-
Θα επρεπε πιθανα λοιπον και να κατανοεις τι εννοω.
Αδικαιολογητα ειναι οταν αγοραζεις στα ιδια χρηματα αμαξι της ανωτερης κατηγοριας που ειναι φυσικο να τα κανει ολα καλυτερα μ εξαιρεση καποιες παραχωρησεις λογω διαστασεων... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Θα επρεπε πιθανα λοιπον και να κατανοεις τι εννοω.
Αδικαιολογητα ειναι οταν αγοραζεις στα ιδια χρηματα αμαξι της ανωτερης κατηγοριας που ειναι φυσικο να τα κανει ολα καλυτερα μ εξαιρεση καποιες παραχωρησεις λογω διαστασεων...Το κατανοώ αλλα διαφωνώ κάθετα! Αυτη ειναι η διάφορα μας.
Και το γιαρις ειναι ενα καλο παράδειγμα εφαρμογής της διαφωνίας αυτής.
Για σενα ειναι αδικαιολόγητα ακριβό. Για κάποιον που βάζει πανω απο ολα την αξιοπιστία, την αξία μεταπώλησης , την υποστήριξη του δικτύου , το φθηνό κοστος χρήσης και συντήρησης , τη μεγαλη εγγυηση κ την ευχρηστία κ ΔΕΝ ενδιαφέρεται για αυτοκινητο μεγαλύτερης κατηγορίας ή για την αίσθηση του στρίβειν για παράδειγμα ειναι ιδανική επιλογή.
Ασφαλέστατο ειναι ετσι κι αλλιως κ η οποία διάφορα στο στήσιμο απο πχ ενα Σιτροέν ή ενα ρενω μαλλον ελάχιστα ενδιαφέρει του περισσότερους αγοραστές της κατηγορίας. -
Πραγματικά φίλοι δεν βλέπω επί της ουσίας λόγο να διαφωνείτε. Εχοντας περάσει από ΤΟΥΟΤΑ μπορώ να καταλάβω νονέ γιατί πολλοί αγοράζουν αυτά τα αυτοκίνητα με κλειστά τα μάτια (βέβαια δεν μπορώ να πω το ίδιο για αυτούς που το κάνουν για την vw ). O koralli νομίζω σκιαγραφεί πολύ καλά το προφίλ των περισσότερων εκ των αγοραστών των ΤΟΥΟΤΑ δίχως απαραίτητα να ενστερνίζεται την αυτή ιεράρχηση που τους οδήγησε στις επιλογές τους. Αλλωστε αν θυμάμαι καλά φίλε koralli νομίζω μια Τζουλιέτα 'καβαλάς' ...
-
Τα αυτοκίνητα που είχα τα ανέφερα για να δείξω ότι απλά δεν είμαι τογιοτάκιας ,πρώτο toyοta μετά από 30 χρόνια οδηγός, δυστυχώς όπως πάνε τα πράγματα μόνο Toyota από εδώ και πέρα ,πλέον τα αυτοκίνητα πρέπει να τα βλέπουμε ως επένδυση (αξιοπιστία -μεταπώληση), ευτυχώς που αρχίζει και (ξανα)βγάζει ενδιαφέροντα αυτοκίνητα (ααααααν καταφέρουμε να ξαναγοράσουμε )
@nonos μην επιμένεις ότι δε το έψαξα και ότι υπήρχαν για μένα καλλίτερα αυτοκίνητα, σου έγραψα την ιστορία παραπάνω για να καταλάβεις ότι το έψαξα (για να καταλάβεις το καλλίτερο για τα λεφτά του ήταν το aveo αλλά χωρίς αντιπροσωπεία δεν γίνεται νταλαβέρι)
Όχι μόνο η citroen αλλά όλα ήταν μεταχειρισμένα δεν είχα λεφτά για καινούργιο τότε ,ευτυχώς που τα ds είχαν το ποδοχειρόφρενο ,κατάλαβες νομίζω τι έγινε εν κινήση! Δεν θα έγραφα τώρα εδώ! -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πραγματικά φίλοι δεν βλέπω επί της ουσίας λόγο να διαφωνείτε. Εχοντας περάσει από ΤΟΥΟΤΑ μπορώ να καταλάβω νονέ γιατί πολλοί αγοράζουν αυτά τα αυτοκίνητα με κλειστά τα μάτια (βέβαια δεν μπορώ να πω το ίδιο για αυτούς που το κάνουν για την vw ). O koralli νομίζω σκιαγραφεί πολύ καλά το προφίλ των περισσότερων εκ των αγοραστών των ΤΟΥΟΤΑ δίχως απαραίτητα να ενστερνίζεται την αυτή ιεράρχηση που τους οδήγησε στις επιλογές τους. Αλλωστε αν θυμάμαι καλά φίλε koralli νομίζω μια Τζουλιέτα 'καβαλάς' ...Καλα θυμασαι και σε γενικες γραμμες τα ειπες πολυ καλα
-
Πανακριβο,ελλειπης εξοπλισμος,μαπα σχεδιαση,παλιατζουρες κινητηρες(ενταξει,φιλοτιμηθηκαν και εβγαλαν νεο μοτερ μετα απο 20 χρονια),εχει μεινει μονο η αξιοπιστια και το after sales να πουλανε.
Οσο για τον d4-d μαλλον και αυτος παει στα πιτ στοπ να αραξει λιαν συντομως.
Σύμφωνα λοιπόν με δηλώσεις του εκτελεστικού Αντιπρόεδρου της Toyota Europe, κ. Karl Schlicht: «στο Yaris, οι πωλήσεις του diesel μοντέλου είναι κάτω από το 10%, κάτι που μας επιτρέπει να σκεφτόμαστε ότι θα μπορούσαμε να το σταματήσουμε κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον».
http://www.autogreeknews.gr/teleutaia-n ... -kinitiron
Η Toyota «κόβει» από την γκάμα του ανανεωμένου Yaris τον 1,4 D-4D.
Έτσι, μετά το νέο C-HR, το οποίο δεν έχει στην γκάμα του ντίζελ μοτέρ, η Toyota βγάζει τον 1,4 D-4D από την γκάμα του Yaris. Όπως έγινε γνωστό τις τελευταίες μέρες, το best seller ιαπωνικό μικρό μοντέλο θα συνεχίσει την εμπορική του καριέρα με κινητήρες βενζίνης ( 1.000 και 1.500 κυβικών), καθώς και με την υβριδική έκδοση που γνωρίζουμε.
http://www.newsauto.gr/i-toyota-apocher ... us-ntizel/ -
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... 12-seg.pdf
Για ενα περίεργο λόγο αυτή η πανάκριβη παλιατζούρα πρώτη σε πωλήσεις στην κατηγορία του και με διαφορά.
Τελικά πρέπει να είναι πολύ βλάκες όσοι το αγοράζουνε κι εμεις εδώ οι έξυπνοι που τα ξέρουμε όλα.
-
Καλα σοβαρα μιλας τωρα,δεν ειδα κανεις να λεει εξυπνους αυτους που βγαζουν πρωτο το Golf σε πωλησεις,ολοι ηλιθιους τους ανεβαζουν και τους κατεβαζουν. Κατι αντιστοιχο θα συμβαινει με το yaris.
-
Εντάξει ρε παιδιά τώρα εδώ το τερματισατε.
Έχω οδηγήσει για μεγάλη απόσταση και το Yaris και το c3.
Τοyota δε θα αγόραζα ποτέ αλλά να λέμε το yaris ψυγείο οδηγικά σε σχέση με το c3 είναι παράλογο.
Το θεωρώ πολύ καλό ενώ το c3 ότι χειρότερο οδηγικά στα μικρά που έχω προσωπική άποψη ,δηλ και με fiesta, polo, 208 i20. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/files/2016-12-seg.pdfΓια ενα περίεργο λόγο αυτή η πανάκριβη παλιατζούρα πρώτη σε πωλήσεις στην κατηγορία του και με διαφορά.
Τελικά πρέπει να είναι πολύ βλάκες όσοι το αγοράζουνε κι εμεις εδώ οι έξυπνοι που τα ξέρουμε όλα.
Αντε παλι τα ιδια Και το accent ηταν για χρονια best seller. Ναι αυτος ο τενεκες με ροδες...
Γιατι δε πηρες το auris αντι της G? Αφου μας λες οτι παιρνουν ολοι αρα θα ναι το καλυτερο. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Για κάποιον που βάζει πανω απο ολα την αξιοπιστίαΠαπατζιλικι νουμερο 1 γι αυτο και συνεχιζει να πουλαει. Μιλαμε για την εταιρια που δε ξερω τι παραγει ακομα στην Ιαπωνια... Να μιλαγαμε για mazda να το δεχομουν... Μπορω να σου αναφερω και παμπολλα παραδειγματα απο τον προσωπικο μου χωρο-εμπειριες ακομα και απο τις ''αθραυστες'' εποχες υποτιθεται της εταιριας που δε το επιβεβαιωνουν. Γιατι εγω ας πουμε δε ξερω κανενα αμαξι να χει κοψει κολωνα τιμονιου... Δε ξερω κανεναν diesel επισης αυτη την εποχη που να ειναι υποψηφιος να παρουσιασει τα χοντροπροβληματα με το μπερδεμα πετρελαιου-λαδιων. Δε ξερω εταιρια εκτος της φαου βε να σε καλουσε ν αλλαξεις μοτερ στην εγγυηση εστω.
την αξία μεταπώλησης ,
Κλασσικη ατακα μεσου κατοχου τογιοτα ως πρωτο λογο αγορας.. Ε βεβαια αφου το αγορασε πανακριβα περισσοτερα θα παρει και πισω.. Ποσα χανεις ειναι το θεμα οχι ποσα παιρνεις πισω. Τη διαφορα κοιτας.
το φθηνό κοστος χρήσης και συντήρησης
Απο προσωπικη εμπειρια να φανταστω... Γιατι οταν ψαχναμε για αλλαγη συμπλεκτη του auris 1.4 (στις 77.000km...απο ρουλεμαν...) εκτος αντιπροσωπειας (!) καταληξαμε στα 500e σε εξουσιοδοτημενο ως καλυτερη λυση.. Το φτηνο κοστος χρησης γιατι για τη συντηρηση επετρεψε μας να χουμε αλλη αποψη...το παρεχουν απειροι αλλοι επισης κατασκευαστες σε τιμη πιο τιμια...
τη μεγαλη εγγυηση
Τη δινουν και αλλοι ,πληρη εδω και χρονια. Ακομα και ταχα μου αναξιοπιστες...
την ευχρηστία
Σοβαρα τωρα? Στο i20 ή στο fiesta ή στους ανταγωνιστες των toyota ανα κατηγορια δηλαδη υπαρχουν προβληματα πρακτικοτητας..
την υποστήριξη του δικτύου
Α τελικα μας εμεινε κι ενας λογος...
...στρίβειν...
Ασφαλέστατο ειναι ετσι κι αλλιως κ η οποία διάφορα στο στήσιμο απο πχ ενα Σιτροέν ή ενα ρενω μαλλον ελάχιστα ενδιαφέρει του περισσότερους αγοραστές της κατηγορίας.Μη μου ξαναναφερει καποιος γι αυτο το θεμα. Οπως και ο Αντωνης π.χ. παραπανω. Ουτε εχω αναφερθει μεχρι τωρα, ουτε εχω υποννοησει. Γενικα συμφωνω με τη παραπανω προταση.
-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Εντάξει ρε παιδιά τώρα εδώ το τερματισατε.
Έχω οδηγήσει για μεγάλη απόσταση και το Yaris και το c3.
Τοyota δε θα αγόραζα ποτέ αλλά να λέμε το yaris ψυγείο οδηγικά σε σχέση με το c3 είναι παράλογο.
Το θεωρώ πολύ καλό ενώ το c3 ότι χειρότερο οδηγικά στα μικρά που έχω προσωπική άποψη ,δηλ και με fiesta, polo, 208 i20.Αυτο δεν εχει γραφτει ΚΑΝ. Ειναι κατι που υποννοησε κατοχος του yaris, γραφωντας προσωπικα προς εμενα επειδη του θιξαμε το αμαξι.
-
Το auris 1.2T πως πάει από κατανάλωση λαδιού λόγω τουρμπίνας;
Υπάρχει κάποιος κάτοχος να μας ενημερώσει;Ευχαριστώ.
-
Νονε σταματάω εδώ γιατι δεν εχει κανενα νόημα η συζήτηση κ ειναι άγονη εντελώς . Αρνείσαι να καταλάβεις την άποψη μου την οποία εξέφρασα πολλάκις κ ο φίλος spi duster συμπύκνωσε σε δυο γραμμές.
Όσο για το ερώτημα που μου απευθύνεις, προφανώς την πήρα γιατι μου αρεσει κ θεώρησα οτι καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μου.
Αυτο φυσικα δε σημαίνει οτι δε θα καταλάβω για ποιο λόγο κάποιος άλλος θα παρει το αουρις (που εσυ μαλλον αδυνατείς να καταλάβεις), ουτε θα τον θεωρήσω ηλιθιο για την επιλογή του ουτε πολυ περιςςοτερο εχω παρωπίδες να πιστεύω οτι το δικό μου αυτοκινητο ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κ αδιαμφισβήτητα καλύτερο απο εκείνου με απόλυτα κριτήρια .
Όσο για τα Τογιότα επειδη εκτος απο εςενα εχω κι εγω πολλα κοντινά μου παράδειγματα με πολλα απο τα οποία εχω συμβιώσει για μεγάλο διάστημα, η έμπειρια κ άποψη ειναι εκ διαμέτρου αντίθετη απο τη δικη σου και τοσο οι πωλήσεις όσο κ διαφορες έρευνες αξιοπιστίας, satisfaction surveys κλπ που κατα καιρούς εχει τύχει να διαβάσω μαλλον συμφώνουν μαζι μου παρα μαζι σου. -
Πάντως η εμπειρία του (αρκετά ψαγμενου) θείου μου με την Corolla του εδώ και 11 χρόνια είναι ιδιαίτερα θετική. Αδιάφορο αμάξι το λέει,αλλά ως προς την αξιοπιστία,ούτε κιχ δεν έχει κάνει.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Πάντως η εμπειρία του (αρκετά ψαγμενου) θείου μου με την Corolla του εδώ και 11 χρόνια είναι ιδιαίτερα θετική. Αδιάφορο αμάξι το λέει,αλλά ως προς την αξιοπιστία,ούτε κιχ δεν έχει κάνει.Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κ η δικη μου ακριβως η ιδια ειναι. Προφανώς δεν ειναι ο ορισμός του drivers car (δεν στοχεύουν σε αυτο αλλωστε) αλλα σε οτι αφορά την αξιοπιστία ειναι εξαιρετικά.
-
Ε δικη μου ''οικογενειακη'' εμπειρια λεει οτι ειναι απολυτως φυσιολογικο για εμενα τουλαχιστο: οτι ολα τ αυτοκινητα και φυσικα και τα toyota λογω κοπωσης-αστοχιας-χιλιομετρων χαλανε. Θα μπορουσα ν αναφερω και μια προς μια τις περιπτωσεις αν θελετε αλλα δεν εχω σκοπο να δυναμιτισω αλλο το κλιμα.. Και φυσικα και εχω και παραδειγματα toyota που τα εχουν παει περιφημα στο τομεα αλλα και χοντρες απο την αναποδη.. Ο πατερας μου ειχε και ke30 καποτε.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ο πατερας μου ειχε και ke30 καποτε.ΚΕ25 ο δικός μου!! Ακόμα την έχει (την έχει κρατήσει γιατί ήταν το 1ο του αυτοκίνητο)...και λειτουργεί!
-
Καλημέρα σε όλους, μόλις γράφτηκα στο φόρουμ.
Έχω παρατηρήσει ότι συχνά αποδίδονται ιδιότητες σε αυτοκίνητα που δεν στηρίζονται σε αντικειμενικά χαρακτηριστικά αλλά στη γενική 'φιλοσοφία' ή πλασάρισμα της κάθε εταιρείας και στο κοσμητικό design. Είμαι σε έρευνα αγοράς οικογενειακού αυτοκινήτου και προσανατολίζομαι σε Avensis, insignia μεταξύ άλλων. Όταν συζητάω για καινούριο Avensis οι περισσότερες αντιδράσεις είναι 2 κατηγοριών: θετική ('εργαλείο, δεν χαλάει ποτέ'), αρνητική ('είναι για γέρους ή για ταξί). Πρακτικά και οι 2 αντιδράσεις περιγράφουν το ίδιο πράγμα! Εργαλείο, χρηστικό, αντέχει αλλά όχι για μεγάλες συγκινήσεις!
Το ίδιο διαπίστωσα και στην ανάγνωση/θέαση reviews στο ίντερνετ. Χαρακτηρισμοί όπως 'not regarded as desirable', 'not exciting', 'dull'.Ως εδώ καλά, κατανοητό γιατί ένα μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο να μην προσφέρεται για συγκινήσεις. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν προτείνονται εναλλακτικές που περιγράφουν το ίδιο πράγμα σε άλλο περιτύλιγμα. Είναι συνηθισμένος ο διάλογος 'όχι avensis ρε συ, πάρε insignia' - 'εννοείς αυτό με το Turbo και τους 180 ίππους;' - 'όχι ρε συ, γιατί θέλεις να γκαζώνεις, έχω οδηγήσει αυτό με τους 115 ίππους και είναι αξιοπρεπές'!
Επειδή έχω μάθει να σκέφτομαι βάσει αντικειμενικών και μετρήσιμων χαρακτηριστικών, καταλαβαίνω από διαστάσεις, ιπποδύναμη, σχέση βάρους/ιπποδύναμης, σκληρότητα και ύψος ανάρτησης, κίνηση FWD vs RWD vs AWD, ύψος αμαξώματος. Δεν έχω καταφέρει να πάρω πειστική απάντηση γιατί αυτοκίνητα με ολόιδιες προδιαγραφές (sedan 4,7m, FWD, 115-130 hp, 1,5-1,7 τόνους, 0-100 σε 10.5''), το ένα χαρακτηρίζεται βαρετό, dull και το άλλο exciting. Επειδή έχει πιο κουπέ εμφάνιση κόβοντας λίγο ταβάνι; Το ίδιο ισχύει και για τα Golf vs Auris κτλ (σε παρόμοιες εκδόσεις).
Η αίσθηση του εσωτερικού και τα μπλιμπλίκια, χαρακτηριστικό που αρχίζει να γίνεται υποκειμενικό, διαφέρουν (κατα τη γνώμη μου) πολύ περισσότερο μεταξύ νέου-παλιού αυτοκινήτου (ανεξάρτητα μάρκας, ίδιας κατηγορίας) παρά μεταξύ διαφορετικών εταιρειών, ίδιας κατηγορίας/χρονολογίας.Βλέπω και εδώ να επαναλαμβάνεται το μοτίβο Toyota-βαρετό, όχι Toyota-συγκίνηση αλλά πάλι χωρίς πειστική εξήγηση πού έγκειται η διαφορά. Από την προσωπική μου εμπειρία (σε νορμάλ-του λαού αυτοκίνητα) η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι 90% διαστάσεις αμαξώματος, ύψος, βάρος/ιπποδύναμη, σε ποιους τροχούς είναι η κίνηση.
Θα είχε ενδιαφέρον ένα θεωρητικό blind test με οδήγηση αυτοκινήτου χωρίς να ξέρει ο οδηγός τι οδηγεί και να δούμε αν θα ξεχώριζε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αλλά διαφορετικής μάρκας. Σε άλλους χώρους που είναι δυνατό τέτοιο τεστ (γευσιγνωσία κρασιών, ακρόαση/παίξιμο μουσικών οργάνων και εξοπλισμού) τα αποτελέσματα έχουν εκθέσει ανεπανόρθωτα κάτι 'ειδικούς' και έχουν δείξει ότι μεγάλο μέρος της αίσθησης οφείλεται στο οπτικό ερέθισμα και στο μύθο/φήμη που συνοδεύει τον εκάστοτε εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης black_sun έγραψε:
...Δεν έχω καταφέρει να πάρω πειστική απάντηση γιατί αυτοκίνητα με ολόιδιες προδιαγραφές (sedan 4,7m, FWD, 115-130 hp, 1,5-1,7 τόνους, 0-100 σε 10.5'')...Για τα υπόλοιπα (περί stereotyping) έχεις εν μέρει δίκιο, πολύς κόσμος σκέφτεται και αποφασίζει έτσι. Για αυτό που ρωτάς όμως, υπάρχει πειστική απάντηση. Για την ακρίβεια, υπάρχουν αρκετοί λόγοι που μπορεί να κάνουν δύο 'πανομοιότυπα', όπως τα περιγράφεις, οχήματα να διαφέρουν δραματικά σε πολλούς τομείς, ένας εκ των οποίων είναι και η αίσθηση, το πόσο driver's cars είναι. Από το στήσιμο της ανάρτησης και της γεωμετρίας, από το αν είναι υποστροφικά, ουδέτερα ή υπερστροφικά, αν και πόσο 'ακούνε' στα χειριστήρια (κυρίως στο τιμόνι), αν σε 'απομακρύνουν' ή αν σε φέρουν πιο 'κοντά' στο δρόμο κλπ.
Αν λοιπόν εκ σχεδιασμού και εκ νοοτροπίας στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό, προφανώς θα είναι διαφορετικά ρυθμισμένα, θα συμπεριφέρονται εντελώς διαφορετικά, και τελικά εσύ μπορεί να βρίσκεις το Α όχημα 'καλό' και το Β 'ανυπόφορο', και εγώ αντιθέτως να βρίσκω το Α 'βαρετό' και το Β 'συναρπαστικό'.
TOYOTA FORUM