Από ότι φαίνεται το κακό άρχισε. Και για όσους νομίζουν ότι άρχισα το θέμα δείχνοντάς ευχαρίστηση βγάλτε την τσίμπλα από τα μάτια.
http://volosreporter.blogspot.com/2011/ ... t_332.html
Sent from my MB860 using Tapatalk
Από ότι φαίνεται το κακό άρχισε. Και για όσους νομίζουν ότι άρχισα το θέμα δείχνοντάς ευχαρίστηση βγάλτε την τσίμπλα από τα μάτια.
http://volosreporter.blogspot.com/2011/ ... t_332.html
Sent from my MB860 using Tapatalk
Απο ότι φένεται στην Γερμανία οι 'αγανακτισμένοι' επιδίδονται σε κάψιμο ακριβών αμαξιών.
Σύμφωνα με το άρθρο 100αδες BMWs, Merc και Audis έχουν πυρπολιθεί
Το επόμενο Site έχει λεπτομερή χάρτη
http://www.brennende-autos.de/
Μπάς και δούμε τέτεια και στην Ελλάδα....Η μήπως αρχίσανε ήδη....
Απο ότι φένεται στην Γερμανία οι 'αγανακτισμένοι' επιδίδονται σε κάψιμο ακριβών αμαξιών.
Σύμφωνα με το άρθρο 100αδες BMWs, Merc και Audis έχουν πυρπολιθεί
Το επόμενο Site έχει λεπτομερή χάρτη
http://www.brennende-autos.de/
Μπάς και δούμε τέτεια και στην Ελλάδα....Η μήπως αρχίσανε ήδη....
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Έχουν γίνει αρκετές μελέτες που συγκρίνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από την κατασκευή νέων αυτ/των σε σχέση με τη διατήρηση στην κυκλοφορία παλαιότερων. Έχουμε καμιά [πρόσφατη] τέτοια πρόχειρη, να δούμε τι συμπεράσματα βγαίνουν?
Έχω ένα γράφημα της Τουότα για το πόσο διοξείδιο του άνθρακα εκπέμπει ένα αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της ζωής του. Είναι χονδρικό αλλά αρκετά διαφωτιστικό. Φαίνεται καθαρά ότι κατά την διάρκεια της κατασκευής ενός συμβατικού ΙΧ και ενός υβριδικού, εκπέμπεται λιγότερο διοξείδιο απ' ότι κατά τη χρήση του (σε μέσους όρους φυσικά).
Επίσης έχω μία μελέτη ...458 σελίδων με τίτλο Dust to dust Energy report for vehicles. Κάποια στιγμή σκέφτομαι να την ανεβάσω. Ξεκινά από Rolls και Maybach και καταλήγει σε μικρά Focus, Corolla και Scion.
Καταλήγει στα αυτονόητα, ότι το μέγεθος και οι επιδόσεις είναι αυτές που μετράνε τελικά στη συνολική ενεργειακή κατανάλωση. Έχει και υβριδικά.edit
Για σύγκριση στους υπόλοιπους ρύπους που εκπέμπει ένα παλαιότερο σε σχέση με ένα νεώτερο ΙΧ, τα όρια των κανονισμών euro ανά ρύπο είναι διαφωτιστικά και απλά δεν υπάρχει σύγκριση.
Το λέω γιατί μερικοί ιστορικοί σε άλλο θρεντ διατυπώνουν την άποψη ότι ένα μικρό παλιό ρυπαίνει λιγότερο από ένα σύγχρονο, ενώ ισχύει ακριβώς το αντίθετο αφού π.χ. ένα μέσο πετρελαιοκίνητο του 1994-95 κατά euro 1 εκπέμπει περί τις 30 φορές περισσότερα μικροσωματίδια από ένα σύγχρονο euro 5, ενώ ένα μέσο βενζινοκίνητο euro 1 της ίδιας χρονολογίας εκπέμπει 3 φορές περισσότερο CO από ένα μέσο σύγχρονο euro 5.
Εδώ είναι βρίσκει έδαφος ο ισχυρισμός του υπουργείου ότι με την ανανέωση του στόλου θα μειωθεί η ρύπανση, και είναι σωστό, άσχετα αν είναι απλά μια αναγκαστική παρενέργεια στα εισπρακτικά μέτρα που ανακοινώθηκαν.
Το 2004 η Toyota είχε κάνει μια έρευνα η οποία 'αποκρύφτηκε', για ευνόητους λόγους
που σε καμία περίπτωση δεν οφελούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, σύμφωνα με την οποία
το 28% τών ρύπων των αυτοκινήτων που θα παραχθεί στην Ολική ζωή του οχήματος παράγονται
κατά την κατασκευή του οχήματος μέχρι την τελική παράδωση στον καταναλωτή. Το επόμενο 72%
παράγεται κατά τα επόμενα 160-200 Χιλίαδες χιλιόμετα (μέσος όρος ζωής ενός αυτοκινήτου).
Βέβαια αυτά χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη την περιβανολλογική επιρροή απο την απόσυρση(πέταμα)
των αυτοκινήτων στην 'μάντρα'. Ακόμα και ένα Prious έχει πού μεγαλύτερη ενεργιακή κατανάλωση
απο ένα κανονικό αυτοκίνητο κατά την κατασκευή του. Βεβαια ακόμα και σε αυτή την περίπτωση
η περιβαλοντολογική επιρροή δεν είναι είναι ακόμα γνωστή λόγο οτι τα υβριδικά εμφανίστηκαν
μαζικά πριν απο 7-8 χρόνια και δεν θα μπορέσουμε να βγάλουμε συμπέρασμα μέχρι τα επόμενα 7-8 χρόνια
οπού τα πρώτα υβριδικά θα αρχίσουν να φτάνουν στις 'μάντρες'.
http://www.thegoodhuman.com/2009/01/25/earthtalk-buy-a-new-car-or-keep-the-old/
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Το χειρότερο είναι ότι είναι και *αμόρφωτοι *υποκριτές, που βλέπουν την πολιτική σαν επάγγελμα με το οποίο θα γεμίσουν τις τσέπες τους με 'εύκολο χρήμα'...edit:
ίσως τελικα να υπάρχει ελπίδα σε αυτόν τον τόπο γιατί εαν κάνει ο καθένας μας από μια μυνηση να δείς πως θα τα μαζέψουν πίσω....
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251Αν πέσουν μερικές χιλιάδες προσφυγές για το θέμα 'πάνω από 1929 κυβικά => εισφορά υπέρ του δημοσίου', για το θέμα 'πρίν 1/1/2005 ή μετά', κλπ, παίζει και να σοβαρευτούν οι κλέφτες. Αν δεν κάνουμε τίποτα (ούτε προσφυγές ούτε κανενός είδους διαμαρτυρίες πέρα από το να τα συζητάμε εδώ) δεν πρόκειται ν'αλλάξει κάτι - καλύτερα να περάσουμε το χρόνο που τα συζητάμε δουλεύοντας για την πάρτη τους.
Άμα ενδιαφέρονται τόσο πολύ για το περιβάλλον γιατι δεν μαζεύουν τα λεφτά σε ένα ειδικό ταμείο για την 'προστασία του περιβάλλοντος' τότε;
Για τόσο λαλάκες μας περνάνε ποιά οτι δεν έχουμε πάρει χαμπάρι οτι τα 'πράσινα' μέτρα το μόνο πού έχουν σαν κοινό είναι το πράσινο του χρήματος και όχι του περιβάλλοντος.
Επίσης η μεγάλη απάτη είναι τα 'μικρά' αυτοκίνητα (Μέχρι 1928κε) ποσοστικά πληρώνουν πολύ περισσότερα απο ότι τα μεγάλα μιάς και απο εκεί πάνε να βγάλουνε μαλί. Έτσι για παράδειγμα αν κατά μέσο όρο τα περισσότερα αμάξια έιναι Euro 1 με Euro 2 στην Ελλάδα με 100 Ευρώ επιπλέων ανά αμάξι ειναι σαν να:
5πλασιάζουνε τα τέλη για αμάξια λιγότερο απο 300κε
3πλασιάζοθνε τα τέλη για αμάξια απο 300-785κε
2πλασιάζουνε τα τέλη για αμάξια απο 786-1357κε
Επίσης πριν απο λίγες ημερές μιλούσα με ένα φύλο μου απο Ελλάδα που είναι ασφαλιστής και μου είπε οτι 'πιέζονται' απο το Ελληνικό κράτος/Ευρωπαική ένωση για την αύξηση των ασφαλίστρων στα παλαιώτερα αμάξια σαν δύθεν επικίνδυνα.
ΕΔΩ παίζεται η μεγάλη κρυφή απάτη. Απο οτι βλέπω τα ασφάλιστρα στην Ελλάδα ποσοστικά ειναι ΠΑΡΑ πολλά και κάθε λίγο και λιγάκι βλέπω τα νέα στην Ελληνική τελεώραση να ανακοινωνουν οτι οι αυξήσεις στην Ελλαδα έφτασαν το 20-30% στα ασφάλιστα λόγο αυξημενων ποσοστών αποζημίωσης. ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ είναι όλα. Ξερεται εσεις κανένα στην Ελλάδα που έλαβε 100,000 Ευρώ αποζημίωση απο ασφαλιστική για νοσοκομιακά έξοδα;
Όταν για παράδειγμα έγω προσωπικά ασφαλίζω ένα Volvo του 85' και ένα Honda του 05' για $800 τον χρόνο ξέρω αρκετούς στην Ελλάδα που πληρωνουν ασφάλιστρα 500-600 Ευρώ για ένα μέσο αμάξι αξίας 10,000 Ευρώ στην Ελλαδα.
Το πανούργο Ελληνικό κράτος σκέφτεται ώς εξής:
Όταν ο 'μέσος' Έλληνας βγάζει για παράδειγμα 1,000 ευρώ τον μήνα και για το 11ετίας 'μέσο' 1300αρι του πληρώνει 212 για τέλη και 500 για ασφάλεια. Δηλαδή 712 Ευρώ μόνο και μόνο και μόνο για κατωχή του αμαξιού χωρίς να βάλεις βετζίνες(500) και συντήρηση(200). Εδώ μίλάμε για 11% του ετησίου μισθου πάει μόνο και μόνο στο αμάξι.
Με αυτή την λογική το κράτος υπολογίζει οτι ακόμα και:
α) 1 στους 5 με αμάξι λιγότερο απο 300κε
β) 1 στους 3 με αμάξι απο 300-785κε
γ) 1 στους 2 με αμάξι απο 786-1357κε (Εδω έρχονται τσίμα τσίμα)
Ξεφορτωθούνε το αμάξι τους το κράτος θα είναι και πάλι κερδισμένο διότι τα έσοδα ποσοστικά θα είναι περισσότερα και τα αυτοκίνητα στους δρόμους λιγότερα.
Αν δεν έχετε καταλάβει η μείωση των ρύπων που υπολογίζουν δεν έχουν καμία σχέση με την αγορά 'καινούργιων' αυτοκινήτων αλλα με την εγκατάλειψη αυτοκινήτων απο Έλληνες πολίτες που δεν μπορούν να διαθέσουν το 10% που μισθού τους για την κατοχή ενός αυτοκινήτου. Το κράτος προσπαθεί δικαίως η αδίκος να αποτρέψει την χρήση του αυτοκινήτου απο τον μέσο Έλληνα πολίτη.
Αυτός που βγάζει 40,000 με 50,000 τον χρόνο δεν νομίζω οτι θα πάθει τίποτα όταν τα τέλη του αυξηθούν κατά 100-150 Ευρώ
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
λίγο πιο αναλυτικά ....http://www.enet.gr/resources/article-fi ... arthma.pdf
λίγο αχταρμάς και λίγο από όλα .... για να μας βολεύει τελικά και για μην χάσουμε την κότα με τα χρυσά αυγά !!
τα κεκ παραμένουν να καθορίζουν σε πολύ μεγάλο ποσοστό, τον συνολικό φόρο
κ.εκ, αδεια κυκλ, πράσινος δακτ, κ.καυσεαρίων, Co
επίσης αν διάβασα καλά υβριδικό πριν του 2005 δεν μπορεί να μπαίνει κάθε μέρα στο δακτύλιο ....και για κάποιον που κάνει μια συνειδητή επιλογή αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο που είναι όσο φιλικότερο γίνεται συνολικά στο περιβάλλον, του κάνουμε δώρο για λίγα χρόνια, την τρομερή έκπτωση του -18€ το Χρόνο !!!!
επίσης κακώς επικοινωνιακά τα βάφτισαν πράσινα/ περιβαλλοντικά τέλη ...... ΤΕΛΗ παλαιότητας θα έπρεπε να λέγονται ....
Μολις το δίαβασα και με έπιασαν τα γέλια....
Χρισιμοποιούνε φράσεις όπως:
'Μέτρα Αντιμετώπισης Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης'
'Περιβαλλοντικά Τέλη Κυκλοφορίας'
'Περιβαλλοντική αποτίμηση'
'σχέδιο δράσης για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από την οδική κυκλοφορία.'
'Τα προτεινόμενα μέτρα, αν και κατεξοχήν περιβαλλοντικά έχουν και μεγάλες
οικονομικές αλλά και συγκοινωνιακές διαστάσεις.'
Με αυτή την λογική και ο φόρος εισοδήματος είναι περιβαλλοντικός φόρος μιας και αναπνέουμε και μολυνούμε την ατμοσφαίρα με Co2.
Ευτυχώς που δεν έκανα την μαλακία να γυρίσω Ελλάδα το 2004 όταν όλοι οι φίλοι μου μου έλλεγαν οτι η Ελλάδα έχει αλλάξει και είναι καιρός να γυρίσω. Τώρα όλοι μου λένε να κάτσω έδω που είμαι.
Μονό μιά χούντα μπορεί να σώσει την ελλάδα με την προυπόθεση οτι θα εκτελεσουν όλους τους πολιτικούς.
Επίσης μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει κάποιος πως εβγαναν συμπέρασμα για 25% μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου και σωματιδίων και 35% μείωση των εκπομπών
μονοξειδίου του άνθρακα και υδρογονανθράκων.
Με λίγα λόγια ο συνταξιούχος πατέρας μου τώρα θα πληρώνει 212 Ευρώ τέλη έναντι 112 που πληρωνε μέχρι τώρα για το Accent του 1996.
Σύμφωνα με νέα στοιχεία το οποία βγήκαν στην δημοσιότητα φένεται οτι υπουργείο Οικονομικών θα επιχειρήσει να ελέγξει όλα τα πολυτελή αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης αρχικά, προκειμένου να διαπιστωθεί, μεταξύ άλλων, η προέλευση και η ιδιοκτησία των οχημάτων, η απόδοση των αναλογούντων φόρων αλλά και εάν δικαιολογείται η αγορά του αυτοκινήτου (πόθεν έσχες) με βάση όσα δηλώνονται στην εφορία.
Φένεται οτι τα νέα μέτρα αποφασίστηκαν μετά απο φήμες οτι ο Παλαιοκώστας κυκλοφωρεί με ακριβά αμάξια. Έτσι με αυτό το μέτρο η κυβέρνηση πιστεύει οτι θα συλλάβει όλους τους επίδοξους 'Παλαιοκώστες'
Πραγματικά έχω μείνει έκπληκτος για το τι μας επιφυλλάσουνε. Το θέμα είναι δεν είναι οτι εσκέμένα επιλέγουν τα 'ακριβά' αλλα για το ποιά θεωρούνε ακριβά. Το γκεσταπιτικό αυτό μέτρο μπορεί πολύ εφαρμοστεί για τα Α,Β,Γ αμάξια. Σταματώντας όμως ένα ακριβό έχου περισσότερες πιθανότητες να πιάσουνε 'Λαβράκι'.
Για να δούμε τι τελικά θα γίνει....
Όλοι μας είχαμε δεί κατά καιρούς τους πίνακες τεκμηρίων οι οποίοι ίσχυαν απο τα τέλη του 70' μέχρι το 03' , ένα πράγμα που δεν έχουμε καταλάβει όλοι είναι οτι τα τεκμήρια ΟΧΙ μόνο δεν είναι μη αντικειμενικά και παράνομα αλλά ΠΟΤΕ δεν είχαν ψηφιστεί ως ΝΟΜΟΣ του κράτους.
Σας προκαλώ λοιπών να μου παραθέσεται ΣΕ ΠΟΙΟ νομοσχέδιο αναφέρεται η λέξη 'Τεκμήριο' η ότι έχει σχέση με αυτά.
Για παράδειγμα σα παραθέτω τις πρόσφατες προτάσεις νόμου
http://www.mnec.gr/export/sites/mnec/el/nomothesia/nomosxedia/Documents/2008-08-28_Sxedio_Nomou.pdf «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ, ΜΕΤΡΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
Επίσης
http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/ValidNomosxedio/F-FOROEL-pap.pdf
«ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΙ ΈΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
Με λίγα λόγια τόσα χρόνια μας ΔΟΥΛΕΥΑΝΕ. Βάση τα παραπάνω ΔΕΔΟΜΕΝΑ νομίζω οτι ο ΚΑΘΕΝΑΣ μπορεί να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι τα τεκμήρια είναι παράνομα. Ό ίδιος ο Γαιδουροσκούφης είπε οτι τα τεκμήρια θα μπορεί να είναι και μαχητά.
Δεν νομίζω οτι θα είναι δύσκολω για κάποιον να βάλει έναν δικηγόρο με 1-2χιλίαρικα..αντι να αναγκαστεί να πληρώσει 20χιλιάρικα στο ΣΠΑΤΑΛΟ κράτος.
Ένας μόνο να αθωοθεί....μετά ο καθένα θα μπορέσει να κάνει προσφυγή και να ζητήσει και αυτός ίδια αντιμετώπιση.
ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕ................
Άκουσα εχτές στα Νέα του ΑΝΤ1 οτι τα υβριδικά μετά απο 5ετία θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας κανονικά σαν όλα τα αυτοκίνητα. Αυτό ίσχυε απο παλιά η πάνε να μας το περάσουνε στα 'μουλωχτά';
Άμα τα τεκμήρια εφαρμοστούν ως είχαν φανταστείτε τι τεκμαρτά εισοδήματα θα πρέπει να δηλώσουν όσοι
έχουν τα παρακάτω 'νεόπλουτος Status Class'αυτοκίνητα. Για παράδειγμα.....
Αυτοκίνητο --------------------------Τεκμαρτό εισόδημα
================----------------- =========================
Grand Cherokee 5.7---------------- 90,320 Ευρώ (80% Λόγο 4χ4)
Jeep Cherokee 3.7 Sport------------ 86,320 Ευρώ (80% Λόγο 4χ4)
BMW X5 3.0sd-------------------------60,560 Ευρώ (80% Λόγο 4χ4)
Και να φανταστείτε οτι αυτά τα ποσά έχουν να μεταβληθούν για μια 5ετία(2003).
Άμα κάνουνε μια αυξήση λόγο κόστους ζωής καμια %10-%15 όπως κάνανε με τα τέλη κυκλοφορίας, βάλτε καμία 10αρια χιλιάδες επιπλέον στα παραπάνω ποσά.
Άμα βάλουμε και κανά δεύτερο 1800αρι για την γυναίκα βάλτε 16,700 Ευρώ έξτρα.
+έξοδά ιδιωτικού σχολείου για ένα παιδί 7,000 Ευρώ.
+πιστωτικές κάρτες 5,000 Ευρώ
+Εξωχική κατοικία 6,000 Ευρώ (συντήρηση)
Αυτός ο άνθρωπος θα πρέπει να δηλώσει εισόδημα 125,020!!!!!!!! Ευρώ τον χρόνο. Και χωρίς βεβαια να βάλουμε και κανα 6μετρο φουσκωτό για το 'κυριλέ' η καμία πισίνα 9τμ.
Πόσο δίκαιο μπορεί να είναι αυτό
Αυτούς που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ λυπάμαι είναι αυτοί που πήρανε αυτοκίνητο 'μεγάλου' κυβισμού τα τελευταία 5 χρόνια. Αυτο ηταν η ΤΕΛΕΙΑ παγίδα. Αφήσανε όλους τους 'νεόπλουτους' και 'μη' να πάρουνε τα αυτοκίνητα των ονείρων τους και μετά απο 5 χρόνια έκλεισε η φάκα.
Σε μερικούς μήνες θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι....
Αλήθεια....Θυμάται κανείς μία διαφήμιση της δεκαετίας του 80 του ΥΠ.ΟΙΚ όπου ο Παύλος Κοντογιαννίδης έπαιζε έναν 'νεόπλουτο' με το κουμπολόι στο χέρι που καυχιώταν μπροστά στον εφοριακό για το αυτοκίνητο, τα ιδιωτικά σχολεία των παιδιών και το εξωχικό.....και μετά με παραπονεμένο ύφος έλεγε...'Ένα μικρομεσαίος είμαι ρε παιδιά'.
Αμα το έχει κανείς να το βάλει στο youtube.