-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Υπάρχουν συστήματα που μετρούν μάζα απευθείας (MAF) και συστήματα που χρησιμοποιούν τη πίεση στην εισαγωγή (ΜΑΡ) για να υπολογίσεις τη μάζα του αέρα που ρουφάει ο κινητήρας. Και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να ξέρεις τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής αλλιώς οι υπολογισμοί δεν έχουν καθόλου ακρίβεια.Σωστος, υπαρχουν συστηματα που υπολογιζουν και τα δυο και με καποιον αλγοριθμο βγαινει αυτο που λεμε engine load vs rpm = afr
-
Πρεπει να μετραει και θερμοκρασια,γιατι αν δειτε εδω υπαρχει και αισθητηρας θερμοκρασιας εισερχομενου
http://www.diyautotune.com/catalog/clos ... p-115.html
Τελικα το δοκιμασε κανεις η εστω να το εχει αγορασει?
-
δε βγάζουμε άκρη. Λοιπόν τελευταία φορά....ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί την πίεση του αέρα για να βγάλει το σωστό μίγμα. Αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα χρησιμοποιείται μόνο αν μετράμε την μάζα με κάποιο κλαπέτο και χρειαζόμαστε και έναν αισθητήρα να μετράει και θερμοκρασία για να υπολογίσουμε την πίεση ώστε να δουλέψει ο αλγόριθμος.
-
Δεν ξέρω τον αλγόριθμο αλλά δεν νομίζω να έχουν κάνει το λάθος να μη χρησιμοποιούν τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής. Το λάθος από θερμοκρασία αέρα 10C σε θερμοκρασία 40C είναι 10% όπως και να υπολογίζεις τη ποσότητα του αέρα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν ξέρω τον αλγόριθμο αλλά δεν νομίζω να έχουν κάνει το λάθος να μη χρησιμοποιούν τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής. Το λάθος από θερμοκρασία αέρα 10C σε θερμοκρασία 40C είναι 10% όπως και να υπολογίζεις τη ποσότητα του αέρα.Να το πουμε πιο πρακτικα, αν για παραδειγμα ρυθμισει καποιος το αμαξι του το χειμωνα με 10 βαθμους θερμοκρασια εισερχομενου αερα κοντα στο 12 afr το καλοκαιρι με 40 ή και 50 θα ειναι 10,5 -11 afr αυτο φυσικα δεν πειραζει γιατι θα εχει γινει πιο πλουσιος, το αναποδο θα ειναι πολυ ασχημο για το μοτερ.....
Άγραφος Εγκέφαλος με 250e!