Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel ή βενζίνη;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Diesel ή βενζίνη;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    29
    66
    353
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rainmaker130 last edited by

      Γεια σας! Είμαι νέος στο φόρουμ και θα ήθελα τη συμβουλή σας.
      Σκέφτομαι να πάρω καινούριο αυτοκίνητο μικρό, 1200-1400 cc. Τα τελευταία 2 χρόνια κάνω περίπου 12-13000 χλμ, τα περισσότερα εκτός πόλης. Από οικονομικής άποψης, αλλά και επιδόσεων, αξίζει να πάω σε diesel, ή να παραμείνω στη βενζίνη;

      Να σημειώσω ότι όσον αφορά το diesel είμαι μεταξύ yaris και swift, ενώ για βενζίνη μου έχει κάνει κλικ το mitsubishi space star.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rainmaker130 last edited by

        Γεια σας! Είμαι νέος στο φόρουμ και θα ήθελα τη συμβουλή σας.
        Σκέφτομαι να πάρω καινούριο αυτοκίνητο μικρό, 1200-1400 cc. Τα τελευταία 2 χρόνια κάνω περίπου 12-13000 χλμ, τα περισσότερα εκτός πόλης. Από οικονομικής άποψης, αλλά και επιδόσεων, αξίζει να πάω σε diesel, ή να παραμείνω στη βενζίνη;

        Να σημειώσω ότι όσον αφορά το diesel είμαι μεταξύ yaris και swift, ενώ για βενζίνη μου έχει κάνει κλικ το mitsubishi space star.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rainmaker130 last edited by

          Γεια σας! Είμαι νέος στο φόρουμ και θα ήθελα τη συμβουλή σας.
          Σκέφτομαι να πάρω καινούριο αυτοκίνητο μικρό, 1200-1400 cc. Τα τελευταία 2 χρόνια κάνω περίπου 12-13000 χλμ, τα περισσότερα εκτός πόλης. Από οικονομικής άποψης, αλλά και επιδόσεων, αξίζει να πάω σε diesel, ή να παραμείνω στη βενζίνη;

          Να σημειώσω ότι όσον αφορά το diesel είμαι μεταξύ yaris και swift, ενώ για βενζίνη μου έχει κάνει κλικ το mitsubishi space star.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Αν ελεγες να παρεις ενα μικρο βενζινοκινητο τουρμπατο με τοσα χιλιομετρα που κανεις τον χρονο τοτε να επαιρνες μικρο βενζινοκινητο τουρμπατο. Αφου λες για turbo diesel σε σχεση με βενζινη ατμοσφαιρικα τοτε παρε πετρελαιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              touring-the-m3-1-6 last edited by

              Ο μέσος όρος ετήσιων χλμ δεν είναι μεγάλος.....Βενζίνη λοιπόν!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nek last edited by

                Εκτος και αν θες να μπεις στο κοσμο της πετρελαιοκινησης...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  1,64 Χ 7 Χ 120= 1.386€ περίπου η βενζίνη το χρόνο
                  1,34 Χ 6 Χ 120= 964€ περίπου το πετρέλαιο το χρόνο

                  Αν δεν κοστίζει πολύ παραπάνω το πετρελαιοκίνητο που θα αγοράσεις, νομίζω τα 400€ τον χρόνο θα βρεις να τα ξοδέψεις κάπου αλλού. Γενικώς, με το πετρέλαιο -για την ώρα*- είσαι και πιο ασφαλής για την τιμή του.

                  *με αυτό το Κράτος μη σου φανεί περίεργο, μόλις φανεί άνοδος στην αγορά των πετρελαιοκίνητων, να καρφώσει μια έκτακτη και μόνιμη αύξηση στο πετρέλαιο ή στην κατοχή του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dasimo last edited by

                    Το 6 στο diesel σύγκρινε το με 8.5-9 στην βενζίνη....απο την εμπειρία μου με δυο σχεδόν ίδια αμάξια βενζίνης και diesel

                    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      9 λίτρα σε ταξίδι (εκτός πόλης λέει ο φίλος) με σύγχρονο 1200-1400; Άστο τότε, καλύτερα να παίρνει τρένο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        g-atos last edited by

                        Οι κινητήρες diesel λόγω της μεγαλύτερης ροπής που προσφέρουν, συνήθως ταξιδεύουν πιο άνετα σε ανοιχτούς δρόμους. Αν μείνουν και οι τιμές των καυσίμων έτσι (στην Ελλάδα ζούμε, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος), το diesel θα έχει και ένα ακόμα πλεονέκτημα όταν κάποια στιγμή θα το δώσεις ως μεταχειρισμένο. Λογικά πάντα, θα φύγει πιο εύκολα σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο και σε καλύτερη τιμή. Το δικό μου βενζινοκίνητο 1,4 εκτός πόλης αν δεν πιέζεται ιδιαίτερα έχει κατανάλωση γύρω στα 6 λίτρα, ενώ σε πιο μεγάλες ταχύτητες και με μεγαλύτερη πίεση τότε φτάνει τα 7-7,5.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mrclouzo last edited by

                          Αν κάψει το βενζινοκίνητο 7 lt/100 στην εθνική το αντίστοιχο diesel με ανάλογους ρυθμούς θα κάψει γύρω στα 5 lt/100.
                          Αν η διαφορά στην τιμή είναι λογική (μέχρι 2000 ευρώ για αντίστοιχο εξοπλισμό) καλύτερα diesel, πλέον οι περισσότερες εταιρείες έχουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές για αυτά. Ακόμα και αν πάρουμε το χειρότερο σενάριο (εξίσωση της τιμής των 2 καυσίμων) κερδισμένος θα είσαι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dasimo last edited by

                            Υπαρχει ακομη μια σημαντικη διαφορα αν ο σκοπος σου ειναι η οικονομια καυσιμου....το 6αρι στο diesel ςρχεται χωρις προσπαθεια....το 8αρι στην βενζινη , θελει δουλεια και προσπαθεια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Υπάρχει ένα θέμα με τα Diesel, είναι καινούργια ακόμα και δεν έχουν αρχίσει τα πολλά και ακριβά του υποσυστήματα να ζητάνε αλλαγή, ειδικά με τα πετρέλαια μας που δεν είναι ότι καλύτερο, τότε πιστεύω πως πολλοί θα στενοχωρηθούν γιατί θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kpsig moderator last edited by

                                Εξαρτάται πόσα δίνεις και τι επιδόσεις θέλεις και αν η διαφορά τιμής για τις ίδιες επιδόσεις σε συνδυασμό με την πιθανότητα βλάβης σε τρόμπες κλπ τελικά ισοσκελίζει την εκνευριστική λειτουργία του ντίζελ εντός πόλης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                  Υπάρχει ένα θέμα με τα Diesel, είναι καινούργια ακόμα και δεν έχουν αρχίσει τα πολλά και ακριβά του υποσυστήματα να ζητάνε αλλαγή, ειδικά με τα πετρέλαια μας που δεν είναι ότι καλύτερο, τότε πιστεύω πως πολλοί θα στενοχωρηθούν γιατί θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη.

                                  Όντως τα ταξί δεν έχουν προλάβει ακόμα να κάνουν αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα ώστε να φανούν τα προβλήματα αξιοπιστίας...

                                  (sorry δεν κρατήθηκα)

                                  Επίσης ο funkyreverend στο πολύ ωραίο post του είναι συντηρητικός. Στην πράξη η διαφορά είναι κοντά στα 2 λίτρα και το κόστος των καυσίμων (ειδικά αν το πατάει κάποιος) κοντά στο μισό!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                    Υπάρχει ένα θέμα με τα Diesel, είναι καινούργια ακόμα και δεν έχουν αρχίσει τα πολλά και ακριβά του υποσυστήματα να ζητάνε αλλαγή, ειδικά με τα πετρέλαια μας που δεν είναι ότι καλύτερο, τότε πιστεύω πως πολλοί θα στενοχωρηθούν γιατί θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη.

                                    Όντως τα ταξί δεν έχουν προλάβει ακόμα να κάνουν αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα ώστε να φανούν τα προβλήματα αξιοπιστίας...

                                    (sorry δεν κρατήθηκα)

                                    Επίσης ο funkyreverend στο πολύ ωραίο post του είναι συντηρητικός. Στην πράξη η διαφορά είναι κοντά στα 2 λίτρα και το κόστος των καυσίμων (ειδικά αν το πατάει κάποιος) κοντά στο μισό!

                                    Σε πόλη, για αμάξια ίδιων επιδόσεων περίπου (κοντά στα 7 κιλά ανά ίππο και με παρόμοια ελαστικά), η διαφορά κατανάλωσης είναι 2+ λίτρα στο χιλιόμετρο υπέρ του ντίζελ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      megane98hp last edited by

                                      Άλλη μια συζήτηση που μπορεί να τραβήξει μέχρι το άπειρο. Και τα 2 έχουν τα δυνατά τους σημεία. Επειδή στις μέρες μας το θέμα κόστος είναι αυτό που πονάει περισσότερο από κάθε τι, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που παραθέτεις έχουν παραπλήσιες καταναλώσεις και παραπλήσια τέλη κυκλοφορίας. Το Mitsu όμως είναι πολύ φθηνότερο. Κοίτα λοιπόν όλα εκείνα που πρέπει, ασφάλεια, επιδόσεις, ποιότητα κλπ κλπ.
                                      Μετά πρέπει να τα βάλεις κάτω να δεις πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο, ρίξε και μια ματιά στο κοντινό/ μακρινό μέλλον και αποφάσισε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manolis67 last edited by

                                        εγω προσωπικα φιλε μου ( και θα το κανω πραξη σε 2-3 χρονια ) που θα υπαρχουν περισσοτερα πρατηρια με φυσικο αεριο στην αθηνα τετοιο θα αγορασω , το μελλον κυριοι είναι το φυσικο αεριο ( CNG - compressed natural gas ) μιλαμε για απιστευτη οικονομια καυσιμου γυρω στα 2.8 euro τα 100 χλμ κ σε λογικη τιμη η αγορα του αυτοκινητου κ θα υπαρχει κ επιδοτηση από το κρατος κ δεν θα πληρωνεις κ τελη κυκλοφοριας κάθε χρόνο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                          Υπάρχει ένα θέμα με τα Diesel, είναι καινούργια ακόμα και δεν έχουν αρχίσει τα πολλά και ακριβά του υποσυστήματα να ζητάνε αλλαγή, ειδικά με τα πετρέλαια μας που δεν είναι ότι καλύτερο, τότε πιστεύω πως πολλοί θα στενοχωρηθούν γιατί θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη.

                                          Όντως τα ταξί δεν έχουν προλάβει ακόμα να κάνουν αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα ώστε να φανούν τα προβλήματα αξιοπιστίας...

                                          (sorry δεν κρατήθηκα)

                                          Επίσης ο funkyreverend στο πολύ ωραίο post του είναι συντηρητικός. Στην πράξη η διαφορά είναι κοντά στα 2 λίτρα και το κόστος των καυσίμων (ειδικά αν το πατάει κάποιος) κοντά στο μισό!

                                          Έχεις δεί τους κινητήρες νέας γενιάς πόσα συστήματα έχουν για την κατακράτηση σωματιδίων και λοιπών αερίων της καύσης του πετρελαίου ?
                                          Τι σχέση έχουν τα καινούργια μικρά ντήζελ με τον επαγγελματία ταξιτζή που στους περισσότερους αν δεν λειτουργεί και κάτι δεν τρέχει και τίποτα, το περνάνε στο ντούκου για ένα διάστημα, άλλωστε αυτοί βγάζουν λεφτά από το ταξί, ο ιδιώτης όταν έρθει η ώρα και θα πρέπει να σκάσει μαζεμένα 1-2500€ θα ψάχνει κορόϊδο να το πουλήσει ή γκρεμό να το πετάξει, γιατί ο ιδιώτης θα πάει στην αντιπροσωπεία που θα του κόψουν κουστούμι που θα τον πονέσει, δεν είναι ταξιτζής που έχουν όλοι τα κονέ τους με τα δικά τους τα συνεργεία έξυπνε, αλλά όπως μας έχεις συνηθίσει πετάγεσαι χωρίς να τα έχεις όλα στο μυαλό σου για να πείς την εξυπνάδα σου, το υφάκι σου το ειρωνικό είναι γνωστό, άντε πρότεινε κανένα λαδάκι / νεράκι ή ασχολήσου σοβαρά με τους νέους ντήζελ των ΙΧ και άσε τις εξυπνάδες Νικολάκη.

                                          Αν γνωρίζεις πες με λίγα ή με περισσότερα λόγια για να επίφοβα συστήματα που με τον καιρό θα χρειαστούν αρκετά χρήματα για να επανέλθουν σε σωστή λειτουργία, με ειρωνίες δεν προσφέρεις τίποτα, μόνο δείχνεις πόσο προκατειλημένος είσαι.

                                          Ζητάς και συγγνώμη που δεν κρατήθηκες, τι να σου πω καημένε !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Καλό το πετρέλαιο αλλά για αμάξια που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και αρκετά από αυτά, εκτός πόλης.

                                            Αν παλιώσει η αντλία και δεν περνάει ΚΤΕΟ, θα είναι φτηνή η επισκευή.
                                            Επίσης, σε μικρό αμάξι πόλης θα βουλώνει συνεχώς το φίλτρο εξάτμισης γιατί δεν κινείται με μεγάλες ταχύτητες.

                                            Αυτό που θα γίνει όταν τα καινούρια πετρελαιοκίνητα παλιώσουν, είναι να αυξηθεί κατακόρυφα η μόλυνση από τα αυτοκίνητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr