Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 119
    • Best 0
    • Groups 0

    panoss

    @panoss

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    119
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.scooby.gr Location Πετρούπολη

    panoss Unfollow Follow

    Latest posts made by panoss

    • RE: Άγραφος Εγκέφαλος με 250e!

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Δεν ξέρω τον αλγόριθμο αλλά δεν νομίζω να έχουν κάνει το λάθος να μη χρησιμοποιούν τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής. Το λάθος από θερμοκρασία αέρα 10C σε θερμοκρασία 40C είναι 10% όπως και να υπολογίζεις τη ποσότητα του αέρα.

      Να το πουμε πιο πρακτικα, αν για παραδειγμα ρυθμισει καποιος το αμαξι του το χειμωνα με 10 βαθμους θερμοκρασια εισερχομενου αερα κοντα στο 12 afr το καλοκαιρι με 40 ή και 50 θα ειναι 10,5 -11 afr αυτο φυσικα δεν πειραζει γιατι θα εχει γινει πιο πλουσιος, το αναποδο θα ειναι πολυ ασχημο για το μοτερ.....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panoss
    • RE: subaru impreza new

      Αν σε ενδιαφερει ριξε μια ματια στο Video για να εχεις μια εικονα για το πως συμπεριφερθηκε στο crash test!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panoss
    • RE: subaru impreza new

      Ο χρήστης koralli έγραψε:

      Αντιγραφω:

      *Τι παρέμεινε ίδιο
      • **Πλαίσιο (από το 1992) **
      • Μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης
      • Απουσία μπλοκέ πίσω διαφορικού
      • Διαστάσεις και χώροι *

      Το πλαισιο αλλαξε το 2001 και ειναι το ιδιο μεχρι σημερα με αλλαγες που αφορουν μονο την εξωτερικη εμφανιση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panoss
    • RE: subaru impreza new

      Αν θες ριξε μια ματια εδω ολο και καποιος που το εχει ηδη θα σου απαντησει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panoss
    • RE: Άγραφος Εγκέφαλος με 250e!

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      Υπάρχουν συστήματα που μετρούν μάζα απευθείας (MAF) και συστήματα που χρησιμοποιούν τη πίεση στην εισαγωγή (ΜΑΡ) για να υπολογίσεις τη μάζα του αέρα που ρουφάει ο κινητήρας. Και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να ξέρεις τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής αλλιώς οι υπολογισμοί δεν έχουν καθόλου ακρίβεια.

      Σωστος, υπαρχουν συστηματα που υπολογιζουν και τα δυο και με καποιον αλγοριθμο βγαινει αυτο που λεμε engine load vs rpm = afr

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panoss
    • RE: Άγραφος Εγκέφαλος με 250e!

      Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν η συγκεκριμενη εφαρμογη σου δινει εκτος απο το να προγραματισεις το afr που θεωρω σχετικα ευκολο και καποιες αλλες παραμετρους που ειναι λιγο πολυ γνωστες...
      Υπαρχουν καποιες προστασιες οσο αναφορα την καλη λειτουργια του μοτερ?

      α) Τι θα γινει αν εχεις πχ πυρακια, θα υπαρχει καποιος βοηθητικος χαρτης που θα κανει retard ή διπλος χαρτης καυσιμου για low det και Hi det?

      β) Θα βλεπει ο εγκεφαλος egt ωστε αν περασεις καποιο οριο και μετα να σε 'πνιξει' στο καυσιμο και να γλιτωσεις το μοτερ σου?

      γ)Βλεπει θερμοκρασια εισερχομενου αερα ωστε να μπορει να ρυθμισει afr και ignition timing αναλογα με αυτο?

      Και πολλα αλλα ακομα που βλεπω στους δικους μου χαρτες και αφορουν προστασιες ακομη και απο συνθηκες που δεν θα συναντησω ποτε.

      Ευχομαι καλη επιτυχια σε οσους το δοκιμασουν αν και εξ αρχης πιστευω οτι ειναι σχετικα δυσκολο και θελει πολυ διαβασμα και πολλες δοκιμες, η γνωμη μου ειναι οτι χρειαζεται οποσδηποτε wideband.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panoss
    • RE: βίδωμα μπουλονιών

      Κανονικα παιδια ΚΑΙ τα μπουλωνια απο τους τροχους πρεπει να σφιγγονται με δυναμοκλειδο, ασχετα που το κανουν πολλοι λιγοι

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panoss
    • RE: Τοp σε άνεση - Προτάσεις

      Κατα την γνωμη μου για να εχεις καποια ανεση πρεπει να πας σε αυτοκινητα με μεγαλες διαδρομες αναρτησεων, συνηθως τα SUV εχουν μεγαλες διαδρομες, στην θεση σου θα δοκιμαζα κατι σε CRV-RAV-Forester, το τελευταιο το εχω κανει βολτα παρα πολλες φορες και θα ελεγα οτι καταπινει τα παντα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panoss
    • RE: Ειμαι ηρωας απαλλο πλανητη....EVO IX

      Να πω την αποψη μου σαν κατοχος φτερουγας εδω και 2 σχεδον χρονια και να πω πως βρισκω ορισμενα νουμερα και αποψεις καπως υπερβολικα

      Συμφωνω οτι οι αντιπροσωπιες ειναι σχετικα ακριβες στα ανταλακτικα τους και στις δυο φτερουγες, αλλα, ποιος θα παρει ενα τετοιο αμαξι και δεν θα ειναι ψαγμενος γενικοτερα?
      Εγω προσωπικα το μονο αναλωσιμο που παιρνω απο την subaru ειναι φιλτρο λαδιου.
      Γραφω ορισμενα νουμερα που αφορουν την συντηρηση του αυτοκινητου.

      Λαδια: καθε 12500 λεει η subaru, καθε 5000 τα αλλαζω εγω, βαζω motul v300 με κοστος περιπου στα 60

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panoss
    • RE: Νεο Impreza

      Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
      παντως προχθες τα καλυτερα φρενα που υποτιθεται ειναι απ το wrx αποδειχτηκαν λιγα σε ορεινο πλακωμα.εδειξαν σημαδια κοπωσης παρολο που ειχε κρυο κ ψιλοβροχο.

      Τα jurid (τακακια) που φορας ειναι αρκετα μαλακα με καλο δαγκωμα στην αρχη και πολυ καλη αισθηση στην πολη, αλλα για κανιβαλισμους δεν κανουν, κοινως τελειωνουν πολυ γρηγορα.

      EBC yellow stuff και Ferodo ds2500 τα εχω δοκιμασει και τα δυο, με τα πρωτα να αποτελουν την καλυτερη επιλογη για μενα και τιμη οχι πανω απο 190

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panoss
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr