Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εγώ αυτό που διαπιστώνω είναι ...
οτιδήποτε ιαπωνικό ... συμπαθητικό αλλά δευτερο!
οτιδήποτε γαλλικό ... συμπαθητικό αλλά δευτερο!
οτιδήποτε ιταλικό ... συμπαθητικό αλλά δευτερο!
οτιδήποτε γερμανικό ... ακριβό αλλά πρώτο και με διαφορά!kia ceed / proceed (ηταν ΠΟΛΛΑ τα λεφτα....)
+1. Μάτι έβγαζε η περιπτωση του!
Θα προσθέσω και το Tiguan! Με oτιδήποτε τροχοφόρο και να έχει συγκριθεί είναι πρώτο!
Ικανοί κάποιοι ακόμα και σε συγκριτικό Alto vs Aygo ... το Tiguan να βγαλουν νικητή!Αξέχαστη για μένα αυτή η παρουσίαση: http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=459&page_id=1068
Οτιδήποτε αυτοκινητο ειναι πιο ευπροσδεκτο απο τα γερμανικα.
Μετρια αξιοπιστια αυστηρά 2 χρονια εγγυηση λες και ειναι mp3 player και ο χειροτερος πιο συντηριτκός σχεδιασμος.Πολυ θα το ηθελε η vw να φτιάξει μια ferrari η μια alfa 8c competizione αλλα ας βολευτει με τον σχεδιασμό golf facelift.
Οσο για τα συγκριτικά τεστ τα οποία κανουν ορισμενα άκρως 'αντικειμενικα' περιοδικα για το Tiguan,και τα αλλα γερμανικά μοντελα ουδέποτε ανέφεραν επιδόσεις εκτός δρόμου.Το μόνο που σχολιαζαν ηταν οτι εστριβε καλα και οτι στον δρομο ειχε καλη ποιότητα κυλισης.Και ως δια μαγείας έβγαινε πρώτο με κριτήρια τα οποία δεν αξιολογούσαν τις off-road επιδόσεις του που ειναι για κλαματα οπως ολων των γερμανικών suv τα οποία ειναι με διαφορα τα χειροτερα.