-
Θες να γλιτώσεις τα κερατιάτικα και έχεις ήδη 3 αμάξια, θες ένα αυτοκίνητο για να πηγαίνεις στο εξοχικό... ε, δε θα πάρεις τόσα κυβικά. Πάρε ένα Grand Vitara 1.6 και καθάρισες. 270 ευρώ και πάπαλα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θες να γλιτώσεις τα κερατιάτικα και έχεις ήδη 3 αμάξια, θες ένα αυτοκίνητο για να πηγαίνεις στο εξοχικό... ε, δε θα πάρεις τόσα κυβικά. Πάρε ένα Grand Vitara 1.6 και καθάρισες. 270 ευρώ και πάπαλα.ε, ναι!
υπαρχουν και πολλες αλλες επιλογες αν θελεις κατι απλα για προσβαση
-
Αναρωτιεμαι που να ειναι αυτο το εξοχικο και χρειαζεται τζιπ.
Ειναι θεμα χιονιου, ειναι θεμα κακοτραχαλου εδαφους που δεν παταει αλλο αυτοκινητο? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αναρωτιεμαι που να ειναι αυτο το εξοχικο και χρειαζεται τζιπ.
Ειναι θεμα χιονιου, ειναι θεμα κακοτραχαλου εδαφους που δεν παταει αλλο αυτοκινητο?Σε απομακρυσμένο μέρος την νότιας Εύβοιας. Ας πούμε ότι το πιο κοντινό σπίτι είναι στα 10 χιλιόμετρα Να φανταστείς ο κολλητός μου που επιχείρησε να έρθει με δικίνητο QQ ακόμη εκεί θα ήταν αν δεν τον είχα τραβήξει Για αυτό και η επιλογή Wrangler και για αυτό είχαμε επιλέξει και το cherokee εξαρχής γιατί αν είχαμε πάρει SUV θα μαζεύαμε ανταλλακτικά.
-
Ε, τότε μια χαρά κάνει το Suzuki. Πλαίσιο τύπου σκάλας, κοντές σχέσεις, τι άλλο θες; Σκυλί!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ε, τότε μια χαρά κάνει το Suzuki. Πλαίσιο τύπου σκάλας, κοντές σχέσεις, τι άλλο θες; Σκυλί!Image, pul-mur, λέζα. Με το Σουζουκάκι; Άσε μας ρε φίλε
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Ε, τότε μια χαρά κάνει το Suzuki. Πλαίσιο τύπου σκάλας, κοντές σχέσεις, τι άλλο θες; Σκυλί!
Image, pul-mur, λέζα. Με το Σουζουκάκι; Άσε μας ρε φίλε
Θεωρώ τα βιτάρα πολύ ακριβά για αυτό που είναι. Με τα ίδια χρήματα με το Wrangler βρίσκεις βιτάρα μοντέλο μέχρι 2003 τα οποία δεν μαρέσουν και καθόλου.
-
To Wrangler είναι ψιλοαπάλευτο στην άσφαλτο. Επίσης τα τέλη του παραμένουν φωτιά. Το Suzuki είναι η λογικότερη επιλογή.
-
@Plst ψαξε για suzuki jimny, ειναι πολυ καλο.
-
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
@Plst ψαξε για suzuki jimny, ειναι πολυ καλο.Καλό για ραχούλες και ποτάμια να το παίρνουν οι κυνηγοί για μπεκάτσες και λαγό.
Εκεί ναι είναι κορυφαίο.
Κατά τα άλλα , τρακτέρ. -
Πάρε τετρακίνητη Brera, σκυλί!
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
@Plst ψαξε για suzuki jimny, ειναι πολυ καλο.
Καλό για ραχούλες και ποτάμια να το παίρνουν οι κυνηγοί για μπεκάτσες και λαγό.
Εκεί ναι είναι κορυφαίο.
Κατά τα άλλα , τρακτέρ.+oo
-
Χρησιμοποιώ σαν έναυσμα την παρακάτω δημοσίευση αλλά τα όσα λέω αφορούν πολλούς άλλους,
Ο χρήστης elpa02 έγραψε:
...μεχρι ποτε αξιζει να πληρωνεις κερατιατικα ενα αμαξι που εχει χασει ηδη το 80% της αρχικης αξιας? Απο ενα σημειο και μετα απλα δεν συμφερει οσο και να σου κανει τα γουστα, σωστα?
Απ την αλλη όμως στο τραβηγμενο σεναριο να διαθεσω 16k για ενα Scross ή πιο πιθανα σαφως λιγοτερα για ενα αλλο αμαξι με το οποιο όμως θα αρχισει αμεσως η αποσβεση. ΚΑθε χρονο θα μειωνεται η χασουρα αντι να πληρωνω νταβατζιλικι.Αν σκεφτείς καλά το μεγαλύτερο έξοδο ενός αυτοκινήτου είναι η απαξίωσή του. Δηλαδή η διαφορά ανάμεσα στην τιμή αγοράς και τιμής πώλησης. Οι φόροι, το καύσιμο κλπ είναι συνήθως λίγα σχετικά με αυτό. Είναι λάθος να τα συγκρίνεις με την τωρινή εμπορική αξία.
Και σχετικά με την αγορά νέου σημαίνει ότι καταπίνεις την χασούρα του δικού σου και επιπλέον προσθέτεις την χασούρα του νέου που θα πάρεις....
Παράδειγμα: αγόρασες αυτοκίνητο 30000 και τώρα κάνει 6000, έχεις πληρώσει και χάσει 24000 και συζητάμε για το σήμα και το φόρο; Και σκέφτεσαι να δώσεις κι άλλα που θα αρχίσεις να χάνεις επιπλέον των 24000 με μόνο κίνητρο την μειωμένη κατανάλωση και φόρους;;
Θέλει προσοχή και καλόν υπολογισμό αν τελικά συμφέρει μια τέτοια κίνηση. ϊσως κάθε χρόνο να μην μειώνεται η χασούρα αφού θα χρεώνεσαι επιπλέον απαξίωση....
Το υγραέριο είναι πολύ πιο συμφέρον οικονομικά αν το σκεφτείς, δεν πληρώνεις επιπλέον απαξίωση και η μείωση της χασούρας ισχύει. Και μη σε κόφτει το περί σωλήνων, έτσι κι αλλιώς τζάμπα θα το δώσεις, όσο η μείωση του χώρου αποσκευών.Και αυτό που κάθε τόσο προτρέπουν μερικοί μαζικές καταθέσεις πινακίδων είναι αστείο και περιττό, είναι κάτι που γίνεται ήδη κάθε Δεκέμβριο εδώ και 1-3 χρόνια....
-
Όταν έχεις ένα παλιό αυτοκίνητο που έχει χάσει ήδη το μεγαλύτερο μέρος της αξίας του, παρόλα αυτά πληρώνει υψηλούς φόρους, είναι ανιύσιο να μιλάμε για απαξίωση κλπ. Το μόνο που πρέπει να σε απασχολεί είναι πως θα κάνεις την δουλειά σου με το μικρότερο δυνατό κόστος. Η απαξίωση έγιχε και τα λεφτά αυτά χάθηκαν. Να χάνεις και άλλα 1000 κάθε χρόνο είναι παράλογο.
-
ενω αν δωσει 15000 να παρει ενα οικονομικο καινουργιο δεν θα εχει απαξιωση τετοια που θα ειναι μεγαλυτερη απο το κοστος κατοχησ του 2λιτρου?....η μηπως επεειδη θα τοπαρει καινουργιο θα μεινει καινουργιο για παντα?,,,ισα ισα που θα του στοιχιζει το μικρο περισσοτερο σε βαθος χρονου περιλαμβανομενησ της αποσβεσης του.
εαν δεν εχει ομως το 2λιτρο η αλλο αμαξι τκαι ψαχνει για καινουργιο τοτε το σωστο ειναι να παρει αυτο με λιγωτερο κοστος κατοχησ εδω φορεστερ /σλκ 10 ετιας πωλουνται 3500 4000 ευρω
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και αυτό που κάθε τόσο προτρέπουν μερικοί μαζικές καταθέσεις πινακίδων είναι αστείο και** περιττό,** είναι κάτι που γίνεται ήδη κάθε Δεκέμβριο εδώ και 1-3 χρόνια....
Περιττό μπορεί να είναι αν και η φετινή χρονιά με την αναδρομική ισχυ για το 2012 του φόρου πολυτελειας δεν έχει προηγούμενο ,αστείο όμως σε καμμια περίπτωση οι καταθεσεις πινακιδων στις ΔΟΥ θα ξεπεράσουν κάθε προβλεψη των Φωστηρων στο Υπ.ΟΙκ. με ή χωρίς προτροπή
-
Η μείωση της αξίας του αυτοκινήτου είναι μηδενική η και αρνητική , αν κάνεις απόσβεση του κόστους .
Δηλαδή αν το αμάξι είναι αναγκαίο γιά την δουλειά σου και δεν το έχεις γιά 5000 χλμ τον χρόνο .
Αλλωστε και τα αυτοκίνητα που παίρνεις με μακροχρόνια μίσθωση χωρίς εξαγορά , στο τέλος δεν σου μένει τίποτε , πέραν των φοροαπαλλαγών .Αν εγώ τώρα σκοτώσω το φούλ εξοπλισμένο και πολύ άνετο και μεγάλο δίλιτρο , γιά να δώσω άλλα 12000 και να πάρω ένα μικρό στενάχωρο με ελάχιστο εξοπλισμό που δεν με χωράει μέσα , γιά να γλυτώσω 1100 € φέτος και 950 από του χρόνου , προφανώς είναι απίθανο να το αποσβέσω το καινούργιο , εκτός αν είναι αναγκαίο να κάνω 30-40000 χλμ τον χρόνο .
Από την άλλη ήδη ακούγεται ότι θα επιβληθούν τέλη και στα μικρά , ενώ από του χρόνου θα καταργηθούν τα τεκμήρια γιά τους μισθωτούς και συνταξιούχους . Αυτά σε συνδυασμό ότι δεν υπάρχουν καινούργια δίλιτρα , μιά και μετά το 2010 δεν αγόρασε κανείς , αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αυξηθεί η ζήτηση των μεταχειρισμένων μικρής ηλικίας .
Αρα σε αυτήν την χώρα δεν κάνεις σπασμωδικές κινήσεις .
Αυτά βέβαια δεν ισχύουν αν είχα ένα τσερόκι 3.7 γιατί εκεί η επιβάρυνση των σχεδόν 4000 € ετησίως , σε συνδυασμό με το κόστος κατανάλωσης , αλλάζει δραματικά την εικόνα .
-
Μα δεν μιλάμε να πάρει καινούριο αλλά μεταχειρισμένο με τόσα λίγα λεφτά που θα κάνει απόσβεση από τα τέλη και τις βενζίνες σε 2-3 χρόνια το πολύ!!!
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Και αυτό που κάθε τόσο προτρέπουν μερικοί μαζικές καταθέσεις πινακίδων είναι αστείο και** περιττό,** είναι κάτι που γίνεται ήδη κάθε Δεκέμβριο εδώ και 1-3 χρόνια....
Περιττό μπορεί να είναι αν και η φετινή χρονιά με την αναδρομική ισχυ για το 2012 του φόρου πολυτελειας δεν έχει προηγούμενο ,αστείο όμως σε καμμια περίπτωση οι καταθεσεις πινακιδων στις ΔΟΥ θα ξεπεράσουν κάθε προβλεψη των Φωστηρων στο Υπ.ΟΙκ. **με ή χωρίς προτροπή **:x
Το λες μόνος σου με ή χωρίς προτροπή....
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αρα σε αυτήν την χώρα δεν κάνεις σπασμωδικές κινήσεις .
Τοσο απλη κουβεντα και τοσο δυσκολο να την καταλαβει ο πολυς κοσμος.
Τι το κάνατε το δίλιτρο ;