Latest posts made by morpheus
-
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S ...τελευταιο update για την 228i? Καμμια βολτα σε καλη διαδρομη, πρωτα 'στραμπουληγματα'?
Πολλές βόλτες σε γαμάτες διαδρομές...
Σκέψου μόνο ότι σε ένα μήνα ακριβώς έγραψε πάνω από 3.500χλμ...
Θα κάνω ένα review με την πρώτη ευκαιρία... -
RE: BMW FORUM
Παραπάνω αναφέρομαι στον Ν20 της 220 (185).
Οι 125 και 228 όντως είναι το ίδιο μοτέρ με διαφορετική χαρτογράφηση. -
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εξαλλου μονο μυστικο δεν ειναι πλεον οτι σε αρκετες 'βασικες' εκδοσεις ιπποδυναμης, σε καμποσα μοντελα της Bmw και οχι μονο, το τελικο αποτελεσμα εχει προκυψει με detuned ρυθμισεις χαρτογραφησης, ωστε να προκυπτουν περισσοτερες απο μια εκδοσεις, απο πλευρας ισχυος, απο τον ιδιο ακριβως κινητηρα
(πχ ο Ν13 στις pre fl F20 με 136/170 ps με την ιδια τουρμπινα, αλλα και ο 2λιτρος Ν20 με 184/218/245ps πριν το fl της 3αρας)Για τον Ν13 δεν ξέρω, αλλά για τον Ν20 δεν είναι ακριβώς έτσι
Είναι κοινοί σαν βάση αλλά έχουν διαφορές (άλλη συμπίεση, διαφορετικά πιστόνια) οπότε σίγουρα δεν είναι ακριβώς ίδιοι...
Προφανώς αυτός είναι και ο λόγος που οι 'safe' βελτιωτές πάνε τον 185άρη στα 230-240 και όχι 300+ που πάνε τον 245. -
RE: BMW FORUM
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Βορεια προαστεια -Γλυφαδα- Βαρκιζα σε γρηγορους ρυθμους εχω 7.6 πηγαινε-ελα και με αρκετη κινηση. Πιθανο να μην εχουν μεγαλη διαφορα στην καταναλωση το 1.5 με το 2.0 γιατι το βαρος που εχουν να κινησουν ειναι παρομοιο.Καθε γκαζια ποναει στον 1.5 πιθανολογω γιατι εχει μεγαλο μπουστ σε σχεση με αλλα τουρμπο.
Μεγάλο μπούστ ο 1,5lt με τα 135hp (90hp/lt) σε σχέση με άλλα τούρμπο...?
Και που τα πάει τα υπόλοιπα άλογα...?Το ακριβώς αντίθετο θα έλεγα...
Για να έχει αυτή την απόδοση δουλεύει πάρα πολύ χαλαρά.
Χωρίς να γνωρίζω το ακριβές νούμερο είμαι σίγουρος πως ούτε καν πλησιάζει το 1bar. -
RE: BMW FORUM
Αν το στρώνεις και είσαι γενικά στο χαλαρό, είναι πολλά για τον 1.5lt (εκτός αν περνάς όλη τη μέρα κολλημένος στην κίνηση).
Αν το πατάς λιγάκι είναι μια χαρά...Τόσο και λιγότερο (9,2) είχα με τη 228 στα πρώτα 1500χλμ με ρυθμούς 'στρωσίματος'.
(τώρα που στρώθηκε βέβαια χέστηκα για την κατανάλωση ) -
RE: BMW FORUM
Ότι είναι μαλάκες.
Συνηθισμένη παράλειψη κατά την προετοιμασία παράδοσης αλλά ποτέ δεν χώνεψα πως γίνεται να τα ξεχνάνε τόσο συχνά...
Κάποιοι δεν το παίρνουν ποτέ χαμπάρι και οδηγουν έτσι για καιρό...ΥΓ: Και πιθανόν να είναι αυτό η αιτία που η m ανάρτηση σου φάνηκε πολύ σκληρή
-
Λεβιές Ταχυτήτων BMW M-Performance
Πωλείται original M-Performance λεβιές ταχυτήτων (manual) Alcantara / Carbon.
http://www.shopbmwusa.com/PRODUCT/4497/ ... SHIFT-KNOBΠρακτικά καινούριος (φορέθηκε για 5 μέρες) και αγορασμένος από Σπανό (Part Number 25112222529) στις 24/12
Είναι σετ με τη φούσκα του, επίσης alcantara, και κάνει για BMW σειρά 1 & 2Τον δίνω γιατί δυστυχώς δεν με βόλεψε το σχήμα στο χέρι μου (έχω συνηθίσει σε μπίλια).
Τιμή καινούριου 230e
Τον δίνω 150e -
RE: Λεβιές Ταχυτήτων BMW M-Performance
Πωλείται original M-Performance λεβιές ταχυτήτων (manual) Alcantara / Carbon.
http://www.shopbmwusa.com/PRODUCT/4497/ ... SHIFT-KNOBΠρακτικά καινούριος (φορέθηκε για 5 μέρες) και αγορασμένος από Σπανό (Part Number 25112222529) στις 24/12
Είναι σετ με τη φούσκα του, επίσης alcantara, και κάνει για BMW σειρά 1 & 2Τον δίνω γιατί δυστυχώς δεν με βόλεψε το σχήμα στο χέρι μου (έχω συνηθίσει σε μπίλια).
Τιμή καινούριου 230e
Τον δίνω 150e