Επίσης πολλές φορές βλέπουμε τον μπροστινό μας να κόβει λίγο ταχύτητα και νομίζουμε οτι θα χρειαστεί να πατήσουμε φρένο, ενώ τελικά μπορούμε να το αποφύγουμε. Πάντα περιμένω λίγο πριν πατήσω και εγώ φρένο σε τέτοιες περιπτώσεις. Λίγη προσοχή βέβαια να βλέπουμε πιό μπροστά τι γίνεται, να ξέρουμε και πίσω μας τι γίνεται, να μην το παρακάνουμε γενικώς.
georgex
@georgex
Systems Manager / Τεχνόπολις ΑΕ - αλεξίπτωτο πλαγιάς - σκί - ποδήλατο
Best posts made by georgex
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης ⛽posted in Περί αυτοκίνησης
Latest posts made by georgex
-
RE: Η ζωή...ποδήλατο!posted in Αντίλογος
Πρόσφατα κατάφερα να περάσω τα 100χλμ απόσταση. Και το καλό ήταν οτι δεν διαλύθηκα ... τελείως. Είχα κάνει κάποιες φορές γύρω στα 80, οπότε πήρα την απόφαση να το δοκιμάσω.
https://www.endomondo.com/users/2625682 ... 1142840756
Χρήστο χαίρομαι που το ξεκίνησες, θυμάμαι παλιότερα μου είχες πει για κάποιο θέμα με το γόνατο;Δεν θυμάμαι καλά. Όταν θα είσαι έτοιμος πάμε μαζί Σούνιο.
-
RE: Αλεξίπτωτο πλαγιάς (parapente)posted in Αντίλογος
Όχι δυστυχώς ακόμα. Ο ίδιος θέλει πολύ.
Πρέπει να δανειστώ τον εξοπλισμό (διπλό αλεξίπτωτο, κάθισμα) και είναι πρόβλημα να οργανωθεί. Και όταν γίνει αυτό θα πρέπει να έχει και ιδανικές συνθήκες στην απογείωση, μιας και έχω κάνει μόνο 3 διπλές πτήσεις, και αυτές πριν αρκετά χρόνια. Τελευταία φορά διπλό πέταξα την γυναίκα μου το 2003 ή 2004 στην Κόνιτσα.
Ελπίζω σύντομα.
-
RE: Αλεξίπτωτο πλαγιάς (parapente)posted in Αντίλογος
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έλα ρε Gerorge!Η ειρωνεία της τύχης είναι ότι τελικά επιβίωσε το κινεζάκι και τάφτυσε το Kenwood. Ψάχνω για καλό VHF τώρα, κατά προτίμηση αδιάβροχο!
Καλό ξέπλυμα, και μετά σε ένα τάπερ με ρύζι κλειστό για κάνα 24ωρο. Μπορεί να συνέλθει.
Από αδιάβροχα η Yaesu έχει κάποια μοντέλα. Έχω το vx-7r, υπάρχουν και ποιό νέα μοντέλα τώρα. Δώσε βάση στο user interface, να είναι λίγο σύγχρονο, γιατί σε παλιότερα μοντέλα ενώ έχουν 200 λειτουργίες δεν θυμάσαι ποτέ πάνω από 1-2.
-
RE: Αλεξίπτωτο πλαγιάς (parapente)posted in Αντίλογος
Αν έχετε όρεξη δείτε και δικά μου βιντεάκια από το παραπέντε:
και ο Χρήστος εδώ:
-
RE: Αλεξίπτωτο πλαγιάς (parapente)posted in Αντίλογος
Αχαχαχα ωραίο Χρήστο! Δεν το είχα μάθει οτι κολύμπησες... αλλά και το εφεδρικό καλή εμπειρία.
Ψηλά το τράβηξες πάντως το εφεδρικό, εκτός αν έχεις δει οτι έχεις πρόβλημα (λιποθυμίας) με τα spiral. Θα τα πούμε από κοντά.
-
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικόposted in Περί αυτοκίνησης
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πιο παλιά βέβαια ήταν 4troxoi.gr/forum, έχει τη σημασία του και αυτό..Υπάρχουν τεχνικοί λόγοι για αυτό.
-
RE: DIESEL: Forester vs Octavia Scout vs ASXposted in Εκτός Δρόμου
Μόλις τα διάβασα όλα αυτά, λίγο καθυστερημένα...
Και εγώ πίστευα οτι με το κλείδωμα 100% του κεντρικού, η ροπή μοιράζεται 50-50, κάτι που από τα post του IKE βλέπω οτι είναι λάθος. Το κλειδί νομίζω για να το καταλάβει κάποιος είναι αυτό που γράφει οτι κάτι που δεν έχει αντίσταση δεν αποροφά ροπή.
Έτσι όταν στα video βλέπουμε να γυρίζει ο πίσω αριστερός τροχός, και αφού σπινάρουν και οι μπροστινοί, ουσιαστικά ο κινητήρας δεν μπορεί να βγάλει την ροπή του στο δρόμο, λειτουργεί με ψηλές στροφές χωρίς να παράγει ισχύ.
Το 50-50 που αναφέρουν οι κατασκευαστές είναι όταν όλοι οι τροχοί έχουν την ίδια πρόσφυση.
Σχετικά με την ταχύτητα περιστροφής των τροχών, σε αυτοκίνητο κυρίως προσθιοκίνητο, με μεταφορά της κίνησης και πίσω, αν σηκώναμε τους μπροστινούς τροχούς στον αέρα, και τους 2 πίσω τροχούς τους είχαμε στον δρόμο με κανονική πρόσφυση, οι μπροστά θα γύριζαν αργά, με την ίδια ταχύτητα με τους πίσω, σωστά; Μήπως τότε θα ήταν περισσότερο κατανοητό ότι όλη η ροπή πάει πίσω... αφού δεν θα βλέπαμε τους μπροστινούς να γυρίζουν τρελά...
-
RE: DIESEL: Forester vs Octavia Scout vs ASXposted in Εκτός Δρόμου
Στο 2ο video που ανεβαίνουν στην ράμπα αυτός που μιλάει λέει συνέχεια 'not enough power', κάτι εντελώς άσχετο... όπως βλέπουμε απλώς κανένα από τα 4 πρώτα οχήματα δεν έχει έλεγχο στο πίσω διαφορικό.
Το forester τι έλεγχο έχει πίσω; Μου φαίνεται περίεργο που σπινάρει συνέχεια ο αριστερός τροχός.
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Ο χρήστης eleos έγραψε:
30Κ με τα ίδια λάδια ;
Ότι λέει ο κατασκευαστής, και δεν μιλάμε και για καμμιά καινούργια τεχνολογία.
Το λάδι είναι 5W-30.Δηλαδη αν εδινες 40ε για να αλλαξεις λαδακι καθε 10.000χμ θα του εκανες κακο πιστευεις ή καλο? Το λαδι καλο ειναι να το αλλαζουμε καθε 7-10.000χμ. 30κ ειναι τρομακτικα υπερβολικα νουμερο ακομα και αν δεν το σπας το αμαξι
Και κάθε 1000χλμ να άλλαζα, καλό θα του έκανα! 5λίτρα χ 12Ε = 60Ε έχουν τα λάδια. Δηλαδή 120Ε (2 αλλαγές) παραπάνω για κάθε 30Κ, χ5 (για τα 150Κ) = 600Ε παραπάνω θα είχα δώσει μέχρι τώρα.
Τους αισθητήρες για το μεταβλητό διάστημα αλλαγής λαδιών τους έχεις πληρώσει στην τιμή του αυτοκινήτου. Θα ήταν σα να πέταγες και αυτά τα χρήματα. Το 30.000 δεν είναι υπερβολικό σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Και αν το σπάει κάποιος το αμάξι, θα του βγάλει ένδειξη για αλλαγή νωρίτερα.
Σύμφωνα με τις οδηγίες του, μπορείς να βάλεις φτηνότερο λάδι για αλλαγές κάθε 15.000 σταθερό.βέβαια εσύ έχεις 150Κ , τυχερός τι να πω...
εγώ κάθε 7.5Κ (1.8 TSI μαμά) αλλάζω με φίλτρο γιατί έχω σκοπό να το κρατήσω.Πως είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να είναι θέμα τύχης! Είναι δυνατόν ένας κινητήρας να μην έχει φθορά, αν τα λάδια δεν αντέχουν, λόγω τύχης;
Πίστεψέ με και εγώ σκοπεύω να το κρατήσω.
Yπερβολικά μεγάλα διαστήματα για έναν κινητήρα με γνωστό πρόβλημα επικαθήσεων (black sludge). Υποθέτω τουλάχιστον να βάζεις λάδια 504 ή τουλάχιστον 503.01 και τίποτα λιγότερο, ακόμα και τότε όμως ρισκάρεις.
Ναι έχω ακούσει για αυτό το πρόβλημα, θα δούμε πως θα πάει. Σκέφτηκα να το πάω σύμφωνα με τις οδηγίες γιατί είχα μπουχτήσει λίγο με το προηγούμενο αυτοκίνητο που του άλλαζα κάθε 5000 (σύμφωνα με τις οδηγίες πάντα). Τα λάδια εννοείτε οτι είναι αυτά που πρέπει (δεν θυμάμαι το νούμερο).
Μου κάνει εντύπωση πάντως η έκπληξη πολλών όταν ακούν αυτό το νούμερο (το 30.000). Εδώ και πολλά χρόνια, πολλά αυτοκίνητα έχουν αλλαγές κάθε 20-25Κ. Ποιό λοιπόν το πρόβλημα με τα VAG, που σου λένε αλλαγές κάθε 15-30Κ,ανάλογα με την χρήση; Και μάλιστα με ακριβότερο λάδι από το συνηθισμένο;