Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα αλλά με το φουσκωτό όπου και να πάμε θα περάσουμε καλά. Παρεπιπτόντως πριν απο 2 χρόνια με βάση τη Σκιάθο ρουφίξαμε στην κυριολεξία τις Σποράδες για 20 μέρες
sfrag
@sfrag
Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός - Αυτοκίνητα - Σκάφη (φουσκωτά) - Μπάσκετ
Best posts made by sfrag
-
RE: ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
Latest posts made by sfrag
-
RE: BMW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ειμαι ενας υποψηφιος αγοραστης μιας 335xi,
ειναι αληθεια.. οτι ακουσα τελευταια ,αλλα και διαβασα στο internet για προβληματα των μηχανικων μερων του συγκεκριμενου μοντελου, στο αυτοματα κιβωτια , στα μπεκ της βενζινης , με τη θερμοκρασια του κινητηρα.....Εχετε κατι υποψη σας ?
-
RE: CX-7 vs FORESTER 2.5 XTposted in Εκτός Δρόμου
Ειμαι κατοχος ενος 2.5 ΧΤ για 18 μηνες τις εντυπωσεις μου θα τις δεις εδω....
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... highlight=εχω ενα σκαφος που μαζι με το τρειλερ ζυγιζει 2.5 τονους ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα ανελκυσης .... ισα που ακουμπας το γκαζι....
ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟ (ειναι μια χαρα το κιβωτιο εχει και χειροκινητες αλλαγες) ...Το ΜΑΖDA ειναι πολυ πιο ομορφο, πιο μεγαλο, και πιο συγχρονο...
Αλλα αν θες και γκαζια (και υπαρχουν πολλα απο δαυτα) θα πρεπει να παρεις forester...Oσο για το ποσο γρηγορο ειναι.... μεχρι τα 220 ..... αντε γεια ...... οι συγκρισεις ταχυτητας με το 2 λιτρο μονο γελια μπορουν να προκαλεσουν ...
-
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικόposted in Περί αυτοκίνησης
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Αν διαβασετε το 'βιογραφικο' του κυριου Μπουροβιλη θα δειτε/καταλαβετε οτι ειναι ο ανθρωπος του Λυμπερη μεσα στους 4Τ.
Πολυ φοβαμαι οτι δεν θα αργησει εκεινη η μερα που το περιοδικο θα μεταβιβασθει απο τον Κ.Κ.στον εκδοτικο οικο Λυμπερη.
Μακαρι να βγω ψευτης,μακαρι.Eχω την εντυπωση οτι αυτο ή εχει γινει ηδη ή προκειται να γινει στο εγγυς μελλον.....
-
ΕΛΛΗΝΙΚΟ FORUM ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΥΣΚΩΤΑ ΣΚΑΦΗposted in Αντίλογος
Σαν μελος εδω και admin στο forum http://www.fouskoto4all.gr που ασχολειται με τη θαλασσα, τα φουσκωτα σκαφη και τα θαλασσινα ταξιδια, προσκαλω οσους εχουν κοινα ενδιαφεροντα αλλα και οσους θελουν να γνωρισουν ενα διαφορετικο τροπο ζωης να μας επισκεφθουν...
Ευχαριστω προκαταβολικα....
-
FORESTER 2.5 XT AUTO ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ-ΧΡΗΣΗ 1 ETOYΣposted in Εκτός Δρόμου
Για τους φιλους που ενδιαφερονται για αυτο το αυτοκινητο...
Εμπειριες μετα απο ενα χρονο χρησης....
Το αυτοκινητο αγοραστηκε 2/2006 σε αντικατασταση ενος audi 1.8 tq 215Hp του 2003, το οποιο πουληθηκε με 70000χλμ μετα απο σωρεια προβληματων που παρουσιασε απο την πρωτη στιγμη της αγορας.....
Καταρχην η επιλογη εγινε γιατι χρειαζομασταν ενα γρηγορο αξιοπιστο οικογενειακο οχημα το οποιο να εχει χαρακτηριστικα all around με περισσοτερη εμφαση βεβαια στην ασφαλτο, ενω οι δυνατοτητες στο χωμα θα περιοριζονταν σε απλες off road διαδρομες.
Αλλη βασικη χρηση, ειναι η ελξη και το ριξιμο απο γλιστρες μεγαλου φουσκωτου συνολικου βαρους με το τρειλερ 2500 κιλα (γιαυτο αγοραστηκε το αυτοματο)...
Το αυτοκινητο σημερα εχει κανει 33000 χλμ. και εχει δωσει το στιγμα του...
Βελτιωσεις που εγιναν....
α)Εγινε επαναπρογραμματισμος της ecu στα 10000 χλμ (προγραμμα της prodrive) και η ιπποδυναμη τωρα ειναι κοντα στους 250-260 ιππους (απο 230) και η ροπη κοντα στα 39-40 κιλα απο 32κιλα. To lag ειναι αγνωστη λεξη...
β)Κριθηκε απαραιτητο να αλλαχθουν τα εμπρος φρενα - μετα απο μια μικρη περιοδο οπου αλλαχθηκαν μονο τακακια και δεν εμεινα ευχαριστημενος- με αυτα του impreza wrx sti (τετραπιστονα Brembo 330χιλ με σωληνακια υψηλης)
απο τις δυο βελτιωσεις κρινω απαραιτητη τη δευτεςρη διοτι τα φρενα του αυτοκινητου οπως ερχονται απο το εργοστασιο ειναι απλως επαρκη για το βαρος και τις δυνατοτητες του αυτοκινητου ακομα και για τους 230 ιππους.
Με τη βελτιωση τα πραγματα ηρθαν εκει που επρεπε να βρισκονται απο τ ην αρχη..Πλεονεκτηματα
Εντυπωσιακα γρηγορο για τετοιο οχημα.. Η εκδοση με το αυτοματο κανει το αυτοκινητο πολυ πιο ευκολοοδηγητο (εξαληφει τις extreme διαθεσεις του manual )
Στην ασφαλτο κραταει πολυ καλα οταν συνηθισεις τις κλισεις που περνει...
Στο χωμα θα σε παει (δεν εχει κοντες σχεσεις) με τον περιορισμο των χαμηλοπροφιλων ελαστικων... με λιγη προσοχη δεν εχεις προβλημα....Εχει και κανονικη ρεζερβαΡοπη να φανε και οι κοτες...προσπερασματα αστραπη ειδικα με το αυτοματο που κανει κατεβασματα αρκετα γρηγορα και 2 σχεσεις....και εχει και manual αλλαγες στο λεβιε... (3 προγραμματα normal-power- mad snow)
Ταχυτητες 3000στρ 140χλμ , 3500στρ -160, 4000 στρ -180....
Τελικη μετρημενη με gps 235(ο κοφτης ταχυτητας στα 225 χλμ ειναι απενεργοποιημενος).... με τους 230 ιππους σταματουν στα 225 (και οχι στα 214 που δινει το εργοστασιο.....Το ταχυμετρο χανει περιπου σταθερα 8% σε ολο το φασμα ταχυτητων....Διακοσαριζει για πλακα μετα ο ρυθμος της επιταχυνσης πεφτει λογω της αεροδυναμικης....
Η μονη παρατηρηση επομενως οσον αφορα τα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου εχει να κανει με τα φρενα....α... και τα ελαστικα τα οποια ειναι σε διασταση 215 55 17 και μεχρι στιγμης υπαρχουν μονο της μαμας yokohama geolander ενω αναμενεται νομιζω και η μισελεν....
Η εκδοση AUTO μπορει να οδηγηθει πολυ ευκολα απο γυναικες....
Στο εσωτερικο ολα βαινουν καλως με την ηλιοροφη να ειναι ολα τα λεφτα ποιοτητα κατασκευης μια χαρα...τιποτα δεν ξεκολαει κλπ...
Oλο αυτο τον καιρο το αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα σε μικτη χρηση και χωμα και ασφαλτος ταξιδια και πολη..... Αυτο ακουγετε και στην πιατσα και δειχνουν ολες οι ερευνες ...... οτι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα
Απο την αντιπροσωπεια δεν εχω παραπονο ... ουτε και απο τις τιμες... ειπαμε audi ειχα πριν....**
Μειονεκτηματα...**Καταναλωση... οι ιπποι για να βγουν θελουν και φαγητο... σε συνδυασμο με την αεροδυναμικη του αυτοκινητου μπορεις να παιξεις μεταξυ 12 λτ.100 χλμ στην Εθνικη με ταχυτητα 120-130 χλμ που ανεβαινει στα 15-16 με ταχυτητες 180 χλμ και στο απειρο 18-..... για μεγαλυτερες......
Οπως ολα (και το εννοω γιατι εχω αλλαξει πολλα αυτοκινητα ακομα και Premium κατηγοριας) θα ακουσετε καποιους τριγμους μετα απο χρηση...στις εγκαρσιες ανωμαλιες απο το χωρο αποσκευων οπως επισης και οταν η ηλιοροφη ειναι μισανοιχτη....
Η μεσαια πισω ζωνη ειναι για γιαπωνεζακια αλλα αυτο διορθωνεται....
Τρεις ενηλικες πισω θα στριμωχτουν.....
Πορτ μπαγκαζ οχι απο τα πιο μεγαλα, αλλα με ενα διχτυ σκυλου το μεγαλωνεις σε υψος....
Συμπερασμα....
Απο τοτε που εχω διπλωμα 1980 εχω αλλαξει 9 αυτοκινητα αλλα ποτε μα ποτε δεν παρεμεινα πιστος στον ιδιο κατασκευαστη γιατι κατι δε μου αρεσε....
Νομιζω αυτη τη φορα οτι τα πραγματα αλλαζουν.......
Αν θελετε ενα all around γρηγορο οχημα αξιζει τον κοπο και τ απαραπανω χρηματα.....
-
RE: ΤΡΙΓΩΝΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΧVΙ:: Bistecca Fiorentina...posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
χαιρετω την παρεα.Αν και οι υποχρεωσεις με κρατουν μακρια απο το forum θα προσπαθησω να ελθω
-
RE: ΤΡΙΓΩΝΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΧVΙ:: Bistecca Fiorentina...posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
- kouk
- lokatzis
- tm
- sp0+
- Χρήστος Λάππας
- pad
- cavallino+1
- aserf
- Funis
- tm
- taurus
- nasos
- Wagner669
- MAD-MAX-13
- ratanplan
- Blackman@TFRC
- InsaneDriver
- n_olympios
- popol@ros
- ΒΑΣΙΛΗΣ
- DAP(;)
- lefos
- papagalos (αρκεί να υπάρχει καρυδόπιτα με παγωτό)
- fabiawrc
- Krus
- syele
- tsilis
- kamil
- nass
- Nicholas Van Orton
- Bagus + 3 (ταψιά γαλακτομπούρεκο)
- barbie
- tazio
- sfrag
-
RE: Θάψτε χωρίς οίκτο τους Ιάπωνες!posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Θαψτε το δικο μου το οποιο και αγορασα για το πρωτοποριακο του design