Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εχετε γνωση για προβληματα σε forester 2.5 xt?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Εχετε γνωση για προβληματα σε forester 2.5 xt?
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    17
    1493
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sfrag last edited by

      Ανε εχετε προσωπικη εμπειρια ή εχετε ακουσει για τυχον προβληματα σε forester 2.5 xt (turbo) θα ημουν υποχρεος αν τα μαθαινα γιατι σκεφτομαι να κλεισω ενα....
      Ευχαριστω προκαταβολικα

      sfrag

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sfrag last edited by

        Ανε εχετε προσωπικη εμπειρια ή εχετε ακουσει για τυχον προβληματα σε forester 2.5 xt (turbo) θα ημουν υποχρεος αν τα μαθαινα γιατι σκεφτομαι να κλεισω ενα....
        Ευχαριστω προκαταβολικα

        sfrag

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sfrag last edited by

          Ανε εχετε προσωπικη εμπειρια ή εχετε ακουσει για τυχον προβληματα σε forester 2.5 xt (turbo) θα ημουν υποχρεος αν τα μαθαινα γιατι σκεφτομαι να κλεισω ενα....
          Ευχαριστω προκαταβολικα

          sfrag

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Το μοτέρ αυτό θεωρείται αξιόπιστο, αν και τώρα πρωτοήρθε στην Ελλάδα. Ακόμα και στο αμερικάνικο STI που έφερναν από πέρσι οι MEVA POWER, δεν είχε ακουστεί τίποτα. Γενικώς το Forester θεωρείται αξιόπιστο αυτοκίνητο, αν και περισσότερα θα ξέρουν να σου πουν στο Scoobunet, club για Impreza.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opterios last edited by

              Πέραν της φήμης των ιαπωνικών εταιριών για μεγάλη αξιοπιστία, ΕΙΔΙΚΑ η Subaru έχει βγει αρκετές φορές σε διάφορες ευρωπαϊκές έρευνες πρώτη σε θέματα αξιοπιστίας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Από αξιοπιστία τα subaru δεν έχουν πρόβλημα.
                Έχω ένσταση όμως με το αυτοκίνητο.
                Καταναλώνει πολύ και λόγω δύναμης πιθανόν όταν το πιέζεις (στις στροφές πάντα), να είναι και λίγο άτσαλο στο δρόμο. Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pkatv last edited by

                  Ο χρήστης meco έγραψε:
                  Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα...

                  Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Αν ναι, το κάνει η αντιπροσωπεία ή άλλος και πόσο περίπου κοστίζει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antiriad last edited by

                    Απο ότι εχω ακούσει απο γνωστούς τα Subaru(1998-2000) έχουν πρόβλημα με το Head Gasket, πρόωρη φθωρά του καταλύτη και μικροπροβλήματα με τον διακόπτη της 'νεκράς' ταχύτητας.

                    Για περισσότερες πληροφορίες στο http://www.carpoint.com

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cuore-sportivo-19 last edited by

                      Καλησπέρα! Από προσωπική εμπειρία με forester 2,0 xt του 2004 μπορώ να σε διαβεβαιώσω για την αξιοπιστία του. Μοναδική ένσταση τα ακριβά σέρβις της Subaru. Πάντως αν δεν ενδιαφέρεσαι και τόσο για χώμα θα σου πρότεινα να κοιτάξεις και το impreza WRX (και μάλιστα τη station έκδοση για παρόμοια πρακτικότητα).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης PKATV έγραψε:

                        Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα...

                        Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Αν ναι, το κάνει η αντιπροσωπεία ή άλλος και πόσο περίπου κοστίζει;

                        Φυσικά και υπάρχει. Μου το είχαν προτείνει στη subaru όταν ψαχνόμουν για forester. Απλά είναι ακριβό γιατί τα είναι μαζί το δισκόφρενο και το τάμπουρο για το χειρόφρενο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sp0 last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:
                          Από αξιοπιστία τα subaru δεν έχουν πρόβλημα.
                          Έχω ένσταση όμως με το αυτοκίνητο.
                          Καταναλώνει πολύ και λόγω δύναμης πιθανόν όταν το πιέζεις (στις στροφές πάντα), να είναι και λίγο άτσαλο στο δρόμο. Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgex last edited by

                            Ο χρήστης sp0+ έγραψε:

                            Από αξιοπιστία τα subaru δεν έχουν πρόβλημα.
                            Έχω ένσταση όμως με το αυτοκίνητο.
                            Καταναλώνει πολύ και λόγω δύναμης πιθανόν όταν το πιέζεις (στις στροφές πάντα), να είναι και λίγο άτσαλο στο δρόμο. Προτίμησε το ατμοσφαιρικό και με ένας μέρος των χρημάτων που θα εξοικονομήσεις, τοποθέτησε πίσω δισκόφρενα...

                            το έχεις οδηγήσει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              meco last edited by

                              Στο όριο το 2,5 XT είναι λίγο περίεργο λόγω υπερβολικής δύναμης.
                              Αν σας ενοχλεί το άτσαλο να το πάρω πίσω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                panoss last edited by

                                Δυστυχως τα ελαστικα πρωτης τοποθετισης (geolander) που εχει το forester ειναι απαραδεκτα, οχι την δυναμη του 2,5λιτρου αλλα ουτε του 2λιτρου δεν μπορουν να διαχειριστουν, ολα αυτα για ασφαλτο γιατι στο χωμα-χιονι ειναι θα ελεγα μετρια εως ικανοποιητικα.
                                Το Forester ειναι ρυθμισμενο απο το εργοστασιο οπως και τα περισσοτερα subaru να εχουν υποστροφη, με μια αλλαγη στην ευθυγραμιση γινοντε αρκετα διασκεδαστικα ακομη και στο οριο, αρκει μαζι με τις ρυθμισεις να αλλαξεις και ελαστικα, εχεις αμεσως αλλο αυτοκινητο και μπορεις ανετα να ντροπιασεις πολλα GTi σε στροφιλικια.
                                Τα παραπανω ισχυουν για καποιον που ενδιαφερεται να κινητε περισσοτερο σε ασφαλτο ταξιδια κλπ και οχι για καποιον που θελει να παιζει στα χωματα.
                                Το αδυνατο σημειο του forester ειναι τα φρενα του, αν αποφασισεις να κινηθεις συμφωνα με τις δυνατοτητες κινητηρα-πλαισιου ειναι ανεπαρκη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cap-dim last edited by

                                  απο καταναλωση πως παει ???

                                  ενταξη 1,5 τονος, μονιμη 4κινηση κ 2,5 cc turbo !!! πρεπει να καιει κατι της !!!

                                  αλλα στην πραξη ποσο καιει ???

                                  Πολη/ΕΟ/Μικτο κυκλο ???

                                  οταν το πας νορμαλ/κυριλε κ οταν το σκιζεις τι νουμερα βλεπεις ????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panoss last edited by

                                    Να σου πω στο περιπου μια και δεν εχω forester αλλα εχουμε δυο στο στενο φιλικο κυκλο και μπορω να σου πω απο αυτα που μου λενε ποσο καιει.
                                    Αν πας νορμαλ ας πουμε εθνικη 140-150 καιει περιπου γυρω στα 12-13 λιτρα στα 100 χιλιομετρα αν πηγαινει καποιος συνεχεια με το ποδι στο πατωμα 20-25 λιτρα στα 100 χιλιομετρα ειναι πολυ ευκολη υποθεση
                                    Ο ενας απο τους δυο φιλους εχει καταφερει να τελειωσει ενα ρεζερβουαρ (55 λιτρα) στα 180 χιλιομετρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgex last edited by

                                      Ο χρήστης meco έγραψε:
                                      Στο όριο το 2,5 XT είναι λίγο περίεργο λόγω υπερβολικής δύναμης.
                                      Αν σας ενοχλεί το άτσαλο να το πάρω πίσω.

                                      Είχα οδηγήσει παλιά το 2.0 turbo (το προηγούμενο μοντέλο), και μου είχε φανεί βάρκα γιαλό. Οπότε όταν ο 'sp0+' έβαλε τα μετά το σχόλιό σου για το άτσαλο, ήθελα να μάθω αν το είχε οδηγήσει ο ίδιος και είχε κάποια γνώμη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        random last edited by

                                        Ο χρήστης sfrag έγραψε:
                                        Ανε εχετε προσωπικη εμπειρια ή εχετε ακουσει για τυχον προβληματα σε forester 2.5 xt (turbo) θα ημουν υποχρεος αν τα μαθαινα γιατι σκεφτομαι να κλεισω ενα....
                                        Ευχαριστω προκαταβολικα

                                        sfrag

                                        Δεν αισχυνεσαι να κανεις τετοια ερωτηση για ενα σκουμπυ???

                                        Δε σπαει,δε χαλαει,δε θελει ζεσταμα και κρυωμα..το μονο που θελει ειναι κακκομεταχειριση και βενζινα...

                                        Προσεχε λιγο το ρονταρισμα μονο μετα τα 5κ ξεσκισε το...ουτως ολοι οι κατοχοι σκουμπυ τα ξεσκιζουν..

                                        Τα μονα σκουμπυ που παρουσιασαν προβληματα ειναι τα 1.6 τουρμπο βλ.καλφακακος απατεωνας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr