-
Γεια σας! Είμαι νέος στο φόρουμ και θα ήθελα τη συμβουλή σας.
Σκέφτομαι να πάρω καινούριο αυτοκίνητο μικρό, 1200-1400 cc. Τα τελευταία 2 χρόνια κάνω περίπου 12-13000 χλμ, τα περισσότερα εκτός πόλης. Από οικονομικής άποψης, αλλά και επιδόσεων, αξίζει να πάω σε diesel, ή να παραμείνω στη βενζίνη;Να σημειώσω ότι όσον αφορά το diesel είμαι μεταξύ yaris και swift, ενώ για βενζίνη μου έχει κάνει κλικ το mitsubishi space star.
-
Γεια σας! Είμαι νέος στο φόρουμ και θα ήθελα τη συμβουλή σας.
Σκέφτομαι να πάρω καινούριο αυτοκίνητο μικρό, 1200-1400 cc. Τα τελευταία 2 χρόνια κάνω περίπου 12-13000 χλμ, τα περισσότερα εκτός πόλης. Από οικονομικής άποψης, αλλά και επιδόσεων, αξίζει να πάω σε diesel, ή να παραμείνω στη βενζίνη;Να σημειώσω ότι όσον αφορά το diesel είμαι μεταξύ yaris και swift, ενώ για βενζίνη μου έχει κάνει κλικ το mitsubishi space star.
-
Γεια σας! Είμαι νέος στο φόρουμ και θα ήθελα τη συμβουλή σας.
Σκέφτομαι να πάρω καινούριο αυτοκίνητο μικρό, 1200-1400 cc. Τα τελευταία 2 χρόνια κάνω περίπου 12-13000 χλμ, τα περισσότερα εκτός πόλης. Από οικονομικής άποψης, αλλά και επιδόσεων, αξίζει να πάω σε diesel, ή να παραμείνω στη βενζίνη;Να σημειώσω ότι όσον αφορά το diesel είμαι μεταξύ yaris και swift, ενώ για βενζίνη μου έχει κάνει κλικ το mitsubishi space star.
-
Αν ελεγες να παρεις ενα μικρο βενζινοκινητο τουρμπατο με τοσα χιλιομετρα που κανεις τον χρονο τοτε να επαιρνες μικρο βενζινοκινητο τουρμπατο. Αφου λες για turbo diesel σε σχεση με βενζινη ατμοσφαιρικα τοτε παρε πετρελαιο.
-
Ο μέσος όρος ετήσιων χλμ δεν είναι μεγάλος.....Βενζίνη λοιπόν!!
-
Εκτος και αν θες να μπεις στο κοσμο της πετρελαιοκινησης...
-
1,64 Χ 7 Χ 120= 1.386€ περίπου η βενζίνη το χρόνο
1,34 Χ 6 Χ 120= 964€ περίπου το πετρέλαιο το χρόνοΑν δεν κοστίζει πολύ παραπάνω το πετρελαιοκίνητο που θα αγοράσεις, νομίζω τα 400€ τον χρόνο θα βρεις να τα ξοδέψεις κάπου αλλού. Γενικώς, με το πετρέλαιο -για την ώρα*- είσαι και πιο ασφαλής για την τιμή του.
*με αυτό το Κράτος μη σου φανεί περίεργο, μόλις φανεί άνοδος στην αγορά των πετρελαιοκίνητων, να καρφώσει μια έκτακτη και μόνιμη αύξηση στο πετρέλαιο ή στην κατοχή του
-
Το 6 στο diesel σύγκρινε το με 8.5-9 στην βενζίνη....απο την εμπειρία μου με δυο σχεδόν ίδια αμάξια βενζίνης και diesel
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
9 λίτρα σε ταξίδι (εκτός πόλης λέει ο φίλος) με σύγχρονο 1200-1400; Άστο τότε, καλύτερα να παίρνει τρένο.
-
Οι κινητήρες diesel λόγω της μεγαλύτερης ροπής που προσφέρουν, συνήθως ταξιδεύουν πιο άνετα σε ανοιχτούς δρόμους. Αν μείνουν και οι τιμές των καυσίμων έτσι (στην Ελλάδα ζούμε, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος), το diesel θα έχει και ένα ακόμα πλεονέκτημα όταν κάποια στιγμή θα το δώσεις ως μεταχειρισμένο. Λογικά πάντα, θα φύγει πιο εύκολα σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο και σε καλύτερη τιμή. Το δικό μου βενζινοκίνητο 1,4 εκτός πόλης αν δεν πιέζεται ιδιαίτερα έχει κατανάλωση γύρω στα 6 λίτρα, ενώ σε πιο μεγάλες ταχύτητες και με μεγαλύτερη πίεση τότε φτάνει τα 7-7,5.
-
Αν κάψει το βενζινοκίνητο 7 lt/100 στην εθνική το αντίστοιχο diesel με ανάλογους ρυθμούς θα κάψει γύρω στα 5 lt/100.
Αν η διαφορά στην τιμή είναι λογική (μέχρι 2000 ευρώ για αντίστοιχο εξοπλισμό) καλύτερα diesel, πλέον οι περισσότερες εταιρείες έχουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές για αυτά. Ακόμα και αν πάρουμε το χειρότερο σενάριο (εξίσωση της τιμής των 2 καυσίμων) κερδισμένος θα είσαι. -
Υπαρχει ακομη μια σημαντικη διαφορα αν ο σκοπος σου ειναι η οικονομια καυσιμου....το 6αρι στο diesel ςρχεται χωρις προσπαθεια....το 8αρι στην βενζινη , θελει δουλεια και προσπαθεια.
-
Υπάρχει ένα θέμα με τα Diesel, είναι καινούργια ακόμα και δεν έχουν αρχίσει τα πολλά και ακριβά του υποσυστήματα να ζητάνε αλλαγή, ειδικά με τα πετρέλαια μας που δεν είναι ότι καλύτερο, τότε πιστεύω πως πολλοί θα στενοχωρηθούν γιατί θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη.
-
Εξαρτάται πόσα δίνεις και τι επιδόσεις θέλεις και αν η διαφορά τιμής για τις ίδιες επιδόσεις σε συνδυασμό με την πιθανότητα βλάβης σε τρόμπες κλπ τελικά ισοσκελίζει την εκνευριστική λειτουργία του ντίζελ εντός πόλης.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Υπάρχει ένα θέμα με τα Diesel, είναι καινούργια ακόμα και δεν έχουν αρχίσει τα πολλά και ακριβά του υποσυστήματα να ζητάνε αλλαγή, ειδικά με τα πετρέλαια μας που δεν είναι ότι καλύτερο, τότε πιστεύω πως πολλοί θα στενοχωρηθούν γιατί θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη.Όντως τα ταξί δεν έχουν προλάβει ακόμα να κάνουν αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα ώστε να φανούν τα προβλήματα αξιοπιστίας...
(sorry δεν κρατήθηκα)
Επίσης ο funkyreverend στο πολύ ωραίο post του είναι συντηρητικός. Στην πράξη η διαφορά είναι κοντά στα 2 λίτρα και το κόστος των καυσίμων (ειδικά αν το πατάει κάποιος) κοντά στο μισό!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Υπάρχει ένα θέμα με τα Diesel, είναι καινούργια ακόμα και δεν έχουν αρχίσει τα πολλά και ακριβά του υποσυστήματα να ζητάνε αλλαγή, ειδικά με τα πετρέλαια μας που δεν είναι ότι καλύτερο, τότε πιστεύω πως πολλοί θα στενοχωρηθούν γιατί θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη.
Όντως τα ταξί δεν έχουν προλάβει ακόμα να κάνουν αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα ώστε να φανούν τα προβλήματα αξιοπιστίας...
(sorry δεν κρατήθηκα)
Επίσης ο funkyreverend στο πολύ ωραίο post του είναι συντηρητικός. Στην πράξη η διαφορά είναι κοντά στα 2 λίτρα και το κόστος των καυσίμων (ειδικά αν το πατάει κάποιος) κοντά στο μισό!
Σε πόλη, για αμάξια ίδιων επιδόσεων περίπου (κοντά στα 7 κιλά ανά ίππο και με παρόμοια ελαστικά), η διαφορά κατανάλωσης είναι 2+ λίτρα στο χιλιόμετρο υπέρ του ντίζελ.
-
Άλλη μια συζήτηση που μπορεί να τραβήξει μέχρι το άπειρο. Και τα 2 έχουν τα δυνατά τους σημεία. Επειδή στις μέρες μας το θέμα κόστος είναι αυτό που πονάει περισσότερο από κάθε τι, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που παραθέτεις έχουν παραπλήσιες καταναλώσεις και παραπλήσια τέλη κυκλοφορίας. Το Mitsu όμως είναι πολύ φθηνότερο. Κοίτα λοιπόν όλα εκείνα που πρέπει, ασφάλεια, επιδόσεις, ποιότητα κλπ κλπ.
Μετά πρέπει να τα βάλεις κάτω να δεις πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο, ρίξε και μια ματιά στο κοντινό/ μακρινό μέλλον και αποφάσισε. -
εγω προσωπικα φιλε μου ( και θα το κανω πραξη σε 2-3 χρονια ) που θα υπαρχουν περισσοτερα πρατηρια με φυσικο αεριο στην αθηνα τετοιο θα αγορασω , το μελλον κυριοι είναι το φυσικο αεριο ( CNG - compressed natural gas ) μιλαμε για απιστευτη οικονομια καυσιμου γυρω στα 2.8 euro τα 100 χλμ κ σε λογικη τιμη η αγορα του αυτοκινητου κ θα υπαρχει κ επιδοτηση από το κρατος κ δεν θα πληρωνεις κ τελη κυκλοφοριας κάθε χρόνο
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Υπάρχει ένα θέμα με τα Diesel, είναι καινούργια ακόμα και δεν έχουν αρχίσει τα πολλά και ακριβά του υποσυστήματα να ζητάνε αλλαγή, ειδικά με τα πετρέλαια μας που δεν είναι ότι καλύτερο, τότε πιστεύω πως πολλοί θα στενοχωρηθούν γιατί θα πρέπει να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη.
Όντως τα ταξί δεν έχουν προλάβει ακόμα να κάνουν αρκετά εκατομμύρια χιλιόμετρα ώστε να φανούν τα προβλήματα αξιοπιστίας...
(sorry δεν κρατήθηκα)
Επίσης ο funkyreverend στο πολύ ωραίο post του είναι συντηρητικός. Στην πράξη η διαφορά είναι κοντά στα 2 λίτρα και το κόστος των καυσίμων (ειδικά αν το πατάει κάποιος) κοντά στο μισό!
Έχεις δεί τους κινητήρες νέας γενιάς πόσα συστήματα έχουν για την κατακράτηση σωματιδίων και λοιπών αερίων της καύσης του πετρελαίου ?
Τι σχέση έχουν τα καινούργια μικρά ντήζελ με τον επαγγελματία ταξιτζή που στους περισσότερους αν δεν λειτουργεί και κάτι δεν τρέχει και τίποτα, το περνάνε στο ντούκου για ένα διάστημα, άλλωστε αυτοί βγάζουν λεφτά από το ταξί, ο ιδιώτης όταν έρθει η ώρα και θα πρέπει να σκάσει μαζεμένα 1-2500€ θα ψάχνει κορόϊδο να το πουλήσει ή γκρεμό να το πετάξει, γιατί ο ιδιώτης θα πάει στην αντιπροσωπεία που θα του κόψουν κουστούμι που θα τον πονέσει, δεν είναι ταξιτζής που έχουν όλοι τα κονέ τους με τα δικά τους τα συνεργεία έξυπνε, αλλά όπως μας έχεις συνηθίσει πετάγεσαι χωρίς να τα έχεις όλα στο μυαλό σου για να πείς την εξυπνάδα σου, το υφάκι σου το ειρωνικό είναι γνωστό, άντε πρότεινε κανένα λαδάκι / νεράκι ή ασχολήσου σοβαρά με τους νέους ντήζελ των ΙΧ και άσε τις εξυπνάδες Νικολάκη.Αν γνωρίζεις πες με λίγα ή με περισσότερα λόγια για να επίφοβα συστήματα που με τον καιρό θα χρειαστούν αρκετά χρήματα για να επανέλθουν σε σωστή λειτουργία, με ειρωνίες δεν προσφέρεις τίποτα, μόνο δείχνεις πόσο προκατειλημένος είσαι.
Ζητάς και συγγνώμη που δεν κρατήθηκες, τι να σου πω καημένε !
-
Καλό το πετρέλαιο αλλά για αμάξια που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και αρκετά από αυτά, εκτός πόλης.
Αν παλιώσει η αντλία και δεν περνάει ΚΤΕΟ, θα είναι φτηνή η επισκευή.
Επίσης, σε μικρό αμάξι πόλης θα βουλώνει συνεχώς το φίλτρο εξάτμισης γιατί δεν κινείται με μεγάλες ταχύτητες.Αυτό που θα γίνει όταν τα καινούρια πετρελαιοκίνητα παλιώσουν, είναι να αυξηθεί κατακόρυφα η μόλυνση από τα αυτοκίνητα.
Diesel ή βενζίνη;