-
Καλησπερα στην παρεα. Ειμαι στην αναζητηση οχηματος και εχω καταληξει στα παρακατω :
Peugeot 2008 136 hp hybrid αυτοματο στην εκδοση allure που ειναι αρκετα εξοπλισμενη στα 28.880 με την εκπτωση black friday
Hyundai Kona 1600cc 138 αλογα αυτοματο στην εκδοση dinstictive στα 29680
Και τελευταιο το wolkswagen troc 1500cc 150hp αυτοματο στην εκδοση more νομιζω στα 31.000.
Κανω 10.000-12.000 τον χρονο πιο πολυ μεσα στην πολη αν κ εχω και σκουτερ για κοντινες αποστασεις. Μενω Ναυπλιο δηλαδη μικρη πολη. Τωρα οδηγαω ενα opel corsa του 2010 που ειχα παρει καινουριο και δεν εχει βγαλει τοσα χρονια ουτε μια βλαβη. Ειμαι 33 χρονων ελευθερος οποτε τεραστιοι χωροι δεν με πολυ απασχολουν ιδιαιτερα αλλα καλο ειναι να υπαρχουν. Τι μου προτεινεται
-
Για μένα το Kona που είναι φρέσκο μοντέλο με εξαιρετικούς χώρους.Ιδιαιτερο design βέβαια.Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι έχει ακριβά ανταλλακτικά.Αλλα ανάμεσα στα τρία ΣΊΓΟΥΡΑ Hyundai.Επίσης να τα οδηγήσεις πρώτα να δεις και εσένα τι σου αρέσει.
-
Το kona δεν το έχω οδηγήσει, μόνο έχω μπει μέσα, έχει το πιο σύγχρονο εσωτερικό, αλλά τα άλλα δύο σου βγάζουν μια ποιοτικότερη αίσθηση.
Μεταξύ των άλλων δύο, σαφώς ανώτερο το T-ROC, αν και στη δύση της καριέρας του.
Αν κυκλοφορείς μέσα στο Ναύπλιο δεν χρειάζεται να πας σε υβριδικό.
Το T-ROC More είναι καλή περίπτωση... έχει καλό εξοπλισμό και μια αύρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Εγώ είχα ενδιαφερθεί για το 2008 αρχικά, το οποίο και νοίκιασα για μια βδομάδα και έκανα τις καλοκαιρινές μου διακοπές, αλλά το απέρριψα για τους δικούς λόγους και κατέληξα στο T-ROC.
Καλύτερα να τα οδηγήσεις και τα τρία, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και να αποφασίσεις. -
Σαν αυτοκίνητο η σειρά για μένα είναι troc, Hyundai kona (αν αντέχεις την εμφανισή του) και τέλος το 2008 που προσωπικά πέρα από την εμφάνιση και το ηχοσύστημα, άντε και τον εξοπλισμό του (με αμφιλεγόμενης αξιοπιστία ADAS) δεν μου λέει τίποτα ως αυτοκίνητο.
To Troc έχει πολύ ωραίο κινητηρα, θα καεί περισσότερο από το Peugeot στη πόλη σίγουρα αλλά κανείς λίγα χιλιόμετρα, ποιότητα κύλισης που το 2008 είναι τρίτο-δευτερο μπροστά του.
Το dq200 του troc ίσως είναι «αγκάθι» όσον αφορά στην αξιοπιστία στην κίνηση. Επίσης, οδηγικά είναι λιγο αδιάφορο αλλά πας ατσαλάκωτος και αισθανεσαι ωραία μέσα.Στο Kona έχω δοκιμασει μόνο το υβριδικό δεν με κερδισε, το βενζίνης όμως μπορεί να είναι καλύτερο. Οδήγησε το να το δεις, δεν μου άρεσε η ποιότητα κύλισης, η πληροφορία που δίνει το αμαξι στον οδηγό και η απόκριση στο γκάζι (δες αν ισχύουν όμως και στο βενζίνης που θέλεις). Α δες και την αξιολόγηση του euroncap η οποία δεν είναι κολακευτική.
-
Εφόσον είσαι σε επαρχία, υποθέτω δεν περνάς πολύ ώρα σε μποτιλιαρισμένους δρόμους και η κατανάλωση έρχεται σε 2η μοίρα.
Το 2008 το έχω οδηγήσει (όχι το hybrid) και με εξαίρεση την εμφάνιση το θεωρώ μέτριο αυτοκίνητο.
Για το kona δεν έχω προσωπική άποψη, αλλά δεν νομίζω ότι τα Hyundai είναι αυτοκίνητα που διακρίνονται σε κάτι.
Το T-Roc κατά τη γνώμη μου ξεχωρίζει και για την απόδοση του κινητήρα του και του αυτόματου κιβωτίου και από ποιότητα κατασκευής και κύλισης.Κάντα ένα test drive και τα 3 και διάλεξε όποιο σου αρέσει πιο πολύ. Και τα 3 καλά είναι, θέλω να πιστεύω.
-
Τ ροκ, ειδικά με αυτο το μοτέρ, δεν έχει σχέση με τα άλλα.
-
Τροκ με τον 1,5 είναι μπομπα !
Δείχνει την ηλικία του αλλά ειναι πια ώριμο με καλό εξοπλισμό και ποιότητα. -
T-Roc χαλαρά!
-
Οδήγησε τα και τα τρία να δεις ποιο σου αρέσει και σου κάνει περισσότερο.
Και μετά πάρε το 2008.
-
Πάντως το ότι το χιουνταη το βάζουμε πλέον δίπλα στα άλλα δύο, λέει πολλά από μόνο του.
Δεν υπάρχει καθαρός νικητής ανάμεσα στα τρία, πιο πολύ είναι σε τι δίνεις σημασία εσύ και τους όρους πώλησης του καθενός (διαθεσιμότητα, τιμή τόκοι δώρα, όροι εγγύησης και ευκολίας σέρβις στη πόλη σου). -
Επειδή αυτή την εβδομάδα έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ μου ένα μοντέλο που κοστίζει 35Κ καινούργιο ή 30Κ έξι μηνών με 15Κ χιλιόμετρα, δεν μπορώ να μην το πω: δες το Lynk & Co 01. Είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε αυτά που αναφέρεις, σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν δεν το φορτίσεις ποτέ σου, αξίζει.
Kona vs 2008 vs troc