-
Ο χρήστης otso έγραψε:
Σωστοί και οι δύο και πολλή καλοί μάστορες γιατί η δουλειά έχει δύο σκέλη.
Α) πόσο καλή μαστορική δουλειά κάνεις που εξαρτάτε από το να ξέρεις γιατί το κάνεις έτσι που το κάνεις.
Β) Τι κάνεις δηλαδή το σχέδιο.
Τσιμεντοκονίες υπήρχαν ανέκαθεν δύο ειδών. Οι τριφτές και οι πατητές.
Στην φωτογραφία πάρα πάνω σαν τριφτή τσιμεντοκονία μου φαίνεται αλλά με νταμαρίσια άμμο.Ωραια τα λετε κυριοι και ευχαριστω , αλλα εγω τι κανω;
Βασικα προκειται για εναν παλιο τουβλινο τοιχο υποστεγου καπου 10τμ και το προβλημα μου ειναι οτι ειναι στο συνορο με τους γειτονες που ειμαστε τσακωμενοι . Τα νερα της βροχης ,οι παγοι συν οτι η μαλακισμενη εχει φυτα και ποτιζει με πιεση καθημερινα και βαραει τα τουβλα με αποτελεσμα αρκετα να εχουν φθαρει και στο τελος θα μας πεσει .
Το σκεπτικο το δικο μου λοιπον ηταν να καταφερω να κανω ενα τετοιο ειδος τσιμεντοκονιας οπως στις φωτο που ειναι απεθαντο , με σιδερενιο πλεγμα απο μεσα αλλα και ινες και με το υλικο της isomat που κανει αδιαβροχο το τσιμεντο .
https://www.isomat.gr/product/aquamat-admix/
https://www.isomat.gr/product/plastiproof/
https://www.isomat.gr/product/adinol-dm/
(κονφουζιο οχι μονο οι πολλες εταιριες αλλα και τα ομοειδη προιοντα της ιδιας , ποιο να διαλεξεις;)
Δεν ξερω αν το σκεπτικο μου ειναι σωστο και αν βρω μαστορα να μου το φτιαξει, καθε συμβουλη ειναι ευπροσδεκτη .Και μια δευτερη ερωτηση
Εχω αυτην την αμμο την ωραια την ποταμισια , επειδη θα χτισω (ο ιδιος παρακαλω ) μαντρα με τσιμεντολιθους , μπορω να την χρησιμοποιησω στην λασπη κτισιματος ; η στο οπλισμενο που θα ριξω για βαση, σεναζ, κολονακια;ευχαριστω
Φίλε μου το πρόβλημα που έχεις αντιμετωπίζεται πολύ δύσκολα γιατί τώρα που τα είπες όλα κατάλαβα το πρόβλημα.
Η υγρασία που έχεις δεν προέρχεται από τον αέρα αλλά από το έδαφος και ότι μόνωση και να κάνεις εγκλωβίζεται μέσα στον τοίχο. Η υγρασία είναι σαν ένα καζάνι που βράζει με κλειστό καπάκι και ότι εμποδίζει την διέξοδο του ατμού το πετάει. Οπότε μονωτικά ξέχασε γιατί θα τα πετάξει. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να απομονώσεις την άνοδο της υγρασίας από το έδαφος προς τον τοίχο και αυτό γίνεται μόνο με την προσθήκη πισσόχαρτου μεταξύ αυτών των δύο και διότι είναι υφιστάμενο κτίριο είναι δύσκολο να γίνει αλλά όχι ακατόρθωτο. Αν θες μπορώ να σου πω την τεχνική. Με την άμμο θαλάσσης μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για ότι θες αλλά όχι σε μπετά με οπλισμό γιατί το αλάτι που περιέχει τον σκουριάζει. -
Ο χρήστης seismic έγραψε:
Η παλιά τσιμεντοκονία ήταν με άμμο θαλάσσης και τσιμέντο. πολύ λεπτό στρώμα πάνω από το σοβά που δεν τριβόταν αλλά ενώ ήταν ακόμα νωπό ρίχναμε τσιμεντόσκονη και το πατούσαμε με το μυστρί. Αυτά άλλες εποχές που δεν υπήρχαν τα μέσα και τα υλικά τα σημερινά. Για μένα πλέον ο σοβάς πέθανε. Ιδανική λύση κόλλα θερμοπρόσοψης με εγκιβωτισμό υαλοπλέγματος και τελική επίστρωση με έγχρωμο σοβά θερμοπρόσοψης. Απλά πράγματα που δίνουν τέλος σε υγρασίες και ρωγμές σταματώντας επί της ουσίας την γήρανση του κτηρίου. Αν έχεις τα φράγκα κάνεις και ολοκληρωμένη θερμοπρόσοψη και έχεις και θερμική θωράκιση στο σπίτι σου και ασύγκριτη θαλπωρή και ποιότητα ζωής εντός αυτού.
Όσον αφορά την θερμοπρόσοψη σε παλιά κτήρια έχω τις αμφιβολίες μου για την καταλληλότητα της. Αν η υγρασία ανεβαίνει από τα θεμέλια ουσιαστικά εγκλωβίζεται μέσα από την θερμοπρόσοψη με ότι αυτό συνεπάγεται.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Και αν γίνει σεισμός υπάρχει πρόβλημα να δεις που έχουν ζημιές τα φέροντα στοιχεία. Πρέπει να διαθέτεις πανάκριβα μηχανήματα για να εντοπίσεις τις ρωγμές ... γιατί οπτικά δεν τις βλέπεις.
Τα υλικά της θερμοπρόσοψης είναι διαπνέοντα και δεν εγκλωβίζουν την υγρασία εκτός αν κάνεις το λάθος και βάλεις εξυλασμένη πολυστερίνη αντί διογκωμένη. Αν η υγρασία είναι αναδιδόμενη πρέπει να την μονώσεις από τα σημεία που η τοιχοποιία και τα θεμέλια έρχονται σε επαφή με το έδαφος. Υπάρχει ολόκληρη διαδικασία που αν απαιτηθεί μπορώ να την περιγράψω. Όλα τα κτήρια παλιά και νέα έχουν ανάγκη μόνωσης για προστασία επιβράδυνση της γήρανσης τους και καλές συνθήκες διαβίωσης μέσα σε αυτά. Σε περίπτωση σεισμού αν υπάρξουν ρωγμές δεν περιορίζονται στην εξωτερική επιφάνεια της τοιχοποιίας αλλά φαίνονται και από μέσα... Σαν να λέμε μην βάλεις γυψοσανίδα γιατί δεν θα φανούν οι ρωγμές...
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Η παλιά τσιμεντοκονία ήταν με άμμο θαλάσσης και τσιμέντο. πολύ λεπτό στρώμα πάνω από το σοβά που δεν τριβόταν αλλά ενώ ήταν ακόμα νωπό ρίχναμε τσιμεντόσκονη και το πατούσαμε με το μυστρί. Αυτά άλλες εποχές που δεν υπήρχαν τα μέσα και τα υλικά τα σημερινά. Για μένα πλέον ο σοβάς πέθανε. Ιδανική λύση κόλλα θερμοπρόσοψης με εγκιβωτισμό υαλοπλέγματος και τελική επίστρωση με έγχρωμο σοβά θερμοπρόσοψης. Απλά πράγματα που δίνουν τέλος σε υγρασίες και ρωγμές σταματώντας επί της ουσίας την γήρανση του κτηρίου. Αν έχεις τα φράγκα κάνεις και ολοκληρωμένη θερμοπρόσοψη και έχεις και θερμική θωράκιση στο σπίτι σου και ασύγκριτη θαλπωρή και ποιότητα ζωής εντός αυτού.
Όσον αφορά την θερμοπρόσοψη σε παλιά κτήρια έχω τις αμφιβολίες μου για την καταλληλότητα της. Αν η υγρασία ανεβαίνει από τα θεμέλια ουσιαστικά εγκλωβίζεται μέσα από την θερμοπρόσοψη με ότι αυτό συνεπάγεται.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Και αν γίνει σεισμός υπάρχει πρόβλημα να δεις που έχουν ζημιές τα φέροντα στοιχεία. Πρέπει να διαθέτεις πανάκριβα μηχανήματα για να εντοπίσεις τις ρωγμές ... γιατί οπτικά δεν τις βλέπεις.
Τα υλικά της θερμοπρόσοψης είναι διαπνέοντα και δεν εγκλωβίζουν την υγρασία εκτός αν κάνεις το λάθος και βάλεις εξυλασμένη πολυστερίνη αντί διογκωμένη. Αν η υγρασία είναι αναδιδόμενη πρέπει να την μονώσεις από τα σημεία που η τοιχοποιία και τα θεμέλια έρχονται σε επαφή με το έδαφος. Υπάρχει ολόκληρη διαδικασία που αν απαιτηθεί μπορώ να την περιγράψω. Όλα τα κτήρια παλιά και νέα έχουν ανάγκη μόνωσης για προστασία επιβράδυνση της γήρανσης τους και καλές συνθήκες διαβίωσης μέσα σε αυτά. Σε περίπτωση σεισμού αν υπάρξουν ρωγμές δεν περιορίζονται στην εξωτερική επιφάνεια της τοιχοποιίας αλλά φαίνονται και από μέσα... Σαν να λέμε μην βάλεις γυψοσανίδα γιατί δεν θα φανούν οι ρωγμές...
Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνιση!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Δεν κάνει τίποτα. Χαρά μου!
-
Να κάνω μια γρήγορη ερώτηση σχετικά με Αλουμίνια/Κουφώματα (ελπίζω να ειναι σχετικό το θέμα με τη Κατηγορία).
Δεν έχω ιδέα, απλά η μάνα μου στο πατρικό θα αλλάξει τα παλιά με νέα και έχει 2 προσφορές:
Α) Εuropa σειρά 6000 με Θερμοδιακοπή/Ενεργειακά Τζάμια Planistar Argon UG 1.1 (ιδεά δεν έχω τι εναι αυτό και αν ειναι κανα εξτρα χαρακτηριστικό) τύπου 5-15-4
Β) ΑΛΦΑ με Θερμοδιακοπή/Ενεργειακά Τζάμια Plan τύπου 6-12-4 με κουφώματα T320/S350/C100 (αν σας λένε κάτι).
Οι τιμές χωρις ΦΠΑ και για τις 2 προσφορές ειναι στα 6.400.
Αν βγάζετε άκρη, εσείς μεταξύ των 2, τί θα βάζατε και για ποιο λόγο; Το βασικό της ερώτημα ειναι αν η διαφορά στη Θερμοδιακοπή μεταξυ Α (15μμ) και Β(12μμ) ειναι κάτι σημαντικό.
Ευχαριστώ!
-
EMMANOYHL
Τα υλικά της θερμοπρόσοψης είναι διαπνέοντα και δεν εγκλωβίζουν την υγρασία εκτός αν κάνεις το λάθος και βάλεις εξυλασμένη πολυστερίνη αντί διογκωμένη. Αν η υγρασία είναι αναδιδόμενη πρέπει να την μονώσεις από τα σημεία που η τοιχοποιία και τα θεμέλια έρχονται σε επαφή με το έδαφος. Υπάρχει ολόκληρη διαδικασία που αν απαιτηθεί μπορώ να την περιγράψω. Όλα τα κτήρια παλιά και νέα έχουν ανάγκη μόνωσης για προστασία επιβράδυνση της γήρανσης τους και καλές συνθήκες διαβίωσης μέσα σε αυτά. Σε περίπτωση σεισμού αν υπάρξουν ρωγμές δεν περιορίζονται στην εξωτερική επιφάνεια της τοιχοποιίας αλλά φαίνονται και από μέσα... Σαν να λέμε μην βάλεις γυψοσανίδα γιατί δεν θα φανούν οι ρωγμές...Τα κτίρια έχουν πολλούς τρόπους για να τα μονώσεις και πολλές τεχνικές για να διατηρηθούν πολλά χρόνια χωρίς να κρύβουν τα προβλήματα της φθοράς τους. Κρύβοντας το πρόβλημα πίσω από γυψοσανίδες και θερμοπροσώψεις δεν σώζεις το κτίριο δηλαδή το οξειδωμένο σίδερο που σκουριάζει χωρίς να το βλέπεις ή την ρωγμή του σεισμού που δεν την βλέπεις. Τα σπίτια σε κάθε σεισμό κάτι παθαίνουν και αν δεν επισκευαστούν σωστά το θυμούνται δεν το ξεχνούν.
Τις ρωγμές που είναι καλυμμένες με ελαστομερή υλικά όλοι ξέρουμε ότι δεν θα επισκευαστούν ποτέ.
Οι κολόνες που δέχονται το μεγάλο ζόρι και την αστοχία σε έναν σεισμό είναι οι γωνιακές κολόνες. Η τοιχοπλήρωση καλύπτει τις δύο πλευρές και δεν βλέπεις καμία ζημιά από μέσα. Αν καλύψεις με την μόνωση και τις άλλες δύο εξωτερικές πλευρές της γωνιακής κολόνας δεν θα δεις καμία αστοχία. Η λοξή αστοχία ( / ) είναι αυτή που είναι η πιο επικίνδυνη πάνω στο υποστύλωμα. Πως θα ελέγξει ένας μηχανικός αν είναι λοξή ή οριζόντια όταν δεν είναι εμφανή η πορεία της?
Μπορεί η μία πλευρά να δείχνει ότι η αστοχία είναι οριζόντια και οι άλλες δύο πλευρές τα δείχνουν την λοξότητα που έχει. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Η παλιά τσιμεντοκονία ήταν με άμμο θαλάσσης και τσιμέντο. πολύ λεπτό στρώμα πάνω από το σοβά που δεν τριβόταν αλλά ενώ ήταν ακόμα νωπό ρίχναμε τσιμεντόσκονη και το πατούσαμε με το μυστρί. Αυτά άλλες εποχές που δεν υπήρχαν τα μέσα και τα υλικά τα σημερινά. Για μένα πλέον ο σοβάς πέθανε. Ιδανική λύση κόλλα θερμοπρόσοψης με εγκιβωτισμό υαλοπλέγματος και τελική επίστρωση με έγχρωμο σοβά θερμοπρόσοψης. Απλά πράγματα που δίνουν τέλος σε υγρασίες και ρωγμές σταματώντας επί της ουσίας την γήρανση του κτηρίου. Αν έχεις τα φράγκα κάνεις και ολοκληρωμένη θερμοπρόσοψη και έχεις και θερμική θωράκιση στο σπίτι σου και ασύγκριτη θαλπωρή και ποιότητα ζωής εντός αυτού.
Όσον αφορά την θερμοπρόσοψη σε παλιά κτήρια έχω τις αμφιβολίες μου για την καταλληλότητα της. Αν η υγρασία ανεβαίνει από τα θεμέλια ουσιαστικά εγκλωβίζεται μέσα από την θερμοπρόσοψη με ότι αυτό συνεπάγεται.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Και αν γίνει σεισμός υπάρχει πρόβλημα να δεις που έχουν ζημιές τα φέροντα στοιχεία. Πρέπει να διαθέτεις πανάκριβα μηχανήματα για να εντοπίσεις τις ρωγμές ... γιατί οπτικά δεν τις βλέπεις.
Τα υλικά της θερμοπρόσοψης είναι διαπνέοντα και δεν εγκλωβίζουν την υγρασία εκτός αν κάνεις το λάθος και βάλεις εξυλασμένη πολυστερίνη αντί διογκωμένη. Αν η υγρασία είναι αναδιδόμενη πρέπει να την μονώσεις από τα σημεία που η τοιχοποιία και τα θεμέλια έρχονται σε επαφή με το έδαφος. Υπάρχει ολόκληρη διαδικασία που αν απαιτηθεί μπορώ να την περιγράψω. Όλα τα κτήρια παλιά και νέα έχουν ανάγκη μόνωσης για προστασία επιβράδυνση της γήρανσης τους και καλές συνθήκες διαβίωσης μέσα σε αυτά. Σε περίπτωση σεισμού αν υπάρξουν ρωγμές δεν περιορίζονται στην εξωτερική επιφάνεια της τοιχοποιίας αλλά φαίνονται και από μέσα... Σαν να λέμε μην βάλεις γυψοσανίδα γιατί δεν θα φανούν οι ρωγμές...
EMMANOYHL χωρις να θελω να κανω τον ξυπνιο εχω την εντυπωση οτι κανενα ειδος πολυστερινης δεν ειναι διαπνεον
αν εχεις χρονο πες μου την γνωμη σου στις ερωτησεις του τελευταιου μου ποστ .
βεβαια θα με ενδιεφερε και η τεχνικη για την αναδυομενη εργασια (ζηταω πολλα;)seismik ευχαριστω
-
otso,, αν εχεις χρονο πες μου την γνωμη σου στις ερωτησεις του τελευταιου μου ποστ .
βεβαια θα με ενδιεφερε και η τεχνικη για την αναδυομενη εργασια (ζηταω πολλα;)seismik ευχαριστω
Χαρά μου φίλε μου- Ανοίγουμε με ένα κομπρεσέρ τον τοίχο 1 με 1,3 μέτρα μήκος και 10 εκατοστά ύψος στο τμήμα ( 1 ) Τοποθετούμε το πισσόχαρτο αφού πρώτα έχουμε βάλει λάσπη και το πιέζουμε πάνω στην λάσπη με το μυστρί.
- κατασκευάζουμε το καλούπι μέσα έξω Το εξωτερικό καλούπι το κατασκευάζουμε λοξό και λίγο πιο ψιλό από το ύψος της οπής για δύο λόγους. α) για να μπορέσουμε να ρίξουμε το μπετό β) για να γεμίσουμε το καλούπι με μπετό λίγο πιο πάνω από το ύψος της οπής ώστε με την βοήθεια ενός ξύλου και της υδροστατικής πίεσης το μπετό να πάει μέχρι το ταβάνι της οπής και να την πιάσει από κάτω.
Την άλλη μέρα αφαιρούμε το καλούπι, και σπάμε αυτό το λοξό μπετό που εξέχει. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο σταδιακά στα τμήματα 2,3,4,5
Αφού κάνεις αυτό κάνε την τσιμεντοκονία στον τοίχο που βρέχεται και με τα υλικά που είπες είναι σωστά, Αλλά... πέρνα του και δύο χέρια μονωτικό ταράτσας εξωτερικά πριν το βάψεις. Αν βάλεις πλέγμα βάλε πλαστικό όχι μεταλλικό γιατί σκουριάζει και πετάει τον σοβά.
Αλλά για εμένα αν βάλεις υαλόινες είναι αρκετό.
-
Υποθέτω ότι ο τοίχος αν και τούβλινος έχει στη βάση του μπετό πάνω στο οποίο στηρίζεται. Πρώτα σκάβεις την πλευρά του τοίχου από όπου έρχεται η υγρασία από του γείτονα δηλαδή (θα σε αφήσει να μπεις αφού είστε τσακωμένοι; ) μέχρι τη βάση του τσιμέντου. Περνάς ένα χέρι κόλλα θερμοπρόσοψης καλύτερα ή σοβά μιας στρώσης τσιμέντο και τούβλα έως ένα μέτρο ύψος για να επιπεδοποιήσεις και να κλείσουν κενά και ενώσεις τούβλων. Μετά περνάς δυο χέρια επαλειφόμενο τσιμεντοειδές. Κατόπιν καλύπτεις τον τοίχο με κόλλα θερμοπρόσοψης οπλισμένη με υαλόπλεγμα κατ' ελάχιστον 145 γραμμαρίων καλύτερα των 160. Αν δεν σε ενδιαφέρει η ομορφιά μπορείς να τρίψεις να στοκάρεις και να βάψεις αν θέλεις σωστό οπτικά και ανθεκτικότερο στο χρόνο αποτέλεσμα περνάς αστάρι και πάστα θερμοπρόσοψης έγχρωμη. Τέλος μπαζώνεις το χαντάκι που έκανες το ιδανικό είναι με βότσαλο ή χαλίκι και όχι χώμα. Κόστος υλικών ανάλογα την εταιρεία φυσικά κοντά στα 10€ ανά τετραγωνικό μέτρο αν βάλεις τεχνίτη να το κάνει περίπου άλλα τόσα για εργατικά. Για μένα ότι καλύετρο μπορείς να κάνεις και ξεχνάς για πολλά χρόνια ακόμα και το βάψιμο.
-
Δημοσιεύθηκε ο νέος πολεοδομικός νόμος (την παρασκευή, Ν4495/17 δείτε στο Εθνικό Τυπογραφείο), από μια γρήγορη ματιά αλλάζει πολλά και καταργεί την άδεια για μια σειρά από εργασίες (π.χ. ηλιακό, κλιματιστικά κ.λ.π.). Καλό διάβασμα στους ενδιαφερόμενους !
Και πάλι επαναφέρει θέμα μεταφοράς συντελεστή δόμησης. Πάλι τον βλέπω να πέφτει στο Σ.τ.Ε. -
Διάβασμα πολύ αλλά βαριέμαι ακόμα . Ο νόμος δεν κινδυνεύει από την ΜΣΔ . Από άλλα σημεία ίσως έχει θέματα ...
-
Με μια λίγο πιο προσεκτική ματιά, επανέφεραν τη δυνατότητα περαίωσης ημιυπαίθριων (Ν.3843/10) εντός εξαμήνου από 3/11. Όσοι έχουν δήλωση με το νόμο αυτό και έχουν χρήματα (γιατί πρέπει να πληρωθούν όσα δεν πληρώθηκαν με μορφή παραβόλου προς πράσινο ταμείο), ας σπεύσουν. Αλλά δεδομένης της κρίσης δεν νομίζω να είναι πολλοί. Όσοι μπορούν ας μη χάσουν την ευκαιρία αν ΔΕΝ έχουν και άλλα να τακτοποιήσουν γιατί ο 3843/10 είναι πιο ευνοϊκός από τους μεταγενέστερους ως αντιμετώπιση (όχι ως πρόστιμο).
-
Συμφέρει ίσως κάποιους να πάνε στον νέο νόμο γιατί μειώνονται πολύ τα πρόστιμα ..
-
Είναι ευνοϊκό για μικρότερα ποσά γιατί γλιτώνεις αμοιβές μηχανικού. Άσε που ως διαδικασία είναι απλούστατη σε σχέση με το νέο που θέλει ένα σωρό δικαιολογητικά. Θα δω τι ισχύει για θέματα τελών και φόρων, γιατί νομίζω ότι γλιτώνεις κάποια ποσά και τώρα οι δήμοι ψάχνονται.
-
Πριν 6-7 χρόνια πλημμύρες είχαν πλήξει πολλές γερμανικές πόλεις και χιλιάδες σπίτια είχαν πλημμυρίσει στα υπόγεια τους.
Τότε είχε δοθεί εντολή ΝΑ ΜΗΝ βγάλει κανείς τα νερά από τα υπόγεια αν πρώτα δεν πέσει αντίστοιχα και η στάθμη του νερού στην γύρω περιοχή (οικόπεδα χωράφια) γιατί τα κτήρια θα κινδύνευαν με ολική καταστροφή από τη μετακίνηση που θα επέφερε στα θεμέλια η πίεση του νερού εάν δε παράμενε εξισορροπημένη.Οι γνώστες ας μας πούν μερικά πράγματα επι του θέματος μιας και είναι άκρως επίκαιρο, δυστυχώς!
-
Στο υπογειο οταν αυτο ειναι ολο κατω απο την επιφανεια του οικοπεδου δε νομιζω οτι υπαρχει τετοιο θεμα.
Να εχει ανεβει η σταθμη του νερου και να καλυπτει καποιο μερος απο το ισογειο εχει μια λογικη ετσι ωστε να εξισορροπειται η εξωτερικη πιεση του νερου με την εσωτερικη για να μη δεχονται πιεσεις τα ντουβαρια μονο απο τη μια πλευρα. -
Μόνο που τα δικά μας υπόγεια συνήθως είναι μπετονένια , ενώ έξω παίζει να είναι τουβλέτες ή ξύλα...
-
Το εμβαδόν ενός υπογείου προστίθεται εξ ολοκλήρου στο εμβαδόν του σπιτιού που είναι από πάνω; Πχ υπόγειο με ύψος 1.60 επιφάνειας 30 τετραγωνικά και από πάνω σπίτι 100 τετραγωνικά, όλο μαζί μία ιδιοκτησία, συνολική επιφάνεια είναι 130 τμ ή το υπόγειο υπολογίζεται ως ποσοστό;
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Που το ανέστησες το θέμα .
Το υπόγειο είναι χώρος βοηθητικής χρήσης και υπολογίζεται χωριστά . Ετσι ἐχεις σπίτι 100 τμ και υπόγειο 30 τμ . Ετσι αναφέρεται στον τίτλο ιδιοκτησίας του .
Το 1,60 δεν εννοείς προφανώς εσωτερικό ύψος υπογείου , αλλά πόσο εξέχει το υπόγειο από το έδαφος . Το εσωτερικό ύψος πρέπει να είναι τουλάχιστον 2,20 .
-
ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ