-
Ανε εχετε προσωπικη εμπειρια ή εχετε ακουσει για τυχον προβληματα σε forester 2.5 xt (turbo) θα ημουν υποχρεος αν τα μαθαινα γιατι σκεφτομαι να κλεισω ενα....
Ευχαριστω προκαταβολικαsfrag
-
Ανε εχετε προσωπικη εμπειρια ή εχετε ακουσει για τυχον προβληματα σε forester 2.5 xt (turbo) θα ημουν υποχρεος αν τα μαθαινα γιατι σκεφτομαι να κλεισω ενα....
Ευχαριστω προκαταβολικαsfrag
-
Ανε εχετε προσωπικη εμπειρια ή εχετε ακουσει για τυχον προβληματα σε forester 2.5 xt (turbo) θα ημουν υποχρεος αν τα μαθαινα γιατι σκεφτομαι να κλεισω ενα....
Ευχαριστω προκαταβολικαsfrag
-
Το μοτέρ αυτό θεωρείται αξιόπιστο, αν και τώρα πρωτοήρθε στην Ελλάδα. Ακόμα και στο αμερικάνικο STI που έφερναν από πέρσι οι MEVA POWER, δεν είχε ακουστεί τίποτα. Γενικώς το Forester θεωρείται αξιόπιστο αυτοκίνητο, αν και περισσότερα θα ξέρουν να σου πουν στο Scoobunet, club για Impreza.
-
Πέραν της φήμης των ιαπωνικών εταιριών για μεγάλη αξιοπιστία, ΕΙΔΙΚΑ η Subaru έχει βγει αρκετές φορές σε διάφορες ευρωπαϊκές έρευνες πρώτη σε θέματα αξιοπιστίας.
-
Από αξιοπιστία τα subaru δεν έχουν πρόβλημα.
Έχω ένσταση όμως με το αυτοκίνητο.
Καταναλώνει πολύ και λόγω δύναμης πιθανόν όταν το πιέζεις (στις στροφές πάντα), να είναι και λίγο άτσαλο στο δρόμο. Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα...Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Αν ναι, το κάνει η αντιπροσωπεία ή άλλος και πόσο περίπου κοστίζει;
-
Απο ότι εχω ακούσει απο γνωστούς τα Subaru(1998-2000) έχουν πρόβλημα με το Head Gasket, πρόωρη φθωρά του καταλύτη και μικροπροβλήματα με τον διακόπτη της 'νεκράς' ταχύτητας.
Για περισσότερες πληροφορίες στο http://www.carpoint.com
-
Καλησπέρα! Από προσωπική εμπειρία με forester 2,0 xt του 2004 μπορώ να σε διαβεβαιώσω για την αξιοπιστία του. Μοναδική ένσταση τα ακριβά σέρβις της Subaru. Πάντως αν δεν ενδιαφέρεσαι και τόσο για χώμα θα σου πρότεινα να κοιτάξεις και το impreza WRX (και μάλιστα τη station έκδοση για παρόμοια πρακτικότητα).
-
Ο χρήστης PKATV έγραψε:
Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα...
Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Αν ναι, το κάνει η αντιπροσωπεία ή άλλος και πόσο περίπου κοστίζει;
Φυσικά και υπάρχει. Μου το είχαν προτείνει στη subaru όταν ψαχνόμουν για forester. Απλά είναι ακριβό γιατί τα είναι μαζί το δισκόφρενο και το τάμπουρο για το χειρόφρενο.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Από αξιοπιστία τα subaru δεν έχουν πρόβλημα.
Έχω ένσταση όμως με το αυτοκίνητο.
Καταναλώνει πολύ και λόγω δύναμης πιθανόν όταν το πιέζεις (στις στροφές πάντα), να είναι και λίγο άτσαλο στο δρόμο. Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα... -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Από αξιοπιστία τα subaru δεν έχουν πρόβλημα.
Έχω ένσταση όμως με το αυτοκίνητο.
Καταναλώνει πολύ και λόγω δύναμης πιθανόν όταν το πιέζεις (στις στροφές πάντα), να είναι και λίγο άτσαλο στο δρόμο. Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα...το έχεις οδηγήσει?
-
Στο όριο το 2,5 XT είναι λίγο περίεργο λόγω υπερβολικής δύναμης.
Αν σας ενοχλεί το άτσαλο να το πάρω πίσω. -
Δυστυχως τα ελαστικα πρωτης τοποθετισης (geolander) που εχει το forester ειναι απαραδεκτα, οχι την δυναμη του 2,5λιτρου αλλα ουτε του 2λιτρου δεν μπορουν να διαχειριστουν, ολα αυτα για ασφαλτο γιατι στο χωμα-χιονι ειναι θα ελεγα μετρια εως ικανοποιητικα.
Το Forester ειναι ρυθμισμενο απο το εργοστασιο οπως και τα περισσοτερα subaru να εχουν υποστροφη, με μια αλλαγη στην ευθυγραμιση γινοντε αρκετα διασκεδαστικα ακομη και στο οριο, αρκει μαζι με τις ρυθμισεις να αλλαξεις και ελαστικα, εχεις αμεσως αλλο αυτοκινητο και μπορεις ανετα να ντροπιασεις πολλα GTi σε στροφιλικια.
Τα παραπανω ισχυουν για καποιον που ενδιαφερεται να κινητε περισσοτερο σε ασφαλτο ταξιδια κλπ και οχι για καποιον που θελει να παιζει στα χωματα.
Το αδυνατο σημειο του forester ειναι τα φρενα του, αν αποφασισεις να κινηθεις συμφωνα με τις δυνατοτητες κινητηρα-πλαισιου ειναι ανεπαρκη -
απο καταναλωση πως παει ???
ενταξη 1,5 τονος, μονιμη 4κινηση κ 2,5 cc turbo !!! πρεπει να καιει κατι της !!!
αλλα στην πραξη ποσο καιει ???
Πολη/ΕΟ/Μικτο κυκλο ???
οταν το πας νορμαλ/κυριλε κ οταν το σκιζεις τι νουμερα βλεπεις ????
-
Να σου πω στο περιπου μια και δεν εχω forester αλλα εχουμε δυο στο στενο φιλικο κυκλο και μπορω να σου πω απο αυτα που μου λενε ποσο καιει.
Αν πας νορμαλ ας πουμε εθνικη 140-150 καιει περιπου γυρω στα 12-13 λιτρα στα 100 χιλιομετρα αν πηγαινει καποιος συνεχεια με το ποδι στο πατωμα 20-25 λιτρα στα 100 χιλιομετρα ειναι πολυ ευκολη υποθεση
Ο ενας απο τους δυο φιλους εχει καταφερει να τελειωσει ενα ρεζερβουαρ (55 λιτρα) στα 180 χιλιομετρα -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στο όριο το 2,5 XT είναι λίγο περίεργο λόγω υπερβολικής δύναμης.
Αν σας ενοχλεί το άτσαλο να το πάρω πίσω.Είχα οδηγήσει παλιά το 2.0 turbo (το προηγούμενο μοντέλο), και μου είχε φανεί βάρκα γιαλό. Οπότε όταν ο 'sp0+' έβαλε τα μετά το σχόλιό σου για το άτσαλο, ήθελα να μάθω αν το είχε οδηγήσει ο ίδιος και είχε κάποια γνώμη.
-
Ο χρήστης sfrag έγραψε:
Ανε εχετε προσωπικη εμπειρια ή εχετε ακουσει για τυχον προβληματα σε forester 2.5 xt (turbo) θα ημουν υποχρεος αν τα μαθαινα γιατι σκεφτομαι να κλεισω ενα....
Ευχαριστω προκαταβολικαsfrag
Δεν αισχυνεσαι να κανεις τετοια ερωτηση για ενα σκουμπυ???
Δε σπαει,δε χαλαει,δε θελει ζεσταμα και κρυωμα..το μονο που θελει ειναι κακκομεταχειριση και βενζινα...
Προσεχε λιγο το ρονταρισμα μονο μετα τα 5κ ξεσκισε το...ουτως ολοι οι κατοχοι σκουμπυ τα ξεσκιζουν..
Τα μονα σκουμπυ που παρουσιασαν προβληματα ειναι τα 1.6 τουρμπο βλ.καλφακακος απατεωνας
Εχετε γνωση για προβληματα σε forester 2.5 xt?