-
Δεν είμαστε για βαριά έξοδα τέτοιες εποχές...
Πρέπει να τύχει, δεν υπάρχει επιλογή καυσίμου. Αν τελειωσει το CNG γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
στα πρωτα 5000 χιλιομετρα, στον υπολογιστη βγαζει 40.9 mpg ( 6.9lt/100km) κυριως εθνικη
G11 740d xdrive -
Ο χρήστης alej έγραψε:
Προχθές, περιφερειακός Θεσσαλονίκης ~ 90km/h και λίγο εντός πόλης.
(Τιμή CNG 0,869€/kg). VW Golf TGI 110hp.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ότι καλύτερο το CNG, χαμηλή κατανάλωση και χαμηλό κόστος καυσίμου. Πολύ σοφή αγορά και χίλιες φορές καλύτερο από ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό (με ηλεκτρομοτέρ)
-
539.4 χλμ εκτός πόλης με ταχύτητες 80-120 (ενίοτε ανοίγματα στα 140) 7.04λ/100χλμ.
Mazda MX5 NBFL 2002, 1600cc, 129.000χλμ -
Ταξίδι αστραπή Ηράκλριο -Χανιά. Φούλαρα πριν φύγω και ξαναφούλαρα μόλις επέστρεψα Ηράκλειο. Με ..... ψιλοκέσκισμα στο L200 έκανα περίπου 330 χλμ και έκαψα 35 λίτρα. Βασικά περίμενα περισσότερο.
-
Χαιρετώ,
Έκανα μια μετατροπούλα στην Julie μου και άρχισαν τα καλά αποτελέσματα. Όχι στο κόστος αλλά στην αυτονομία.Τελευταίο γέμισμα 1253χλμ με κάτι λιγότερο από 30λίτρα απλό diesel και 26,5λίτρα υγραέριο. Δηλαδή 2,38λίτρα diesel στα 100km. Πριν σκέτο ήμουν κοντά στο 3,8 λίτρα στα 100km για χειμώνα.
Το προηγούμενο αέριο που έβαλα δεν ήταν καλό μιας και πρώτη φορά το πυρόμετρο έπιασε κορυφή στους 380βαθμούς που είχα το όριό του και με πετούσε από αέριο ενώ τελείωσε πριν τα 1000χλμ. Μάλλον είχε παραπάνω προπάνιο...
Ευελπιστώ ότι αυτό που έβαλα τώρα (Coral) θα πάει παραπάνω.
Στην δοκιμή στον υπολογιστή το πυρόμετρο δεν έδειξε παραπάνω από 270-280 βαθμούς ενώ το Λ το κράτησα σχετικά κοντά με το σκέτο πετρέλαιο. Τώρα το 3ήμερο θα το σκίσω στα χλμ και θα δούμε τι θα κάνει.Στα βενζινάδικα πάντως τους φεύγει το κεφάλι όσους προσέχουν την πλήρωση αερίου και εγώ τους λέω να βάλουν πετρέλαιο...
-
Fortwo 1.0 ατμοσφαιρικό 70 άλογα.
32 βαθμοί+ έξω, σταμάτα-ξεκίνα, aircon στο φουλ.
12,7lt/100χλμ
-
Τόσο μου καίει το τρίλιτρο 325 στην πόλη!
-
Άστα να πάνε. Πρεπει να το σανιδωσεις με 4000 στροφες και βαλε για να βγεις απο καθετο δρομο χωρις να κοψεις αλλους, κυλινδρισμος μεγεθους κουτακι κοκακολα οποτε πρεπει να δωσει πονο για να δουλεψει τον κλιματισμο, ο κινητηρας ειναι πισω οποτε κολλητα με την εξατμιση πιανει θερμοκρασιες σουπερνοβα, βαλε και τα πολυ μεγαλα λαστιχα (195/16), κλαμα.
-
Είχα μείνει με την εντύπωση ότι τα smart, ειδικά τα ατμοσφαιρικά, δεν καίνε τίποτα στην πόλη και τα ζήλευα για αυτό.
-
Το αντίθετο, καίνε τον πάτο τους. Μάλιστα το καινούριο υποτίθεται καίει λιγότερο από τα παλιά λόγω καλύτερου αυτόματου
-
Yaris 1300 Θεσσαλονίκη - Ραφήνα 505xlm (από Φάρσαλα, Δομοκό) έκαψε 28,2λτ δηλ. 5,8λτ/100χλμ περίπου. Χωρίς κλιματισμό. Με κλιματισμό, στην επιστροφή χωρίς να πάω από Φάρσαλα, έκαψε αρκετά παραπάνω.
-
Όπως είναι γνωστό ο πιο 'σωστός' τρόπος μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου ενός αυτοκινήτου είναι: φουλάρισμα και ξανά φουλάρισμα μετά από πολλά χιλιόμετρα (μέχρι σχεδόν να αδειάσει το ρεζερβουάρ), διαιρώντας την ποσότητα που βάλαμε τη δεύτερη φορά, με τα χιλιόμετρα που διανύσαμε. Για παράδειγμα εγώ σήμερα φούλαρα 2η συνεχόμενη φορά, βάζοντας 34,21lt, ενώ είχα διανύσει ήδη 411km (με έπαιρνε κι άλλα να κάνω, μιας και συνολικά το ρεζερβουάρ μου είναι 47lt). Μεικτή κατανάλωση: 34,21/411 = 0,083 l/km ή 8,3 l/100km.
To ερώτημά μου είναι το εξής: Κατά πόσο θεωρείται η μέτρηση αυτή ακριβείας, όταν το ρεζερβουάρ χωράει κι άλλη βενζίνη; Τι εννοώ; Πχ σήμερα στα 54 και κάτι ψιλά ευρώ έκανε το πρώτο 'τακ'. Ο υπάλληλος του πρατηρίου, έβαλε κι άλλη ποσότητα μέχρι να βγει στρογγυλά 55,00 ευρώ. Και γενικά όποτε το φουλάρω το αμάξι, το έχω προσέξει πως προσαρμόζουν την ποσότητα με τρόπο τέτοιο ώστε να είναι στρογγυλό το ποσό πληρωμής. Θέλω να πω πως ενδεχομένως να έπαιρνε κι άλλη ποσότητα σήμερα. Πχ ίσως και 56 ευρώ. Ή άλλος να σταματούσε στα 54 κ κάτι ψιλά. Θα μου πειτε ε για 2 ευρώ; Ναι όμως 2/1,608 (τιμή λίτρου) = 1,24 lt, που αυτομάτως είναι 0,3 lt/100 διαφορά. Χωρίς πάντα να υπολογίζουμε και το κατά πόσο ακριβές ήταν το προηγούμενο φουλάρισμα (αν όντως είχε φουλάρει 100% ή όχι).
Πιστεύω με τις λίγες γνώσεις που έχω, πως ακόμα και με τη μέθοδο αυτή μπορεί να έχουμε απόκλιση άνετα και 0,5 lt/100 διαφορά ή και παραπάνω από την πραγματικότητα. Περιμένω γνώμες...
-
- και επίσης να προσθέσω πως μου έχει τύχει να 'φουλάρω' και σύμφωνα με τον δείκτη, να είμαι αρκετά παρακάτω από το 100%. Δηλαδή κάπου 90%-95%. Προφανώς ο υπάλληλος νόμισε ότι φούλαρε πολύ πιο νωρίς απ ότι έπρεπε...
-
Αυτό που λες το έχω σκεφτεί κι εγώ. Για να είμαι λοιπόν όσο πιο κοντά γίνεται στο ίδιο φουλάρισμα σταματάω κάθε φορά στο πρώτο 'τακ' χωρίς καμιά στρογγυλοποίηση (και πληρώνω με κάρτα για να μην παραπονιούνται για τα ρέστα). Έτσι κι αλλιώς έχω διαβάσει στο βιβλίο του αυτοκινήτου ότι δε συνιστάται να το γεμίζεις παραπάνω, οπότε είναι σωστό κι απ' αυτή την άποψη.
Θα μου πεις, είσαι σίγουρος ότι το πρώτο 'τακ' είναι κάθε φορά στο ίδιο ποσοστό γεμίσματος του ντεπόζιτου; Όχι, αλλά σίγουρα είναι πολύ πιο κοντά απ' τις στρογγυλοποιήσεις που κάνουν οι βενζινάδες κατά βούληση. Όταν τους άφηνα άλλες φορές έβαζαν επιπλέον 50 λεπτά, άλλες μέχρι και 3-4 ευρώ, οπότε βγάλε άκρη όπως λες κι εσύ.
-
Ακομα καλυτερα να φουλαρεις στην ιδια αντλια και οπως ειπατε σταματας στο 1ο 'τακ'
-
όσο περισσότερα γεμίσματα χρησιμοποιήσουμε για να υπολογίσουμε την κατανάλωση, τόσο μειώνουμε το σφάλμα του 'φουλαρίσματος'
-
Εφόσον μετά το κλικ η στρογγυλοποίηση γίνεται πάντα προς τα πάνω και πάντα για παρόμοια ποσά (λχ
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Εφόσον μετά το κλικ η στρογγυλοποίηση γίνεται πάντα προς τα πάνω και πάντα για παρόμοια ποσά (λχ -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Fortwo 1.0 ατμοσφαιρικό 70 άλογα.32 βαθμοί+ έξω, σταμάτα-ξεκίνα, aircon στο φουλ.
12,7lt/100χλμ
Επειδή τον τελευταίο καιρό εχω οδηγήσει πολλά Toyota IQ που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά -1.0 ,τρικύλινδρα κλιμα φουλ λόγω ζέστης - με πολλή εν στάση λειτουργία μια και τα ελέγχω -ψάχνω για αγορά δεν είδα κανένα να ανεβάζει πάνω από 6,5 τα περισσότερα είναι κάτω από 6 και οι μαντράδες δεν εχουν μηδενίσει το τριπ γιατί απλα δεν ξέρουν πως
Έρευνα Κατανάλωσης