Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 291
    • Best 0
    • Groups 0

    jim01

    @jim01

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    291
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jim01 Unfollow Follow

    Latest posts made by jim01

    • RE: little driver's car

      travelman, απο κατανάλωση δεν εχω αξιοπιστα στοιχεια ακομα (δεν βασιζομαι στο computer). Το μονο σιγουρο ειναι οτι οταν το πατας καιει πολύ, αλλα οταν δεν το πατας καιει λιγο. Προσωπικα εχω κανει με ενα ντεποζιτο 400 χλμ (και λιγο λιγοτερα μερικες φορες) αλλα εχω φτάσει με κοπο και τα 500+ (σπανιο). Δεν θυμαμαι την χωτητικοτητα του ρεζερβουαρ.

      Το ESP απενεργοποιειται πληρως , αλλα ειναι σπαστικο το οτι θελει καμια 7 αρια δευτεερολεπτα να απενεργοποιηθει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim01
    • RE: little driver's car

      Το swift το εχω καποιους μηνες τωρα, και οσο το οδηγω τοσο πιο πολυ το χαιρομαι και το μαθαινω...

      1. ειναι αρκετα γρηγορο - με καλυπτει παρα πολυ
      2. εχει κιβωτιο για πιστα ή για βουνο,
      3. ειχει τελεια αποκριση στο γκαζι (περαν των αλλων θετικων που εχει αυτο, ειναι και ΧΡΗΣΙΜΟ σε οποιον οδηγει σε στυλ gti και ειδικα αυτο ειναι απαραιτητο για ενα αμαξι του οποιου αλλάζεις την δυναμικη συμεριφορα τοσο πολυ και τοσο γρηγορα με απλες οδηγικες κινησεις)
      4. δεν με κουραζει στην ΕΟ , δεν με κουραζει το στροφαρισμα του κινητηρα, το αντιθετο μαλιστα,
      5. δεν κοπαναει ιδιαιτερα ( το εχω με 16αρια)
      6. το κιβωτιο εχει τελεια αισθηση και κλιμακωση,
      7. το πληρως απενεργοποιουμενο ESP, σου δινει ενα μικρο περιθωρια ελευθεριας,
      8. Και........... εχω να δω τετοια οδικη συμεριφορα απο τοτε που ειχα το rallye 16v( για να μην πουμε για nissan...). Απλα δεν υποστρεφει, απλα και ευκολα το κανεις οτι θες μεσα σε στροφη ειτε πας με 70 ειτε με 160, γι αυτο και ειναι δυσκολο να βρεις τα ορια του.

      Οσοι πιστοι προσελθετε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim01
    • RE: little driver's car

      Το swift το εχω καποιους μηνες τωρα, και οσο το οδηγω τοσο πιο πολυ το χαιρομαι και το μαθαινω...

      1. ειναι αρκετα γρηγορο - με καλυπτει παρα πολυ
      2. εχει κιβωτιο για πιστα ή για βουνο,
      3. ειχει τελεια αποκριση στο γκαζι (περαν των αλλων θετικων που εχει αυτο, ειναι και ΧΡΗΣΙΜΟ σε οποιον οδηγει σε στυλ gti και ειδικα αυτο ειναι απαραιτητο για ενα αμαξι του οποιου αλλάζεις την δυναμικη συμεριφορα τοσο πολυ και τοσο γρηγορα με απλες οδηγικες κινησεις)
      4. δεν με κουραζει στην ΕΟ , δεν με κουραζει το στροφαρισμα του κινητηρα, το αντιθετο μαλιστα,
      5. δεν κοπαναει ιδιαιτερα ( το εχω με 16αρια)
      6. το κιβωτιο εχει τελεια αισθηση και κλιμακωση,
      7. το πληρως απενεργοποιουμενο ESP, σου δινει ενα μικρο περιθωρια ελευθεριας,
      8. Και........... εχω να δω τετοια οδικη συμεριφορα απο τοτε που ειχα το rallye 16v( για να μην πουμε για nissan...). Απλα δεν υποστρεφει, απλα και ευκολα το κανεις οτι θες μεσα σε στροφη ειτε πας με 70 ειτε με 160, γι αυτο και ειναι δυσκολο να βρεις τα ορια του.

      Οσοι πιστοι προσελθετε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim01
    • RE: Περίεργος θορυβος Swift Sport

      Μερικοι ιάπωνες μπορει και να χαλανε, μερικα swift sport μπορει και να χαλανε (χτυπα ξυλο) , αλλα το δικο μου swift sport ποτέ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jim01
    • RE: little driver's car

      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

      αλλά απέχει μακράν από τα άλλα δύο στο να χαρακτηριστεί 'Driver's Car'.

      Συμφωνώ απόλυτα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το Fiesta.

      Και μένα το Swift μου φάνηκε αδιάφορο οδηγικά...

      Πως το λες αυτο??? Μηπως οδηγάς μονο με γραμμες? Το αμαξακι (swift) το κάνεις οτι θελεις με το γκαζι φρενο τιμονι και ειναι πολύ άμεσο. Και δεν νομιζω να 'τα πήραν' σχεδον το συνολο του ειδικου τυπου, εντυπου και ηλεκτρονικου σε Ελλάδα και UK που τους αρεσε ( μη αχρωμη οδική συμπεριφορα).

      Εμενα πάντως (που ειμαι σχολής rallye) απο το 2003 που μου το έκλεψαν, μολις βγηκε το swift και το οδηγησα, το χτυπησα, μεχρι τοτε κανενα δεν μου εκανε κλικ ( για μεχρι περιπου τα 20.000 αντε 22.000 Ε)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim01
    • RE: little driver's car

      Εκπλησσομαι απο το ποσο αντιδημοφιλες ειναι το σουιφτ. Για εμενα ειναι το καλυτερο μακραν ως συνολο.

      Υπερεχει ή δεν ξεπερνιεται σε:

      Κινητηρα
      Επιδοσεις
      Αισθηση κιβωτιου
      Κλιμακωση κιβωτιου
      Αμεσοτητα αποκρισης στο γκαζι (βασικο και σπανιο χαρακτηριστικο πια)
      Καθισματα
      Εσωτερικος χωρος για το κεφαλι
      Ντιζαιν μεσα εξω
      Φρενα?
      Αεροσακους

      Απο οδική συμπεριφορα δεν νομιζω το fiesta να ειναι καλυτερο, ή αν ειναι , ειναι για λιγο. Εχει πολυ παιχνιδιαρικη ουρα, ειναι στιβαρο και ρυθμισιμο.....ΑΛΛΑ ΚΟΛΠΑ!

      Τι άλλο θελει κανεις??? Το τιμιο φιεστα σιγουρα αδικειται απο τον κινητηρα και γενικα απο το ντιζαιν του, ειναι ξεπερασμενο πια. Πρεπει να ειναι και πιο μαλακο στο δρομο και απο τα αλλα 2.

      Οταν το στρωσω θα σας αναλυσω εις βάθος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim01
    • RE: little driver's car

      Εκπλησσομαι απο το ποσο αντιδημοφιλες ειναι το σουιφτ. Για εμενα ειναι το καλυτερο μακραν ως συνολο.

      Υπερεχει ή δεν ξεπερνιεται σε:

      Κινητηρα
      Επιδοσεις
      Αισθηση κιβωτιου
      Κλιμακωση κιβωτιου
      Αμεσοτητα αποκρισης στο γκαζι (βασικο και σπανιο χαρακτηριστικο πια)
      Καθισματα
      Εσωτερικος χωρος για το κεφαλι
      Ντιζαιν μεσα εξω
      Φρενα?
      Αεροσακους

      Απο οδική συμπεριφορα δεν νομιζω το fiesta να ειναι καλυτερο, ή αν ειναι , ειναι για λιγο. Εχει πολυ παιχνιδιαρικη ουρα, ειναι στιβαρο και ρυθμισιμο.....ΑΛΛΑ ΚΟΛΠΑ!

      Τι άλλο θελει κανεις??? Το τιμιο φιεστα σιγουρα αδικειται απο τον κινητηρα και γενικα απο το ντιζαιν του, ειναι ξεπερασμενο πια. Πρεπει να ειναι και πιο μαλακο στο δρομο και απο τα αλλα 2.

      Οταν το στρωσω θα σας αναλυσω εις βάθος!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim01
    • RE: C2 VTS vs Swift 1.6 vs Colt CZT

      Ψηφιζω Swift, και το παραγγειλα σημερα μετα το τεστ drive. Ειναι νομιζω το πιο ολοκληρωμενο για τον πιο 'σκληροπυρηνικο' απο τα 3. Το C2 χανει απο ποιοτητα κατασκευης και αισθηση, το CZT χανει απο το ESP και ισως απο την χαλαρη ρυθμιση των αναρτησεων.

      Σχετικα με τον φιλο με το VTS, δεν ειναι για πεταμα οι κουβαδες. Μην απελπιζεσαι. Clio 1.4 εχω, αρκετα πολύ βελτιωμενο, το παω παντου πιτα, 4 φορες πιστα, κοφτη στις 7000 στοφες, καθε λιγο και λιγακι και δεν εχει βγαλει κανα προβλημα αξιο λογου. Μονο που δεν εχει αισθηση στιβαρης συναρμολογησης των πλαστικων (ειναι και κουτσουρο).
      Επισης ραλλυ ειχα (μονο για 28.000 χλμ), του ειχα πιει το αιμα και κανενα προβλημα.

      Ο φιλος ειτε ειναι ατυχος και του ετυχε αμαξι περιεργο ειτε δεν οδηγαει με τον 'σωστο' τροπο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim01
    • RE: Caterham (+ Super-Seven Clones + Locost) Forum

      Για καθαρισμο απο σκουρια και επιμεταλλωση (επινικελωση) δεν θα προτεινα να ασχολειθειτε γιατι ειναι πολυ πιο επικυνδυνο αποτι νομιζετε γιατι μιλαμε για χημικα.

      Αντι αυτου βρειτε ενα νικελωτηριο που να νικελωνει μεγαλα αντικειμενα και καποιο θα μπορεσει να ταιριαξει στις αναγκες που θελετε να καθαρισετε και να επιμεταλλωσετε.

      Λογικα στον χρυσο οδηγο θα βρειτε αρκετα.

      Αλλα υποψιν, αλλα νικελωτηρια κανουν για πομολα και αγκραφες, αλλα για κρεβατια και καρελκες και αλλα για κοσμηματα-ψευδοκοσμηματα, καθε δουλεια εχει και τα μυστικα της

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim01
    • RE: Peugeot 207 1.6T GT

      Αν ειναι ετσι μαααααααααααλισταααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jim01
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr