-
Άλλη μια κινέζικη εταιρεία!
Διαβάζω ότι είναι η 4η μεγαλύτερη στην Κίνα , είναι κρατική άρα αυτό μάλλον καλό δεν είναι αλλά φουλ εξαγωγική νομίζω περισσότερες εξαγωγές από byd παρότι στην Κίνα είναι κάτω από αυτήν!
Χρησιμοποιεί τυπου lfp μπαταρία που βάζει και η byd.
Ο Σπανός κάπου διάβασα ότι έχει φτιάξει, θα φτιάξει αποθήκη ανταλλακτικών 600.000 .
Το θέμα καθώς δεν τα λες φθηνά τα μοντέλα της εμπιστεύεσαι 30-40Κ σε ένα κινέζικο χωρίς παρουσία στην Ευρώπη;
Εννοείται αν είσαι τύπος που αλλάζει τα αμάξια συχνά όχι γιατί σε μεταπώληση θα χάσεις πολλά σε 3-4 χρόνια σε σχέση με ευρωπαϊκά, ιαπωνικά κορεατικά.
Θα ανοίξει εργοστάσιο όμως στην Ισπανία και αυτό δείχνει ότι ασχολούνται μάλλον σοβαρά με την Ευρώπη.
Τα αμάξια προφανώς όσοι τα γλυκό κοιτάζουν δεν το κάνουν ούτε γιατί τα εμπιστεύονται ούτε όμως γιατί είναι φθηνά.
Το κάνουν γιατί δίνουν πολύ εξοπλισμό, κάποια καλές μπαταρίες και καλά ηλεκτροκίνητα σύνολα.
Ένας δικός μου προβληματισμός αυτός ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι δοκιμασμένος ή θα παλεύεις μαζί του;
Θα δουλέψει για τα επόμενα χρόνια ή πχ οι 360-540 κάμερες θα αρχίσουν να τα φτύνουν να τρεμοπαιζουν μετά από λίγες χιλιάδες χλμ;
Υπάρχουν μηχανικοί να αναλάβουν σωστά σέρβις , τεχνική υποστήριξη, ηλεκτρολόγοι που να κατανοούν την λειτουργία του υβριδικού συστήματος;
Ή δεν τα χρειαζόμαστε αυτά γιατί το πας και το βλέπει απομακρυσμένα ο τσακαλος χιλιάδες χλμ μακριά!
Τα αμάξια αυτά σε απτή ποιότητα έχουν φτάσει τους Ευρωπαίους, έχουν μαλακές επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες, δερμάτινα καθίσματα οθόνες με Snapdragon που τις ζηλεύουν πολλοι κατασκευαστές.
Μέχρι και πολλαπλούς συνδέσμους σε αναρτήσεις βλέπεις σε πολλά.
Στα τεστ ασφαλείας βγαίνουν 5αστερα μέχρι και τεστ ταράνδου είδα ένα να το βγάζει με 79 χλμ!
Φυσικά τα τιμόνια τους είναι ασαφή, έχουν μαλακές αναρτήσεις με κλίσεις.
Προφανώς με 35Κ κάπου πρέπει να κόψεις!
Αν είχες όλα αυτά μαζί με τιμόνι, φρένο ανάρτηση, τέλεια ηχομόνωση, τέλεια ευθυβολία θα μιλούσαμε για τιμές χάρισμα!
Τι λέτε τους εμπιστεύεστε;
Για να δώσω και την σχετική ίντριγκα που χρειάζεται κάθε θέμα προσωπικά έχω τις επιφυλάξεις μου όπως οι περισσότεροι, για ένα όμως είμαι σίγουρος ότι οι Κινέζοι που έχουν έρθει στην Ευρώπη ξεγυμνώνουν τις ευρωπαϊκές,ιαπωνικές και κορεάτικες τιμολογήσεις!
Αποδεικνύουν πόσο ακριβά πληρώνουμε τα αμάξια και πόσο τσιγκούνηδες είναι στην τεχνολογία που μας δίνουν!
Στην Τογιότα πανηγυρίζουμε γιατί το fl cc θα έχει αισθητήρες μπροστά πίσω στην δεύτερη έκδοσης τα 34Κ , όταν ο Κινέζος σου τραβά ζωντανές... αεροφωτογραφίες κάθε φορά που ανάβεις το φλας! -
@tkin73 said in Chery Forum:
Άλλη μια κινέζικη εταιρεία!
Διαβάζω ότι είναι η 4η μεγαλύτερη στην Κίνα , είναι κρατική άρα αυτό μάλλον καλό δεν είναι αλλά φουλ εξαγωγική νομίζω περισσότερες εξαγωγές από byd παρότι στην Κίνα είναι κάτω από αυτήν!
Χρησιμοποιεί τυπου lfp μπαταρία που βάζει και η byd.
Ο Σπανός κάπου διάβασα ότι έχει φτιάξει, θα φτιάξει αποθήκη ανταλλακτικών 600.000 .
Το θέμα καθώς δεν τα λες φθηνά τα μοντέλα της εμπιστεύεσαι 30-40Κ σε ένα κινέζικο χωρίς παρουσία στην Ευρώπη;
Εννοείται αν είσαι τύπος που αλλάζει τα αμάξια συχνά όχι γιατί σε μεταπώληση θα χάσεις πολλά σε 3-4 χρόνια σε σχέση με ευρωπαϊκά, ιαπωνικά κορεατικά.
Θα ανοίξει εργοστάσιο όμως στην Ισπανία και αυτό δείχνει ότι ασχολούνται μάλλον σοβαρά με την Ευρώπη.
Τα αμάξια προφανώς όσοι τα γλυκό κοιτάζουν δεν το κάνουν ούτε γιατί τα εμπιστεύονται ούτε όμως γιατί είναι φθηνά.
Το κάνουν γιατί δίνουν πολύ εξοπλισμό, κάποια καλές μπαταρίες και καλά ηλεκτροκίνητα σύνολα.
Ένας δικός μου προβληματισμός αυτός ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι δοκιμασμένος ή θα παλεύεις μαζί του;
Θα δουλέψει για τα επόμενα χρόνια ή πχ οι 360-540 κάμερες θα αρχίσουν να τα φτύνουν να τρεμοπαιζουν μετά από λίγες χιλιάδες χλμ;
Υπάρχουν μηχανικοί να αναλάβουν σωστά σέρβις , τεχνική υποστήριξη, ηλεκτρολόγοι που να κατανοούν την λειτουργία του υβριδικού συστήματος;
Ή δεν τα χρειαζόμαστε αυτά γιατί το πας και το βλέπει απομακρυσμένα ο τσακαλος χιλιάδες χλμ μακριά!
Τα αμάξια αυτά σε απτή ποιότητα έχουν φτάσει τους Ευρωπαίους, έχουν μαλακές επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες, δερμάτινα καθίσματα οθόνες με Snapdragon που τις ζηλεύουν πολλοι κατασκευαστές.
Μέχρι και πολλαπλούς συνδέσμους σε αναρτήσεις βλέπεις σε πολλά.
Στα τεστ ασφαλείας βγαίνουν 5αστερα μέχρι και τεστ ταράνδου είδα ένα να το βγάζει με 79 χλμ!
Φυσικά τα τιμόνια τους είναι ασαφή, έχουν μαλακές αναρτήσεις με κλίσεις.
Προφανώς με 35Κ κάπου πρέπει να κόψεις!
Αν είχες όλα αυτά μαζί με τιμόνι, φρένο ανάρτηση, τέλεια ηχομόνωση, τέλεια ευθυβολία θα μιλούσαμε για τιμές χάρισμα!
Τι λέτε τους εμπιστεύεστε;
Για να δώσω και την σχετική ίντριγκα που χρειάζεται κάθε θέμα προσωπικά έχω τις επιφυλάξεις μου όπως οι περισσότεροι, για ένα όμως είμαι σίγουρος ότι οι Κινέζοι που έχουν έρθει στην Ευρώπη ξεγυμνώνουν τις ευρωπαϊκές,ιαπωνικές και κορεάτικες τιμολογήσεις!
Αποδεικνύουν πόσο ακριβά πληρώνουμε τα αμάξια και πόσο τσιγκούνηδες είναι στην τεχνολογία που μας δίνουν!
Στην Τογιότα πανηγυρίζουμε γιατί το fl cc θα έχει αισθητήρες μπροστά πίσω στην δεύτερη έκδοσης τα 34Κ , όταν ο Κινέζος σου τραβά ζωντανές... αεροφωτογραφίες κάθε φορά που ανάβεις το φλας!Εξοπλισμοί φοβεροί, αλλα με τα γνωστά ρίσκα.. φθηνά δεν είναι με γυμνό μάτι αλλά αυτά που προσφέρουν π.χ. ως phev τα βρίσκεις με 50+κ στα ευρωπαϊκά
-
Βλέποντας το Chery στον τίτλο του θέματος, ποιο πολύ πάει το μυαλό μου στο γνωστό μοντέλο ιαπωνικής εταιρίας της δεκαετίας του 80, παρά σε νέα μάρκα παραγωγής αυτοκινήτων!
-
50+ και αμφιβάλω αν βρίσκεις , 540 κάμερα, αεριζόμενα καθίσματα, ή για να τα βρεις πρέπει να δώσεις πολύ πάνω από 50...
Φυσικά η κάμερα και τα πολλά καλουδια πρέπει να δουλεύει έτσι για πολλά χλμ ...θα μου πεις έχουν 7 χρόνια εγγύηση! ...
Και από την άλλη τα καθιερωμένα μοντέλα σου εγγυάται κάνεις ότι τα δικά τους καλουδια που μοσχοπωλουν και τα δίνουν με το σταγονόμετρο () παίζοντας με τις εκδόσεις θα δουλεύουν απρόσκοπτα;
. Επίσης σε περίπτωση που χρειαστεί προφυλακτήρας, παρμπρίζ, φανάρι σε πόσο καιρό θα τα έχεις;
Εδώ στα καθιερωμένα και ποηλλές φορές περιμένεις πολλές βδομάδες για έρθει το ανταλλακτικό!
() Βλέπεις τον κατάλογο με τα 20 adas των Κινέζων που στα δίνουν με την μια και μετά πας πχ στην Σκόντα και βλέπεις , 400 για το ένα σύστημα, 500 για το άλλο ,αλλά 2500 για πάρεις ψηφιακά όργανα, γιατι τα δινουν πακέτοε κάτι άλλο κοκ και ξεκινάς από 29 και για να το κάνεις για να πλησιάσει τον Κινέζο πας 45 ( και μένεις και με τον ημιακαμπτο πίσω)... υπάρχει περίπτωση και να πάρει κανείς Σκόντα; Ακόμα και αν αφήσουμε τα άστεια για τους ταρίφες και τους συνταξιούχους... -
Πώς οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξεπέρασαν Tesla, VW και GM: Το μυστικό πίσω από την παγκόσμια κυριαρχία
-
Εμποροκρατισμος!
-
Λοιπόν ο Στέφου είπε πως θα φέρουνμεσα στο έτος και ένα b suv full hybrid!
Κάθισα και έψαξα ποιο είναι!
Αυτό που βλέπω είναι πως όπως ένα ακόμα JAECOO που θα έρθει και αυτό σε λίγο καιρό, έχει την μπαταρία του υβριδικού , 1,83 kWh, στο πάτωμα ….εξω από το αμάξωμα! Βιδωμένη από κάτω!!!!
Πρώτη φορά βλέπω υβριδικό με τέτοια διάταξη !
Άρα δηλαδή ειναι υγροψυκτη; Στα άλλα υβριδικά η μπαταρία είναι αεροψυκτη μέσω ενός fan μέσα στο αυτοκίνητο κάτω από το πίσω κάθισμα! Αυτή έχει ξεχωριστό κύκλωμα αέρα ή υγρού;;;
Κάτι άλλο που διάβασα είναι πως στην ουσία δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων αλλά ένα σύστημα που μοιάζει πολύ με αυτό της Honda!!
Σε δοκιμές λένε πως μέχρι τα 110-120χλμ/ωρα κινείται από το ηλεκτροκινητήρα και απλώς όταν το Soc της μπαταρίας πεσει ο θερμικός λειτουργεί ως γεννήτρια δηλαδή σαν reev!
Μετά τα 120 χλμ/ώρα είναι σαν θερμικό αυτοκίνητο, όπου ένας συμπλέκτης συνδέει τον θερμικό με το διαφορικό! Δεν έχει ταχύτητες!
Από άλογα και αυτό λέει 200 περίπου και 31 κιλά ροπής!
Για B SUV φαίνονται πολλά!
-
Όσον αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό , μπαταρίες , inverter κτλ . Και οι Ευρωπαίοι στα αμάξια τους από τους Κινέζους ψωνίζουν. Οπότε αν εμπιστεύεσαι τους Ευρωπαίους στο θέμα δεν μπορώ να καταλάβω πως να μην εμπιστευτείς τους αυθεντικούς κινεζους.
Εγώ λόγω της επαγγελματικής μου ζωής στην Κίνα πολλες μέρες τον χρόνο έχω εξοικοιωθει πολύ με τις μάρκες και δεν έχω καμία αμφιβολία για την ποιότητα και την αξιοπιστία τους.
Τεσπά αυτά να μην μακρυγορω. Πιστεύω ότι οι Κινέζοι σύντομα θα πουλάνε περισσότερο από τα ευρωπαϊκά .... Εδώ είμαστε να το δούμε όσοι έχετε διαφορετική γνώμη .
Υγ οι Γιαπωνέζοι θα συνεχίσουν να είναι οι πιο αξιόπιστοι μακράν. Αλλά οι Ευρωπαίοι ποτέ δεν ήταν αξιόπιστοι οπότε σαν ανέκδοτο μου κάνει να λέμε για την αξιοπιστία των Κινέζων
-
Και τι ακούς βλέπεις λόγω της ενασχόλησης σου με Κίνα; Τα κρατούν αυτά τα αμάξια ή μετά από πχ 2 χρόνια τα ξεφορτώνονται λόγω προβλημάτων;
-
Αυτό είναι! Δείχνει πλάνα από την μπαταρία! Είναι στο κέντρο του αμαξώματος αλλά απ έξω!
-
Στο tiggo 4 αναφέρθηκε ο Στέφου ότι θα έρθει ως hev b suv εντός του έτους
-
@tkin73 said in Chery Forum:
Και τι ακούς βλέπεις λόγω της ενασχόλησης σου με Κίνα; Τα κρατούν αυτά τα αμάξια ή μετά από πχ 2 χρόνια τα ξεφορτώνονται λόγω προβλημάτων;
χαχαχαχα οχι ρε τι μετα από 2 χρόνια, τα κρατανε γενικα.
απλα οι κινεζοι εχουν εκνευριστει πολυ με την συχνη αλλαγη μοντελων στα ηλεκτρικα. Δεν τους αρεσει. Ειχαν συνηθισει παλια που το ιδιο μοντελο επαιζε για πολλα χρόνια. Ενω τωρα οι ανανεωσεις και τα νεα μοντελα ερχονται πιο γρηγορα (οπως στα ευρωπαικα που εχουμε facelift καθε 2 χρονια και σε αλλα 2 νεο μοντελο)
ε αυτο που μιλάω μαζι τους δεν τους αρεσει και δεν το εχουν συνηθισει μετα από 2-3 χρονια να ειναι παλιο μοντελο το αμαξι τους. αλλα προσαρμοζονται
-
@tkin73 said in Chery Forum:
Στο tiggo 4 αναφέρθηκε ο Στέφου ότι θα έρθει ως hev b suv εντός του έτους
Ναι αυτό είναι στο βίντεο’ σε αυτούς ονομάζεται cross
-
@cirus said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
Και τι ακούς βλέπεις λόγω της ενασχόλησης σου με Κίνα; Τα κρατούν αυτά τα αμάξια ή μετά από πχ 2 χρόνια τα ξεφορτώνονται λόγω προβλημάτων;
χαχαχαχα οχι ρε τι μετα από 2 χρόνια, τα κρατανε γενικα.
απλα οι κινεζοι εχουν εκνευριστει πολυ με την συχνη αλλαγη μοντελων στα ηλεκτρικα. Δεν τους αρεσει. Ειχαν συνηθισει παλια που το ιδιο μοντελο επαιζε για πολλα χρόνια. Ενω τωρα οι ανανεωσεις και τα νεα μοντελα ερχονται πιο γρηγορα (οπως στα ευρωπαικα που εχουμε facelift καθε 2 χρονια και σε αλλα 2 νεο μοντελο)
ε αυτο που μιλάω μαζι τους δεν τους αρεσει και δεν το εχουν συνηθισει μετα από 2-3 χρονια να ειναι παλιο μοντελο το αμαξι τους. αλλα προσαρμοζονται
Ανταλλακτικά αυτοί έχουν; Ή και να έχουν δεν μας αφορά;
Γιατί στην Ευρώπη ο άλλος βασικός σκεπτικισμός είναι αν θα υποστηρίζονται από ανταλλακτικά. -
@tkin73 said in Chery Forum:
@cirus said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
Και τι ακούς βλέπεις λόγω της ενασχόλησης σου με Κίνα; Τα κρατούν αυτά τα αμάξια ή μετά από πχ 2 χρόνια τα ξεφορτώνονται λόγω προβλημάτων;
χαχαχαχα οχι ρε τι μετα από 2 χρόνια, τα κρατανε γενικα.
απλα οι κινεζοι εχουν εκνευριστει πολυ με την συχνη αλλαγη μοντελων στα ηλεκτρικα. Δεν τους αρεσει. Ειχαν συνηθισει παλια που το ιδιο μοντελο επαιζε για πολλα χρόνια. Ενω τωρα οι ανανεωσεις και τα νεα μοντελα ερχονται πιο γρηγορα (οπως στα ευρωπαικα που εχουμε facelift καθε 2 χρονια και σε αλλα 2 νεο μοντελο)
ε αυτο που μιλάω μαζι τους δεν τους αρεσει και δεν το εχουν συνηθισει μετα από 2-3 χρονια να ειναι παλιο μοντελο το αμαξι τους. αλλα προσαρμοζονται
Ανταλλακτικά αυτοί έχουν; Ή και να έχουν δεν μας αφορά;
Γιατί στην Ευρώπη ο άλλος βασικός σκεπτικισμός είναι αν θα υποστηρίζονται από ανταλλακτικά.Αυτό έχει να κάνει με τους αντιπροσώπους εδώ . Είναι ένα ερώτημα για τις ποιο μικρές κυρίως μάρκες όχι για BYD, cherry, geely που είναι κολλοσοι. Αν μια μικρή μάρκα έρθει και σε κάποια χρόνια φύγει εντελώς Ε υπάρχει θέμα για μετά από κάποια χρόνια μέχρι να εξαντληθούν τα αποθεματα. Η leapmotor όμως πχ που δεν είναι μεγάλη έχει συνάψει σχέση με την stellantis που είναι επίσης μεγάλη και δεν θα φαλιρισει να σε αφήσει έτσι πχ. Γενικα δεν υπάρχει μεγάλο θέμα όπως παρουσιάζεται. Πιο πολύ σκεπτικισμός στο άγνωστο είναι . Σε 3 χρόνια από τώρα δεν θ έχει κανένας δισταγμό για τέτοια θέματα .
Και όταν είχαν έρθει πολύ πάλιοτερα οι Ιάπωνες τα ίδια ερωτήματα υπήρχαν και ο ίδιος σκεπτικισμός . Το ίδιο μετά με τους κορεάτες . Ε τώρα είναι οι Κινέζοι
-
Τελικά έψαξα. Τρεις συμπλέκτες έχει και το Chery! Έναν διπλό υγρού τύπου και έναν για το θερμικό μοτέρ!
To υβριδικό σύστημα ονομάζεται CSH και το κιβώτιο τους DHT! Για όποιον θέλει να ενημερωθεί περισσότερο!
Μονάχα η Toyota , στην αγορά μας, έχει το ECVT που το ονομάζει PSD, χωρίς συμπλέκτη και αλλαγή σχέσεων!
-
Μπαταρία από κάτω σημαίνει χαράς ευαγγέλια για το γύφτο. Έχουν κάνει κάτι γι'αυτό;
-
@lap said in Chery Forum:
Λοιπόν ο Στέφου είπε πως θα φέρουνμεσα στο έτος και ένα b suv full hybrid!
Κάθισα και έψαξα ποιο είναι!
Αυτό που βλέπω είναι πως όπως ένα ακόμα JAECOO που θα έρθει και αυτό σε λίγο καιρό, έχει την μπαταρία του υβριδικού , 1,83 kWh, στο πάτωμα ….εξω από το αμάξωμα! Βιδωμένη από κάτω!!!!
Πρώτη φορά βλέπω υβριδικό με τέτοια διάταξη !
Άρα δηλαδή ειναι υγροψυκτη; Στα άλλα υβριδικά η μπαταρία είναι αεροψυκτη μέσω ενός fan μέσα στο αυτοκίνητο κάτω από το πίσω κάθισμα! Αυτή έχει ξεχωριστό κύκλωμα αέρα ή υγρού;;;
Κάτι άλλο που διάβασα είναι πως στην ουσία δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων αλλά ένα σύστημα που μοιάζει πολύ με αυτό της Honda!!
Σε δοκιμές λένε πως μέχρι τα 110-120χλμ/ωρα κινείται από το ηλεκτροκινητήρα και απλώς όταν το Soc της μπαταρίας πεσει ο θερμικός λειτουργεί ως γεννήτρια δηλαδή σαν reev!
Μετά τα 120 χλμ/ώρα είναι σαν θερμικό αυτοκίνητο, όπου ένας συμπλέκτης συνδέει τον θερμικό με το διαφορικό! Δεν έχει ταχύτητες!
Από άλογα και αυτό λέει 200 περίπου και 31 κιλά ροπής!
Για B SUV φαίνονται πολλά!
Επέλαση του δράκου. Σίγουρα θα πάρουν μερίδιο, ειδικά Ελλάδα
-
@lap said in Chery Forum:
Τελικά έψαξα. Τρεις συμπλέκτες έχει και το Chery! Έναν διπλό υγρού τύπου και έναν για το θερμικό μοτέρ!
To υβριδικό σύστημα ονομάζεται CSH και το κιβώτιο τους DHT! Για όποιον θέλει να ενημερωθεί περισσότερο!
Μονάχα η Toyota , στην αγορά μας, έχει το ECVT που το ονομάζει PSD, χωρίς συμπλέκτη και αλλαγή σχέσεων!
Όλα αυτα μου θυμισαν αυτην την σκηνη.
-
WTF, LOL!!!
Chery Forum