Ο χρήστης eleos έγραψε:
30Κ με τα ίδια λάδια ;
Ότι λέει ο κατασκευαστής, και δεν μιλάμε και για καμμιά καινούργια τεχνολογία.
Το λάδι είναι 5W-30.
Δηλαδη αν εδινες 40ε για να αλλαξεις λαδακι καθε 10.000χμ θα του εκανες κακο πιστευεις ή καλο? Το λαδι καλο ειναι να το αλλαζουμε καθε 7-10.000χμ. 30κ ειναι τρομακτικα υπερβολικα νουμερο ακομα και αν δεν το σπας το αμαξι
Και κάθε 1000χλμ να άλλαζα, καλό θα του έκανα! 5λίτρα χ 12Ε = 60Ε έχουν τα λάδια. Δηλαδή 120Ε (2 αλλαγές) παραπάνω για κάθε 30Κ, χ5 (για τα 150Κ) = 600Ε παραπάνω θα είχα δώσει μέχρι τώρα.
Τους αισθητήρες για το μεταβλητό διάστημα αλλαγής λαδιών τους έχεις πληρώσει στην τιμή του αυτοκινήτου. Θα ήταν σα να πέταγες και αυτά τα χρήματα. Το 30.000 δεν είναι υπερβολικό σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Και αν το σπάει κάποιος το αμάξι, θα του βγάλει ένδειξη για αλλαγή νωρίτερα.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του, μπορείς να βάλεις φτηνότερο λάδι για αλλαγές κάθε 15.000 σταθερό.
βέβαια εσύ έχεις 150Κ , τυχερός τι να πω...
εγώ κάθε 7.5Κ (1.8 TSI μαμά) αλλάζω με φίλτρο γιατί έχω σκοπό να το κρατήσω.
Πως είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να είναι θέμα τύχης! Είναι δυνατόν ένας κινητήρας να μην έχει φθορά, αν τα λάδια δεν αντέχουν, λόγω τύχης;
Πίστεψέ με και εγώ σκοπεύω να το κρατήσω.
Yπερβολικά μεγάλα διαστήματα για έναν κινητήρα με γνωστό πρόβλημα επικαθήσεων (black sludge). Υποθέτω τουλάχιστον να βάζεις λάδια 504 ή τουλάχιστον 503.01 και τίποτα λιγότερο, ακόμα και τότε όμως ρισκάρεις.
Ναι έχω ακούσει για αυτό το πρόβλημα, θα δούμε πως θα πάει. Σκέφτηκα να το πάω σύμφωνα με τις οδηγίες γιατί είχα μπουχτήσει λίγο με το προηγούμενο αυτοκίνητο που του άλλαζα κάθε 5000 (σύμφωνα με τις οδηγίες πάντα). Τα λάδια εννοείτε οτι είναι αυτά που πρέπει (δεν θυμάμαι το νούμερο).
Μου κάνει εντύπωση πάντως η έκπληξη πολλών όταν ακούν αυτό το νούμερο (το 30.000). Εδώ και πολλά χρόνια, πολλά αυτοκίνητα έχουν αλλαγές κάθε 20-25Κ. Ποιό λοιπόν το πρόβλημα με τα VAG, που σου λένε αλλαγές κάθε 15-30Κ,ανάλογα με την χρήση; Και μάλιστα με ακριβότερο λάδι από το συνηθισμένο;