-
Ο χρήστης rodos24 έγραψε:
to 2.5 gia na to pareis ,ektos apo ta euro pou thelei ,thelei kai tekmiria....ase pou ksefeugei pia kai sta teli kukloforias kai katanalwsi....to 2.0 pisteuw einai kalo gia rodo...ti na to kaneis parapanw...mexri 160 km/h einai oi dromoi mas,olo strofilikia kai xalia odostrwma.....to accord ti sas leei?anamesa se ayta ta 2 eimaiειναι αυτοκινητα με διαφορετικους προσανατολισμους (πιστευω) με το accord δεν πρεπει να συγκρινεται το Legacy ? Εγω το την Πρεζα θα παιρνα που ειναι και τετρακινητο και αφου εχετε και χαλια δρομους και στροφες θα σε χρειαστει
-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
to 2.5 gia na to pareis ,ektos apo ta euro pou thelei ,thelei kai tekmiria....ase pou ksefeugei pia kai sta teli kukloforias kai katanalwsi....to 2.0 pisteuw einai kalo gia rodo...ti na to kaneis parapanw...mexri 160 km/h einai oi dromoi mas,olo strofilikia kai xalia odostrwma.....to accord ti sas leei?anamesa se ayta ta 2 eimai
ειναι αυτοκινητα με διαφορετικους προσανατολισμους (πιστευω) με το accord δεν πρεπει να συγκρινεται το Legacy ? Εγω το την Πρεζα θα παιρνα που ειναι και τετρακινητο και αφου εχετε και χαλια δρομους και στροφες θα σε χρειαστει
ρεπριζ και τετρακινηση θελεις!
-
nai einai diaforetika,alla ayta mou aresoun mono...gousta
-
Παρακαλώ πολύ, γράφουμε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
[moderator]
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Παρακαλώ πολύ, γράφουμε στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ![moderator]
τρε-μπαναλ εισαι και οφ-τοπικ
-
Με 7000Ε περίπου μπορεί κανείς να πάρει Turbo Kit της Greddy bolt on.
-
Αυτή θα είναι η μέγιστη καγκουριά. Με τόσα παραπάνω παίρνει εξαρχής WRX...
-
Δεν ειναι θεμα καγκουριας αλλα και να τουρμπισεις ατμοσφαιρικο λογω συμπιεσης θα πρεπει να εχεις μονο 5-6psi και φυσικα η μηχανη μπορει να τα παιξει. Αν καποιος ειχε ατμοσφαιρικο Impreza και ηθελε να το κανει τουρμπο θα προτεινα να βρει κανενα Γιαπωνεζικο διλιτρο μοτερ τορμπατο και να κανει αλλαγη. Αν το παιρνει καινουργιο συμφωνω παρε τουρμπατο απο μαμα και τερμα τα προβληματα.
Νικος
-
ναί ρε παιδιά Just in case λέμε!
-
πηγα και το ειδα σε μια εκθεση. Μου αρεσει πολυ, κλασικο ιαπωνεζικο, χωρις πολλά φρου φρου και αρωματα, χωρις εξογκομενα ταμπλο και χωρις μικρα παράυθρα. Μου θυμησε ολο το αμαξι, μεσα εξω το sunny που ειχαμε.
Βγαζει λοιπον 160 αλογα, χωρις υπερτροφοδοτηση (αν δεν κανω λαθος) εχει μονιμη τετρακινηση (δεν ξερω τι παιζει με τα διαφορικα του, και στα 25500 χωριε μεταλλικο χτωμα νομιζω οτι δεν ειναι ασχημο...
Με χαλασαν πολυ τα καθισματα, δεν εχουν καλη πλευρική στηριξη, και το κυριωτερο για εμενα, ειναι πολύ φουσκωτα χαμηλα στην πλάτη=αβολα.
Κατα τα αλλα τι λεει αυτο το αμαξι απο δυναμικα χαρακτηριστικά, αξιοπιστια, και κοστος service και ανταλλακτικών? Ξερει κανεις? γιατι στους 4τροχους.gr δεν βρηκα τιποτα.
-
Αν θες ριξε μια ματια εδω ολο και καποιος που το εχει ηδη θα σου απαντησει
-
Η δημοσίευση πήγε στο σωστό θέμα [mod]
-
Με την ευκαιρια μια ερωτηση:
Καπου ειχα διαβασει οτι το πλαισιο του σημερινου ειναι το ιδιο απο το 1ο Impreza που παρουσιαστηκε τη δεκαετια του 90. Ισχυει αυτο?
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
στο περιπου..
για την ακριβεια το πλαισιο του ειναι ιδιο με
του οπελ ρεκορντ του 77.Σεμνααααα!!
Μην συγκρίνεις το impreza με το επαγγελματικό της οικογένειάς μου...
-
Ευχαριστω για τα ειρωνικα σχολια.
Για να δουμε τι λεει εδωπερα:
http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... s=test_new
Αντιγραφω:
*Τι παρέμεινε ίδιο
• **Πλαίσιο (από το 1992) **
• Μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης
• Απουσία μπλοκέ πίσω διαφορικού
• Διαστάσεις και χώροι * -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αντιγραφω:
*Τι παρέμεινε ίδιο
• **Πλαίσιο (από το 1992) **
• Μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης
• Απουσία μπλοκέ πίσω διαφορικού
• Διαστάσεις και χώροι *Το πλαισιο αλλαξε το 2001 και ειναι το ιδιο μεχρι σημερα με αλλαγες που αφορουν μονο την εξωτερικη εμφανιση.
-
Αν σε ενδιαφερει ριξε μια ματια στο Video για να εχεις μια εικονα για το πως συμπεριφερθηκε στο crash test!
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αντιγραφω:
*Τι παρέμεινε ίδιο
• **Πλαίσιο (από το 1992) **
• Μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης
• Απουσία μπλοκέ πίσω διαφορικού
• Διαστάσεις και χώροι *Ελεος... Τι αλλο θα γραψουν τα περιοδικα...
-
Εϊδα ένα διαφημιστικό έξω από την ΔΕΘ, 1500 κυβικά 105 άλογα... Ισχύει;
-
Αληθεια είναι, δες κι εδώ για χαρακτηριστικα και τιμές
subaru impreza new