Για τους φιλους που ενδιαφερονται για αυτο το αυτοκινητο...
Εμπειριες μετα απο ενα χρονο χρησης....
Το αυτοκινητο αγοραστηκε 2/2006 σε αντικατασταση ενος audi 1.8 tq 215Hp του 2003, το οποιο πουληθηκε με 70000χλμ μετα απο σωρεια προβληματων που παρουσιασε απο την πρωτη στιγμη της αγορας.....
Καταρχην η επιλογη εγινε γιατι χρειαζομασταν ενα γρηγορο αξιοπιστο οικογενειακο οχημα το οποιο να εχει χαρακτηριστικα all around με περισσοτερη εμφαση βεβαια στην ασφαλτο, ενω οι δυνατοτητες στο χωμα θα περιοριζονταν σε απλες off road διαδρομες.
Αλλη βασικη χρηση, ειναι η ελξη και το ριξιμο απο γλιστρες μεγαλου φουσκωτου συνολικου βαρους με το τρειλερ 2500 κιλα (γιαυτο αγοραστηκε το αυτοματο)...
Το αυτοκινητο σημερα εχει κανει 33000 χλμ. και εχει δωσει το στιγμα του...
Βελτιωσεις που εγιναν....
α)Εγινε επαναπρογραμματισμος της ecu στα 10000 χλμ (προγραμμα της prodrive) και η ιπποδυναμη τωρα ειναι κοντα στους 250-260 ιππους (απο 230) και η ροπη κοντα στα 39-40 κιλα απο 32κιλα. To lag ειναι αγνωστη λεξη...
β)Κριθηκε απαραιτητο να αλλαχθουν τα εμπρος φρενα - μετα απο μια μικρη περιοδο οπου αλλαχθηκαν μονο τακακια και δεν εμεινα ευχαριστημενος- με αυτα του impreza wrx sti (τετραπιστονα Brembo 330χιλ με σωληνακια υψηλης)
απο τις δυο βελτιωσεις κρινω απαραιτητη τη δευτεςρη διοτι τα φρενα του αυτοκινητου οπως ερχονται απο το εργοστασιο ειναι απλως επαρκη για το βαρος και τις δυνατοτητες του αυτοκινητου ακομα και για τους 230 ιππους.
Με τη βελτιωση τα πραγματα ηρθαν εκει που επρεπε να βρισκονται απο τ ην αρχη..
Πλεονεκτηματα
Εντυπωσιακα γρηγορο για τετοιο οχημα.. Η εκδοση με το αυτοματο κανει το αυτοκινητο πολυ πιο ευκολοοδηγητο (εξαληφει τις extreme διαθεσεις του manual )
Στην ασφαλτο κραταει πολυ καλα οταν συνηθισεις τις κλισεις που περνει...
Στο χωμα θα σε παει (δεν εχει κοντες σχεσεις) με τον περιορισμο των χαμηλοπροφιλων ελαστικων... με λιγη προσοχη δεν εχεις προβλημα....Εχει και κανονικη ρεζερβα
Ροπη να φανε και οι κοτες...προσπερασματα αστραπη ειδικα με το αυτοματο που κανει κατεβασματα αρκετα γρηγορα και 2 σχεσεις....και εχει και manual αλλαγες στο λεβιε... (3 προγραμματα normal-power- mad snow)
Ταχυτητες 3000στρ 140χλμ , 3500στρ -160, 4000 στρ -180....
Τελικη μετρημενη με gps 235(ο κοφτης ταχυτητας στα 225 χλμ ειναι απενεργοποιημενος).... με τους 230 ιππους σταματουν στα 225 (και οχι στα 214 που δινει το εργοστασιο.....Το ταχυμετρο χανει περιπου σταθερα 8% σε ολο το φασμα ταχυτητων....
Διακοσαριζει για πλακα μετα ο ρυθμος της επιταχυνσης πεφτει λογω της αεροδυναμικης....
Η μονη παρατηρηση επομενως οσον αφορα τα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου εχει να κανει με τα φρενα....α... και τα ελαστικα τα οποια ειναι σε διασταση 215 55 17 και μεχρι στιγμης υπαρχουν μονο της μαμας yokohama geolander ενω αναμενεται νομιζω και η μισελεν....
Η εκδοση AUTO μπορει να οδηγηθει πολυ ευκολα απο γυναικες....
Στο εσωτερικο ολα βαινουν καλως με την ηλιοροφη να ειναι ολα τα λεφτα ποιοτητα κατασκευης μια χαρα...τιποτα δεν ξεκολαει κλπ...
Oλο αυτο τον καιρο το αυτοκινητο δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα σε μικτη χρηση και χωμα και ασφαλτος ταξιδια και πολη..... Αυτο ακουγετε και στην πιατσα και δειχνουν ολες οι ερευνες ...... οτι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα
Απο την αντιπροσωπεια δεν εχω παραπονο ... ουτε και απο τις τιμες... ειπαμε audi ειχα πριν....
**
Μειονεκτηματα...**
Καταναλωση... οι ιπποι για να βγουν θελουν και φαγητο... σε συνδυασμο με την αεροδυναμικη του αυτοκινητου μπορεις να παιξεις μεταξυ 12 λτ.100 χλμ στην Εθνικη με ταχυτητα 120-130 χλμ που ανεβαινει στα 15-16 με ταχυτητες 180 χλμ και στο απειρο 18-..... για μεγαλυτερες......
Οπως ολα (και το εννοω γιατι εχω αλλαξει πολλα αυτοκινητα ακομα και Premium κατηγοριας) θα ακουσετε καποιους τριγμους μετα απο χρηση...στις εγκαρσιες ανωμαλιες απο το χωρο αποσκευων οπως επισης και οταν η ηλιοροφη ειναι μισανοιχτη....
Η μεσαια πισω ζωνη ειναι για γιαπωνεζακια αλλα αυτο διορθωνεται....
Τρεις ενηλικες πισω θα στριμωχτουν.....
Πορτ μπαγκαζ οχι απο τα πιο μεγαλα, αλλα με ενα διχτυ σκυλου το μεγαλωνεις σε υψος....
Συμπερασμα....
Απο τοτε που εχω διπλωμα 1980 εχω αλλαξει 9 αυτοκινητα αλλα ποτε μα ποτε δεν παρεμεινα πιστος στον ιδιο κατασκευαστη γιατι κατι δε μου αρεσε....
Νομιζω αυτη τη φορα οτι τα πραγματα αλλαζουν.......
Αν θελετε ενα all around γρηγορο οχημα αξιζει τον κοπο και τ απαραπανω χρηματα.....