-
Ε τοτε να το παρεις χρυσαφί με μαύρη οροφή. Μη ρωτήσεις ποιο. Ξέρεις συ.
- Δεν μου αρέσει
- Δεν βγαίνει τετοιο κομπο
-
Ε τοτε να το παρεις χρυσαφί με μαύρη οροφή. Μη ρωτήσεις ποιο. Ξέρεις συ.
Συμφωνώ, αλλά του πάει και κόκκινο με μαύρη οροφή. Μη ρωτήστε ποιο (ή καλύτερα ποια), ξέρουμε εμείς
-
Γιατρέ τώρα μπερδεύτηκα και εγω.
Αλήθεια δεν βγαίνει με τέτοιο combo; . Εγω που είδα ένα τι ήταν; λετε να ήταν ολόκληρο χρυσαφί;
-
Ταξιδιάρικο suv κοίτα οτιδήποτε με τον 1.5HDi που συμφέρει και σαν κόστος καυσίμου. Κάτι τρέχει με το Vitara του αν δεν είναι η οδήγηση του, το αντίθετο λένε όλοι, πως είναι το πιο σπιρτοζικο και φυσικά, με επιδόσεις διλιτρου ατμοσφαιρικου και βάλε.
-
Απο χώρο αποσκευών μια χαρά φαίνεται. Μπορεί στα τυπικά νουμερα τνω λίτρων να δείχνει μικρότερο αλλά στην πράξη είναι ίσως ισάξιο με τα καλύτερα. Αλλωστε πολλε; το φορές έχουμε δει μικροτερα πορτπαγκαζ σε ονομαστικά λιτρα να χώρουν τα ίδια με μεγαλύτερα. Είναι παράξενος ο τρόπος που υπολογίζουν κάθε εταιρία τα λιτρα. Ακόμα και με vda πρότυπο.
-
Γιατρέ τώρα μπερδεύτηκα και εγω.
Αλήθεια δεν βγαίνει με τέτοιο combo; . Εγω που είδα ένα τι ήταν; λετε να ήταν ολόκληρο χρυσαφί;
To βγάζει σε όλα τα χρώματα με τη διχρωμία (αν και καλύτερα τα πιο ανοιχτά),αλλά είναι ασύμφορο κατά τη γνώμη μου γιατί στο χρεώνει 2.000+ ευρώ (από τη active plus) και 1.000 (από την style) για ένα wrapping στην ουσία της οροφής.
-
Vitara 4wd GLX αυτόματο θα με έψηνε και μένα, παρ' ότι ασχημούτσικο (φουλ στο νίκελ γαμώτο..) και λίγο ξεπερασμένο από θέμα design. Δε το έχουν καν στον κατάλογό τους εν τω μεταξύ...
Ευτυχώς δε βιάζομαι καθόλου...
-
Μαζί με το c-max είχε και βενζινοκίνητα δεν νομίζω ότι το θέμα του είναι ότι δεν ξέρει να δουλέψει μηχανικό κιβώτιο. Έκανε λάθος επιλογή οχήματος ξεκάθαρα, ας πρόσεχε.
Παντως μιλας για ενα απο τα γρηγοροτερα μπι. και ο γατος ταξιδευε με 160 στο ει σι σι για πλακα και διακοσαριζε πολυ γρηγορα και προσπερναγε αψογα. και 9.5 0-100 (8.3 το ες μου ειχε με τα 140) παρε μια συγκριση ας πουμε απο τεστ στο ντράιβ για ενδιαμεσες. για λαθος οδηγηση μου καμει.
-
Μήπως του φάνηκε αργό πιταρισμένο με μπαγκάζια και παιδιά..
Γάτο, φήμες λένε ότι το βιτάρα φορτωμένο χάνει σε σηκωμάρα πολλούς του πόντους.. επαληθεύεις ?
-
Δεν ξέρω παιδιά θα του μεταφέρω όλες τις πληροφορίες σας. Αν τύχει να το οδηγήσω θα σας πω την προσωπική μου άποψη. Πάντως δεν είναι δικαιολογία το φόρτωμα του οχήματος. Στο 308 δεν ένιωσα σοβαρή έλλειψη όταν πήγα road trip δυτική Θράκη με 4,7 ενήλικες συν μπαγκαζια (4,7 γτ εγώ μετράω για 1,7 λόγω σωματικού βάρους). Εδώ λέει δεν νιώθω ασφαλής για προσπέραση...
-
Συμφωνώ, αλλά του πάει και κόκκινο με μαύρη οροφή. Μη ρωτήστε ποιο (ή καλύτερα ποια), ξέρουμε εμείς
Αυτό μάλιστα!!!
-
με επιδόσεις διλιτρου ατμοσφαιρικου και βάλε.
Επειδή τυγχάνει να οδηγώ καθημερινά Grand Vitara 2.5 με 156 ίππους, το 1.4 ήταν πιο σπιρτόζικο.
-
panormus772 wrote:
Συμφωνώ, αλλά του πάει και κόκκινο με μαύρη οροφή. Μη ρωτήστε ποιο (ή καλύτερα ποια), ξέρουμε εμείς
Αυτό μάλιστα!!!
-
Μία ενδιαφέρουσα ανάλυση 2 παρόμοιων αυτοκινήτων.
-
2 πραγματικά πολύ άσχημων αυτοκινήτων. Στα crossover γιατί μπήκαν?
-
Κερδίζεις μια βαλίτσα 60 λίτρων. Οκ δεν είναι και λίγο αλλά ούτε και ο κόσμος όλος. Χάνεις 1500 ευρω.
-
Vitara 4wd GLX αυτόματο θα με έψηνε και μένα, παρ' ότι ασχημούτσικο (φουλ στο νίκελ γαμώτο..) και λίγο ξεπερασμένο από θέμα design. Δε το έχουν καν στον κατάλογό τους εν τω μεταξύ...
Ευτυχώς δε βιάζομαι καθόλου...
Τα νίκελ τα καλύπτεις με wrapping. Το μόνο αρνητικό του vitara είναι τα κατω πλαστικα στο ταμπλο του. Όπως και στα υπόλοιπα suzuki απαιτούν μόνο Matt γαλάκτωμα εσωτερικού. Αν βάλεις καλό γαλάκτωμα στα suzuki μοιάζει σαν να τους αλλαζεις τα πλαστικα μέρη με πολύ ποιοτικότερα. Αυτό δύσκολα το συναντάς σε άλλα αυτοκίνητα. Δνε ξέρω τι αισθητική έχουν εκεί στη suzuki αλλά πραγματικά αυτά τα πλαστικα τα χρησιμοποιούν σε ολα τα μοντέλα τους. Λογικά τους αρέσουν.
Μιλαμε η διαφορά με σωστό γαλάκτωμα είναι η μέρα με τη νύχτα. Τόσο μεγάλη διαφορά κάνει.
Κατά τα άλλα επειδή είναι τετράγωνο και θυμίζει offroader δεν το βλέπεις ως suv αλλά ως πιο κλασικό σχέδιο ενος 'τζιπ'.
Για παραδειγμα δες εδώ.
Στην πρώτη φώτο είναι ματτ από το εργοστάσιο. Αν του βάλεις ειδικό γαλάκτωμα ματτ τότε πραγματικά θα μοιάζει στην όψη με μαλακο πλαστικό. Αλλά ακόμα και το εργοστασιακό φινίρισμα χωρίς γαλάκτωμα είναι γενικώς αποδεκτό.
Δες το ίδιο σημείο με γυαλιστερό γαλάκτωμα από ένα μεταχειρησμένο που το επλυναν πρόχειρα.
Στην πρώτη φώτο νομίζεις ότι άλλαξες το φιλέτο πλαστικού με καλύτερο ποιοτικά ενώ είναι το ίδιο.
-
'Δεν είναι μυστικό πως το νέο μικρό Hyundai Bayon, αποτελεί επί της ουσίας την Crossover έκδοση του πιο γνωστού στο ελληνικό κοινό i20'
'Τι κερδίζει; Από εξοπλιστικής πλευράς έχουμε και λέμε: Μεταλλικά πεντάλ, φωτισμό στα αλεξήλια οδηγού - συνοδηγού, φιμέ τζάμια, τα συστήματα έκτακτης πέδησης FCA Cyclist και αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων (MCB), όπως και το σύστημα δόνησης τιμονιού όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται στο όριο της λωρίδας.
Αναφορικά με τους χώρους και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου. Αυτός που θα επιλέξει το Bayon έναντι του i20 κερδίζει +59 λίτρα στο πορτ-μπαγκάζ (352 λίτρα το i20 και 411 λίτρα το Bayon), αλλά και ακόμα 40 χιλιοστά στο ύψος (1.450 χλστ. το i20 και 1.490 χλστ. το Bayon) και 140 χιλιοστά στο μήκος (4.040 χλστ. το i20 και 4.180 χλστ. το Bayon). ' και αυξημένη απόσταση από το έδαφος φυσικά.
-
Tα 411 λτ του μπειον αφορούν την μη 48v έκδοση. Το 48v έχει 334λτ δλδ καμιά σχέση....
-
Μόνο εγώ διαβάζω κάθε φορά Baygon και μου έρχεται στο μυαλό η κλασσική μουσικούλα από το διαφημιστικό σποτ του αντικουνουπικού;
SUV/Crossovers Forum