-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Είναι το ιδανικό εξαρτημα για δημιουργία τριγμών...Σπάνια ακούς τριγμούς απο τέτοια σημεία πλέον...
-
Ομορφο.Παντος ειναι ποιο ομορφο απο Α8 και Α4 αν και μοιαζει κατα πολυ.
-
κι εγώ το βρίσκω πολύ κομψό...!
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Είναι το ιδανικό εξαρτημα για δημιουργία τριγμών...
Σπάνια ακούς τριγμούς απο τέτοια σημεία πλέον...
Σε λιμουζίνες σαν το Α6, πιθανόν όχι, αλλά σε σπορ μοντέλα που είναι σκληρά, εύκολα...
Παθών...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Είναι το ιδανικό εξαρτημα για δημιουργία τριγμών...
Σπάνια ακούς τριγμούς απο τέτοια σημεία πλέον...
Σε λιμουζίνες σαν το Α6, πιθανόν όχι, αλλά σε σπορ μοντέλα που είναι σκληρά, εύκολα...
Παθών...
Εντάξει ο χρόνος δεν είναι και ο καλύτερος φίλος του αυτοκινήτου γενικά... ειδικά σε σπορ μοντέλα (και αν είναι και ανοιχτά ακόμα χειρότερα)...
Παρ'ολα αυτά τα αυτοκίνητα της τελευταίας γενιας (δηλαδή που να έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία 3-4 χρόνια) τα πάνε μέχρι στιγμής πολύ καλύτερα σε αυτόν τον τομέα (τουλάχιστον όσον αφορά συγκεκριμένες εταιρίες)...
Ο χρόνος θα δείξει... -
...To βρισκω εξαιιρετικο!
Ανετα θα το επελεγα εναντι της Ε-class, και πιθανοτατα και σε σχεση με την 5αρα, χαρις την ποικιλια κινητηρων, αλλα
και την δυνατοτητα 4κινησης.
Πλεον με την βασικη(?) υβριδικη εκδοση του 2λιτρου/211ps συν τον ηλεκτροκινητηρα των 40ps περιπου, πιστευω θα κλεψει
εκκλησιες, στην κατηγορια γενικοτερα.
Οσον αφορα την σχεδιαση του, ειδικα το μπροστινο μερος, εχει την επιθετικοτητα που ελειπε απο το υπαρχον μοντελο.
Προφιλ ειναι μια καλοσχεδιασμενη, μεγαλυτερη και πιο δυναμικη εκδοση Α4, το πισω μερος ειναι λιτο και απεριτο, με ομορφη
την τοξοειδη αναγλυφη αεροτομη, ως προεκταση στο τελειωμα του πορτμπαγκαζ.
Εσωτερικα θα ψηφιζα ενα πιο ζεστο εσωτερικο, με τα ξυλα, καφε δερμα πιθανοτατα, και τριακτινο φυσικα τιμονι. -
1 σε RS6 Avant τυλιξτε μου παρακαλω χωρις σηματακια. Θα γινουν και οι δρομοι ΕΟ μεχρι το 2014 και θα πηγαινουμε Γιαννενα για καφε
-
New Audi A6: Design Gallery
Η σχεδιαστική εξέλιξη του μοντέλου
http://www.carbodydesign.com/2010/12/new-audi-a6-design-gallery/ -
Ωραίες φωτό!
http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/T ... -A6-38.jpg
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... udi-a6.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/T ... -A6-29.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/T ... -A6-31.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/T ... i-A6-6.jpg -
Συγκρατημένη κομψότητα
Μία ερώτηση technik. Στην πρώτη φωτογραφία (του εσωτερικού) δεν βρίσκεις ότι το κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας θυμίζει πολύ BMW?
-
Οι τιμές του νέου A6 Sedan:
2.0 TFSI 180 HP 46900
2.0 TFSI 180 HP MULTITRONIC LIMITED 49900
2.0 TFSI 180 HP MULTITRONIC 56250
2.8 FSI 52400
3.0 TFSI QUATTRO S-TRONIC 78900
2.0 TDI 177 HP 49400 -
-edit-
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Ποιός θα περίμενε ότι η Audi θα έπαιρνε κεφάλι απ' την BMW σε θέματα σχεδίασης.Πότε έγινε αυτό? Έχεις λινκ?
-
Η BMW πάει από το κακό στο χειρότερο αλλά το νέο Α6 πιστεύω είναι το πιο άσχημο Audi μαζί με το Q3 αυτή τη στιγμή και σε μία τόσο άσχημη γκάμα αυτό είναι επίτευγμα. Ειδικά από τα 3/4 πίσω το Α6 μοιάζει εντελώς παραμορφωμένο
-
-edit-
-
Αν έχει διαφορά τιμής από τα Α8, Α7 θα έχει νόημα και θα σαρώσει σε πωλήσεις. Αν έχει ας πούμε μόλις 10000 ευρώ διαφορα θα είναι εντελώς χαζή η επιλογή του Α6 καθώς το Α7 είναι όνειρο και το Α8 λίμο κανονική. Τώρα ναι η BMW χαλάει σχεδιαστικά πιστεύω και το νέο Audi Q3 και το Q5 είναι χάλαια εμφανισιακά.
-
Κουβαδακι μπροστα στο A7 ..
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Οι τιμές του νέου A6 Sedan:2.0 TFSI 180 HP 46900
2.0 TFSI 180 HP MULTITRONIC LIMITED 49900
2.0 TFSI 180 HP MULTITRONIC 56250
2.8 FSI 52400
3.0 TFSI QUATTRO S-TRONIC 78900
2.0 TDI 177 HP 49400Συγγνώμη το Α7 γιατί στην ίδια έκδοση κάνει 100κ?Τι διαφορές έχουν τα 2 αμάξια?(εκτός της εμφάνισης)
-
Μεταξύ άλλων και ... Image. To ένα ανταγωνίζεται την CLS και το άλλο την Eclass. Δεν το πλασσάρουν σαν 5θυρο Α6.
Nέο Audi A6 (C7)