-
Θα μπορούσατε να αναφέρετε τα αυτοκίνητα τα οποία θεωρείτε κορυφαία σε άνεση και κυρίως σε απορόφηση κραδασμών ανεξαρτήτως κατηγορίας και με τιμή που να μην υπερβαίνει τα 29000 (καινούριο ή μτχ). Αυτό θα με βοηθούσε αρκετά στην αναζήτηση του νέου μου αυτοκινήτου. Πάντως για να προλάβω να σας πω ότι χθές έκανα test drive το C5 και μπορώ να πω ότι δεν εντυπωσιάστηκα καθόλου από την αποροφητικότητα της πολυδιαφημισμένης υδροπνευματικής ανάρτησης (κύρίως στις εγκάρσιες ανωμαλίες που έτεινε να κοπανάει σχετικά). Δεν νομίζω ότι διέφερε πολύ από ένα 407 που είχα δοκιμάσει πρόσφατα και το οποίο ομοίως δεν μου είπε και πολλά σε αυτόν τον τομέα. Το επιθυμητό για μένα είναι η πλήρης απομόνωση του οδηγού από τον δρόμο ώστε οποιαδήποτε ανωμαλία να αποροφάται από το κατώτερο μέρος του αυτοκινήτου και να μην φτάνει στον οδηγό και στους επιβάτες. Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο αλλά θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω τις προτάσεις για τα αυτοκίνητα τα οποία έστω πλησιάζουν το επιθυνητό για μένα κριτήριο άνεσης.
Thanks -
Θα μπορούσατε να αναφέρετε τα αυτοκίνητα τα οποία θεωρείτε κορυφαία σε άνεση και κυρίως σε απορόφηση κραδασμών ανεξαρτήτως κατηγορίας και με τιμή που να μην υπερβαίνει τα 29000 (καινούριο ή μτχ). Αυτό θα με βοηθούσε αρκετά στην αναζήτηση του νέου μου αυτοκινήτου. Πάντως για να προλάβω να σας πω ότι χθές έκανα test drive το C5 και μπορώ να πω ότι δεν εντυπωσιάστηκα καθόλου από την αποροφητικότητα της πολυδιαφημισμένης υδροπνευματικής ανάρτησης (κύρίως στις εγκάρσιες ανωμαλίες που έτεινε να κοπανάει σχετικά). Δεν νομίζω ότι διέφερε πολύ από ένα 407 που είχα δοκιμάσει πρόσφατα και το οποίο ομοίως δεν μου είπε και πολλά σε αυτόν τον τομέα. Το επιθυμητό για μένα είναι η πλήρης απομόνωση του οδηγού από τον δρόμο ώστε οποιαδήποτε ανωμαλία να αποροφάται από το κατώτερο μέρος του αυτοκινήτου και να μην φτάνει στον οδηγό και στους επιβάτες. Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο αλλά θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω τις προτάσεις για τα αυτοκίνητα τα οποία έστω πλησιάζουν το επιθυνητό για μένα κριτήριο άνεσης.
Thanks -
Θα μπορούσατε να αναφέρετε τα αυτοκίνητα τα οποία θεωρείτε κορυφαία σε άνεση και κυρίως σε απορόφηση κραδασμών ανεξαρτήτως κατηγορίας και με τιμή που να μην υπερβαίνει τα 29000 (καινούριο ή μτχ). Αυτό θα με βοηθούσε αρκετά στην αναζήτηση του νέου μου αυτοκινήτου. Πάντως για να προλάβω να σας πω ότι χθές έκανα test drive το C5 και μπορώ να πω ότι δεν εντυπωσιάστηκα καθόλου από την αποροφητικότητα της πολυδιαφημισμένης υδροπνευματικής ανάρτησης (κύρίως στις εγκάρσιες ανωμαλίες που έτεινε να κοπανάει σχετικά). Δεν νομίζω ότι διέφερε πολύ από ένα 407 που είχα δοκιμάσει πρόσφατα και το οποίο ομοίως δεν μου είπε και πολλά σε αυτόν τον τομέα. Το επιθυμητό για μένα είναι η πλήρης απομόνωση του οδηγού από τον δρόμο ώστε οποιαδήποτε ανωμαλία να αποροφάται από το κατώτερο μέρος του αυτοκινήτου και να μην φτάνει στον οδηγό και στους επιβάτες. Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο αυτοκίνητο αλλά θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω τις προτάσεις για τα αυτοκίνητα τα οποία έστω πλησιάζουν το επιθυνητό για μένα κριτήριο άνεσης.
Thanks -
Κανενα παλιο αμερικανικο...
-
Εχμ....αφού η C5 δεν σου είπε τίποτα δοκίμασε την C6 όταν έρθει η ένα LandCruiser 100 αν και αυτό δεν σου πεί τίποτα
-
αν δε σου κανει και η hydractiv...
-
Ειπαμε LC100 αν δεν σου κάνει και αυτό....πάρε Hovercraft
-
tzipaki exeis dokimasei?
p.x rav4? -
Εκτιμώ το χιούμορ σας αλλά θα περίμενα κάποιες σοβαρές προτάσεις που ίσως μου έλυναν το πρόβλημα. Το πρόβλημα στη μέση μου υπαγορεύει την αποφυγή των κραδασμών. Αυτός είναι και ο λόγος που επιμένω τόσο πολύ στην όσο το δυνατόν καλύτερη απορόφηση των κραδασμών από την ανάρτηση του αυτοκινήτου. Το C5 ναι μεν είναι άνετο αλλά δεν κάνει τη δουλειά αυτή ικανοποιητικά. Για παράδειγμα σε Scenic Ι που είχα μπεί πρόσφατα η ανάρτηση του ήταν πολύ πιο αποροφητική από του C5. Τα LC 100 και C6 απορρίπτονται λόγω κόστους και υψηλού κυβισμού. Tα Mercedes C180, 200 λένε τίποτα? Τζιπάκι δεν έχω δοκιμάσει αλλά είχα διαβάσει σε περιοδικό ότι δεν έχουν την άνεση των επιβατικών. Λέτε να δω και προς αυτή την κατεύθυνση? Περιμένω προτάσεις και γνώμες.
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Εκτιμώ το χιούμορ σας αλλά θα περίμενα κάποιες σοβαρές προτάσεις που ίσως μου έλυναν το πρόβλημα. Το πρόβλημα στη μέση μου υπαγορεύει την αποφυγή των κραδασμών. Αυτός είναι και ο λόγος που επιμένω τόσο πολύ στην όσο το δυνατόν καλύτερη απορόφηση των κραδασμών από την ανάρτηση του αυτοκινήτου. Το C5 ναι μεν είναι άνετο αλλά δεν κάνει τη δουλειά αυτή ικανοποιητικά. Για παράδειγμα σε **Scenic Ι που είχα μπεί πρόσφατα η ανάρτηση του ήταν πολύ πιο αποροφητική από του C5. **Τα LC 100 και C6 απορρίπτονται λόγω κόστους και υψηλού κυβισμού. Tα Mercedes C180, 200 λένε τίποτα? Τζιπάκι δεν έχω δοκιμάσει αλλά είχα διαβάσει σε περιοδικό ότι δεν έχουν την άνεση των επιβατικών. Λέτε να δω και προς αυτή την κατεύθυνση? Περιμένω προτάσεις και γνώμες.Αυτό ξαναπέστο... όταν τα έλεγα εγώ, δεν με άκουγαν...
-
Χμ οι C5 μετά το facelift έχουν βελτιωθεί στο θέμα απόσβεση ( σε θυμάμαι βλέπεις που το ψάχνεις το θέμα εδώ και καιρό )....βασικά οι προ facelift δεν ήταν οτι καλύτερο. Θα μπορούσες να δείς κάτι και σε Xanthia για μένα υπερέχει σε άνεση των C5.
Για τζιπάκι δες κάτι σε CRV μου είχε φανεί πολύ άνετο -
αν έχεις πρόβλημα με τη μέση σου οι επιλογές είναι λίγες,
ο πατήρ έχει ένα ραβ4 και τα καταφέρνει αρκετά καλά στις λακουβάρες και τους κρατήρες των ελληνικών δρόμων...αν είχες μεγαλύτερο μπάτζετ, μια μεγάλη μερσεντές ή τζάγκουαρ θα ήταν προτιμότερες επιλογές.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χμ οι C5 μετά το facelift έχουν βελτιωθεί στο θέμα απόσβεση ( σε θυμάμαι βλέπεις που το ψάχνεις το θέμα εδώ και καιρό )....βασικά οι προ facelift δεν ήταν οτι καλύτερο. Θα μπορούσες να δείς κάτι και σε Xanthia για μένα υπερέχει σε άνεση των C5.
Για τζιπάκι δες κάτι σε CRV μου είχε φανεί πολύ άνετοΠράγματι το ψάχνω εδώ και καιρό και δυσκολεύομαι στην επιλογή αφού δε θέλω να πάρω κάτι που τελικά μου δημιουργεί πρόβλημα και να 'πετάξω' τα λεφτά μου. Δυστυχώς η επιλογή αυτοκινήτου από μια ευχάριστη διαδικασία που θα έπρεπε να είναι κοντεύει να μου γίνει εφιάλτης. Το Xantia είναι παλιό πλέον 7+ ετών και Citroen τέτοιας ηλικίας μάλλον θα βγάλει πολλά προβλήματα ως μτχ, άρα δε το τολμώ. Για τζιπάκια σκοπεύω να δω τα Rav 4 CRV και Forester για τα οποία ακούω ότι είναι σχετικά άνετα αλλά κρατάω πλέον τις επιφυλάξεις μου. Ταο πρόβλημα τελικά είναι οι απαράδεκτοι δρόμοι μας και όχι τα αυτοκίνητα που προαναφέρθηκαν τα οποία είναι καθ΄όλα αξιόλογα. Σήμερα πάντως μάλλον θα δω και το Vectra και θα σας πω την άποψη μου.
-
το νεο RAV4 !!!!!
-
Xantia II τελευταία μοντελα (2002?) αν ψάξεις θα βρεις 2λιτρα σε καλή τιμή και με λίγα κμ διότι τα αγόραζαν κυριως μεγαλοι σε ηλικία οδηγοί. Αυτό με το C5 δεν το ήξερα...
-
To RΑV χωρις να ειναι κακο σε ανεση,δεν νομιζω οτι αποτελει σημειο αναφορας σε αυτον τον τομεα.
Εμενα μου εχουν αφησει καλες εντυπωσεις τα opel σε αυτο τον τομεα.
Νομιζω οτι πρεπει να κανεις οσο περισσότερα test drives μπορεις για να καταληξεις σε αποφαση που δεν θα σε προβληματίσει.
-
Το Astra κοπανάει στις εγκάρσιες ανωμαλίες αρκετά λόγω του πίσω άξονα και της σφιχτούτσικης ανάρτησης. Σε εθνική όμως είναι πολύ άνετο.
-
Λοιπόν σήμερα έκανα τεστ το Vectra με τα 122 άλογα όχι με το νέο κινητήρα. Οι εντυπώσεις αρκετά θετικές. Σχετικά καλή απορόφηση κραδασμών αλλά σαφώς όχι απόλυτη. Αν έδινα κάποιο βαθμό τότε στο C5 θα έδινα 8 και στο Vectra 7.5+. Το τιμόνι σχετικά καλό αλλά ελαφρύ, το κιβώτιο λίγο ασαφές αλλά εύχρηστο, σαφως καλύτερο από το C5. O κινητήρας είναι λίγος για τα κιλά του αυτοκινήτου το οποίο δυσκολεύεται αρκετά ιδίως στην εκκίνηση και μέχρι να πάρει φόρα. Πάντως δε δείχνει τον όγκο του και γενικά φαίνεται στιβαρό και καλοφτιαγμένο.
-
αν έχεις χρόνο και όρεξη ρίξε μια ματιά και στο volvo s60
νομίζω οτι ξεκινά απο τα 30κ όμως -
Κατα την γνωμη μου για να εχεις καποια ανεση πρεπει να πας σε αυτοκινητα με μεγαλες διαδρομες αναρτησεων, συνηθως τα SUV εχουν μεγαλες διαδρομες, στην θεση σου θα δοκιμαζα κατι σε CRV-RAV-Forester, το τελευταιο το εχω κανει βολτα παρα πολλες φορες και θα ελεγα οτι καταπινει τα παντα.
Τοp σε άνεση - Προτάσεις