-
Καλησπέρα σας! Νέα οδηγός εδώ, πήρα ένα matiz 2006 και διαπίστωσα ότι δεν ανάβει το λαμπάκι του χειρόφρενου όταν είναι "δεμένο". Το αμάξι δεν κουνιέται, το τσεκαρα. Ανάβει μόλις βάλω μπρος και μετά σβήνει, πριν κατεβάσω χειρόφρενο. Τα φώτα σας παρακαλώ! Ευχαριστώ!
-
@sk912 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Καλησπέρα σας! Νέα οδηγός εδώ, πήρα ένα matiz 2006 και διαπίστωσα ότι δεν ανάβει το λαμπάκι του χειρόφρενου όταν είναι "δεμένο". Το αμάξι δεν κουνιέται, το τσεκαρα. Ανάβει μόλις βάλω μπρος και μετά σβήνει, πριν κατεβάσω χειρόφρενο. Τα φώτα σας παρακαλώ! Ευχαριστώ!
νεα οδηγε
αυτο δεν ειναι σοβαρο προβλημα
αναβει οταν ξεκιναει η μηχανη για διαγνωστικο ελεγχο, δηλαδη να σου δειξει οτι δεν εχει καει το λαμπακι και μετα σβηνει γιατι η επαφη που οδηγει στο χειροφρενο εχει χαλασει οποτε και δεν εχεις ενδειξη
επειδη πηρες το συγκεκριμενο μοντελο και επειδη εχω τραγικη ιστορια με αυτο πρεπει για τη δικη σου ασφαλεια αμεσως να πας σε ενα μηχανικο και να δεις τι μαρκα ειναι η μοναδα ABS
τα matiz αυτης της χρονολογιας και μεχρι το τελος του 2009 νομιζω, αλλα τα παλια σιγουρα, εχουν προβληματικη μοναδα abs που πρακτικα σημαινει οτι καποιες φορες μπορει να πατας το φρενο και αυτο να μην πιανει καθολου. μα καθολου. εχουν γινει πολλα τετοια ατυχηματα. το υπουργειο μεταφορων εχει βγαλει υποχρεωτικη ανακληση για αντικατασταση της μοναδας abs με bosch, η αρχικη ειναι καποια κινεζικη.
πρεπει να το δεις γιατι ειναι θεμα ασφαλειας.
μην ακουσεις μαστορια να σου λενε ιστοριες, μπορεις να δεις στο υπουργειο μεταφορων την ανακληση, θυμαμαι σαν παθων το ονομα της υπαλληλου 'κα Παλαμάρη'
δες εδω
https://www.newsbeast.gr/car/arthro/290925/anakaloudai-autokinita-chevrolet -
Σχετικά με κοτσαδόρο (θέλω για ποδήλατα), παίζει να πέσιε κανένας από πίσω σου και να κάνει μεγαλύτερη ζημιά απ ότι θα έπρεπε; Δεν έχω καταλάβει ακριβώς που πιάνει, πως, κλπ.
-
Μπορεί να ακουστεί παράξενο...
Προχτές το πρωί πήρα το VW Golf IV 1.6 ενός φίλου(μοντέλο 2001 με lpg)να το πάω σε ένα μαγαζί με αξεσουάρ/ανταλλακτικά αυτοκινήτων.Είχε κανονίσει κάποιες μέρες πριν να το πάει να του αλλάξουν υαλοκαθαριστήρες και μπαταρία και λόγω προβλήματος το άφησε σε εμένα.Τέλος πάντων,πριν πάω σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο και έβαλα 10 ευρώ βενζίνη.Πάω μετά στο κατάστημα.Βάλανε τους υαλοκαθαριστήρες,ΟΚ.Βάλανε και την μπαταρία.Τους δυσκόλεψε λίγο βέβαια το βγάλε/βάλε γιατί ακριβώς από πάνω(προς το παρ-μπριζ)είναι τοποθετημένος ο πνεύμονας του lpg.Στο γυρισμό,μετά από 5 χιλιόμετρα,για περίπου 100 μέτρα νόμιζα πως μύριζα βενζίνη στην καμπίνα...μετά όμως από 100 μέτρα όλα ΟΚ.Έκανα άλλα 7 χιλιόμετρα και δεν ξαναμύρισε κάτι(μπορεί όμως να ήτανε και ιδέα μου ότι μύρισε αυτά τα 100 μέτρα).Ένα ακόμα παράλογο είναι ότι 2 χιλιόμετρα πριν το παραδώσω άκουσα ένα μπαμ από τα αριστερά.Κατέβηκα κάτω,έλεγξα πόρτες-φτερά-ζάντες-λάστιχα τα πάντα,έσκυψα και λίγο από κάτω να δω αμορτισέρ κλπ όλα εντάξει.Βέβαια τότε βρίσκονταν αρκετά κοντά μια μηχανή μεγάλου κυβισμού οπότε το μπαμ μπορεί να ήταν από αυτή ή κάτι άλλο.Το αμάξι πάντως πήγαινε κανονικά.
Όσον αφορά την υποψία οσμής βενζίνης,τι παίζει?Ο βενζινάς δεν κούμπωσε καλά την τάπα(δεν την είδα)?Κάνανε καμιά στραβή στο μαγαζί όταν βγάλανε/βάλανε την μπαταρία?Αν και δεν νομίζω ότι ο πνεύμονας του υγραερίου έχει καμιά σχέση,με βενζίνη το πήγαινα και τα εξαρτήματα της βενζίνης δεν βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία.Ή είναι κάτι άλλο?
Το Γκολφ δεν έχει μετακινηθεί από χτες.Ποιά σημεία να ελέγξουμε για τυχόν διαρροή πριν το πάμε συνεργείο?Τάπα σίγουρα.Μετά μπεκιέρα(κάτω από το ψευτοκάπακο)και σωληνάκια,αντλία και να δούμε αν υπάρχουν σταγόνες στον κινητήρα και εκεί που είναι παρκαρισμένο? -
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Μπορεί να ακουστεί παράξενο...
Προχτές το πρωί πήρα το VW Golf IV 1.6 ενός φίλου(μοντέλο 2001 με lpg)να το πάω σε ένα μαγαζί με αξεσουάρ/ανταλλακτικά αυτοκινήτων.Είχε κανονίσει κάποιες μέρες πριν να το πάει να του αλλάξουν υαλοκαθαριστήρες και μπαταρία και λόγω προβλήματος το άφησε σε εμένα.Τέλος πάντων,πριν πάω σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο και έβαλα 10 ευρώ βενζίνη.Πάω μετά στο κατάστημα.Βάλανε τους υαλοκαθαριστήρες,ΟΚ.Βάλανε και την μπαταρία.Τους δυσκόλεψε λίγο βέβαια το βγάλε/βάλε γιατί ακριβώς από πάνω(προς το παρ-μπριζ)είναι τοποθετημένος ο πνεύμονας του lpg.Στο γυρισμό,μετά από 5 χιλιόμετρα,για περίπου 100 μέτρα νόμιζα πως μύριζα βενζίνη στην καμπίνα...μετά όμως από 100 μέτρα όλα ΟΚ.Έκανα άλλα 7 χιλιόμετρα και δεν ξαναμύρισε κάτι(μπορεί όμως να ήτανε και ιδέα μου ότι μύρισε αυτά τα 100 μέτρα).Ένα ακόμα παράλογο είναι ότι 2 χιλιόμετρα πριν το παραδώσω άκουσα ένα μπαμ από τα αριστερά.Κατέβηκα κάτω,έλεγξα πόρτες-φτερά-ζάντες-λάστιχα τα πάντα,έσκυψα και λίγο από κάτω να δω αμορτισέρ κλπ όλα εντάξει.Βέβαια τότε βρίσκονταν αρκετά κοντά μια μηχανή μεγάλου κυβισμού οπότε το μπαμ μπορεί να ήταν από αυτή ή κάτι άλλο.Το αμάξι πάντως πήγαινε κανονικά.
Όσον αφορά την υποψία οσμής βενζίνης,τι παίζει?Ο βενζινάς δεν κούμπωσε καλά την τάπα(δεν την είδα)?Κάνανε καμιά στραβή στο μαγαζί όταν βγάλανε/βάλανε την μπαταρία?Αν και δεν νομίζω ότι ο πνεύμονας του υγραερίου έχει καμιά σχέση,με βενζίνη το πήγαινα και τα εξαρτήματα της βενζίνης δεν βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία.Ή είναι κάτι άλλο?
Το Γκολφ δεν έχει μετακινηθεί από χτες.Ποιά σημεία να ελέγξουμε για τυχόν διαρροή πριν το πάμε συνεργείο?Τάπα σίγουρα.Μετά μπεκιέρα(κάτω από το ψευτοκάπακο)και σωληνάκια,αντλία και να δούμε αν υπάρχουν σταγόνες στον κινητήρα και εκεί που είναι παρκαρισμένο?Δείτε κάτω από το πίσω κάθισμα αν έχει ραγίσει η αντλία βενζίνης.
Γιατί κυκλοφορούσες με βενζίνη? -
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Μπορεί να ακουστεί παράξενο...
Προχτές το πρωί πήρα το VW Golf IV 1.6 ενός φίλου(μοντέλο 2001 με lpg)να το πάω σε ένα μαγαζί με αξεσουάρ/ανταλλακτικά αυτοκινήτων.Είχε κανονίσει κάποιες μέρες πριν να το πάει να του αλλάξουν υαλοκαθαριστήρες και μπαταρία και λόγω προβλήματος το άφησε σε εμένα.Τέλος πάντων,πριν πάω σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο και έβαλα 10 ευρώ βενζίνη.Πάω μετά στο κατάστημα.Βάλανε τους υαλοκαθαριστήρες,ΟΚ.Βάλανε και την μπαταρία.Τους δυσκόλεψε λίγο βέβαια το βγάλε/βάλε γιατί ακριβώς από πάνω(προς το παρ-μπριζ)είναι τοποθετημένος ο πνεύμονας του lpg.Στο γυρισμό,μετά από 5 χιλιόμετρα,για περίπου 100 μέτρα νόμιζα πως μύριζα βενζίνη στην καμπίνα...μετά όμως από 100 μέτρα όλα ΟΚ.Έκανα άλλα 7 χιλιόμετρα και δεν ξαναμύρισε κάτι(μπορεί όμως να ήτανε και ιδέα μου ότι μύρισε αυτά τα 100 μέτρα).Ένα ακόμα παράλογο είναι ότι 2 χιλιόμετρα πριν το παραδώσω άκουσα ένα μπαμ από τα αριστερά.Κατέβηκα κάτω,έλεγξα πόρτες-φτερά-ζάντες-λάστιχα τα πάντα,έσκυψα και λίγο από κάτω να δω αμορτισέρ κλπ όλα εντάξει.Βέβαια τότε βρίσκονταν αρκετά κοντά μια μηχανή μεγάλου κυβισμού οπότε το μπαμ μπορεί να ήταν από αυτή ή κάτι άλλο.Το αμάξι πάντως πήγαινε κανονικά.
Όσον αφορά την υποψία οσμής βενζίνης,τι παίζει?Ο βενζινάς δεν κούμπωσε καλά την τάπα(δεν την είδα)?Κάνανε καμιά στραβή στο μαγαζί όταν βγάλανε/βάλανε την μπαταρία?Αν και δεν νομίζω ότι ο πνεύμονας του υγραερίου έχει καμιά σχέση,με βενζίνη το πήγαινα και τα εξαρτήματα της βενζίνης δεν βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία.Ή είναι κάτι άλλο?
Το Γκολφ δεν έχει μετακινηθεί από χτες.Ποιά σημεία να ελέγξουμε για τυχόν διαρροή πριν το πάμε συνεργείο?Τάπα σίγουρα.Μετά μπεκιέρα(κάτω από το ψευτοκάπακο)και σωληνάκια,αντλία και να δούμε αν υπάρχουν σταγόνες στον κινητήρα και εκεί που είναι παρκαρισμένο?Δείτε κάτω από το πίσω κάθισμα αν έχει ραγίσει η αντλία βενζίνης.
Γιατί κυκλοφορούσες με βενζίνη?Επειδή το lpg είχε φτάσει 1/4.Καλό είναι να μην το λειτουργούμε με τόσο λίγο καύσιμο(από όσο ξέρω,το καλό είναι να είναι από 1/2 και πάνω).
Η αντλία έχει αλλαχτεί προ διετίας,αν αυτό σημαίνει κάτι.
Μπορεί βέβαια να είναι και ιδέα μου.Υπόψιν ότι αυτό συνέβη για 100 μέτρα(αν είχε πρόβλημα θα μύριζε παραπάνω νομίζω)και μπορεί να ήταν κάτι στην ατμόσφαιρα.
Αν παίζει κάποιο ρόλο,κοντά στο σημείο που το μύρισα βρίσκεται ένα βενζινάδικο(όχι αυτό που έβαλα).
Το να μην έκλεισε καλά την τάπα ο βενζινάς ή να κάναν κάτι στην αλλαγή μπαταρίας(επειδή όπως είπα τους δυσκόλεψε το βγάλε-βάλε λόγω πνεύμονα lpg)παίζει ή όχι?
Αν και όπως είπα,δεν νομίζω κάποιο εξάρτημα που σχετίζεται με την βενζίνη να βρίσκεται κοντά στο σημείο που είναι η μπαταρία και ο πνεύμονας lpg..
Τώρα που είναι σβηστό,το να ελέγξουμε από κάτω για τυχόν διαρροή,αν έχει πέσει υγρό στην άσφαλτο ή αν η στάθμη της βενζίνης έχει μείνει εκεί που ήταν ή όχι είναι καλή ιδέα? -
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Μπορεί να ακουστεί παράξενο...
Προχτές το πρωί πήρα το VW Golf IV 1.6 ενός φίλου(μοντέλο 2001 με lpg)να το πάω σε ένα μαγαζί με αξεσουάρ/ανταλλακτικά αυτοκινήτων.Είχε κανονίσει κάποιες μέρες πριν να το πάει να του αλλάξουν υαλοκαθαριστήρες και μπαταρία και λόγω προβλήματος το άφησε σε εμένα.Τέλος πάντων,πριν πάω σταμάτησα σε ένα βενζινάδικο και έβαλα 10 ευρώ βενζίνη.Πάω μετά στο κατάστημα.Βάλανε τους υαλοκαθαριστήρες,ΟΚ.Βάλανε και την μπαταρία.Τους δυσκόλεψε λίγο βέβαια το βγάλε/βάλε γιατί ακριβώς από πάνω(προς το παρ-μπριζ)είναι τοποθετημένος ο πνεύμονας του lpg.Στο γυρισμό,μετά από 5 χιλιόμετρα,για περίπου 100 μέτρα νόμιζα πως μύριζα βενζίνη στην καμπίνα...μετά όμως από 100 μέτρα όλα ΟΚ.Έκανα άλλα 7 χιλιόμετρα και δεν ξαναμύρισε κάτι(μπορεί όμως να ήτανε και ιδέα μου ότι μύρισε αυτά τα 100 μέτρα).Ένα ακόμα παράλογο είναι ότι 2 χιλιόμετρα πριν το παραδώσω άκουσα ένα μπαμ από τα αριστερά.Κατέβηκα κάτω,έλεγξα πόρτες-φτερά-ζάντες-λάστιχα τα πάντα,έσκυψα και λίγο από κάτω να δω αμορτισέρ κλπ όλα εντάξει.Βέβαια τότε βρίσκονταν αρκετά κοντά μια μηχανή μεγάλου κυβισμού οπότε το μπαμ μπορεί να ήταν από αυτή ή κάτι άλλο.Το αμάξι πάντως πήγαινε κανονικά.
Όσον αφορά την υποψία οσμής βενζίνης,τι παίζει?Ο βενζινάς δεν κούμπωσε καλά την τάπα(δεν την είδα)?Κάνανε καμιά στραβή στο μαγαζί όταν βγάλανε/βάλανε την μπαταρία?Αν και δεν νομίζω ότι ο πνεύμονας του υγραερίου έχει καμιά σχέση,με βενζίνη το πήγαινα και τα εξαρτήματα της βενζίνης δεν βρίσκονται δίπλα στην μπαταρία.Ή είναι κάτι άλλο?
Το Γκολφ δεν έχει μετακινηθεί από χτες.Ποιά σημεία να ελέγξουμε για τυχόν διαρροή πριν το πάμε συνεργείο?Τάπα σίγουρα.Μετά μπεκιέρα(κάτω από το ψευτοκάπακο)και σωληνάκια,αντλία και να δούμε αν υπάρχουν σταγόνες στον κινητήρα και εκεί που είναι παρκαρισμένο?Δείτε κάτω από το πίσω κάθισμα αν έχει ραγίσει η αντλία βενζίνης.
Γιατί κυκλοφορούσες με βενζίνη?Επειδή το lpg είχε φτάσει 1/4.Καλό είναι να μην το λειτουργούμε με τόσο λίγο καύσιμο(από όσο ξέρω,το καλό είναι να είναι από 1/2 και πάνω).
Η αντλία έχει αλλαχτεί προ διετίας,αν αυτό σημαίνει κάτι.
Μπορεί βέβαια να είναι και ιδέα μου.Υπόψιν ότι αυτό συνέβη για 100 μέτρα(αν είχε πρόβλημα θα μύριζε παραπάνω νομίζω)και μπορεί να ήταν κάτι στην ατμόσφαιρα.
Αν παίζει κάποιο ρόλο,κοντά στο σημείο που το μύρισα βρίσκεται ένα βενζινάδικο(όχι αυτό που έβαλα).
Το να μην έκλεισε καλά την τάπα ο βενζινάς ή να κάναν κάτι στην αλλαγή μπαταρίας(επειδή όπως είπα τους δυσκόλεψε το βγάλε-βάλε λόγω πνεύμονα lpg)παίζει ή όχι?
Αν και όπως είπα,δεν νομίζω κάποιο εξάρτημα που σχετίζεται με την βενζίνη να βρίσκεται κοντά στο σημείο που είναι η μπαταρία και ο πνεύμονας lpg..
Τώρα που είναι σβηστό,το να ελέγξουμε από κάτω για τυχόν διαρροή,αν έχει πέσει υγρό στην άσφαλτο ή αν η στάθμη της βενζίνης έχει μείνει εκεί που ήταν ή όχι είναι καλή ιδέα?Κάψτε lpg μόνιμα ούτε μέτρο με βενζίνη δεν αξίζει
-
Hi everyone, thanks to this post and the people who replied to the message, I learned a lot in this post.
-
@nvnx said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Hi everyone, thanks to this post and the people who replied to the message, I learned a lot in this post.
-
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucket -
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΡε θεουλα, τι έκανες;;;;
Πολύ ψάξιμο για να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο!!!
Γνώση συνεπειών των αλλαγών σε δομή του οχήματος!!!
Μπράβο!!!Υγ. Τα σημεία που φαίνεται να περίμεναν για μπάρες, μήπως όντως περίμεναν;;; Είχαν εκδόσεις για αγώνες τουρισμού αυτά αν θυμάμαι καλά!
-
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
-
@nickthetrib said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΡε θεουλα, τι έκανες;;;;
Πολύ ψάξιμο για να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο!!!
Γνώση συνεπειών των αλλαγών σε δομή του οχήματος!!!
Μπράβο!!!Υγ. Τα σημεία που φαίνεται να περίμεναν για μπάρες, μήπως όντως περίμεναν;;; Είχαν εκδόσεις για αγώνες τουρισμού αυτά αν θυμάμαι καλά!
Όταν κάνω τα ίδια στο δεύτερο w202 θα βγάλω και φωτό. Ίσως όχι για το dtm αλλά για άλλες μορφές αγώνων, δυστυχώς είχα ψάξει αλλά οι πληροφορίες είναι ελάχιστες σχετικά με αυτό.
-
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
Γιατί
-
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
Γιατί
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
Γιατί
Αλλάζεις δραματικά τη στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου και δεν ξέρω τί σημαίνει αυτό για την συμπεριφορά του σε απροβλεπτες συνθήκες.
-
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
Γιατί
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
Γιατί
Αλλάζεις δραματικά τη στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου και δεν ξέρω τί σημαίνει αυτό για την συμπεριφορά του σε απροβλεπτες συνθήκες.
-
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
Γιατί
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
Γιατί
Αλλάζεις δραματικά τη στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου και δεν ξέρω τί σημαίνει αυτό για την συμπεριφορά του σε απροβλεπτες συνθήκες.
Θα μάθουμε προσεχώς. Με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών πίσω είναι καταδικασμένο μόνο καλύτερο να γίνει.
Πριν από τα παραπάνω, εδώ και χρόνια το αμάξι είχε ήδη μπάρα ψαλιδιών και θόλων μπροστά και μόνο χειρότερο δεν είχε γίνει.Υ.γ. 1ο χειμώνα φέτος σε ακραία στατική φόρτιση ενός τροχού και κάποιου άλλου σχεδόν στον αέρα άκουγα το λάστιχο της πόρτας ελάχιστα να πάει να τρίξει, μας τελείωσε και αυτό μετά από τις προσθήκες.
-
Το να ενισχύσεις ένα σημείο μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε άνοιγμα συγκολλήσεων σε ένα άλλο.
Μόνο μέσω ειδικού λογισμικού μπορείς να δεις το που θα μεταφέρουν τις δυνάμεις τους οι όποιες αλλαγές σου. Οι σύνδεσμοι που έκανες απλά κάνουν άκαμπτο εκείνο το σημείο και μεταφέρουν σε κάποιο άλλο σημείο τις δυνάμεις, ή στην ανάρτηση ( το καλύτερο σενάριο)
-
@lap said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Το να ενισχύσεις ένα σημείο μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε άνοιγμα συγκολλήσεων σε ένα άλλο.
Μόνο μέσω ειδικού λογισμικού μπορείς να δεις το που θα μεταφέρουν τις δυνάμεις τους οι όποιες αλλαγές σου. Οι σύνδεσμοι που έκανες απλά κάνουν άκαμπτο εκείνο το σημείο και μεταφέρουν σε κάποιο άλλο σημείο τις δυνάμεις, ή στην ανάρτηση ( το καλύτερο σενάριο)
Lap ουσιαστικά ενισχύθηκαν τα πιο ισχυρά τμήματα του σασί τα οποία έτσι και αλλιώς ο στόχος είναι η πλήρης ακαμψία π.χ. μασπιε με τρία τοιχώματα, τούνελ και θόλοι πίσω. Θεωρώ ότι είναι απόλυτα στοχευμένα, καμία σχέση με ultra racing για παράδειγμα που οι μισές μπάρες που δίνουν πιάνουν σε άστοχα σημεία. Αν έβαζα μπάρα σε απλή λαμαρίνα θα έκανα και εγώ το ίδιο λάθος με τη ultra racing σε κάποιες από τις επιλογές της.
-
Είχα θέμα με misfires τελευταία στο απότομο γκάζι από ρελαντί εν κινήσει ( αυτόματο)... Έβγαλα τα μπουζί denso iridium tt...... Νεύρα και νεύρα..... Στα δύο μπουζί άφαντο το ηλεκτρόδιο...... 50-60.000 κμ είχαν ,η denso ισχυρίζεται 160.000κμ αντέχουν.
Θα ακολουθήσουν φωτογραφίες
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........