις να μολυνουμε, ε δεν θα πουμε οτι οχι θα μεινω μια ζωη με τη βενζινη. Απλα αυτο τωρα δε συμβαινει, γι'αυτο και η οποια αποπειρα να μεταβουμε στα ηλεκτρικα ειναι εξαναγκαστικη και χωρις να καλυπτει τις αναγκες μας.
Μη το λες κάτι θα βρουν και πάλι.
Κι εγω εξαναγκασμους εις βαρος της τσεπης μου και προς οφελος τσεπων αλλων δεν ανεχομαι, οποια προφαση κι αν προσπαθειτε να βρειτε καποιοι.
Το έκανες πολλές φορές αυτό στο παρελθόν. Τώρα ξύπνησες;
Ο λόγος που κάνω αυτές τις συζητήσεις μαζί σου, είναι για να σου δείξω πως ενώ αναφέρεις ότι οι ψευτοικολογοι επικαλούνται ως επιχείρημα το περιβάλλον ενώ ο πραγματικός σκοπός τους είναι τα χρήματα (δεν έχεις και άδικο εδώ που τα λέμε) ταυτόχρονα εσύ επικαλείσαι ως επιχείρημα την φτώχια του συνελληνα σου ενώ ο πραγματικός λόγος που είσαι ενάντια των ev, είναι η άνεση σου.
-
Μια ματιά στην ιστορία έτσι για να θυμηθούμε πως και γιατί ξεκίνησαν όλα
μια επισήμανση , η μέτρηση σε MPG όταν τα νούμερα είναι μονοψήφια δεν σημαίνει οτι είναι παραπλήσια
τα 9 mpg είναι 26 l/100km
και τα 7 είναι 33,6! -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dublin Και καλά δεν ασχολείσαι με εμένα, με μπλοκάρεις για να μην σου χαλάω την εμπειρία στο φόρουμ αλλά κάθε λίγο και λιγάκι για εμένα γράφεις. Σε παρακαλώ γίνε πιο σοβαρός. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου.
@driver-m δεν απήντησες στην ερώτηση μου πιο πάνω.
Σύμφωνα με μελέτες εάν δεν μετριαστεί η κλιματική αλλαγή θα επηρεάσει άμεσα όχι απλώς έμμεσα του φτωχούς πληθυσμούς, όπως και τους φτωχούς Έλληνες. Θα τους καταστρέψει οικονομικά και δεν θα μπορούν πολλοί ούτε να φάνε. Εσύ που μας λες πως νοιάζεσαι για αυτούς και κατηγορείς εμάς που την ψάχνουμε με τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά ως υποστηρικτές των κεφαλαιοκρατων, θα πουλήσεις την bmw σου των κάτι λιγότερο από 50Κ για να πάρεις ηλεκτρικο να μην επιβαρύνεις το περιβάλλον, και έτσι να κάνεις το χρέος σου απέναντι στους φτωχούς που τους κοπτεσαι;
To αυτοκινητο μου δεν ειναι αθανατο προφανως, καποια στιγμη θα το αντικαταστησω. Ομως αστειοτητες που δεν ξερω αν θα φτασω καν στο εξοχικο μου και να παιρνω και πανακριβους φορτιστες με ειδικες εγκαταστασεις κλπ για να μην κανουν κανα 12ωρο να γεμισουν και ζητανε κι ενα καρο λεφτα (με επιδοτηση κιολας), οχι δεν προκειται ν'αγορασω, παρα τις οικολογικες παπατζες που τα συνοδευουν για να δικαιολογησουν τ'αδικαιολογητα.
Οταν και αν η τεχνολογια αυτη ωριμασει και προσφερει οτι και η βενζινοκινηση, απλα με λιγοτερους ρυπους, τοτε ναι.Άρα αυτος είναι ο πραγματικός λόγος. Δεν μπορείς να περιμένεις να φορτίσεις για να πας στο εξοχικό σου όπως τώρα με την θερμική λιμουζίνα σου. (1500 ευρώ κοστίζει ένας φορτιστής σπιτιού). Άσε λοιπόν την σάλτσα της συμπόνιας για τον συνάνθρωπο σου που μας πλασάρεις και με βάση αυτήν προχωράς σε κρίσεις για την ηθική των άλλων.
Όταν η τεχνολογία ωριμάσει και πάλι θα υπάρχουν φτωχοί Έλληνες γύρω σου, αλλά τότε επειδή θα εξυπηρετείσαι θα τους ξεχάσεις όπως έκανες και όταν αγόρασες την θερμική λιμουζίνα σου και νόμιζες ότι δένουν τα σκυλιά με τα λουκάνικα.Εγώ θα ντρεπόμουν να χρησιμοποιήσω ως επιχείρημα την φτώχια κάποιου άλλου, για να πείσω κατά των ev
Αυτο απεχει ομως παρα πολυ. Ως τοτε λοιπον, εμενα μ'ενδιαφερει να μπορω να κινουμαι κι εγω κι ο μεσος πολιτης με λογικο κοστος χωρις να πληρωνω κερατιατικα σε φορους οσον αφορα τη βενζινη αλλα και τα μεκ γενικα (τελη κυκλοφοριας κλπ) μονο και μονο για να μ'εξαναγκασουν να μεταβω σε μια τεχνολογια με 1002 προβληματα και ελλειψεις.
Στην τελική αυτό σχολιάζουμε. Την εξέλιξη της τεχνολογίας και εσύ μας λες ιστορίες για το ότι είμαστε ανήθικοι.
Στην τελικη δεν ειναι κανενας τρελος ή εμμονικος, αν με τα ηλεκτρικα κανουμε ακριβως ο,τι με τα μεκ και οικονομικοτερα και χωρις να μολυνουμε, ε δεν θα πουμε οτι οχι θα μεινω μια ζωη με τη βενζινη. Απλα αυτο τωρα δε συμβαινει, γι'αυτο και η οποια αποπειρα να μεταβουμε στα ηλεκτρικα ειναι εξαναγκαστικη και χωρις να καλυπτει τις αναγκες μας.
Μη το λες κάτι θα βρουν και πάλι.
Κι εγω εξαναγκασμους εις βαρος της τσεπης μου και προς οφελος τσεπων αλλων δεν ανεχομαι, οποια προφαση κι αν προσπαθειτε να βρειτε καποιοι.
Το έκανες πολλές φορές αυτό στο παρελθόν. Τώρα ξύπνησες;
Ο λόγος που κάνω αυτές τις συζητήσεις μαζί σου, είναι για να σου δείξω πως ενώ αναφέρεις ότι οι ψευτοικολογοι επικαλούνται ως επιχείρημα το περιβάλλον ενώ ο πραγματικός σκοπός τους είναι τα χρήματα (δεν έχεις και άδικο εδώ που τα λέμε) ταυτόχρονα εσύ επικαλείσαι ως επιχείρημα την φτώχια του συνελληνα σου ενώ ο πραγματικός λόγος που είσαι ενάντια των ev, είναι η άνεση σου.
Σου μιλαω για το δασος κι ασχολεισαι με το δεντρο. Σου αναφερω τα γενικα και σοβαροτατα προβληματα της ηλεκτροκινησης αυτη τη στιγμη σε συνδυασμο με το τραγικο κοστος ζωης κι εσυ μου λες τι κανω εγω και τι αμαξι εχω ενω εσυ ουτε ξερω τι οδηγας (και ουτε μ'ενδιαφερει κιολας, δικαιωμα σου ειναι), ουτε το'χω κρυψει ποτε, ουτε ειναι τιποτα σπουδαιο ή ιδιαιτερο. Ενα τυπικο premium sedan 15ετιας ειναι που εξυπηρετει μια χαρα τις υπεραστικες μου αναγκες, μολυνει λογικα οντας και καλοσυντηρημενο και γενικα κανει μια χαρα τη δουλεια του ακομα και σημερα, πολυ καλυτερα κιολας απο πολλα σημερινα αυτοκινητα. Αλλα οι φοροι που πληρωνω ειναι αντιστοιχοι τωρινου supercar και το εννοω. Κι ολ'αυτα ενω αυτοκινητα 50+ χιλιαδων δεν πληρωνουν τιποτα αλλα επιβαρυνουν και την τσεπη του φορολογουμενου με δεκαχιλιαρα επιπλεον.
Ο πραγματικος λογος λοιπον που ειμαι εναντια στα ηλεκτρικα, και το εχουν καταλαβει και οι πετρες με τοσα μηνυματα που εχω γραψει εκτος απο εσενα, ειναι πως ειναι ελλιπεστατα, πανακριβα και επιδοτουνται κιολας απ'την τσεπη του καθε ταλαιπωρου που δεν εχει να βαλει ουτε βενζινη στο σαραβαλο του και δινει δεκαχιλιαρα για να κοβει βολτες ο γιαπης με το τεσλα, που ετσι κι αλλιως ειχε αρκετα λεφτα να το αγορασει και χωρις την επιδοτηση ή με το ami που θα επρεπε να κοστιζει κανα 5χιλιαρο το πολυ και κοστιζει σχεδον 20 χιλιαρικα και πληρωνουμε τον καθε χιπστερα και τον καθε ασχετο που κυκλοφορει τετοιες γελοιοτητες απ'το υστερημα μας, για να κονομαει η citroen και η καθε αυτοκινητοβιομηχανια.
Αν ακομα δεν μπορεις να καταλαβεις ποιο λοιπον ειναι το θεμα μου με τα τωρινα ev και νομιζεις οτι ειναι πως εχω μακρια εξοχικο ή τις αστειοτητες του αλλουνου πριν που ελεγε οτι δε μπορω να πουλησω τη bmw μου και σπαζομαι γι'αυτο κατηγορω τα ηλεκτρικα, ε κατι αλλο δε μπορω να κανω.
Οι τριτοι που διαβαζουν καταλαβαινουν πληρως τι λεω κι αυτο μου αρκει. -
Αντιθέτως όλοι καταλάβαμε ότι χρησιμοποιείς την φτώχια των άλλων ως επιχείρημα για να μας πεις στην ουσία ότι σε φορολογούν υπέρμετρα για μια λιμουζίνα που αγόρασες και τα λεφτά που σου παίρνουν τα δίνουν επιδότηση σε μια πράσινη τεχνολογία για να γίνει πιο προσιτή.
Αυτό σε τρελαίνει. Εξισώνεις εσένα τον σχετικά άνετο οικονομικα με έναν φτωχό συμπολίτη σου για να μας πεις ότι έχετε τα ίδια προβλήματα. Όταν μάλιστα κανείς δεν διαφώνησε ότι η ηλεκτροκίνηση έχει ακόμα πολύ δρόμο.
Παραβλέπεις μελέτες για το περιβάλλον, παραβλέπεις το γεγονός πως οι νέες τεχνολογίες κοστίζουν και πολλές φορές απαιτούνται επιδοτήσεις, διότι αν αφήσεις την αγορά χωρίς κάποια ρύθμιση και επιδότηση δεν θα μπορέσει να επιβιώσει, παραβλέπεις το γεγονός πως ένα ev είναι δεκάδες φορές λιγότερο ρυπογόνο από το δικό σου αυτοκίνητο στον κύκλο ζωής του και υπάρχει και δημόσιο και κοινωνικό όφελος όταν να κυκλοφορούν τα ev ιδιαιτερα στα κέντρα των πόλεων. Αυτά είναι το δάσος αλλά δεν το έχεις αντιληφθεί ακόμα. Ούτε ξέρεις τι απόψεις έχει ο συνομιλητής σου για την ζωή και βγάζεις και συμεπρασμα για αυτόν χωρίς να έχεις διαβάσει τίποτα σχετικό από τα γραφόμενα του.
Παραβλέπεις τόσα πολλά, δεν γνωρίζεις αλλά τόσα, και είσαι και σίγουρος για τις απαντήσεις σου.
Για βάλε ένα επίθετο σε έναν άνθρωπο που κάνει αυτά που περιέγραψα.
-
Λαπ, φίλε, αυτό που κάνεις, να προσπαθείς να βγάλεις αντικοινωνικό με ψυχοπαθολογία όποιον δεν αποδέχεται (ορθά ή λανθασμένα) την μπαταριοκίνηση, είναι κάτι σαν την υφυπουργό τη Δόμνα, που μας έλεγε πως για να επιμένουν στις αρχές τους μέχρι θανάτου οι Αριστεροί με τους Ναζί και τη Χούντα και να μη γίνονται δηλωσίες να σωθούν, μάλλον δεν ήταν καλά στα μυαλά τους...
Και τουλάχιστον η Δόμνα είναι γυναικάρα, με ματάρες, θα μπαίναμε κι ας ήταν πιο στενά κι από Κορόλα, της συγχωρούμε ότι μ.... κι αν πει. Εσύ δεν δικαιολογείται.Νομίζω πως το θέμα της συζήτησης εδώ, είναι ΠΟΙΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΠΡΟΤΙΜΑ κάθε οδηγός-καταναλωτής, με διαφορετικές ανάγκες και σκοπούς.
Το να γίνει η κατάσταση έτσι με το ζόρι:
"ΒενζίνηvsDieselvsΥγραέριοvsΦΑvs Υβρίδια (μόνο για λίγο) vs (ζήτω τα) Ηλεκτρικά"Δεν το αποδέχονται οικειοθελώς οι περισσότεροι.
-
Αντιθέτως, χωρίς καμία γνώση για τα θέματα που συζητούμε, χωρίς καμια ενημέρωση ή link για τα θέματα των ηλεκτρικών ο συμφορουμιτης έβγαλε συμπερασμα για το ποιόν μου, τα πιστεύω μου, την πολιτική μου άποψη και ότι άλλο θεωρεί αυτός πως μπορεί να καταλάβει όταν εγώ υποστηρίζω πως τα ev θα βελτιωθούν σημαντικά τα επόμενα έτη. Έτσι λοιπόν εφόσον άνοιξε αυτόν τον διάλογο τον συνεχίζω και εγώ στο ίδιο μοτίβο με αυτόν.
Το ποιος έχει απολυταρχικές απόψεις και προβιά δημοκρατικότητας....άστο πιλιουριτη, αστο να πάει στα διαλα.
-
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στο πήγαινε: yaris 3.9, corsa 4
Στην επιστροφή: yaris 4.5, corsa 4.4
Ανουσιο το ξερω, αν μη τι άλλο, είχε πλάκα. Τα συμπεράσματα δικά σαςΜην έχοντας διαβάσει όλο τον ποιοτικό διάλογο τις προηγούμενες 4 σελίδες (λογικά ανούσια σεντόνια) να πώ πως έκανα 140χλμ επαρχιακό με το σουβλάκι μου 4 άτομα και μπαγκάζια και είχα μ/ο 7,1/100χλμ βέβαια καίγοντας πορδές με 0,85/λίτρο .
Ακόμα καλύτερα καίγοντας πορδές - δηλαδή τα υπολείμματα παραγωγής των άλλων βασικών καυσίμων - νιώθω ότι συμβάλω στην πράσινη ανάμπτηξη και σε ένα καθαρότερο περιβάλλον , το μόνο που χρειάζομαι είναι μια μόντα να παίρνω αέριο από την δεξαμενή και να το χρησιμοποιώ στην ψησταριά υγραερίου μου που παίρνω μαζί στις εκδρομές και να ψήνω εκεί όλες τις ζωικές πρωτεΐνες .
Simply the best και χωρίς σκληρά πλαστικά -
Πορδές (μεθάνιο) καίνε οι cngήδες, όχι το πετρογκάζ.
Αλλά αφήστε τα αυτά τώρα και φωνάξτε τον Άντυ, θα γίνει φασαρία, τα χητί έμα...Η Γερμανία σηκώνει το γάντι αλλά και το ανάστημά της και ζητά από την Ευρώπη να άρει υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις την απόφασή της που αφορά την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες από το 2035 και μετά.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά