Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 275
    • Best 0
    • Groups 0

    bit

    @bit

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    275
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bit Unfollow Follow

    Latest posts made by bit

    • RE: Προστατευτικά φτερών στο civic και σκουριά

      βάλε αστάρια που είναι γι'αυτήν τη δουλειά. Όλα τα αυτοκίνητα εμφανίζουν σε αυτά τα σημεία σκουριά αργά ή γρήγορα. Το αν θα το επισκευάσεις σωστά θα ορίσει για πόσο θα κρατήσει χωρίς να σου εμφανίσει πάλι. Προφανώς καλύπτωντας μόνο ότι φαίνεται σε μερικούς μήνες, άντε κανά χρόνο, θα σου φουσκώσει πάλι το χρώμα. Μόνο που αυτή τη φορά θα είναι πλέον τρύπα στη λαμαρίνα. Πρέπει να επισκευάσεις και την πλευρά που είναι μέσα στο θόλο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bit
    • RE: Ροπόκλειδο

      θα βάλεις ροπόκλειδο για τα μπουζί; :S

      Και εγώ έτσι έκανα μέχρι που μια φορά έκοψα ένα μπουζόνι για τα καβαλέτα του εκκεντροφόρου. Πλεόν με ροπόκλειδο μόνο τη κυλινδροκεφαλή, τις μπιέλες, κτλπ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bit
    • RE: Άλατα στο χρώμα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bit
    • RE: "Ασυνέχεια" κολώνας παρμπριζ και φτερού ?

      Ο χρήστης Professeur έγραψε:
      Ειλικρινά χρόνια είχα να λάβω τόσο κατατοπιστικές απαντήσεις σε κάποιο ερωτημά μου. Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

      Μου δημιουργήθηκαν όμως κάποιες νέες απορίες από τις απαντήσεις σας.

      1. Αν όντως (όπως φαίνεται σαφώς στις πρώτες δύο φωτό του Βόλβο και του Μάζντα) το πίσω φτερό είναι ενιαίο με το πλαίσιο της πόρτας ή με την οροφή τότε όταν τρακάρεις πίσω και σου 'αλλάξει' το φτερό ο φαναρτζής ή η αντιπροσωπεία τι ακριβώς γίνεται τότε? Δηλαδή 'κόβεται' το πίσω φτερό και μετά ενώνεται με σιδηρόστοκο καθώς θεωρώ απίθανο να αλλάζεται όλο αυτό το κομμάτι.
        2)Όλα πολύ λογικά για το εμπρός φτερό και μάλιστα σε 1-2 φωτό φαίνεται ότι όντως το μπροστινό φτερό είναι 'στολίδι' καθώς φαίνεται το σκαλοπάτι που κάνει το πλαίσιο του παρμπρίζ για να 'κουμπώσει' ακολούθως το φτερό. Το 'μη τελειο οπτικα' όμως στα δικά μου μάτια παραμένει. Έχετε παρατηρήσει καποιο μοντέλο που να μην έχει αυτό το 'κόψιμο' . Δεν έχω παρατηρήσει κανένα και μου φαίνεται ότι μάλλον αυτή η ασυνέχεια έχει γίνει πια αξίωμα...

      Ευχαριστώ και πάλι.

      1. γιατί έχεις κολλήσει με τον σιδηρόστοκο?
        Στο εργοστάσιο δεν βάζουν πουθενά στόκο, τουλάχιστον όχι πολυεστερικό. Αν θέλουν κάνουν εξομάλυνση με διαφορετικούς τρόπους. Ακόμα και αυτό όμως δε χρειάζεται γιατί η παραγωγή με πρεσσαριστά φύλλα λαμαρίνας δίνει κομμάτια τα οποία απλά τα ποντάρονται από τα ρομπότ και είναι έτοιμα για βάψιμο χωρίς μερεμέτια. Οι κολλήσεις γίνονται σε τέτοια σημεία που εσύ απέξω δε τις παρατηρείς, τουλάχιστον όχι χωρίς να αρχίσεις να αφαιρείς καλύμματα και περιφερειακά του αυτοκινήτου.
        Τώρα τι κάνουν στα συνεργεία όταν αλλάζουν ένα πίσω φτερό. Αυτό πάει ανάλογα με τη ζημιά. Αν έχει τσαλακώσει μόνο η εξωτερική λαμαρίνα τότε οι περισσότεροι κόβουν στη μέση της πίσω κολλόνας, στην μέση της μεσέας κολώνα, και στη μέση του μαρσπιέ, ξεποντάρουν τις ενδιάμεσες κολλήσεις και αντικαθιστούν με νέο φτερό που το κολλάνε στα σημεία που είχαν κόψει. Κανονικά θα έπρεπε απλά να ξεποντάρουν όλο το φτερό γύρω-γύρω και να μη πέσει πουθενά τροχός, απλά για διάφορους λόγους αυτό το αποφεύγουν.
        Αν έχει πάρει λίγο και κάποια εσωτερική κολώνα τότε με τη καλύμπρα την φέρνουν και τοποθετούν το εξωτερικό φτερό με τον ίδιο τρόπο.
        Αν όλη η κολώνα έχει διπλώσει και δεν μπορεί να έρθει με τράβηγμα, τότε την ξεποντάρουν κολλούν καινούργια, κάνουν μια προσευχή να μπει στην ίδια θέση και συναρμολογούν τα κομμάτια από μέσα προς τα έξω. Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι το αυτοκίνητο δεν έχει φύγει ήδη για ολική.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bit
    • RE: Φλάτζα...

      θα καίει λάδι άμα έχει στραβώσει το καπάκι και δε το περάσεις από φρέζα/πλάνη. Αυτό είπαν τα παιδιά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bit
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      στόκος θα πέσει σίγουρα. Άμα θα φαίνεται είναι αναλόγως του μάστορα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bit
    • RE: Περί Βαφών και Φανοποιίας Γενικώς...

      Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
      Σήμερα διαπίστωσα πως στο εμπρός αριστερό φτερό έχω ένα ξύσιμο 10 εκ. Ή από κλειδί είναι ή κάποιο αιχμηρό αντικείμενο το έξυσε. Δεν είναι τόσο βαθύ ώστε να φτάσει στο εσωτερικό της λαμαρίνας αλλά φαίνεται αρκετά και όταν το ψηλαφείς νιώθεις την γρατσουνιά. Τί μου προτείνετε παιδιά?

      άστο όπως είναι,δεν αξίζει

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bit
    • RE: Περί Βαφών και Φανοποιίας Γενικώς...

      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
      Ειχα δει ενα σχετικο βιντεακι, δεν ξερω αν αληθευει, δεν το εχω δοκιμασει.

      Αγοραζεις σπρευ πεπιεσμενου αερα και ψεκαζεις στο σημειο κρατωντας αναποδα το σπρευ, ωστε να παγωσει το σημειο. Αμεσως μετα θερμαινεις το σημειο αποτομα με σεσουαρ.

      Νομιζω το σχετικο βιντεο ειχε αναφερθει και στο φορουμ...

      δε θα το πρότεινα σε καμία των περιπτώσεων.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bit
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      μάλλον δεν έχετε καταλάβει τα κριτήρια με τα οποία ψηφίζουν οι παππούδες στα χωριά. Βλέπω και στο δικό μου χωριό τι γίνεται και είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχουμε διαφοροποιήσεις. Κάποιος το είπε αρκετές σελίδες πιο πριν, τα άτομα που λένε την γνώμη τους μέσα σε αυτό το forum δεν αποτελούν το μέσο ελληνικό λαό.

      posted in Αντίλογος
      B
      bit
    • RE: Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες

      το 3% που περισσεύει τι είναι;

      posted in Αντίλογος
      B
      bit
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr