Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκινητα που "σπρωχτηκαν" ή "θαφτηκαν" απο τον ειδικο τυπο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αυτοκινητα που "σπρωχτηκαν" ή "θαφτηκαν" απο τον ειδικο τυπο
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 22 / 24
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    93
    471
    462
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannislabr last edited by

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      Εγώ αυτό που διαπιστώνω είναι ...
      οτιδήποτε ιαπωνικό ... συμπαθητικό αλλά δευτερο!
      οτιδήποτε γαλλικό ... συμπαθητικό αλλά δευτερο!
      οτιδήποτε ιταλικό ... συμπαθητικό αλλά δευτερο!
      οτιδήποτε γερμανικό ... ακριβό αλλά πρώτο και με διαφορά!

      kia ceed / proceed (ηταν ΠΟΛΛΑ τα λεφτα....)

      +1. Μάτι έβγαζε η περιπτωση του!

      Θα προσθέσω και το Tiguan! Με oτιδήποτε τροχοφόρο και να έχει συγκριθεί είναι πρώτο!
      Ικανοί κάποιοι ακόμα και σε συγκριτικό Alto vs Aygo ... το Tiguan να βγαλουν νικητή!

      Αξέχαστη για μένα αυτή η παρουσίαση: http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=459&page_id=1068

      Οτιδήποτε αυτοκινητο ειναι πιο ευπροσδεκτο απο τα γερμανικα.
      Μετρια αξιοπιστια αυστηρά 2 χρονια εγγυηση λες και ειναι mp3 player και ο χειροτερος πιο συντηριτκός σχεδιασμος.Πολυ θα το ηθελε η vw να φτιάξει μια ferrari η μια alfa 8c competizione αλλα ας βολευτει με τον σχεδιασμό golf facelift.
      Οσο για τα συγκριτικά τεστ τα οποία κανουν ορισμενα άκρως 'αντικειμενικα' περιοδικα για το Tiguan,και τα αλλα γερμανικά μοντελα ουδέποτε ανέφεραν επιδόσεις εκτός δρόμου.Το μόνο που σχολιαζαν ηταν οτι εστριβε καλα και οτι στον δρομο ειχε καλη ποιότητα κυλισης.Και ως δια μαγείας έβγαινε πρώτο με κριτήρια τα οποία δεν αξιολογούσαν τις off-road επιδόσεις του που ειναι για κλαματα οπως ολων των γερμανικών suv τα οποία ειναι με διαφορα τα χειροτερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Στο θέμα των off road επιδόσεων/ικανοτήτων έχουν γίνει αμέτρητες συζητήσεις. Υπάρχουν 4κίνητα που δεν βλέπουν ούτε χωματόδρομο κατα την διάρκεια της ζωής τους. Στις περισσότερες δε περιπτώσεις ο μόνος ουσιαστικός λόγος ύπαρξης που έχει είναι για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο και στις στροφές.
        Οταν θα έρθει το 2κίνητο 1,4 τότε περιμένω την υπερ-αποθέωση του που και πιο φτηνό θα είναι και θα έχει όλα τα άλλα χαρακτηριστικά του τωρινού ... όπως την premium εικόνα του.
        Η Haldex 4κίνηση είναι πάντως απο τις ικανές εκτός δρόμου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Οτιδήποτε αυτοκινητο ειναι πιο ευπροσδεκτο απο τα γερμανικα.
          Μετρια αξιοπιστια αυστηρά 2 χρονια εγγυηση λες και ειναι mp3 player και ο χειροτερος πιο συντηριτκός σχεδιασμος.

          Μου κάνει εντύπωση η αφάνταστη ευκολία με την οποία διατυπώνονται τέτοιου είδους αφορισμοί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Eγώ δεν το βλέπω αφορισμό . Πραγματικότητα το βλέπω . Και ξέχασε να πεί γιά τις τιμές των σέρβις που σε σκίζουν .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              εγω γιατι εχω ακομα εγγυηση?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης criuser έγραψε:
                Eγώ δεν το βλέπω αφορισμό . Πραγματικότητα το βλέπω . Και ξέχασε να πεί γιά τις τιμές των σέρβις που σε σκίζουν .

                τι εννοεις σκιζουν ?
                ρε παιδια μη λεμε υπερβολες

                ειναι πιασοκωλια σε καποια θεματα τα οποια μπορεις να παρακαμψεις και πλεον εχουν αρχισει σημαντικες εκπτωσεις αρκετοι απο αυτους

                επισης μπορω να αρχισω να θιγω διαφορα πραγματα που χρεωνουν πολυ ακριβα 'φθηνες' εταιρειες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pavlos23 last edited by

                  Ας αφήσουμε τα συγκριτικά MiTo vs DS3 και τα όποια άλλα συγκριτικά στην άκρη (όπως και το κόστος των service της κάθε εταιρείας) και ας επανέλθουμε στο θέμα μας. Δεν χρειάζεται με την παραμικρή ευκαιρία να πρέπει ο κάθε ένας να μιλάει για την προσωπική του εμπειρία ή ιστορία. Ο τίτλος του θέματος είναι ξεκάθαρος.[mod]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cruzakias last edited by

                    Φιλοι πιστευω οτι το Θεμα του ειδικου τυπου στην Ελλαδα εχει.. παρεξηγηθει οπως και γενικοτερα η δημοσιογραφια.Οταν πχ δουλευω στο γραφειο τυπου Γερμανικης φιρμας και παραλληλα σε ενα εντυπο που κρινω αυτη τη φιρμα...τι λετε ?? θα ειμαι αντικειμενικος??...Βεβαια αυτο ειναι υποθετικο σεναριο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jacob last edited by

                      Μαζί με το παραπάνω βάλτε και την περίπτωση να εργάζομαι σε αυτοκινητικό έντυπο και να γράφω κείμενα για διαδημίσεις που εμφανίζονται στο περιοδικό, ενώ παράλληλα να κάνω δοκιμές αυτών των αυτοκινήτων...Και άγιος να είμαι πως να είμαι αντικειμενικός

                      Γενικά, οι κρίσεις του αυτοκινητικού τύπου στην Ελλάδα είναι πολύ γενναιόδωρες και καθόλου αυστηρές. Οι δημοσιογράφοι έχουν κατεβάσει πολύ χαμηλά τον πήχυ. Για παράδειγμα, αν το αυτοκίνητο έχει 86 άλογα και ζυγίζει 1200 κιλά, μπορεί να υπάρχει σχόλιο ότι με 5 επιβάτες κανονικού βάρους και αποσκευές όσο χωράει το αυτοκίνητο, αυτό επιτάχυνε εν κινήσει ικανοποιητικότατα.

                      Άλλο παράδειγμα. Αν το αυτοκίνητο δεν πάει μια, λόγω αδύνατου κινητήρα και/ή μεγάλου βάρους, σχέσεων κλπ, το πολύ-πολύ να πουν ότι ο κινητήρας είναι 'οριακός'. Όπου διαβάζετε αυτή τη λέξη να ξέρετε ότι κατά 95% μιλάνε για απελπιστικά αργό αυτοκίνητο. 'Οριακός', όπως την έχω συναντήσει τη λέξη στον ελληνικό αυτοκιν. τύπο, κατά 95% σημαίνει 'ανεπαρκής', 'μείνετε μακριά'.

                      Αγγλικό τύπο που διάβαζα παλιότερα δεν καταλάβαινε τίποτα, τα έλεγε τσεκουράτα (με δεδομένο βέβαια ότι ορισμένες μάρκες έπεφταν στα μαλακά, έχουν κι αυτοί ένα soft tooth για ορισμένες μάρκες, όπως τουλάχιστον το αντιλαμβανόμουν εγώ).

                      Jacob

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        p_george last edited by

                        Eχει περασει προ πολλου ο καιρος που ο ειδικος τυπος εκανε test και οχι παρουσιασεις,
                        οπως περασε και η εποχη που οι ειδικοι γνωριζαν τι δοκιμαζαν και το εγραφαν.
                        Τωρα πια ζουμε στη εποχη του marketing και η δυναμη για καθε αυτοκινητο ειναι το ποσες διαφημισεις βαζει στο ειδικο τυπο, αναλογα με την ποσοτητα ειναι κατα κανονα και τα θετικα σχολια.
                        Μπορει ενα αυτοκινητο να ειναι απαραδεκτο αλλα στο τελος οι ομορφες γραμμες του αλλα και το image που κερδιζεις απο την αποκτηση του, να κανουν την αποκτηση του την τελεια επιλογη, τετοιες βλακειες διαβαζουμε καθημερινα.
                        Μεγαλο παραδειγμα οτι η δυναμη των Γερμανων κατασκευαστων δεν ειναι τα αυτοκινητα που φτιαχνουν αλλα ο τροπος που ελεγχουν τον ειδικο τυπο.
                        Ο ειδικος τυπος εχει εσοδα πρωταρχικα απο διαφημισεις και απο πωλησεις κατα δευτερο,(και αυτο μονο ο εντυπος)
                        ποσο αμεροληπτος μπορει να ειναι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pai-mei last edited by

                          Ο χρήστης p_george έγραψε:
                          Μεγαλο παραδειγμα οτι η δυναμη των Γερμανων κατασκευαστων δεν ειναι τα αυτοκινητα που φτιαχνουν αλλα ο τροπος που ελεγχουν τον ειδικο τυπο.

                          Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αποκλειστικά για τους Γερμανούς. Όλοι έχουν τις συμμαχίες τους και τους εχθρούς τους, σε ένα δίκτυο σχέσεων που αναπροσαρμόζεται διαρκώς. Ο αναγνώστης δεν έχει ιδέα τι παιχνίδια παίζονται από πίσω και δυστυχώς δεν μπορεί να ξέρει ποιό κείμενο απηχεί τίμια και ειλικρινά τις απόψεις του συντάκτη του -υπάρχουν και τέτοια- και σε ποιό έχει πέσει γραμμή, διακριτική στα σημεία ή σαρωτική.

                          Ειδικά για την Ελλάδα -αλλά και σε οποιαδήποτε χώρα δεν δραστηροποιούνται απ'ευθείας- οι κατασκευαστές δεν έχουν καμία απόλυτως ανάμειξη, κουμάντο κάνουν τα εγχώρια τμήματα pr-marketing των εισαγωγέων που διαχειρίζονται τα σχετικά κονδύλια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skorpio13 last edited by

                            Το εσωτερικό 'δεν εχει σημασια η μαρκα' μπορεί να μην αποτελεί αντικείμενο σπουδαίας σχεδιαστικής μελέτης, είναι όμως καλαίσθητο αισθητικά και κυρίως υπερ-ποιοτικό. (Απο αρθρο σε καποιο περιοδικο αυτοκινητου)
                            Εσεις τωρα τι καταλαβατε; Ειναι καλο αυτο το 'υπερ-ποιοτικο' ή πρεπει να προβληματισει το οτι δεν ειναι 'αντικειμενο σπουδαιας σχεδιαστικης μελετης';
                            Πραγματικα λυπαμαι τον γραφοντα το αρθρο. Αν σε καποια 'Α' ηλικια αναγκαζεται να ωραιοποιησει την ανυπαρξια. Εκτος κι αν ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              skorpio13 (καλώς ήρθες ) δεν βλέπω την αντίφαση ή την 'ωραιοποίηση της ανυπαρξίας' στην πρόταση που ανέφερες. Αν εξαιρέσει κανεις τον όρο 'υπερ-ποιοτικό' ο οποίος είναι λίγο άκομψος τότε που είναι το περίεργο?

                              Δεν μπορεί το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου να είναι ποιοτικό και αισθητικά αξιοπρεπές αλλά χωρίς κάποια σχεδιαστική καινοτομία ή βάθος?

                              Στην περιγραφή αυτή πιστεύω ταιριάζουν τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skorpio13 last edited by

                                Καλως σας βρηκα.
                                Το ανεφερα γιατι ολοι οι αγοραστες-καταναλωτες δεν λειτουργουν με τα ιδια κριτηρια. Υπαρχουν ανθρωποι που θα επηρεαστουν απο αρθρα που θα παρουσιαζουν το 'Χ' μοντελο σαν το καλυτερο συγκριτικα στην κατηγορια του αμβλυνοντας τις οποιες αδυναμιες του και προβαλλοντας τις οποιες αδυναμιες των ανταγωνιστων. Παραθετω μια ακομη 'αποψη' καποιου επαγγελματια:
                                ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

                                • Η ΟΨΗ, Η ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ (ΕΞΤΡΑ) ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ (.........)
                                • Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ (.......)
                                  Ποσο να προσπαθησει ακομα ο ανθρωπος ...
                                  Επειδη τυχαινει να εχω οδηγησει και τα δυο αυτοκινητα στα οποια αναφερεται το τεστ θεωρω (υποκειμενικα παντα ) οτι χρειαζεται τεραστια προσπαθεια για να καταληξεις σε τετοιο συμπερασμα.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elvet
                                  elvet last edited by

                                  Ο χρήστης skorpio13 έγραψε:
                                  Καλως σας βρηκα.
                                  Το ανεφερα γιατι ολοι οι αγοραστες-καταναλωτες δεν λειτουργουν με τα ιδια κριτηρια. Υπαρχουν ανθρωποι που θα επηρεαστουν απο αρθρα που θα παρουσιαζουν το 'Χ' μοντελο σαν το καλυτερο συγκριτικα στην κατηγορια του αμβλυνοντας τις οποιες αδυναμιες του και προβαλλοντας τις οποιες αδυναμιες των ανταγωνιστων. Παραθετω μια ακομη 'αποψη' καποιου επαγγελματια:
                                  ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

                                  • Η ΟΨΗ, Η ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ (ΕΞΤΡΑ) ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ (.........)
                                  • Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ (.......)
                                    Ποσο να προσπαθησει ακομα ο ανθρωπος ...
                                    Επειδη τυχαινει να εχω οδηγησει και τα δυο αυτοκινητα στα οποια αναφερεται το τεστ θεωρω (υποκειμενικα παντα ) οτι χρειαζεται τεραστια προσπαθεια για να καταληξεις σε τετοιο συμπερασμα.

                                  Αφού αυτά που παραθέτεις είναι αποσπάσματα από περιοδικό, και μάλιστα από ενυπόγραφα άρθρα, δε βλέπω το λόγο να μην αναφέρεις το περιοδικό και το αυτοκίνητο για να καταλαβαίνουμε κι εμείς

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης elvet έγραψε:
                                    Αφού αυτά που παραθέτεις είναι αποσπάσματα από περιοδικό, και μάλιστα από ενυπόγραφα άρθρα, δε βλέπω το λόγο να μην αναφέρεις το περιοδικό και το αυτοκίνητο για να καταλαβαίνουμε κι εμείς

                                    Από το http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=11353&pbreak=5 είναι.
                                    Εγώ πάντως δεν βλέπω κάτι 'μείον' σ'αυτό το σημείο του άρθρου! Το ταμπλό/κονσόλα του Astra είναι κάπως φλύαρο και πολύπλοκο για τα γούστα μου!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skorpio13 last edited by

                                      Δεν ανεφερα περιοδικο και μοντελα αυτοκινητων που συγκρινονταν γιατι παρεθεσα το κομματι αυτο θελοντας να δειξω τον τροπο παρουσιασης καποιων αυτοκινητων (ουσιαστικα, επιθετα που χρησιμοποιουνται), απο μεριδα του τυπου, που θεωρω οτι κρινονται μεροληπτικα. Σιγουρα η εικονα που αποκομιζει ο καθενας ειναι διαφορετικη (προσωπικα αισθανθηκα σαν να ημουν μεσα σε αυτοκινητο 15ετιας) αλλα θεωρω οτι στο συγκεκριμενο 'βαφτιζεται' απλοτητα (που αρεσει κι ολας στον γραφοντα το αρθρο, ειναι δηλαδη στα 'δυνατα' σημεια του αυτοκινητου) η παντελης ελλειψη φαντασιας-νεωτερισμου στο εσωτερικο του αυτοκινητου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jarnot last edited by

                                        Ο χρήστης elvet έγραψε:
                                        Αφού αυτά που παραθέτεις είναι αποσπάσματα από περιοδικό, και μάλιστα από ενυπόγραφα άρθρα...

                                        Χμ, οι δοκιμές πολλών περιοδικών δεν υπογράφονται από συγκεκριμένο συντάκτη αλλά από το περιοδικό γενικότερα. Μονάχα γνωριμίες, ταξίδια ή ειδικές δοκιμές (πχ αγωνιστικές) υπογράφονται συγκεκριμένα.
                                        Συμπεραίνω ότι μια ανυπόγραφη δοκιμή αποτελεί και γνώμη του περιοδικού στο σύνολό του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          skorpio13 όπως έχει ήδη αναφερθεί και στο τόπικ αυτό, πολλές φορές κάποιοι αναγνώστες 'θάβουν' ένα μοντέλο παρά το 'σπρώχνει' ο ειδικός τύπος και όπως μας απέδειξες μόλις το να μη λέει κάποιος ξεκάθαρα τι εννοεί δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο του ειδικού τύπου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pai-mei last edited by

                                            Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                                            Χμ, οι δοκιμές πολλών περιοδικών δεν υπογράφονται από συγκεκριμένο συντάκτη αλλά από το περιοδικό γενικότερα.

                                            Πολιτική η οποία μόνο προς την χαμηλότερη ποιότητα ενός άρθρου μπορεί να επιδράσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 22 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr