Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 62
    • 63
    • 25 / 63
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1246
    42165
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimgeo last edited by

      Έχω την αίσθηση ότι όλοι όσοι έχουμε πώρωση με την χαμηλή κατανάλωση θα καταλήξουμε μοιραία σε ηλεκτρικό, οπότε ας πάμε από τώρα στο θρέντ της Tesla για να μη χάνουμε χρόνο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tkin73 last edited by

        @dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:

        Έχω την αίσθηση ότι όλοι όσοι έχουμε πώρωση με την χαμηλή κατανάλωση θα καταλήξουμε μοιραία σε ηλεκτρικό, οπότε ας πάμε από τώρα στο θρέντ της Tesla για να μη χάνουμε χρόνο.

        Καλό το τεσλα και το απόλυτο vfm αλλά 4.75μ X 1.92 αμάξι για Ελλάδα που πας; άμα μέναμε στην Αριζόνα οκ... Υποτίθεται θέλουμε να κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη... Σταμάτα κάθε 250 χλμ από ένα 20 λεπτό, να πας ταξίδι και να σκέφτεσαι τα χλμ στην εκδρομή γιατί άμα μείνεις με 10-20% μπαταρία και ο επόμενος σταθμός φόρτισης είναι στα 200 χλμ τι κάνεις; φωνάζεις οδική για συνοδεία...

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ektoras
          ektoras last edited by

          Λύσεις υπάρχουν, διάθεση να υπάρχει

          Youtube Video

          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimgeo @tkin73 last edited by

            @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

            @dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Έχω την αίσθηση ότι όλοι όσοι έχουμε πώρωση με την χαμηλή κατανάλωση θα καταλήξουμε μοιραία σε ηλεκτρικό, οπότε ας πάμε από τώρα στο θρέντ της Tesla για να μη χάνουμε χρόνο.

            Καλό το τεσλα και το απόλυτο vfm αλλά 4.75μ X 1.92 αμάξι για Ελλάδα που πας; άμα μέναμε στην Αριζόνα οκ... Υποτίθεται θέλουμε να κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη... Σταμάτα κάθε 250 χλμ από ένα 20 λεπτό, να πας ταξίδι και να σκέφτεσαι τα χλμ στην εκδρομή γιατί άμα μείνεις με 10-20% μπαταρία και ο επόμενος σταθμός φόρτισης είναι στα 200 χλμ τι κάνεις; φωνάζεις οδική για συνοδεία...

            Θα σε αποζημιώνει για την ταλαιπωρία η σκέψη ότι με κόστος κίνησης παπιου 50cc αφήνεις πισω σε κόντρα BMW M5

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • georgemit
              georgemit last edited by

              Το είχα δει στο Τικ Τοκ και οι κατεστραμμένοι του συγκεκριμένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης το χρησιμοποιούσαν σαν επιχείρημα για την αποτυχία των ηλεκτρικών.

              i30 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ataim
                ataim @lap last edited by ataim

                @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Δεν λέω, αλλά σύμφωνα με το βίντεο δεν γράφεις 3,4-3,5 λ/100 χλμ όποτε από εκεί ισοσκελίζει. Γενικα είναι ένα υβριδικο το οποίο αντικαθιστά τα diesel. Δηλαδή γράφει στην πολη 5-5.5 λίτρα και στον ανοιχτο δρόμο κάτω από 4 λίτρα.

                Σίγουρα δεν κερδίζει το yaris ως αυτοκινητο πόλης. Έχει αλλη φιλοσοφία.

                Και μη ξεχνάμε τις επιδόσεις με γεμάτη ή έστω απόθεμα μπαταρία. 80-120 σε 5''

                Επιδόσεις Honda civic 1.6 turbo

                Είχε η Honda 1,6 turbo?
                Δεν υπάρχει "μαγικός" τρόπος να κάνεις οικονομία εντός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο. Το mg είναι μια υλοποίηση με μεγάλη μπαταρία και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και τίποτα παραπάνω. Κάτσε να κυκλοφορήσει να ανέβουν καμία 20αρια μετρήσεις στο spritmonitor και το ξαναβλέπουμε.

                Ο πρώτος είναι στα 5.65

                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1552875.html

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 @ektoras last edited by tkin73

                  @ektoras said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Λύσεις υπάρχουν, διάθεση να υπάρχει

                  Youtube Video

                  Έχω ένα ecoflow 3.600watt και λέω να το πουλήσω. Να το κρατήσω; 20-30 χλμ θα μου τα δώσει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap @ataim last edited by lap

                    @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    Δεν λέω, αλλά σύμφωνα με το βίντεο δεν γράφεις 3,4-3,5 λ/100 χλμ όποτε από εκεί ισοσκελίζει. Γενικα είναι ένα υβριδικο το οποίο αντικαθιστά τα diesel. Δηλαδή γράφει στην πολη 5-5.5 λίτρα και στον ανοιχτο δρόμο κάτω από 4 λίτρα.

                    Σίγουρα δεν κερδίζει το yaris ως αυτοκινητο πόλης. Έχει αλλη φιλοσοφία.

                    Και μη ξεχνάμε τις επιδόσεις με γεμάτη ή έστω απόθεμα μπαταρία. 80-120 σε 5''

                    Επιδόσεις Honda civic 1.6 turbo

                    Είχε η Honda 1,6 turbo?
                    Δεν υπάρχει "μαγικός" τρόπος να κάνεις οικονομία εντός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο. Το mg είναι μια υλοποίηση με μεγάλη μπαταρία και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και τίποτα παραπάνω. Κάτσε να κυκλοφορήσει να ανέβουν καμία 20αρια μετρήσεις στο spritmonitor και το ξαναβλέπουμε.

                    https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-honda-civic-16-i-dtec

                    Ναι και είχε τα 80-110 σε 5''

                    Το MG3 ισχυρίζονται πως έχει τα 80-120 σε 5''

                    Εάν ισχύει που οντως βλέποντας το 0-100 σε 7'' μπορεί να ισχύει καταλαβαίνεται ότι ναι μεν στην πολη γράφει 1,5 λίτρο παραπάνω από το Yaris αλλά ειναι σοβαρά γρήγορο

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    T ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 @lap last edited by

                      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      Δεν λέω, αλλά σύμφωνα με το βίντεο δεν γράφεις 3,4-3,5 λ/100 χλμ όποτε από εκεί ισοσκελίζει. Γενικα είναι ένα υβριδικο το οποίο αντικαθιστά τα diesel. Δηλαδή γράφει στην πολη 5-5.5 λίτρα και στον ανοιχτο δρόμο κάτω από 4 λίτρα.

                      Σίγουρα δεν κερδίζει το yaris ως αυτοκινητο πόλης. Έχει αλλη φιλοσοφία.

                      Και μη ξεχνάμε τις επιδόσεις με γεμάτη ή έστω απόθεμα μπαταρία. 80-120 σε 5''

                      Επιδόσεις Honda civic 1.6 turbo

                      Είχε η Honda 1,6 turbo?
                      Δεν υπάρχει "μαγικός" τρόπος να κάνεις οικονομία εντός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο. Το mg είναι μια υλοποίηση με μεγάλη μπαταρία και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και τίποτα παραπάνω. Κάτσε να κυκλοφορήσει να ανέβουν καμία 20αρια μετρήσεις στο spritmonitor και το ξαναβλέπουμε.

                      https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-honda-civic-16-i-dtec

                      Ναι και είχε τα 80-110 σε 5''

                      Το MG3 ισχυρίζονται πως έχει τα 80-120 σε 5''

                      Αν είναι φόρτισμενη η μπαταρία με 20 βαθμούς Κελσίου και αρκετά ακόμα αν...

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap @tkin73 last edited by lap

                        @tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        Δεν λέω, αλλά σύμφωνα με το βίντεο δεν γράφεις 3,4-3,5 λ/100 χλμ όποτε από εκεί ισοσκελίζει. Γενικα είναι ένα υβριδικο το οποίο αντικαθιστά τα diesel. Δηλαδή γράφει στην πολη 5-5.5 λίτρα και στον ανοιχτο δρόμο κάτω από 4 λίτρα.

                        Σίγουρα δεν κερδίζει το yaris ως αυτοκινητο πόλης. Έχει αλλη φιλοσοφία.

                        Και μη ξεχνάμε τις επιδόσεις με γεμάτη ή έστω απόθεμα μπαταρία. 80-120 σε 5''

                        Επιδόσεις Honda civic 1.6 turbo

                        Είχε η Honda 1,6 turbo?
                        Δεν υπάρχει "μαγικός" τρόπος να κάνεις οικονομία εντός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο. Το mg είναι μια υλοποίηση με μεγάλη μπαταρία και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και τίποτα παραπάνω. Κάτσε να κυκλοφορήσει να ανέβουν καμία 20αρια μετρήσεις στο spritmonitor και το ξαναβλέπουμε.

                        https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-honda-civic-16-i-dtec

                        Ναι και είχε τα 80-110 σε 5''

                        Το MG3 ισχυρίζονται πως έχει τα 80-120 σε 5''

                        Αν είναι φόρτισμενη η μπαταρία με 20 βαθμούς Κελσίου και αρκετά ακόμα αν...

                        Θα δούμε. Μέχρι στιγμής πέρα από τα εξαντλητικά τεστ εκεί στην νέα Ζηλανδία όλοι οι άλλοι αναφέρουν πως εάν δεν κανεις συνεχώς κόντρες, έχεις μόνιμα απόθεμα στην μπαταρία

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ataim
                          ataim @lap last edited by

                          @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                          Δεν λέω, αλλά σύμφωνα με το βίντεο δεν γράφεις 3,4-3,5 λ/100 χλμ όποτε από εκεί ισοσκελίζει. Γενικα είναι ένα υβριδικο το οποίο αντικαθιστά τα diesel. Δηλαδή γράφει στην πολη 5-5.5 λίτρα και στον ανοιχτο δρόμο κάτω από 4 λίτρα.

                          Σίγουρα δεν κερδίζει το yaris ως αυτοκινητο πόλης. Έχει αλλη φιλοσοφία.

                          Και μη ξεχνάμε τις επιδόσεις με γεμάτη ή έστω απόθεμα μπαταρία. 80-120 σε 5''

                          Επιδόσεις Honda civic 1.6 turbo

                          Είχε η Honda 1,6 turbo?
                          Δεν υπάρχει "μαγικός" τρόπος να κάνεις οικονομία εντός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο. Το mg είναι μια υλοποίηση με μεγάλη μπαταρία και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και τίποτα παραπάνω. Κάτσε να κυκλοφορήσει να ανέβουν καμία 20αρια μετρήσεις στο spritmonitor και το ξαναβλέπουμε.

                          https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-honda-civic-16-i-dtec

                          Ναι και είχε τα 80-110 σε 5''

                          Το MG3 ισχυρίζονται πως έχει τα 80-120 σε 5''

                          Εάν ισχύει που οντως βλέποντας το 0-100 σε 7'' μπορεί να ισχύει καταλαβαίνεται ότι ναι μεν στην πολη γράφει 1,5 λίτρο παραπάνω από το Yaris αλλά ειναι σοβαρά γρήγορο

                          Τα diesel δεν μετράνε,
                          Μην τρελαίνεσαι με το 7αρακι, και το δελφίνι τόσο έχει, έτσι και το mg πάει σαν ηλεκτρικό, αντίστοιχα το byd sealu dmi έχει 6αρακι στην ακριβή έκδοση, όταν πέσει η μπαταρία του όμως ψοφαει. Το mg σου δίνει 7 για μια προσπάθεια, μετά κανείς τσιγάρο μέχρι να ξανά φορτίσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Υπερβολές. Σίγουρα φτάνει για 4-5 επιταγχυνσεις 0-100, Μέχρι να εξαντληθεί και να την φορτίσει η γεννήτρια.. Σχεδόν 2kwh είναι η μπαταρία.

                            Πάντως στο βίντεο με τον Ισπανό πιο πάνω, έλεγε πως φορτίζει πολύ γρήγορα. Η γεννήτρια είναι 43kw

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Youtube Video

                              Στα 1200 χλμ που έκανε αυτός είχε 4.1 λ/100χλμ

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ataim
                                ataim last edited by

                                Είχε 4λ στα 1200χλμ κατηφόρας, ας μας πει και την κατανάλωση του στις ανηφόρες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Τόσο λένε και οι άλλοι στα forum ιδιοκτητών

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ataim
                                    ataim last edited by

                                    Οι οποίοι τυχαίνει να εργάζονται στην mg...
                                    Ένας έχει ανεβάσει για την ώρα στο spritmonitor και έχει 5,5 μέση. Λίγο χειρότερα από το 2λιτρο corolla cross. Εκεί θα παίξει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Στα ίδια αλογα είναι.

                                      Όχι ρε νορμαλ άνθρωποι φαίνονται.

                                      Ίσως λόγω των αλόγων όλοι να το πιέζουν κάπως για να δουν πως είναι.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimgeo last edited by dimgeo

                                        Παντως δεν καταλαβαίνω πως με δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα και μεγαλυτερη μπαταρια απο το Yaris που του επιτρέπουν να πηγαίνει αμιγως ηλεκτρικά μεχρι τα 80χλμ/ωρα, δηλαδη σχεδον ολοκληρη την εντός πόλης χρήση, καταφέρνει να κάνει μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης.

                                        cirus ataim fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus @dimgeo last edited by cirus

                                          @dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                          Παντως δεν καταλαβαίνω πως με δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα και μεγαλυτερη μπαταρια απο το Yaris που του επιτρέπουν να πηγαίνει αμιγως ηλεκτρικά μεχρι τα 80χλμ/ωρα, δηλαδη σχεδον ολοκληρη την εντός πόλης χρήση, καταφέρνει να κάνει μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης.

                                          Γιατι πολύ απλά το συστημα του δεν είναι τοσο εξελιγμένο ούτε τοσο σοφιστικέ και πολυπλοκο όσο της toyota που εργάζεται τοσα πολλά χρόνια να το τελειoποιήσει και σε διαφορετικές γενιές αυτοκινητων.

                                          Γιατι ο κινητήρας δεν λειτουργει σε κύκλο atkinson να λειτουργεί πάντα στις στροφές που εχει την καλύτερη κατανάλωση και όχι απόδοση.

                                          Αυτή είναι μια πολύ πιο απλή υλοποίηση με τα θετικά της και τα αρνητικά της

                                          Πχ στα αρνητικά της είναι ότι το toyota εχει πιο καλή κατανάλωση παρολο που και αυτό με την πολύ απλή διαταξη ειναι οικονομικότατο

                                          Στα θετικά της φαντάζομαι ότι θα έχει καλύτερες επιδόσεις από το toyota (οταν έχει την μπαταρια του γεματη) και χωρις το σπαστικότατο ηχο ecvt . Αλλα παίζει να έχει χειρότερες οταν η μπαταρία είναι αδεια.

                                          και γενικα είναι ενα πιο απλό συστημα και κάπου θα κερδίζει και κάπου θα χάνει από ενα πολύ πιο ραφιναρισμένο και εξελιγμένο τόσα χρονια συστημα της toyota. Κανενας δεν μπορει να βγαλει μαγικο ραβδακι και να φτασει τοσα χρονια εξέλιξης ενος συστηματος με την πρωτη γενια ενος αντιστοιχου συστηματος που βγάζει. Το ίδιο ισχύει και για την MG

                                          Το μεγαλο ατου του ομως είναι ότι σου δινει τρομερη καταναλωση εστω και λιγο χειρότερη με πολύ περισσοτερη δυναμη στις περισσότερες περιπτώσεις με μια πολύ καλή τιμη και πολύ πιο πλουσιο εξοπλισμό και πολύ καλύτερους χώρους από το αντιστοιχο yaris

                                          δεν ξερω ο καθενας εχει διαφορετικα κριτηρια. Εγώ προτιμω το MG και ας έχει λιγο χειροτερη κατανάλωση. Βρισκω τα πλεονεκτήματα του πολύ πιο ισχυρά

                                          Cirus the virus

                                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • ataim
                                            ataim @dimgeo last edited by

                                            @dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            Παντως δεν καταλαβαίνω πως με δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα και μεγαλυτερη μπαταρια απο το Yaris που του επιτρέπουν να πηγαίνει αμιγως ηλεκτρικά μεχρι τα 80χλμ/ωρα, δηλαδη σχεδον ολοκληρη την εντός πόλης χρήση, καταφέρνει να κάνει μεγαλύτερη κατανάλωση εντός πόλης.

                                            Η μπαταρία και οι ηλεκτροκινητήρες δεν παράγουν ενέργεια, την ενέργεια την παράγει ο θερμικός κινητήρας ο οποίος στην περίπτωση του Yaris αλλά και του MG3 έχει αντίστοιχη θερμική απόδοση. Αν μπορεί το πρώτο ή το δεύτερο να κινείται για περισσότερο διάστημα μέσω της μπαταρίας δεν δημιουργεί συνολικά κάποιο πλεονέκτημα, κάποια στιγμή θα καταφύγεις στον θερμικό.
                                            Χωρίς να εμπλέξω καθόλου τα συστήματα μετάδοσης τα οποία είναι αρκετά διαφορετικά μπορώ να σου πω ότι ο μεγάλος ηλεκτροκινητήρας θα έχει μεγαλύτερη "κατανάλωση" και η μεγαλύτερη μπαταρία θα προσθέτει κιλά στο συνολικό βάρος του οχήματος. Άρα η λύση της MG σίγουρα βοηθάει στις επιδόσεις όχι όμως στην κατανάλωση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 25 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr