-
Η κοπέλα μου έχει το χιλιάρι τρικύλινδρο.
-
Όποια πληροφορία καλοδεχούμενη.
Πήρα το 1.3 αυτόματο 4χ4 με τα 102 άλογα του 2003.
-
Μπόινγκ! Τι να το κάνεις εσύ τέτοιο όχημα;
-
Πω πω σπάνιο αμαξάκι, αυτό που είναι στρογγυλεμένο είναι του 2003 σωστά; Καλοτάξιδο!
Κορυφαία επιλογή αν το πήρες για χαμάλη , νομίζω ξεπέρασες τον storm σε ψάξιμο !Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μπόινγκ! Τι να το κάνεις εσύ τέτοιο όχημα;Γιατί όχι; Με τα χειμερινά θα είναι το 2ο όχημα επιφυλακής στους χιονιάδες, μετά το Discovery.
Κορυφαία επιλογή αν το πήρες για χαμάλη , νομίζω ξεπέρασες τον storm σε ψάξιμο !
Βασικά μου έκατσε ως 2ο-3ο τρελό με 15 πόντους από το έδαφος, τετρακίνηση και λάστιχα M&S.
-
Έχει πολύ πλάκα το αυτοματάκι του...
-
Μετατροπέας ροπής;
-
Συνήθως πρώτα ρωτάνε κατόχους και μετά αγοράζουν. Εσύ το πήγες σε άλλο επίπεδο!!!
Καλοτάξιδο!!! -
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Είναι αρκετά γερά αμάξια, 700 ευρώ ζημιά μου είχε κάνει ένα και του είχε σπάσει μόνο το φανάρι.Σχολιάζω ποστ ... δεκαετίας, αλλά μάλλον κι αυτό με το φανάρι, 700€ ζημιά είχε πάθει...
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Γεια σας παιδιά! Να πω κι εγώ την εμπειρία μου μιας και είμαι κάτοχος του Sirion sporty 1.3 μοντέλο 2009. Είναι τέρας αξιοπιστίας όντας daihatsu. Δε μου έχει ζητήσει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια. Το προσέχω βέβαια αλλά πάντα με προβλημάτιζε το θέμα ανταλλακτικών. Δε ξέρω κατά ποσό η Argipan μπορεί να υποστηρίξει τα πάντα. Μου είχε περάσει από το μυαλό να το δώσω για να πάω σε κάτι πιο μεγάλο. Είχαν βρεθεί 2 αγοραστές πριν λίγο καιρό αλλά δε τα βρήκαμε στη τιμή. Πλέον το έχω πάρει απόφαση να το κρατήσω όσο πάει (και όπως το βλέπω,μάλλον θα μας θάψει ολους...).Απο διαφορά μαγαζιά που έχω ρωτήσει ,μου έχουν πει ότι τα ανταλλακτικά είναι θέμα,αλλά με λίγη υπομονή όλα βρίσκονται. Από τιμές δε ξέρω. Εξαρτάται τι ανταλλακτικό θέλει ο κάθε ένας.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάπου παίζει μια φωτογραφία στο φόρουμ με τον ορχο του Δία. Εκεί που είναι το Saab ήταν η μπέμπα και εκεί που είναι το sirion ήταν το xedos.
Πάντως όλα είναι ψαγμενα και ιδιαίτερα αμάξια.
Καλές βόλτες ταξίδια κλπ κλπ, Δία.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Καλοταξιδο Δία, πανέμορφο το βλέπω σε τέτοιο χρωμα. Ευκαιρία να τα στήσετε το iq του Τάσου.
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραίο το sirion, αξιόπιστο, οικονομικό, δεν σπάει, δεν χαλάει...
Καλοτάξιδο!...Εγώ πάντως δεν μπορώ να το δω σαν χαμάλι.
Μου φαίνεται φροντισμένο και ποιοτικό αμαξάκι και σίγουρα δεν είναι φτηνιάρικο σαν κάποια άλλα... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όποια πληροφορία καλοδεχούμενη.Πήρα το 1.3 αυτόματο 4χ4 με τα 102 άλογα του 2003.
Μερακλίδικο , το εννοώ , το μόνο που ξεχώριζε στην εποχή του. Κρατά μας ενήμερους για την ποιότητα και την ικανότητα της τετρακίνησης . Είναι δρόμου, η εκτός δρόμου ?
-
Ωραίο αμαξάκι με τα ινοξ του! [emoji16]
Η αξιοπιστία του και η ευκολία οδήγησης του του δίνουν τον τίτλο του 'χαμαλη'. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ωραίο αμαξάκι με τα ινοξ του! [emoji16]
Η αξιοπιστία του και η ευκολία οδήγησης του του δίνουν τον τίτλο του 'χαμαλη'.Χρήσιμα αυτά τα inox προστατευτικά.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Καλοτάξιδο.
Ενδιαφέρουσα ειδική περίπτωση, το άλλο αντίστοιχο ήταν το Subaru Justy 4X4 auto.
Θυμάμαι ακόμα τη δοκιμή από το περιοδικό του 1,0 όταν πρωτοβγήκε με τίτλο METRION! και είχε γίνει φασαρία από την αντιπροσωπεία, επιστολές κλπ -
H δική μου εμπειρία με το sirion 1.0 70 αλόγατα χειροκίνητο, είναι πως είναι ένα εξαιρετικό αυτοκινητάκι πόλης. Φοβερούς χώρους καμπίνας για την κατηγορία του. Η κοπέλα μου το έχει πάρει μεταχειρισμένο με 70.000 χιλιόμετρα, αλλά φέτος μαζί με το σέρβις χρειάστηκε κάποια αλλαγή στα προστινά ψαλίδια, δεν ξέρω ακριβώς τι αλλάχτηκε, αλλά μου φάνηκε περίεργο αν όντως είχε τόσα χιλιόμετρα(τώρα έχει 80.000). Βέβαια σε αυτό το αμαξάκι η κοπέλα μου έμαθε και μαθαίνει να οδηγάει και του έχει βγάλει την Παναγία οπότε όλα είναι πιθανά... Στα προσωπικά μείον για το αμαξάκι, θα έβαζα τον τραγικό επιλογέα ταχυτήτων, και την πολύ περίεργη αίσθηση του πεντάλ του γκαζιού. Μου φαίνεται πολύ διαφορετικό από ότι έχω οδηγήσει μέχρι τώρα. Πάντως και για επαρχία, ανταλλακτικά βρίσκει άνετα. Επίσης, έχω ανέβει όλο τον Έβρο με δαύτο οπότε, και πραγματικά εκπλήσει με τις επιδόσεις του σε δρόμο που απαιτεί ταχύτητα.
-
Ο χρήστης kouladi έγραψε:
Μετατροπέας ροπής;Ναι, πλανητικό 4άρι με μετατροπέα ροπής και κουμπάκια στο τιμόνι, αν θες να το παίξεις Προστ.
Συνήθως πρώτα ρωτάνε κατόχους και μετά αγοράζουν. Εσύ το πήγες σε άλλο επίπεδο!!!
Μανωλιό μου, αν έτυχε να προσέξεις ποτέ δεν ρώτησα. Πρώτα αγοράζω και μετά το ανακοινώνω.
Πλέον το έχω πάρει απόφαση να το κρατήσω όσο πάει
Επειδή έχω και Mazda, άλλη εταιρεία χωρίς αντιπροσώπευση μέχρι πρότινος, αλλά αντίστοιχης κορυφαίας ποιότητας, δεν τα φοβάμαι καθόλου αυτά και καλά θα κάνεις να το κρατήσεις.
Κάπου παίζει μια φωτογραφία στο φόρουμ με τον ορχο του Δία. Εκεί που είναι το Saab ήταν η μπέμπα και εκεί που είναι το sirion ήταν το xedos.
Την BMW, να ζήσουμε να την θυμόμαστε...
Το Xedos όμως φαίνεται και σε αυτήν την φωτο, είναι δίπλα στο Saab.Καλές βόλτες ταξίδια κλπ κλπ, Δία.
Ευχαριστώ και αντεύχομαι!
Καλοταξιδο Δία, πανέμορφο το βλέπω σε τέτοιο χρωμα. Ευκαιρία να τα στήσετε το iq του Τάσου.
Να είσαι καλά Μπίλλη μου!
Του Τάσου είναι χειροκίνητο, δεν θυμάμαι; Έχω πολλή περισσότερη δύναμη, αλλά με σφάζει το αυτόματο και η τετρακίνηση.Καλοτάξιδο!...
Ευχαριστώ φίλε.
Μου φαίνεται φροντισμένο και ποιοτικό αμαξάκι και σίγουρα δεν είναι φτηνιάρικο σαν κάποια άλλα...
Δυστυχώς είναι καταχτυπημένο εξωτερικά. Μόνο ο ουρανός πρέπει να είναι απείραχτος. Αλλά μηχανικά φαίνεται καλό.
Κρατά μας ενήμερους για την ποιότητα και την ικανότητα της τετρακίνησης . Είναι δρόμου, η εκτός δρόμου ?
Θα γράψω ραπόρτο όταν το δοκιμάσω για τα καλά. Θεωρώ ότι η τετρακίνησή του είναι για τα βασικά, όχι για τίποτα πολύ δύσκολο. Βέβαια εγώ έχω και τα υψηλότερα κριτήρια σε αυτόν τον τομέα, όντας κάτοχος LR με 3 διαφορικά, κοντές σχέσεις, μπλοκέ κλπ.
Η αξιοπιστία του και η ευκολία οδήγησης του του δίνουν τον τίτλο του 'χαμαλη'.
Τα ίνοξ βέβαια το κάνουν αρχοντοχαμάλη.
Χρήσιμα αυτά τα inox προστατευτικά.
Καλοτάξιδο.
Ευχαριστώ Μανώλη.
Ενδιαφέρουσα ειδική περίπτωση, το άλλο αντίστοιχο ήταν το Subaru Justy 4X4 auto.
Όντως και ίσως την Subaru να την συμπαθώ πιο πολύ, αλλά νομίζω το Justy ήταν μια γενιά πίσω σε τεχνολογία (mid '90s).
τον τραγικό επιλογέα ταχυτήτων
Κάτι που ποτέ δεν θα ζήσω, καθότι αυτόματο.
-
Οι μικροί Ιάπωνες κατασκευαστες Subaru, Suzuki και Daihatsu σαν ειδικοί στην 4κινηση πάντα είχαν μια τέτοια ειδική έκδοση. Δεν έσπαγαν ταμεία αλλά τσιμπουσαν ένα κομματάκι κόσμου που ήθελε supermini ελαφρώς υπερυψωμενο σε σχέση με τα 2κινητα και δεν ήθελε να πάει σε Jimny, Terios κλπ.
Έτσι αντίστοιχο με το Justy 4wd θυμάμαι στο Swift 1.3 4×4 ο ελληνικός ειδικός τύπος να αναρωτιέται τον λόγο ύπαρξης του ...
daihatsu sirion 1,3:αξίζει η αγορά του?