-
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
Προσπαθούν δλδ να το κανουν να έχει μεγαλύτερη 'ανοχή' στο κρυο και καλά κάνουν...αλλά αυτό το -5 για τη νομοθεσία??Αυτο το - 5 μου το ειπαν και απο την shell περσι οποτε ετσι ειναι η νομοθεσια...
-
Χρόνια Πολλά σε όλους και όλες(και σε όποιο άλλο γλυκό και ατίθασο αγόρι παρακολουθεί )
Ήμουν bansko για λίγες μέρες.
Έβαλα Lukoil(mother Russia) το ecto diesel.Παντού η κατανάλωση ήταν 4,2 με 4,7 lt/100km.Και στην επιστροφή προς Θεσσαλονίκη.
Έβαλα σήμερα το μεσημέρι eko avio, πήγα εντελώς χαλαρά στο cosmos και πίσω, και έγραψε 5,8 lt/100km.Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ηρακλής.
ΥΓ: με το Lukoil(προφέρεται λιουκ οιλ), μαλώναμε στο αυτοκίνητο αν ο δρόμος είναι κατηφόρα ή όχι.Το αμάξι απλά πετούσε.
-
Καλησπερα και χρόνια πολλά!
Σήμερα Καστοριά - Καβάλα καταναλωση 4.6 με EKO AVIO. Προχθές Καβάλα - Καστοριά καταναλωση 5.1 με EKO AVIO. Και στις δυο περιπτωσεις το αυτοκίνητο MICRA, 2 ενηλικες, 2 παιδιά και πορτ μπαγκαζ γεματο οσο δεν πάει.
Θα δοκιμασω τις επομενες ημερες BP Ultimate την οποία βλεπω ότι δεν την προτείνετε!
Αν εχουμε καποιον από Καβάλα ας μου πει κάποιο αξιόπιστο βενζινάδικο εκτος από Shell την οποία γενικώς αποφεύγω.Στάλθηκε από το D6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης PERIKLIS1 έγραψε:
Καλησπερα και χρόνια πολλά!
Σήμερα Καστοριά - Καβάλα καταναλωση 4.6 με EKO AVIO. Προχθές Καβάλα - Καστοριά καταναλωση 5.1 με EKO AVIO. Και στις δυο περιπτωσεις το αυτοκίνητο MICRA, 2 ενηλικες, 2 παιδιά και πορτ μπαγκαζ γεματο οσο δεν πάει.
Θα δοκιμασω τις επομενες ημερες BP Ultimate την οποία βλεπω ότι δεν την προτείνετε!
Αν εχουμε καποιον από Καβάλα ας μου πει κάποιο αξιόπιστο βενζινάδικο εκτος από Shell την οποία γενικώς αποφεύγω.Στάλθηκε από το D6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με BP Ultimate το Micra θα πετάξει..
-
Και η ιστορία συνεχίζεται:
Σέρρες, 25χλμ από σύνορα με Βουλγαρία:
Shell Vpower Diesel,πρατήριο ΕΡΜΗΣ, της ίδιας της Shell, 1.22 ευρώ.
Aegean D-force 1,23 ευρώ.Εύοσμος Θεσσαλονίκης, 3 χλμ από διυλιστήριο:
Shell vpower Diesel, 1,36 ευρώ.
Aegean D-force 1,31 ευρώ.Άρα ο ανταγωνισμός στα σύνορα έριξε τιμές.
Και συνεχίζω: 50Mbps internet + πάγιο κινητής Βουλγαρία: 23 λέβα, κάπου 12 ευρώ.
ΟΤΕ 50MBps , ΣΚΕΤΟ, χωρίς κινητό: 36 ευρώ.Κοσμοτέ, από Φλεβάρη θα δεις το συμβόλαιο μετατροπή σε κάρτα που δε θα το πιστεύεις.
Έλληνα, στο χέρι σου είναι να ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ τα καρτέλ.
-
Καλημερα και Χρονια Πολλα σε ολους με υγεια.Φιλε japanese1 το οτι εχουμε τα χειροτερα καυσιμα σε ολη την Ευρωπη ειναι γεγονος και το ξερουμε ολοι.Σε πιστευω οτι ειχες αυτες τις καταναλωσεις λογο ποιοτητας καυσιμου,οσο για την τηλεφωνια σε λιγο θα πληρωνουμε μονο φορο και λιγο υπηρεσιες...
-
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά !
Εγώ βαρέθηκα να δοκιμάζω και να συγκρινω.
Μέχρι νεωτέρας καταλήγω στο συνδυασμό AVIN Best Action + 1 δόση Redex (1 φορά το δίμηνο/τρίμηνο αναλόγως χιλιομέτρων).Με το Shell το αυτοκινητο έκανε σαν μηχανότρατα
Το Elin ξεκινησε με καλές προοπτικές αλλά όσο το χρησιμοποιούσα μου είχε ανάψει 2 φορές ένδειξη για καυσαέρια
Το EKO μου φάνηκε ψόφιο αλλά μπορεί να το ξαναδοκιμάσω..
Με το BP Ultimate diesel είχα καλή απόδοση αλλά σκυλοβρώμαγε ο τόπος + καπνίλα όταν γκάζωναKαι εννοείται ποτέ ξανα diesel. Το επόμενο αυτοκίνητο θα ειναι υβριδικό με βενζίνη
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Χρόνια Πολλά σε όλους και όλες(και σε όποιο άλλο γλυκό και ατίθασο αγόρι παρακολουθεί )
Ήμουν bansko για λίγες μέρες.
Έβαλα Lukoil(mother Russia) το ecto diesel.Παντού η κατανάλωση ήταν 4,2 με 4,7 lt/100km.Και στην επιστροφή προς Θεσσαλονίκη.
Έβαλα σήμερα το μεσημέρι eko avio, πήγα εντελώς χαλαρά στο cosmos και πίσω, και έγραψε 5,8 lt/100km.Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ηρακλής.
ΥΓ: με το Lukoil(προφέρεται λιουκ οιλ), μαλώναμε στο αυτοκίνητο αν ο δρόμος είναι κατηφόρα ή όχι.Το αμάξι απλά πετούσε.
Αυτό που γράφεις ισχύει και πάει το μυαλό μου τι μπορεί να φταίει. Άλλη απόδοση το ντίζελ στην Ελλάδα , άλλη απόδοση στο ίδιο αμάξι στο εξωτερικό.....απλά άλλος ένας ακόμη λόγος να ντρεπόμαστε σαν λαός ......
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
[quote='babakos']Καλημέρα και Χρόνια Πολλά !
Εγώ βαρέθηκα να δοκιμάζω και να συγκρινω.
Μέχρι νεωτέρας καταλήγω στο συνδυασμό AVIN Best Action + 1 δόση Redex (1 φορά το δίμηνο/τρίμηνο αναλόγως χιλιομέτρων).Με το Shell το αυτοκινητο έκανε σαν μηχανότρατα
Το Elin ξεκινησε με καλές προοπτικές αλλά όσο το χρησιμοποιούσα μου είχε ανάψει 2 φορές ένδειξη για καυσαέρια
Το EKO μου φάνηκε ψόφιο αλλά μπορεί να το ξαναδοκιμάσω..
Με το BP Ultimate diesel είχα καλή απόδοση αλλά σκυλοβρώμαγε ο τόπος + καπνίλα όταν γκάζωναKαι εννοείται ποτέ ξανα diesel. Το επόμενο αυτοκίνητο θα ειναι υβριδικό με βενζίνη[/quote
Αδερφε και εγω μονο Avin βαζω απο 2 μονο πρατήρια. Redex ή protec σταματησα να βαζω εδω και 5 μηνες. Τον άλλο μηνα αλλαζω φίλτρο και δεν ξανά βαζω τιποτα μεσα....
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Χρόνια Πολλά σε όλους και όλες(και σε όποιο άλλο γλυκό και ατίθασο αγόρι παρακολουθεί )
Ήμουν bansko για λίγες μέρες.
Έβαλα Lukoil(mother Russia) το ecto diesel.Παντού η κατανάλωση ήταν 4,2 με 4,7 lt/100km.Και στην επιστροφή προς Θεσσαλονίκη.
Έβαλα σήμερα το μεσημέρι eko avio, πήγα εντελώς χαλαρά στο cosmos και πίσω, και έγραψε 5,8 lt/100km.Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ηρακλής.
ΥΓ: με το Lukoil(προφέρεται λιουκ οιλ), μαλώναμε στο αυτοκίνητο αν ο δρόμος είναι κατηφόρα ή όχι.Το αμάξι απλά πετούσε.
Αυτό που γράφεις ισχύει και πάει το μυαλό μου τι μπορεί να φταίει. Άλλη απόδοση το ντίζελ στην Ελλάδα , άλλη απόδοση στο ίδιο αμάξι στο εξωτερικό.....απλά άλλος ένας ακόμη λόγος να ντρεπόμαστε σαν λαός ......
Sent from my iPhone using Tapatalk
O αδερφός μου έχει στο εξωτερικό την 2αρα diesel bmw κουπέ. Είναι η έκδοση με τα 190 άλογα. Δεν έχει λόγο να μου πει ψέματα για το αυτοκίνητο που εδώ και ένα χρόνο το έχει για να γράφει χιλιόμετρα. Τώρα έχει γράψει κοντά στις 12.000χλμ και επειδή διαβάζω εδώ για συχνές αναγεννήσεις τον ρώτησα τι γίνεται με το δικό του. Δεν έχει ανάψει το λαμπάκι της αναγέννησης ποτέ. Στην Ελλάδα δεν θα κατέβει με το αμάξι γιατί δεν θέλει να βάλει καύσιμα από εδώ και να ασχολείται με όσα διαβάζω εδώ. Έχω γνωστό ταξιτζή που για το εν λόγω θέμα μου λέει τι να το κάνω το πετρέλαιο όταν το κράτος δεν ελέγχει κανέναν; Ο πρώτος κίνδυνος για το diesel είναι η ποιότητα του καυσίμου.
-
BP ULTIMATE δεν βάζει κανεις ρε παιδιά; ΕΚΟ ΑVIO βλεπω ότι βαζουν οι περισσότεροι και μετά AVIN BEST και SHELL VPOWER. BP Ultimate να το αποφύγω;
Στάλθηκε από το D6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Χρόνια Πολλά σε όλους και όλες(και σε όποιο άλλο γλυκό και ατίθασο αγόρι παρακολουθεί )
Ήμουν bansko για λίγες μέρες.
Έβαλα Lukoil(mother Russia) το ecto diesel.Παντού η κατανάλωση ήταν 4,2 με 4,7 lt/100km.Και στην επιστροφή προς Θεσσαλονίκη.
Έβαλα σήμερα το μεσημέρι eko avio, πήγα εντελώς χαλαρά στο cosmos και πίσω, και έγραψε 5,8 lt/100km.Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ηρακλής.
ΥΓ: με το Lukoil(προφέρεται λιουκ οιλ), μαλώναμε στο αυτοκίνητο αν ο δρόμος είναι κατηφόρα ή όχι.Το αμάξι απλά πετούσε.
Αυτό που γράφεις ισχύει και πάει το μυαλό μου τι μπορεί να φταίει. Άλλη απόδοση το ντίζελ στην Ελλάδα , άλλη απόδοση στο ίδιο αμάξι στο εξωτερικό.....απλά άλλος ένας ακόμη λόγος να ντρεπόμαστε σαν λαός ......
Sent from my iPhone using Tapatalk
O αδερφός μου έχει στο εξωτερικό την 2αρα diesel bmw κουπέ. Είναι η έκδοση με τα 190 άλογα. Δεν έχει λόγο να μου πει ψέματα για το αυτοκίνητο που εδώ και ένα χρόνο το έχει για να γράφει χιλιόμετρα. Τώρα έχει γράψει κοντά στις 12.000χλμ και επειδή διαβάζω εδώ για συχνές αναγεννήσεις τον ρώτησα τι γίνεται με το δικό του. Δεν έχει ανάψει το λαμπάκι της αναγέννησης ποτέ. Στην Ελλάδα δεν θα κατέβει με το αμάξι γιατί δεν θέλει να βάλει καύσιμα από εδώ και να ασχολείται με όσα διαβάζω εδώ. Έχω γνωστό ταξιτζή που για το εν λόγω θέμα μου λέει τι να το κάνω το πετρέλαιο όταν το κράτος δεν ελέγχει κανέναν; Ο πρώτος κίνδυνος για το diesel είναι η ποιότητα του καυσίμου.
Φίλε μου ίσως και το κράτος να συμμετάσχει σε αυτό που γίνεται......ίσως τελικά η χαμηλότερη ποιότητα να είναι συμφωνημένη από όλους, ο καθε ένας για δικούς του λόγους....το κράτος πχ γιατί φορολογεί περισσότερο, το διυλιστήριο επειδή χρησιμοποιεί λιγότερη πρώτη ύλη , το βενζινάδικο γιατί έχει μεγαλύτερο τζίρο.....
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Καλησπέρα στην παρέα και χρόνια πολλά! Εύχομαι να έχετε όμορφες γιορτές όλοι!
Έχω λίγο καιρό να μπω στο φόρουμ λόγω υποχρεώσεων. Ο καιρός αρχίζει να κρυώνει σιγά σιγά και οι αναγεννήσεις άρχισαν να αραιώνουν... στα 400χλμ μου έκανε την προηγούμενη φορά από τα 200 που μου έκανε το καλοκαίρι με το Aegean D-Force και στα 130-160χλμ με το AVIN Diesel Best Action.
Συνεχίζω από το καλοκαίρι αποκλειστικά με Aegean D-Force προς το παρόν, τις Τετάρτες το βάζω στην τιμή του απλού αν και έχουν πολύ μικρή διαφορά 2 λεπτά τις υπόλοιπες μέρες.
Έχω την εντύπωση ότι μου το καίει πιο γρήγορα τελευταία και σκέφτομαι να δοκιμάσω είτε το BP Ultimate που μου πρότεινε ένας οδηγός ταξί στην Αθήνα πριν κανά 2μηνο είτε πάλι το AVIN που θεωρώ ότι ήταν το καλύτερο που δοκίμασα το 2017 με σιγουριά όσον αφορά τα χιλιόμετρα που βγάζει ανά γέμισμα. Το Aegean ήταν εφάμιλλο σε αυτονομία ουσιαστικά πολύ κοντά με το AVIN με την διαφορά ότι έχει πάρα πολύ καθαρά καυσαέρια που επιβεβαιώθηκαν και στις μετρήσεις του ΚΤΕΟ το καλοκαίρι ενώ το επιβεβαιώνω και με την μπακάλικη μέθοδο της μυρωδιάς, αφού απ' όταν άλλαξα σε Aegean δεν έχω ξανά μυρίσει αυτή την μυρωδιά της καρβουνίλας που έχουν πρώτα απ' όλα BP+EKO (τα χειρότερα με διαφορά στην καρβουνίλα καθώς είναι τα μόνα που κάνουν το αυτοκίνητο να καπνίζει παρότι έχει DPF) και κάποιες φορές το AVIN (όταν έχει γεμίσει το DPF και κοντεύει για αναγέννηση τότε είναι έντονη η μυρωδιά). Το Aegean μέχρι ώρας φαίνεται να είναι το πιο καθαρό.
Σκέφτομαι να δοκιμάσω και το απλό της AVIN ή και απλό ΕΤΕΚΑ που έχω βάλει παλαιότερα... Shell ούτε για αστείο... Τα έχει χαλάσει πάρα πολύ... Τα καίει σαν νερό... Και την βενζίνη που βγάζουν προσφορά τις Τρίτες και το πετρέλαιο... Το αστείο είναι ότι στο πετρέλαιο ειδικά ενώ το καίει πιο γρήγορα το Trip Computer γράφει μικρότερη μέση κατανάλωση η οποία δεν έχει καμία σχέση με την αντλία... Το AVIN και το Aegean γράφουν μεγαλύτερη μέση κατανάλωση στο trip αλλά η διαφορά με την αντλία είναι πολύ μικρή. Δεν ξέρω τι παίζει με την Shell... Κάποτε είχε τα καλύτερα καύσιμα... Πλέον νομίζω ότι έχει από τα χειρότερα όσον αφορά τα χιλιόμετρα που βγάζουν..
Το έχω ξανά γράψει αλλά δυστυχώς τα πετρέλαια από το 2011 που πήραμε το αυτοκίνητο έχουν χειροτερέψει ειδικά σε απόδοση/ροπή... Που είναι το παλιό καλό V-Power που το εισήγαγαν από το Κατάρ που ήταν λες και είχες βάλει πρόγραμμα στο αυτοκίνητο; Που είναι το παλιό απλό BP Super Diesel με το οποίο είχα γράψει τα καλύτερα νούμερα σε ροπή και ιπποδύναμη όταν είχα πρωτοβάλει το Racechip Pro2 πριν 3,5+ χρόνια; Το οποίο μάλιστα δεν κάπνιζε όπως το τωρινό που βγάζει ντουμάνι... Εκείνο το BP το απλό ήταν το καλύτερο πετρέλαιο μετά το εισαγώμενο V-Power και σε κατανάλωση ήταν κάλυτερο από το Shell. Με ΕΚΟ ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένος από την αρχή που είχα πάρει το αυτοκίνητο κυρίως με την δύναμη... Θυμάμαι το 2011 που έβαζα από ένα καινούριο πρατήριο ΕΚΟ που είχε ανοίξει στην Πάτρα στην έξοδο για Κόρινθο όπου γινόταν κοσμοσυρροή και περίμενες σε κάτι ουρές λες και είχαν απεργία οι μεταφορείς τους... Στην μεγάλη ανηφόρα του Αιγίου (εκεί που είναι οι ΣΕΑ με τα Shell) με το ΕΚΟ το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να πάει πάνω από 3000σαλ... ακόμη και αν κατέβαζα ταχύτητα τι από 5η σε 4η τι από 4η σε 3η με τίποτα δεν μπορούσε να ανεβάσει στροφές το αυτοκίνητο... Και όχι δεν ήταν σε safe mode. Στην ευθεία μετά όλα καλά... Το είχα πει και στην αντιπροσωπεία μάλιστα τότε αλλά μου είχαν πει να το ξεμπουκώσω στην εθνική... Καινούριο αυτοκίνητο τότε και κάθε ΣΚ σχεδόν έκανα διαδρομή Πάτρα-Κόρινθο και πίσω τι να ξεμπουκώσω; Που να μου πάει το μυαλό ότι φταίει το πετρέλαιο; Από όταν σταμάτησα να βάζω EKO το θέμα λύθηκε ως δια μαγείας...
Όσον αφορά τις αναγεννήσεις και τα DPF, παιδιά εγώ βλέπω ότι τα DPF μια χαρά είναι και έχουν μακροζωία ναι μεν εφόσον τηρούμε τους κανόνες και δεν σβήνουμε την ώρα που κάνει αναγέννηση κλπ και δεν φταίει η τεχνολογία που βγαίνουν και βρίζουν τους κατασκευαστές ορισμένοι και λένε ότι τα βάζουν οι αδηφάγες εταιρείες για το συμφέρον τους και δεν σκέφτονται τους καταναλωτές που όταν χαλάσει θα πρέπει να πληρώσουμε χιλιάρικα για να τα αλλάξουμε... Εγώ βλέπω ότι απλά στην Ελλάδα η ποιότητα των πετρελαίων που μας δίνουν δεν κάνει για Euro 5 και πάνω... Δεν μπορεί αρχές του χρόνου (Γενάρη-Φλεβάρη 2017) με το ένα πετρέλαιο να μου κάνει στα πολύ βαριά κρύα αναγέννηση κάθε 400χλμ και μόλις άλλαξα σε άλλο να μου κάνει στα 1100+... Όταν μας σερβίρουν τέτοια πετρέλαια τι να περιμένουμε κι εμείς από το έρμο το DPF? Κάποια στιγμή θα κλατάρει...
Το GTL ας πούμε και καλά που διαφημίζει η Shell το οποίο το έχει σε πολύ μικρό ποσοστό μέσα στο V-Power (~1%) ξέρετε πόσο καθαρά καίγεται; Δείτε εδώ από στο 32:42 http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=238303 τι μαυρίλα αφήνει το κλασικό πετρέλαιο και τι το GTL. Το οποίο σε μικρή έρευνα που έκανα ανακάλυψα ότι κοστίζει λιγότερο για να το παράγεις. Γιατί μόνο 1% αγαπητή Shell?
Το E-Diesel της Audi επίσης που είναι πεντακάθαρο; Ρίξτε μια ματιά εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/E-diesel
Ουσιαστικά μηδενικά κατάλοιπα άνθρακα... Άρα πρακτικά αυτό σημαίνει 0 προβλήματα με το DPF πάρα πολύ αραιές αναγεννήσεις -> μικρότερη καταπόνηση του κινητήρα (που γίνεται κόλαση από τις θερμοκρασίες όταν κάνει αναγέννηση) -> καλύτερη οικονομία καυσίμου κλπ...Αυτό που βλέπω είναι ότι η τεχνολογία για να είναι πιο καθαρά τα καύσιμα υπάρχει και πετρέλαιο μπορεί να παραχθεί τέτοιο τρόπο που η καύση του να έχει σχεδόν μηδενικά κατάλοιπα. Για πολλούς και διάφορους λόγους όμως δεν μας τα δίνουν... Για τα δεδομένα της Ελλάδας η καλύτερη λύση αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι είναι η μετατροπή σε υγραέριο... Οικονομικό κόστος μετακίνησης ίδιο σχεδόν με το diesel και χωρίς το άγχος πότε θα μου κάνει αναγέννηση και πρέπει να το πάω βόλτα (που δεν μπορείς σε κάθε περίσταση να το κάνεις αυτό πχ όταν πηγαίνεις το πρωί στη δουλειά σου) και αν βγάλει ζημιά με τις βαλβίδες κάποια στιγμή με 1000€ είσαι πάλι καινούριος με ανθεκτικές βαλβίδες για υγραέριο. Από την άλλη στο Diesel όταν χρειαστεί να αλλάξεις καταλύτη/DPF θες τα τριπλά χρήματα...
Κάποιος φίλος πιο πάνω είπε μια πολύ σοφή κουβέντα. Πρώτο και τελευταίο diesel... Συμφωνώ μαζί του μόνο που το επόμενο δεν πρέπει να είναι υβριδικό αλλά ηλεκτρικό!
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία!
-
Τα διυλιστήρια στην Ελλάδα είναι τα πιο σύγχρονα των Βαλκανίων.
Σε Σκόπια, Μαυροβούνιο και λίγο Βουλγαρία πηγαίνουν ελληνικά καύσιμα. Αν καθήσει κάποιος στο τελωνείο θα δει τα βυτιοφορα να περνάνε.Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατον τα καύσιμα τους να είναι καλυτερα απο τα δικά μας.
Δίνω μια μικρή πιθανότητα να μην έχουν μέσα (το επιβαλλόμενο απο την Ε.Ε. ποσοστό) βιοντίζελ.Στα πλαίσια της 'οικολογίας' ίσως έπεσε σκόπιμα η απόδοση κάποιων καυσίμων προκειμένου να εκπέμπονται λιγότερα καυσαέρια (δεν το γνωρίζω με στοιχεία).
Αυτό που ξέρω είναι οτι ενας καλος μου φιλος με'Βουλγάρικο' αυτοκίνητο, ο οποίος παει αρκετες φορες καθε χρονο Βουλγαρία, βάζει Βουλγάρικο πετρελαιο ΜΟΝΟ οταν κινδυνεύει να μείνει, και βάζει ίσα ισα να ερθει ως τη Θεσσαλονικη .
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο.
Φίλε referravag, η απάντηση στην ερώτηση σου, γτ πχ το GTL δεν είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό αφού παράγεται φθηνότερα κτλ, είναι πάρα πολύ απλή. Τo diesel είναι ένα κλάσμα της κλασματικής απόσταξης του πετρελαίου. Αν η κάθε shell, εκο κτλ δεν το παίρνει να το πουλάει, τι θα το κάνουν; Επίσης, υπάρχει μεγάλη εξάρτηση μεταξύ διυλιστηρίων και εταιριών διακίνησης καυσίμων για να πατήσει η πόδι η κάθε shell και να πει θα πουλάω GTL.
Εγώ να κάνω μια σχετική/άσχετη ερώτηση. Στο δικό μου αυτοκίνητο που έχει τον dci της renault δεν ανάβει ούτε λαμπάκι αγια αναγεννήσεις ούτε τπτ, άρα δεν μπορώ να ξέρω πότε κάνει καθώς δεν έχω εμπειρία με ντίζελ κινητήρες για να το καταλαβαίνω έτσι απλά από τον τρόπο που λειτουργεί. Μέχρι τώρα δεν με ένοιαζε αλλά με αγχώνουν αυτά που γράφονται ως προς το να μην την διακόπτεις την διαδικασία κτλ. Το σύστημα της renault γενικά έχω διαβάσει ότι λειτουργεί κάπως διαφορετικά από άλλες εταιρίες ισχύει;
-
Πόσα διυλιστήρια GTL υπάρχουν παγκοσμίως;
-
Η ποότητα GTL στο V-power diesel είναι 5% απο την αρχή της παραγωγής του και μετα απο πληροφόρηση απο την Shell σε mail που έστειλα το βιοντίζελ είναι 7% σύμφωνα με την νομοθεσία.
Για το πόσα διυλιστήρια υπάρχουν αλλά και για ποιες εταιρίες το παράγουν και που κοιτάξτε εδώ
https://translate.google.gr/translate?h ... rev=search
Χρησιμοποιώ το Aegean d-force περίπου ένα μήνα δεν μπορώ να πω οτι με ενθουσίασε εχει και τις καλές στιγμές του χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και σκέπτομαι να γυρίσω σε V-power.
To χρησιμοποιώ πέντε χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα και αν κρίνω απο την λειτουργία του κινητήρα τα καθαριστικά κάνουν καλά την δουλειά τους και βέβαια κανένα πρόβλημα με το DPF και τις αναγεννήσεις.Το καλύτερο diesel που έχω χρησιμοποιήσει από την εμπειρία μου είναι το Total excellium στη Γαλλία & Ιταλία. Έκανα πέντε χιλιάδες χλμ. και με την επιστροφή στην Ελλάδα είχα άλλο αυτοκίνητο.
-
Η απόκλιση από την εργοστασιακή σας κατανάλωση πόσο απέχει με το v-power, avio, crystal, d-force, bp και λοιπά πετρέλαια;
-
Εμένα από 1,5-2,3 λίτρα και δεν θυμάμαι διαφορές από το απλό πετρέλαιο γιατί δεν έχω βάλει μια πενταετία.
Εθνική 7-7,5 λίτρα και πόλη 8-8,2 λίτρα. -
Ήμουν bansko για λίγες μέρες.
Έβαλα Lukoil(mother Russia) το ecto diesel.Πόσο είχε το λιτρο;
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;