-
στο πρωινο ξεκινημα αφηνετε το diesel αυτοκινητο στο ρελαντι για ζεσταμα;
αν ναι για ποση ωρα;
εχει να κανει αν ειναι πετρελαιοκινητο euro 5, euro 6; -
Αρχισαν και στην AVIN της χαζομάρες της Shell με τα premium καύσιμα.
Πηγα να παρω πετρελαιο σε μπιτόνια για ενα παλιοτρακτερ και φαγώθηκε ο υπάλληλος να μου βάλει απο το 'καλό'.
Οση ωρα ημουν εκει έλεγαν το ιδιο και σε οσους έβαζαν βενζινη. Ενας μάλιστα ειχε ενα παλιο ερείπιο, πρότειναν να του βάλουν την 100σταρα που 'ηταν σε προσφορα' -
Ο χρήστης mech_eng έγραψε:
στο πρωινο ξεκινημα αφηνετε το diesel αυτοκινητο στο ρελαντι για ζεσταμα;
αν ναι για ποση ωρα;
εχει να κανει αν ειναι πετρελαιοκινητο euro 5, euro 6;Οχι γιατί απλά δε θα ζεσταθεί ποτε στο ρελαντί ,ξεκινάς κατευθείαν χωρις μαρσαρίσματα και αλλες υπερβολές ,σε 5 λεπτα θα εχεις φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργείας.
-
thanks
ουτε στην κυκλοφορια κ θερμανση του κυκλωματος λαδιου παιζει ρολο; -
Σε κάποιες χωρίς μάλιστα, είναι παράνομο. Στην Ελβετία για παράδειγμα.
-
Ο χρήστης mech_eng έγραψε:
στο πρωινο ξεκινημα αφηνετε το diesel αυτοκινητο στο ρελαντι για ζεσταμα;
αν ναι για ποση ωρα;
εχει να κανει αν ειναι πετρελαιοκινητο euro 5, euro 6;Άφηνε το 1-2 λεπτά απλά και μόνο να κυκλοφορήσει το λάδι. Μην περιμένεις να ζεστάθει σε ακινησία, απλά πήγαινε το νορμάλ.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα!
Έχω nissan note με κινητήρα diesel 1500.
Στα 30000 km έκανα το τρίτο service και μου άλλαξαν και το φίλτρο πετρελαίου. Σε ερώτησή μου, μου είπαν ότι ήταν πολύ βρώμικο. Έβαζα καύσιμο σε έναν στη γειτονιά μου που ήταν και φτηνός. Απλό πετρέλαιο.
Από εκείνη τη στιγμή και χωρίς να μου το πει κάποιος, αποφάσισα να βάζω κάθε πέμπτη από τη γνωστή εταιρία πετρέλαιο v power στην τιμή του απλού. Ποτέ από αλλού. Και μάλιστα στο ίδιο βενζινάδικο.
Αφού πέρασαν περίπου 5000 km και σε διάρκεια ταξιδιού, μου άναψε το λαμπάκι μηχανής.
Τσεκάρω, ήταν όλα οκ στη μηχανή.
Αποφασίζω να συνεχίσω και να το πάω σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο στην επαρχία.
Εκεί μου είπαν ότι το σούπερ καύσιμο είναι από βιοντήζελ το οποίο έχει διάφορα πρόσθετα που μπορεί να επηρεάσουν τη σωστή λειτουργία της μηχανής. Μόνο απλό. Το ίδιο μου είπαν και από την αντιπροσωπεία που πήρα το αυτοκίνητο και πάω για service.
Σημειώστε ότι και σε κουβέντα για το περιστατικό που μου συνέβη, γνωστός μου με αυτοκίνητο βενζίνης έβαλε μια φορά
βενζίνη v power, του άναψε λαμπάκι μηχανής, πήγε στην αντιπροσωπεία και του άλλαξαν αισθητήρα με κόστος 110,00€.
Νομίζω chevrolet το αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης bill971 έγραψε:
Καλησπέρα!
Έχω nissan note με κινητήρα diesel 1500.
Στα 30000 km έκανα το τρίτο service και μου άλλαξαν και το φίλτρο πετρελαίου. Σε ερώτησή μου, μου είπαν ότι ήταν πολύ βρώμικο. Έβαζα καύσιμο σε έναν στη γειτονιά μου που ήταν και φτηνός. Απλό πετρέλαιο.
Από εκείνη τη στιγμή και χωρίς να μου το πει κάποιος, αποφάσισα να βάζω κάθε πέμπτη από τη γνωστή εταιρία πετρέλαιο v power στην τιμή του απλού. Ποτέ από αλλού. Και μάλιστα στο ίδιο βενζινάδικο.
Αφού πέρασαν περίπου 5000 km και σε διάρκεια ταξιδιού, μου άναψε το λαμπάκι μηχανής.
Τσεκάρω, ήταν όλα οκ στη μηχανή.
Αποφασίζω να συνεχίσω και να το πάω σε συνεργείο εξουσιοδοτημένο στην επαρχία.
Εκεί μου είπαν ότι το σούπερ καύσιμο είναι από βιοντήζελ το οποίο έχει διάφορα πρόσθετα που μπορεί να επηρεάσουν τη σωστή λειτουργία της μηχανής. Μόνο απλό. Το ίδιο μου είπαν και από την αντιπροσωπεία που πήρα το αυτοκίνητο και πάω για service.
Σημειώστε ότι και σε κουβέντα για το περιστατικό που μου συνέβη, γνωστός μου με αυτοκίνητο βενζίνης έβαλε μια φορά
βενζίνη v power, του άναψε λαμπάκι μηχανής, πήγε στην αντιπροσωπεία και του άλλαξαν αισθητήρα με κόστος 110,00€.
Νομίζω chevrolet το αυτοκίνητο.Βιοντίζελ έχουν ΟΛΑ τα πετρέλαια και μάλιστα με την ίδια αναλογια η οποία καθορίζεται απο νόμο.
Η Νισσάν (Ελληνική αντιπροσωπεία) για κάποιο λόγο αποτρέπει τη χρήση του Vpower (βέβαια μόνο προφορικά γιατι αλλιώς θα την πληρώσει χρυσή τη Shell ) -
Ακριβώς. Βιοντίζελ σε όλα τα πετρέλαια λόγω νομοθεσίας. Τώρα τα ενισχυμένα πετρέλαια έχουν πρόσθετα για την καλύτερη λειτουργια των κινητήρων, όχι για την χειρότερη. Αν δεν κάνουν για τα συγχρονα αυτοκίνητα, για ποιους τα φτιάχνουν; Απλά όπως έχουμε πει το πρόβλημα βρίσκεται στην μεταφορά και αποθήκευση, όχι στο προϊόν.
-
EN 590 is a standard published by the European Committee for Standardization that describes the physical properties that all automotive diesel fuel must meet if it is to be sold in the European Union and several other European countries.
Based on 98/70/EG it allows the blending of up to 7% fatty acid methyl ester **biodiesel **with 'conventional' diesel - a 7:93 mix.
-
Μήπως μπορεί ξέρει κάποιος να μου πει τι εννοεί ο ποιητής μόνο πρόσθετα πετρελαίου Β715000 standard? και αν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο προϊον. Ο κινητήρας ειναι 1.6 bluehdi (dv6fc).
-
Ο χρήστης Giannis1982 έγραψε:
Μήπως μπορεί ξέρει κάποιος να μου πει τι εννοεί ο ποιητής μόνο πρόσθετα πετρελαίου Β715000 standard? και αν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο προϊον. Ο κινητήρας ειναι 1.6 bluehdi (dv6fc).πρωτη φορα το βλεπω αυτο, σε αναζητηση δεν βγαζει τιποτα
μηπως εννοεις το adblue; -
δεν νομιζω να είναι το adblue γιατι γράφει '' the only diesel additives authorised for use are those that meet Β715000 standard'' εψαξα και εγώ στο google δεν βρήκα τπτ.
https://www.carmanualsonline.info/citroen-grand-c4-picasso-rhd-2017-2-g-owner-s-manual/?srch=oil+type -
Ο χρήστης bill971 έγραψε:
Καλησπέρα!Εκεί μου είπαν ότι το σούπερ καύσιμο είναι από βιοντήζελ το οποίο έχει διάφορα πρόσθετα που μπορεί να επηρεάσουν τη σωστή λειτουργία της μηχανής. Μόνο απλό. Το ίδιο μου είπαν και από την αντιπροσωπεία που πήρα το αυτοκίνητο και πάω για service.
Είναι η ποιο απλή λύση που τα ρίχνουν όλα στο καύσιμο. Στο δικό μου Renault 1500 td του έβανα μια πενταετία σκέτο βιοντήζελ και πρόβλημα δεν είχα ποτέ.
To ίδιο λένε και για τα υγραεριοκίνητα: κάνει διακοπές, σκούριασε η ζάντα, ψόφησε ο σκύλος… το υγραέριο φταίει. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Είναι η ποιο απλή λύση που τα ρίχνουν όλα στο καύσιμο. Στο δικό μου Renault 1500 td του έβανα μια πενταετία σκέτο βιοντήζελ και πρόβλημα δεν είχα ποτέ.
To ίδιο λένε και για τα υγραεριοκίνητα: κάνει διακοπές, σκούριασε η ζάντα, ψόφησε ο σκύλος… το υγραέριο φταίει.Άκριβως, γιατί εντελώς απλοΪκά και εύστοχα ισχύουν
'Ιδιότητες και Καύση
Εκτός από το γεγονός ότι το βιοντίζελ πλεονεκτεί ως ανανεώσιμο καύσιμο, εμφανίζει παρόμοιες φυσικοχημικές ιδιότητες με το συμβατικό ντίζελ, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις έχει και καλύτερα χαρακτηριστικά από αυτό, όπως μεγαλύτερο σημείο ανάφλεξης οπότε είναι ασφαλέστερο στη χρήση, πολύ μικρότερη περιεκτικότητα θείου αλλά μεγαλύτερη λιπαντική ικανότητα λόγω του οξυγόνου που περιέχει και μεγαλύτερο αριθμό κετανίου.'Αντιγραφή απο http://www.biofuels.gr/what-is-biodiesel-properties-and-burning/
Με λίγα λόγια 7% βιοντίζελ στο πετρέλαιο κίνησης είναι σαν να έχουμε 7% βελτιωτικό πρόσθετο.
-
Μετά από 93.000 χλμ και μόνο premium diesel (είτε vpower είτε κυρίως best action) αλλά από 2 συγκεκριμένα πρατήρια (με ελάχιστες εξαιρέσεις) κανένα απολύτως πρόβλημα. Ούτε πρόσθετα βάζω ούτε άλλα ματζούνια. Το φίλτρο καυσίμου το αλλάζω κάθε 30.000 χλμ.
-
Δοκιμασα και εγω avin best action και επιτελους ειδα αριθμους καταναλωσης ...3.7λτ/100χλμ !!!! σε επαρχιακο δρομο με 60-70.
Σε ευχαριστω lemouz για την προτροπη σε αυτο το καυσιμο. -
Να σαι καλα.Καλο καυσιμο ειναι,το θεμα ειναι το πρατηριο σε ολα τα diesel.Kαλη Ανασταση και Καλο Πασχα...
-
Ρε συ!
Έβαλα 20 ευρώ, μηδένισε ο μετρητής, διάνυσα όλο τον περιφερειακό, φοίνικα, ήπια καφέ με κόρη Αρετσού και γύρισα και μου γράφει 4.0 lt/100km !!!!!
Με 112,000 χλμ μοτέρ και 8,000 χλμ τα λάδια.
Μωρέ, μπας και βρήκαμε λαγό??!!!Παλιέ συμμαθητή, σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία καθώς και σε όλα τα παιδιά που μας βλέπουν.
Ήρα ο λαγός
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Ρε συ!
Έβαλα 20 ευρώ, μηδένισε ο μετρητής, διάνυσα όλο τον περιφερειακό, φοίνικα, ήπια καφέ με κόρη Αρετσού και γύρισα και μου γράφει 4.0 lt/100km !!!!!
Με 112,000 χλμ μοτέρ και 8,000 χλμ τα λάδια.
Μωρέ, μπας και βρήκαμε λαγό??!!!Παλιέ συμμαθητή, σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία καθώς και σε όλα τα παιδιά που μας βλέπουν.
Ήρα ο λαγός
Δεν είναι πολλά τα χλμ πάντως ούτε για μοτέρ ούτε για λάδια.
Euro 6 είναι;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;